quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat moet ik dan?![]()
Er een topic over openen?![]()
Speel jij ff zustertje voor die arme jongequote:
Hij wil nog niet dood..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Speel jij ff zustertje voor die arme jonge![]()
Soempie-acties i.c.m. patiëntenquote:
succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
Dat zie ik ook niet zo zitten..
Ik ga leren![]()
Ok, ik zal het noooooit meer doen denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zo pesten, daar kan Soempie ook niets aan doen![]()
Haha! Ik ga dadelijk lekker weer in bed liggen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
succes![]()
Ik mag zo heen en weer naar schiphol![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Haha! Ik ga dadelijk lekker weer in bed liggen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
eigenlijk leef ik best met je mee hoor![]()
Maar is het niet goed om te weten dat er iemand zegt dat hij met je meeleeft?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor
Met mijn superkrachten sla ik me er wel doorheen![]()
Ik voel me nu al een stuk beter jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar is het niet goed om te weten dat er iemand zegt dat hij met je meeleeft?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
M'n internet ligt er weer uit
Nu ligt het aan de modem, maar daar kan ik niet bij aangezien het kastje in de kamer van m'n huisgenootje staat. Ze is vanmorgen naar Nijmegen vertrokken en heeft haar deur op slot gedraaid.
Ik heb er over gedacht de sleutel bij de huisbaas op te gaan halen. Maar eigenlijk moet ik toch leren en komt het misschien helemaal niet zo gek uit.quote:
Als je nou de stroom in het hele huis weghaalt, en daarna weer aanzet, start de modem opnieuw op. Misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
M'n internet ligt er weer uit
Nu ligt het aan de modem, maar daar kan ik niet bij aangezien het kastje in de kamer van m'n huisgenootje staat. Ze is vanmorgen naar Nijmegen vertrokken en heeft haar deur op slot gedraaid.
En waarom zit je dan nu toch voor een computer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er over gedacht de sleutel bij de huisbaas op te gaan halen. Maar eigenlijk moet ik toch leren en komt het misschien helemaal niet zo gek uit.![]()
Kijk, zo slim was ik wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je nou de stroom in het hele huis weghaalt, en daarna weer aanzet, start de modem opnieuw op. Misschien helpt dat?![]()
Ik moest nog:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom zit je dan nu toch voor een computer?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:48 schreef Supersheep het volgende:
Heb je anders niet een ip-adres waarmee je via je computer in het modem kan komen?
Volgens mij had ik het beter in V&A kunnen vragenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest nog:
even kijken of je al een zuster had gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |