Vorige keren was het dat ookquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef iamredleader het volgende:* iamredleader kan waarschijnlijk voor de meet!
Zet me maar in het lijstje
Jij kent asmo toch persoonlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef iamredleader het volgende:* iamredleader kan waarschijnlijk voor de meet!
Zet me maar in het lijstje
Dat heb ik al tijdens de dag werkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n inkakmoment na een dag werken?
Ik zag het ook en wou het ook al postenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Nesle: Britney ontkent seks op toilet
Hij doet 't met Brit!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Wie niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Nesle: Britney ontkent seks op toilet
Hij doet 't met Brit!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kent asmo toch persoonlijk?
Doe ik later vanavond wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Gooi jezelf maar ff in de wiki, de OP wordt misschien wel niet meer veranderd (kan toch niet meer na bepaalde tijd?)
Doe 'm de groeten van mijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij is hier bij mij thuis over 5 minuten
![]()
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Gefeliquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondKom alleen gedag zeggen
Vader en moeder 25 jaar getrouwd dus ik ga weer..
(Lekker boeiend, ik weet het)
Gefeliciteerd, taart voor iedereen! Trouwens, Asmo's moeder is vandaag jarigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondKom alleen gedag zeggen
Vader en moeder 25 jaar getrouwd dus ik ga weer..
(Lekker boeiend, ik weet het)
Dubbel jammerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, en ja
Ik moet op de dag van de meet sowieso werken en ik ben niet echt een meeter, dus vandaar. Zul je het toch zonder m'n 40% korting moeten doen
quote:
Nou..ik hoor het alweerquote:
Nou, wees blij, je bent geen spemmertquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In topic 142 heb ik 46 posts staan... ik had er meer verwacht eigenlijk (daarmee staat dat topic bij mij op plek 3 in de spamtopiclijst)
Vandaag wel maar zonder te hebben gewerktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat lukt je nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo maar weer naar de kroeg, vijfde avond op rij en derde avond in dezelfde kroeg
Ik ga ff buurten en (proberen) het niet laat te maken
Ja, het is geen helder licht, dat kindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Lotto weekend milionaires met een meidje van 12 en vragen die ik op mijn vijfde al wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |