Ik moest nog:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom zit je dan nu toch voor een computer?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:48 schreef Supersheep het volgende:
Heb je anders niet een ip-adres waarmee je via je computer in het modem kan komen?
Volgens mij had ik het beter in V&A kunnen vragenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest nog:
even kijken of je al een zuster had gevonden![]()
Nog niet veel koeler danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens m'n computer is het in Enschede nog 26 graden, maar het lijkt koeler te worden
Gezellig!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe was je verjaardag?
Edah is toch weg?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:43 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vandaag trouwens een flink nostalgische dag gehad, ik kwam in de Edah zowel een jongen van de basisschool als eentje van de middelbare school tegen
En dat vind ik dus irritant, dat je eigenlijk niks meer kan doen, zelfs al zou je dat willen. En als ik dan niks doe, heb ik het nog warm. Misschien nog het irritantste van alles is dat verder vrijwel iedereen warm weer geweeeeeeeeeeldig vindt en niet snapt dat ik het irritant vindquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Aan warm weer moet je je aanpassenLekker rustig aan doen en 's middags liefst niks....
Wel aan de tijdstippen waarop het al/nog steeds licht isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Maar je hebt toch geen hekel aan het licht in de zomer?
Ik snap juist niet waarom de standaardtijd niet de zomertijd is. Langer licht en dus ook flink wat stroombesparing. Volgens mij heb je dan alleen met historisch en 'vastgelsteld' gedoe te maken (aangezien de wintertijd de standaardtijd is). Of zijn er wel echte nadelen en mis ik die gewoon?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel aan de tijdstippen waarop het al/nog steeds licht is
Het is helemaal niet langer licht, de tijd dat het licht is verandert niet. Alleen hoe laat het is als het licht/donker wordt maakt verschilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap juist niet waarom de standaardtijd niet de zomertijd is. Langer licht en dus ook flink wat stroombesparing. Volgens mij heb je dan alleen met historisch en 'vastgelsteld' gedoe te maken (aangezien de wintertijd de standaardtijd is). Of zijn er wel echte nadelen en mis ik die gewoon?
johquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is helemaal niet langer licht, de tijd dat het licht is verandert niet. Alleen hoe laat het is als het licht/donker wordt maakt verschil
ten eerste gok ik dat ik Etsje benquote:
Klein koudje heb ik wel vaker, dat is niksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
Hoe ist met de zieke? Of valt het wel mee, klein koutje?
Dat ben jij jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ten eerste gok ik dat ik Etsje ben
en ten tweede vraag ik me ernstig af welk boek
Je vergeet iets:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:17 schreef Nembrionic het volgende:
TVP
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klein koudje heb ik wel vaker, dat is niks
Maar heb dit gelukkig al zeker een jaar of 4/5 niet zo erg gehad
Zelfs ik ben weer aan het lezen nuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
Oja, maandag kan ik dat boek van die hond in de nacht ophalenEn sinds dinsdag heb ik al 2 redelijk dikke pillen uit
![]()
Ik ben weer goed bezig
Dat is het ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zelfs ik ben weer aan het lezen nu
Maar volgens mij ben ik daardoor weer aan het ontdekken hoe leuk lezen soms kan zijn als je het niet verplicht moet doen
Ach, ik word wel weer beter![]()
Ik was één van de eersten hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
er komen steeds meer toezeggingen
![]()
OKquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was één van de eersten hoorAlleen de vraag was hoe laat
Voor zover ik dat weet ben ik dat niet neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
GelukkigOf ben jij er zo een die na één keer snuffen al kippensoep moet en net doet alsof hij dood gaat?
De stoerste mannen, maar als ze ziek zijn
Ben jij vast niet
Ik ben ook al 4 jaar niet meer ziek thuis geweest, maar toen was ik ook goed ziek. Om 2 uur zat ik nog op school, om 4 uur lag ik met koorts in bedEn de hele kerst daar zo ongeveer gebleven
Quizzen!?! Waarom zouden we dat op de meet doen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OKsorry.
Wat mij betreft kunnen we het beste rond 16:00 afspreken, dan door naar het bowlen, daarna ergens wat gaan eten en aansluitend een cafe opzoeken om de quizzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |