Aangepast in OP en in Wikiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je mag mij ook met een vraagteken voor de meet neerzetten
Mooie dag, maar ilse de langequote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag:
goose, juliette & the licks, marilyn manson, within temptation (niet mijn keus, maargoed, dan is er toch niks anders)
twijfel tussen:
stevie ann en wir sind helden
viberider en the noisettes en
c-mon & kypski en good charlotte
Zondag
maximo park, lostprophets, gabriel rios, razorlicht, iggy & the stooges, snow patrol, muse, ilse de lange, gogo bordello
quote:Maandag:
the kooks, the fratellis, wolfmother, scissor sisters, arctic monkeys, linkin park, smashing pumpkins
Maar nu is het zeker te laatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef Soempie het volgende:
o dan heb ik nog wat:
the nightwatchman of ozark henry
five o clock heroes of 30 seconds to mars
the magic numers of stone sour
maria mena of dave matthews band![]()
Gaafquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..als je nog een hele vette video wil zien moet je deze kijken: http://www.vkmag.com/magazine/comments/11431/
In het Krugerpark krijgen een stel buffels, 2 krokodillen en een stel leeuwinnen ruzie
De eerste paar minuten zijn saai maar wacht maar later in de video...je hoopt maar dat je aan de goeie kant staat
Die wil ik ook nog echt gaan zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist Pans Labyrinth gezien. Ik vond 'm vet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:29 schreef B.ertha het volgende:
Ikheb
gewoon
nooit
meer
Latijn
en
je
wilt
niet
weten
hoe
relaxt
dat
is
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit trouwens op mn balkon nu, en helaas zijn mijn achterburen ook weer buiten.... vorige zomer hoorde ik ze keihard schreeuwden, ik hoorde later die dag dat hun dochtertje van 5 toen van de trap is 'gevallen' en in het ziekenhuis was beland, en alsof dat nog niet genoeg was ging mevrouw met flessen naar haar onderburen smijten omdat ze hun verdacht van het bellen van de politie.....
En toen was ze zwanger van haar 3e kind...... Dat soort mensen snappen niet dat ze het niet aankunnen ofzo
Jij vindt het erg om meisje genoemd te worden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
doooooooooooie boel zeg hiero.
ik had net volleybal buiten op het veld bij het zwembad. na het volleyballen zijn we zo hopsa het bad ingedokenbadjuf kwaad
"stoute meisjes!"we zijn 16 en 17
!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
brrrrffftttt
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon de klassieke manier gebruiken![]()
Is een zakdoek met chloroform en een bestelbus beter?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als jij dan een grote jurk aan hebt, zo'n puntmuts en een hoop sluiers wil ik er nog wel over nadenken... mag ik niet op mijn Dragonbuster 9000 giraffe komen?
En waar ligt dat boek dan in Nijmegen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, nu moet ik binnenkort naar Nijmegen om een boek in te zien omdat dat zonodig alleen ter inzage is...Het is niet eens een kostbaar oud boek!
The Noisettesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Snow Patrol, Gogol Bordello en Ilse de Lange![]()
Vroegere zooi vond ik best mooi, tegenwoordig stukken minder want ze mekkert inderdaad nogal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mooie dag, maar ilse de langeDat schaap
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk het wel B. Maar ja, het blijft Soempie he, niet uitgesloten dat die nog terugkomt voor Pinkpop begint
Vond 'vroegere zooi' al niet geweldigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef Supersheep het volgende:
Vroegere zooi vond ik best mooi, tegenwoordig stukken minder want ze mekkert inderdaad nogal.
Dat moet je alleen aan mensen over laten die dat kunnen![]()
[..]
Het zou me niks verbazen nee
Hallóquote:
Dat magquote:[..]
Vond 'vroegere zooi' al niet geweldig
Tot hoe laat moet je werken dan? Als het tot 18 uur is kan je om 20 uur in Utrecht zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Hij gaat proberen om nog iets te regelen en ik hoop hééééél erg dat ik nog naar de meet kan
Tot half zes, maar ik wil ook eten en douchen enzo, dus 20 uur is krap aan. En vind het zo jammer, ga het dan ook nog wel proberen, maar wil er het liefst de hele tijd bij zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken dan? Als het tot 18 uur is kan je om 20 uur in Utrecht zijn
Het is geloof ik nog niet zeker hoe laat er begonnen wordt. Daar zou je Yuri voor moeten hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tot half zes, maar ik wil ook eten en douchen enzo, dus 20 uur is krap aan. En vind het zo jammer, ga het dan ook nog wel proberen, maar wil er het liefst de hele tijd bij zijn
"we beginnen in de middag al" stond er laatstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is geloof ik nog niet zeker hoe laat er begonnen wordt. Daar zou je Yuri voor moeten hebben
De vorge meet kwam soempie ook pas om kwart over 12quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tot half zes, maar ik wil ook eten en douchen enzo, dus 20 uur is krap aan. En vind het zo jammer, ga het dan ook nog wel proberen, maar wil er het liefst de hele tijd bij zijn
Klopt, maar dat was nog de planning voor een meet in Enschede, wat ik dan zou regelen. Ik weet niet wat Yuri's plannen zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
"we beginnen in de middag al" stond er laatst
Dat was de 'oude' meetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
"we beginnen in de middag al" stond er laatst
Persoonlijk zat ik aan een avond meet te denken maar dat hangt er eignelijk een beetje van af of iemand slaapplaatsen beschikbaar heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was nog de planning voor een meet in Enschede, wat ik dan zou regelen. Ik weet niet wat Yuri's plannen zijn
Nee het is me niet gelukt, ik moet maar wachten tot ik oud genoeg benquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Echt wel
Heb je het al geregeld of moet ik je ouders gaan bellen?
Ik mag vrij veel, want mijn ouders redeneren zo: "volgend jaar ga je studeren en dan kunnen we je toch niet tegenhouden"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee het is me niet gelukt, ik moet maar wachten tot ik oud genoeg ben
Kan het ergens wel begrijpen natuurlijk, maar toch vind ik het kak dat mijn ouders soms zo beschermend zijn![]()
Ik mag eigenlijk ook wel alles maar meets via internet kunnen niet door de beugel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik mag vrij veel, want mijn ouders redeneren zo: "volgend jaar ga je studeren en dan kunnen we je toch niet tegenhouden"
En voor mn ex moest ik ook naar Amersfoort, dus ze zijn al wat gewend
Meets via msn wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk ook wel alles maar meets via internet kunnen niet door de beugel.![]()
vinden ze ook niet grappig als ik mijn msn geef aan mensen die ik ken via internet. maar dát maak ik zelf wel uitquote:
Komen ze daar achter dan? Doe je net alsof je ons tijdens het uitgaan hebt leren kennenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
vinden ze ook niet grappig als ik mijn msn geef aan mensen die ik ken via internet. maar dát maak ik zelf wel uit![]()
Daar komen ze niet achter nee maar ze hebben me wel is verteld toen ik als brugsmurf ook msn kreeg die niet moest geven aan onbekende mensen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Komen ze daar achter dan? Doe je net alsof je ons tijdens het uitgaan hebt leren kennen
Ik ben een spemmert hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:14 schreef Nesle het volgende:
Jemig, en jij hebt je ook nog is 2 maanden later dan ik geregistreerd
Mij nooit verteld. Ze hebben me gewoon goed opgevoed en daar vertrouwen ze opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Daar komen ze niet achter nee maar ze hebben me wel is verteld toen ik als brugsmurf ook msn kreeg die niet moest geven aan onbekende mensen!![]()
![]()
haha hoe lang lurk jij al mee dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben een spemmert he
Ik draai ook pas een halfjaar echt mee, maar verder
Mijn pa is politie, ligt het ook beeeetje aan denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mij nooit verteld. Ze hebben me gewoon goed opgevoed en daar vertrouwen ze opAf en toe zeggen ze wel dat ik voorzichtig moet zijn, maar niks specifieks
Vakantievriend had een blog met RSS-feed van Foknieuws. Via daar dus op Fok terecht gekomen, toen in een bepaald topic. Heb me geregistreerd om daarin te reageren (al eerder geprobeerd, maar toen ging het fout) Toen nog heel weinig gereageerd en met de AKQ ging het echt losquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
haha hoe lang lurk jij al mee dan?
oftewel
Hoe ben JIJ op Fok! terecht gekomen?![]()
Die zien vanalles in het dagelijks leven waarvoor ze jou willen beschermen jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn pa is politie, ligt het ook beeeetje aan denk ik.![]()
Vraag me dat de volgende keer maar opnieuwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:33 schreef B.ertha het volgende:
Sheep, hoe kom jij op Fok?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag:
goose, juliette & the licks, marilyn manson, within temptation (niet mijn keus, maargoed, dan is er toch niks anders)
twijfel tussen:
stevie ann en wir sind helden
viberider en the noisettes en
c-mon & kypski en good charlotte
Zondag
maximo park, lostprophets, gabriel rios, razorlicht, iggy & the stooges, snow patrol, muse, ilse de lange, gogo bordello
Maandag:
the kooks, the fratellis, wolfmother, scissor sisters, arctic monkeys, linkin park, smashing pumpkins
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:10 schreef Mikkie het volgende:
Vakantie op de planning ofzo?
Ik ben er ook weer eens, maar ga meteen weer weg, over minder dan zes uur gaat de wekker weer
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem gaat naar canada
Wanneer vertrek je nog maar weer?
Wij deden hier een of ander top 40 spel, soort van triviant, 2 keer gewonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef LadyBlack het volgende:
Net avondje spelletjes gedaan met wat vrienden, en gewoon gewonnen met kolonisten van Catan terwijl ik dat nooit doe(ja ok we deden in teams en mn vriendin was goed
)
Hoe kan je daar eigenlijk net pas achterkomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:01 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat op de avond van de meet mijn favoriete uitgaansavond in Amsterdam is![]()
Dat betekent dus dat ik er tot een uur of 11 bij kan zijn, daarna ga ik richting Amsterdam
Ik eet ook alleen vanavond,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:allemaal! Heeft iemand nog toffe ideeën wat ik dit weekend kan gaan eten? Waarschijnlijk vanavond alleen, morgen met 3 en vrijdag met 4 personen
En ik kom er net achter dat we dat item van jou helegaar niet gekeken hebben bij het etentjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:01 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat op de avond van de meet mijn favoriete uitgaansavond in Amsterdam is![]()
Dat betekent dus dat ik er tot een uur of 11 bij kan zijn, daarna ga ik richting Amsterdam
Omdat het altijd de derde zaterdag van de maand is en ik daar niet altijd meteen een datum aan verbindt... Maar waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden? Het is echt geen smoes ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kan je daar eigenlijk net pas achterkomen?
Wat stomquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik kom er net achter dat we dat item van jou helegaar niet gekeken hebben bij het etentje
Er rust een vloek opquote:
Was niet boos.vervelend bedoelt hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het altijd de derde zaterdag van de maand is en ik daar niet altijd meteen een datum aan verbindt... Maar waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden? Het is echt geen smoes ofzo![]()
Oh okquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was niet boos.vervelend bedoelt hoor![]()
Te debielquote:
Zó cool!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maandag 2 weken naar Canada voor een roadtrip
Vorige keren was het dat ookquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef iamredleader het volgende:* iamredleader kan waarschijnlijk voor de meet!
Zet me maar in het lijstje
Jij kent asmo toch persoonlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef iamredleader het volgende:* iamredleader kan waarschijnlijk voor de meet!
Zet me maar in het lijstje
Dat heb ik al tijdens de dag werkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n inkakmoment na een dag werken?
Ik zag het ook en wou het ook al postenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Nesle: Britney ontkent seks op toilet
Hij doet 't met Brit!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Wie niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Nesle: Britney ontkent seks op toilet
Hij doet 't met Brit!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kent asmo toch persoonlijk?
Doe ik later vanavond wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Gooi jezelf maar ff in de wiki, de OP wordt misschien wel niet meer veranderd (kan toch niet meer na bepaalde tijd?)
Doe 'm de groeten van mijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij is hier bij mij thuis over 5 minuten
![]()
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Gefeliquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondKom alleen gedag zeggen
Vader en moeder 25 jaar getrouwd dus ik ga weer..
(Lekker boeiend, ik weet het)
Gefeliciteerd, taart voor iedereen! Trouwens, Asmo's moeder is vandaag jarigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondKom alleen gedag zeggen
Vader en moeder 25 jaar getrouwd dus ik ga weer..
(Lekker boeiend, ik weet het)
Dubbel jammerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, en ja
Ik moet op de dag van de meet sowieso werken en ik ben niet echt een meeter, dus vandaar. Zul je het toch zonder m'n 40% korting moeten doen
quote:
Nou..ik hoor het alweerquote:
Nou, wees blij, je bent geen spemmertquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In topic 142 heb ik 46 posts staan... ik had er meer verwacht eigenlijk (daarmee staat dat topic bij mij op plek 3 in de spamtopiclijst)
Vandaag wel maar zonder te hebben gewerktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat lukt je nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo maar weer naar de kroeg, vijfde avond op rij en derde avond in dezelfde kroeg
Ik ga ff buurten en (proberen) het niet laat te maken
Ja, het is geen helder licht, dat kindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Lotto weekend milionaires met een meidje van 12 en vragen die ik op mijn vijfde al wist
Nee, ik blijf lekker thuisquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:29 schreef Plasterk het volgende:
gaan er nog mensen stappen?
In Nem-taal: Wordt er nog geregeld of gescharreld vanavond?
WTF? In Nem-taal?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:29 schreef Plasterk het volgende:
gaan er nog mensen stappen?
In Nem-taal: Wordt er nog geregeld of gescharreld vanavond?
Zeker. Maar nu ben ik wel sago. Ik heb ook geen zin om weer naar de stad te rijden om nieuwe te halen. Iemand moet ze gejat hebben ofzo. Ze lagen gewoon op m'n bedje.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...dan is het maar goed dat jij niet aan de E-Sigaret zit
Mooie tijd om te beginnen met stoppen dusquote:Op zondag 27 mei 2007 00:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zeker. Maar nu ben ik wel sago. Ik heb ook geen zin om weer naar de stad te rijden om nieuwe te halen. Iemand moet ze gejat hebben ofzo. Ze lagen gewoon op m'n bedje.![]()
Niet midden in mijn examentijd.. Dat ga ik niet redden.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooie tijd om te beginnen met stoppen dus
ik zeg pure verwennerijquote:Op zondag 27 mei 2007 00:42 schreef MaJo het volgende:![]()
Vanmiddag uit eten geweest en vanavond weer. Goede dag gehad dus
Enne morgen Arctic Monkeys![]()
![]()
![]()
Een verwent nest zeg ik jequote:
Uhuh, 4de keerquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Alweer? Of had je ze vorige keer nou gemist?
Het is met een d Nem... een verwent nesdquote:
Verwend zul je bedoelenquote:
't Is al laat manquote:Op zondag 27 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is met een d Nem... een verwent nesd
In dad gefal: geveliciteert!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verwend zul je bedoelen
Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd dus daar mag je best wel 2x voor uit eten gaan dacht ik zo
Waren je ouders er ook bij?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:45 schreef MaJo het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd dus daar mag je best wel 2x voor uit eten gaan dacht ik zo
Bij het eerste etentje wel, de tweede nietquote:
Minstens 35 en waarschijnlijk nog wel wat ouderquote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
maar dan heb je al best oude ouders....
Ze worden allebei 60 inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
maar dan heb je al best oude ouders....
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou Soempie al tot haar enkels in de blubber staan?
Ik ga inderdaad niet al te lang wachten dit jaar met het aanschaffen van een kaartjequote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja de voorlopige line-up is vrij ruig. De kaartverkoop loopt ook voor op schema en ik weet zeker dat het dit jaar binnen no-time is uitverkocht
Een maat van stuurde ik enkele weken geleden de "bevestigde geruchtenlijst" en ik werd voor gek verklaard door hem.
Nu blijkt 90% van die lijst te kloppen
Ach ja, de meeste van deze bandjes hoor je nauwelijks op de radio. Wat dat betreft is myspace wel een goedequote:Op zondag 27 mei 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga dit jaar gewoon weer wachten tot 1-2 dagen voor Lowlands om de bandjes te beluisteren via MySpace
Dat geldt dus ook voor de bekende namen want op de één of andere manier heb ik van de meeste bands op de lijst nog nooit de muziek gehoord. Althans, niet bewust
Vorige jaar deed ik dat ook en dat werkte prima
Ik moet meer radio luisteren.
Ik wacht lekker tot de LL OP compleet is want daar komen dan altijd alle links naar MySpace en andere media te staanquote:Op zondag 27 mei 2007 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ja, de meeste van deze bandjes hoor je nauwelijks op de radio. Wat dat betreft is myspace wel een goedeOf haal een paar cd's binnen voordat je er heen gaat, heb ik vorig jaar ook gedaan. Ook ga ik nu beter luisteren naar wat de mensen van tevoren aanraden, daardoor heb ik bands als Guillemots, Wolfmother en Foward Russia vorig jaar gemist
De eerste twee wel weer later kunnen bezichtigen gelukkig
Vorig jaar ging die wel doorquote:Op zondag 27 mei 2007 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Komt er eigenlijk weer een meet die niet doorgaat?
Dat is geen antwoord op de vraag jonge damequote:
Of de PP-mensen houden het meer ontopic OF de LL-mensen zijn gewoon veel gezelliger en doen meer aan het voorspel. Hoort er wel bij natuurlijk, bij LL.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
Absurd trouwens dat pinkpop nu met deel 10 bezig is en Lowlands al aan zijn 15e topic toe isEn dat is pas over 2,5 maand
Er is al een topic voor de immer falende meet jaquote:Op zondag 27 mei 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag jonge dame
Vorig jaar begon mijn festival wel heel even kut toen onze officieuze tentopbouwer het nagelaten had onze tent op te bouwen op het daarvoor beoogde plekje.
Hij had de tent netjes uitgelegd, geen probleem. Totdat er een mensen van de "sub-groep" kwamen en vroegen of ze hun tent daar neer mochten zetten. Dat mocht
En dat terwijl hij wist dat we al de poort door waren
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of de PP-mensen houden het meer ontopic OF de LL-mensen zijn gewoon veel gezelliger en doen meer aan het voorspel. Hoort er wel bij natuurlijk, bij LL.
Ik sta altijd met mijn vaste groepje op Camping 2. Dus ik zal jullie daar niet met tent en al komen vergezellen maar een bezoekje zit er zeker inquote:Op zondag 27 mei 2007 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is al een topic voor de immer falende meet jaDus verwacht dat ie dit jaar wel weer doorgaat
Wordt sowieso wel een minimeet, aangezien Lien, ik en Neleos waarschijnlijk weer bij elkaar gaan staan. Kom je ons dan ook vergezellen?
En als er een meet is dan kom ik natuurlijk ook even langs
Ja, dat is zeker luxequote:Vorig jaar stond mijn tent al toen ik 's avonds aankwam. Ik was namelijk ziek en deelde een tent met asmo. Was wel erg luxe om gewoon 's avonds rechtstreeks door de poort door te lopen naar je tent
Of de LL mensen zijn nutteloos en hebben niks beters te doenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of de PP-mensen houden het meer ontopic OF de LL-mensen zijn gewoon veel gezelliger en doen meer aan het voorspel. Hoort er wel bij natuurlijk, bij LL.
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of de LL mensen zijn nutteloos en hebben niks beters te doen![]()
quote:
Wat was het? R&B? Skihut? Vage jazzmetal?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net terug van een avond bar slechte muziek![]()
Eindfeestje van een bevriende vereniging....... toch jammer dan.
Jij ook alvast Yuriquote:
Sinds 2 dagen ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij ook alvast Yuri
Heb je dat onderschrift onder je naam al lang?
R&B had ik wel leuk gevonden..... het was foute dance, en veel jumpstyle-shitquote:Op zondag 27 mei 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat was het? R&B? Skihut? Vage jazzmetal?
Jumpstylequote:Op zondag 27 mei 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
R&B had ik wel leuk gevonden..... het was foute dance, en veel jumpstyle-shit
En veel te weinig mensen van mn eigen vereniging ook![]()
Er zijn tegenwoordig zelfs cursusjes voorquote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, het ergste was: ontzettend veel mensen konden (en deden) het!!!
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, het ergste was: ontzettend veel mensen konden (en deden) het!!!
pfffffffffffffffffffquote:Op zondag 27 mei 2007 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zelfs cursusjes voor
En een vriendin van me doet een sportopleiding en daar leren ze het ook
Is Orishas niet een reggaeton bandje ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Haha vet, Orishas komt naar Lowlands![]()
Tres Delinquentes
Wellicht als ik het hoor? Kan het nummer even niet vinden.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:50 schreef LadyBlack het volgende:
Orishas - Tres Delinquentes!!!!
Die kun je NIET niet kennen!!
Geen idee of het reggaeton is trouwens
uhquote:Op zondag 27 mei 2007 01:50 schreef LadyBlack het volgende:
Orishas - Tres Delinquentes!!!!
Die kun je NIET niet kennen!!
Geen idee of het reggaeton is trouwens
Ik heb al wat andere nummers gevonden op MySpace. Kende ze al dusquote:Op zondag 27 mei 2007 01:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hm ik heb het hier ook niet, anders stuurde ik het wel even door.....
Slaapse LBquote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verveel me....... zal ook maar gaan slapen dan
Goeiemorgen (middag)quote:Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:Wat is het rustig hier
Maar ik ben dan ook nooit zo 'vroeg' wakker op zondag
Iemand de Lost finale van seizoen 3 gezien? Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
En nu 9 maanden wachten
Lost is inderdaad ingezakt aan het begin van seizoen 3 maar halverwege seizoen 3 is het zo goed geworden! De meeste fans zeggen nu ook dat seizoen 3 het tofst isquote:Op zondag 27 mei 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goeiemorgen (middag)
Lost volg ik niet meer, dat leek echt nergens meer op, hoe lang het gerekt werdKijk niet zoveel tv meer op vrijdagavond, tegenwoordig, of ik zap maar wat.
Lost-fan meldt zichquote:Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:Wat is het rustig hier
Maar ik ben dan ook nooit zo 'vroeg' wakker op zondag
Iemand de Lost finale van seizoen 3 gezien? Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
En nu 9 maanden wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond seizoen 2 van Lost wat matigjes, maar vanaf begin seizoen 3 kon ik weer niet wachten tot er weer een volgende aflevering beschikbaar was.
@Nem: 30 seconden is legaal dacht ik.Weisst
Kom ff langs, dan maak ik echte koffie (Nespresso) voor jequote:
Als je nou morgenmiddag naar Schiphol komt met een thermosflesjequote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom ff langs, dan maak ik echte koffie (Nespresso) voor je![]()
trouwens, je krijgt de groetjes van Asmo, die was gisteravond even langsgekomen, daarna hebben we bij m'n broer wat filmpjes gekeken. Was erg gezellig, met Asmo, Tinuviel, m'n beide broers, m'n beste maat Roy en m'n middelste broer zijn vriendin.
![]()
Ik neem aan dat je erheen gaat. En dan zeg ik:quote:
vind je het niks?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je erheen gaat. En dan zeg ik:![]()
Yuri snapt hetquote:Op zondag 27 mei 2007 15:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf graag heen
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef erkel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eindelijk eens vette actie in Lostalleen jammer dat ze dat dan net in de season final doen
![]()
Helaas, ben morgen niet van plan naar Schiphol te gaan. Wel alvast een hele fijne reis, veel plezier en post daar ff hoe het gaatquote:Op zondag 27 mei 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Als je nou morgenmiddag naar Schiphol komt met een thermosflesje
En bedankt![]()
En...hoeveel broers heb jij?
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet asmo al ven de meet af iamredleader?
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:18 schreef Homdeck het volgende:
hoi
Hebbes!quote:
mjah was wel jammer maar terug gaan was ook geen optie, we waren er al bijnaquote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh..... zonde zeg van die autoritEn wat lief dat mensen jullie weer op gingen halen!
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Die jongen van wie ik laatst de auto verkeerd geparkeerd bood aan dat ik binnenkort wel naar Gouda mag rijden als we daarheen gaanIk heb het nog niet helemaal verbruid dus
Waarom afmaken? Hij kan toch niet ruiken dat je geen interesse hebt (lees: al een vriend)?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Etcetera het volgende:
ik laat me graag rijden
oh ja, in de kroeg in bolswardwe waren uiteindelijk met 6 personen over, waarvan 5 jongens. ik zat een beetje rond te kijken, gaat er een jongen tegenover me zitten.
even later gaat pakt hij een kruk, neemt die mee en gaat náást me zitten. écht naast, kon geen hand tussen.
toen ben ik maar opgestaan. de dappere held sprak me ook niet aan ofzoik denk dat hij niet durfde met mijn aanhang (waarvan ik 150% zeker weet dat als hij een move had gemaakt, ze hem met de grond gelijkt hadden gemaakt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |