Vind ik al heel wat, ik kon toen een half uur met lichte koppijn en een half uur met zware koppijn rondstruinen en toen moest ik toch echt weer platquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor zover ik dat weet ben ik dat niet nee
Maar ik moest donderdag ook echt denken wat ik zou moeten halen want ik had niks en normaal neem ik vrijwel nooit iets als ik me gewoon wat ziek voel![]()
Ben ook heel snel en erg vermoeid dus een gewone verkoudheid is het iig niet, sinds gister koorts erbij gekregen maar dat valt sinds vanmiddag redelijk mee. Vanmiddag ook nog een vrij lange tijd geslapen, nu kan ik nog wel 2 uur door denk ik![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anouschka, Anouschka, een prachtvrouw met diverse klasses
Deden we vorige keer in Utrecht ook, was erg gezellig. Beetje aangepast natuurlijk, omdat het moeilijk te "posten" isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Quizzen!?! Waarom zouden we dat op de meet doen?
Quizzen doe je dan toch niet voor je plezier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OKsorry.
Wat mij betreft kunnen we het beste rond 16:00 afspreken, dan door naar het bowlen, daarna ergens wat gaan eten en aansluitend een cafe opzoeken om de quizzen![]()
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Quizzen doe je dan toch niet voor je plezier?![]()
Het lijkt me wel grappig, maar alleen als het dan spontaan opkomtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deden we vorige keer in Utrecht ook, was erg gezellig. Beetje aangepast natuurlijk, omdat het moeilijk te "posten" ismaar met een soort van buzzer-systeem en wat vertrouwen in mekaar ging dat goed
![]()
En het hoeft niet, was zomaar een ideetjewe kunnen ook gewoon lekker wat drinken en een gezellige avond beleven
![]()
Klinkt als een plan, maar laten we nog even wachten wat Soempie besluit, want die wilde ook graag meebowlenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OKsorry.
Wat mij betreft kunnen we het beste rond 16:00 afspreken, dan door naar het bowlen, daarna ergens wat gaan eten en aansluitend een cafe opzoeken om de quizzen![]()
Stukje liedtekstquote:
192020quote:
Inderdaad. Soempie, beslis eens!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Is goed, Hawaii_Tim! We wachten nog even. Maar het lijkt me zinnig als we woensdag of donderdag de bowlingbaan /banen reserveren.
Eenschquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Soempie, beslis eens!
Als we met 8 of meer zijn kunnen we beter 2 banen nemen. 7 bezoekers is een twijfelgeval en met 6 of minder lijkt 1 baan me het handigste
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef B.ertha het volgende:
Gadverdamme! Zit ik een appel te eten, ruikt ie ineens naar babypoep
Eenschquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Soempie, beslis eens!
Als we met 8 of meer zijn kunnen we beter 2 banen nemen. 7 bezoekers is een twijfelgeval en met 6 of minder lijkt 1 baan me het handigste
toch gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat ben jij ja
En 'Een kleine geschiedenis van bijna alles', de hardcover
tijdens mijn studie Nederlands heb ik zo'n hekel gekregen aan lezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zelfs ik ben weer aan het lezen nu
Maar volgens mij ben ik daardoor weer aan het ontdekken hoe leuk lezen soms kan zijn als je het niet verplicht moet doen
Ach, ik word wel weer beter![]()
titels willen we, titelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is het ookHad er nu een over moorden in een studentenflat, maar dan met een humoristische draai, en een over een geneeskunde-studente, ook wel mooi
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat kanquote:
Dat is toch een kinderboek?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik lees nu "de brief voor de koning" van Tonke Dragt
oeh jeugdboekenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik lees nu "de brief voor de koning" van Tonke Dragt
Weet ik het, rot ofzo. Het stukje vloog door de kamerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat kan
Achossie... Weet je wat? Ik heb hier nog een paar perziken en een sinaasappel.quote:
Ik ga er ook eens goed over nadenken of ik dat boek ga kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
toch gekochtbij Selexyz
schitterende foto's
en best interessant
Het is inderdaad een kinderboek. Maar dat mag de pret van een 26-jarige niet drukkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is toch een kinderboek?
Of was ik gewoon zo slim dat ik die in groep 8 al las
Ik weet nog wel ietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens goed over nadenken of ik dat boek ga kopen
Moet nog steeds iets met m'n Bol cadeaubon doen ook
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef Etcetera het volgende:
kinderboeken zijn tof
ik ben ooit eens ziek geweest toen m'n ouders op vakantie waren. toen aten m'n zus en ik een kant en klaar maaltijd en die smaakte me absoluut niet. echt maaaaanden later rook ik de geur ervan af en toe nog![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het wordt pas eng als het tegenovergestelde het geval is
quote:
Lijkt me mooiquote:‘Tegen februari ging Poppy zo lekker dat alleen een heel ervaren dokter vast had kunnen stellen dat ze deed alsof. Ze begon kokend water over haar armen te gieten, zo uit de ketel direct op haar armen, ze liet de straal dromerig heen en weer bewegen, alsof ze planten stond water te geven, zodat de huid er in lappen bij hing.’
Ook Clare Allan goot kokend water over haar armen, zoals ze schreef in The Independent, en nog drong het niet tot haar door dat ze ziek was, ‘een psychische weeffout’ had, zoals het in het jargon heet. Ze verwerkte haar ervaringen in psychiatrische inrichtingen in de indrukwekkende roman Poppy Shakespeare die nu bij Meulenhoff in vertaling is verschenen.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef iamredleader het volgende:
OK, de perziken en de sinaasappel hier ruiken gewoon goed.
Ik zwaai voor even af, ga zo Battlestar Galactica kijken met m'n vrouw
Paar pagina's gelezen en lijkt me niks aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me mooi
Of dat boek waar ik in voorkom
Nou enquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Paar pagina's gelezen en lijkt me niks aan![]()
Daarin zit een personage dat op mij lijkt, inclusief alle Brabantse uitdrukkingen die ik ooit heb gebruikt en die ze zo grappig vondenquote:Eindelijk is het zover. Deel 2 van 'Het licht van Noneem' is af. Op 3 januari heb ik het naar de uitgever gestuurd en nu is het afwachten wat zij ervan vinden. De voorlopige titel van het boek is geworden: 'De schaduw van Kendor'.
*kuch* Ook niet voor mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, er is dus een redelijk kleine kans dat ik daar die cadeaubon aan ga besteden![]()
Nah, deel 1 bestond toen al. Was wel interessant om van dichtbij mee te maken, hoe dat boek werd ontvangen en de uitleg van alle namen in het boek (is nl fantasie, de namen zijn anagrammen) En ik kom er net achter dat de zoon van de schrijver (en dus een 'vriend' van me) meedoet aan het EK volleyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:mss is het wel op jou gebaseerd
ik vraag me af waar deel 3 van Eragon blijft
oh dat kan hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
En dat heb je aan de andere kant niet eens door
Was jij niet al weg dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef Plasterk het volgende:
Ik kom even gedag zeggen, zit morgen voor 8 dagen in Kreta![]()
Normaal kan dat best ja, maar als ik zie wat er boven Groningen hangt lijkt het me raar als je dat niet zietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
En dat heb je aan de andere kant niet eens door
Nee hoor, dinsdag The Whole TEN Yardsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag op veronica de TELEVISIEPREMIERE van The Whole Nine Yards! Ja, leuk hoor, maar die was dinsdag al op sbs/net5/rtl hoor
Het vervolg dan? Ja, want deel 1 was echt een kaskrakerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee hoor, dinsdag The Whole TEN Yards
Daarnaast is The Whole Nine Yards al zeker 2 keer eerder op tv geweest.
Maar ik zit in Enschedequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
Normaal kan dat best ja, maar als ik zie wat er boven Groningen hangt lijkt het me raar als je dat niet ziet
Er schijnt ook weinig aan te zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het vervolg dan? Ja, want deel 1 was echt een kaskraker![]()
het duurd even voor ik dat laatste snaptequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Broabants
Of Hops, Kuuks, Vioans, Bźrs,, Staegts
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het duurd even voor ik dat laatste snapte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |