Whoa...that's like...heaven!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Woeiii altijd fijn als je een rottig vak afsluitIk liet na de vierde wiskunde vallen; wat een bevrijding
Ja ik ben redelijk goed in talen maar van Latijn heb ik echt geen voordeel gehad. Maar wellicht dat ik het te kort heb gehadquote:![]()
Aan Latijn heb ik trouwens wel veel gehad, er is zóveel van afgeleid.... en het helpt enorm bij het leren van andere talen vond ik.
Hij was anders dan ik verwacht had (komt door de misleidende trailer) maar erg mooi jaquote:Pan's Labyrinth vond ik ook ontzettend mooi!!
heb sinds ik G2K heb ontdekt niet meer gebeldquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wel cool als het lukt!
Heb je nog veel gebeld?
gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit trouwens op mn balkon nu, en helaas zijn mijn achterburen ook weer buiten.... vorige zomer hoorde ik ze keihard schreeuwden, ik hoorde later die dag dat hun dochtertje van 5 toen van de trap is 'gevallen' en in het ziekenhuis was beland, en alsof dat nog niet genoeg was ging mevrouw met flessen naar haar onderburen smijten omdat ze hun verdacht van het bellen van de politie.....
En toen was ze zwanger van haar 3e kind...... Dat soort mensen snappen niet dat ze het niet aankunnen ofzo
Ja is ook zo..... maar es kijken hoe ze zich nu gedragen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
gewoon nog een keer bellenhoe meer klachten, hoe sneller er iets gebeurd is mijn beleving
Ah..je doelt erop dat je ouders niet inzien waarom je een flashpresentatie maakt als CV?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef Etcetera het volgende:
hoe kan ik aan m'n ouders uitleggen dat designers een beetje raar zijn en dat opvallen juist goed is als je een stageplek zoekt
Een voorbeeld geven van iemand die het op die manier gelukt isquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef Etcetera het volgende:
hoe kan ik aan m'n ouders uitleggen dat designers een beetje raar zijn en dat opvallen juist goed is als je een stageplek zoekt
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef Homdeck het volgende:
oja yuri, over die meet. ik kom niet. Ik neem aan dat je deze post wel leest![]()
Je hebt gelijk. Dan ben je al een vrouw natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
doooooooooooie boel zeg hiero.
ik had net volleybal buiten op het veld bij het zwembad. na het volleyballen zijn we zo hopsa het bad ingedokenbadjuf kwaad
"stoute meisjes!"we zijn 16 en 17
!
Inderdaad jonge vrouwenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan ben je al een vrouw natuurlijk![]()
Ik zie trouwens het probleem niet? Je had eerst moeten gaan douchen ofzo?
Zo zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
en we hadden onze kleren nog aan (shortje plus hempje)
Ons voetbalveld ligt naast het zwembad, dus de laatste 2 thuiswedstrijden was het bij ons na afloop ook eerst zwemmen en dan pas de kleedkamer opzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
ik had net volleybal buiten op het veld bij het zwembad. na het volleyballen zijn we zo hopsa het bad ingedokenbadjuf kwaad
!
Ja pff inderdaad wat maakt dat nou weer uit zeg, der was ook echt geen kip in dat zwembad alleen wat volleyballers die de zaal hadden verlaten en het beachveld hadden gevondenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zo
Waar maakt ze zich druk om zeg
Ach ik maak nog kans op 1 van de kamers. Hadden ze 32 reacties gekregen en werden er 7 mensen uitgenodigd, dus ongeveer 1 op 7quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:42 schreef Mikkie het volgende:
Wel zonde van de kamers trouwens, Tim.
Maar je weet: de aanhouder wint
Hoe zit het met die kamer met al die meiden??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kamer verhaal
Kamer in huis met 3 meiden maak ik nog kans op. Ze wilden bij voorkeur een jongen (check), eentje die geen hotelschool ging doen (check) en 1 van de aanwezige dames ovnd het ook wel leuk als je van plan was er ook in weekenden te zijn (niet elk weekend maar check) en bier dronk, zodat ze niet meer de enige was in huis (check)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe zit het met die kamer met al die meiden??
En als het niks word heeft soempie nog wle een kamer vrij![]()
Wiskunde laten vallen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Woeiii altijd fijn als je een rottig vak afsluitIk liet na de vierde wiskunde vallen; wat een bevrijding
![]()
Aan Latijn heb ik trouwens wel veel gehad, er is zóveel van afgeleid.... en het helpt enorm bij het leren van andere talen vond ik.
Pan's Labyrinth vond ik ook ontzettend mooi!!
Leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit trouwens op mn balkon nu, en helaas zijn mijn achterburen ook weer buiten.... vorige zomer hoorde ik ze keihard schreeuwden, ik hoorde later die dag dat hun dochtertje van 5 toen van de trap is 'gevallen' en in het ziekenhuis was beland, en alsof dat nog niet genoeg was ging mevrouw met flessen naar haar onderburen smijten omdat ze hun verdacht van het bellen van de politie.....
En toen was ze zwanger van haar 3e kind...... Dat soort mensen snappen niet dat ze het niet aankunnen ofzo
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:41 schreef Nesle het volgende:
Iklees
net
dat
ik
een
8,8
op
mijn
luistertoets
FRANS
heb
!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik haal echt altijd alleen maar zesjes op luistertoetsen. Hoogste van de klas, zo'n goed gevoel is dat he
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
!
Niks te zien hier. Ben je al door al je examens heen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef B.ertha het volgende:
Oké, volgens mij gaat het hier onwerenÓnweren
Bij jullie ook?
Nee, moet nog natuurkunde en scheikunde (volgende week pas)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Niks te zien hier. Ben je al door al je examens heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |