quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:10 schreef Mikkie het volgende:
Vakantie op de planning ofzo?
Ik ben er ook weer eens, maar ga meteen weer weg, over minder dan zes uur gaat de wekker weer
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem gaat naar canada
Wanneer vertrek je nog maar weer?
Wij deden hier een of ander top 40 spel, soort van triviant, 2 keer gewonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef LadyBlack het volgende:
Net avondje spelletjes gedaan met wat vrienden, en gewoon gewonnen met kolonisten van Catan terwijl ik dat nooit doe(ja ok we deden in teams en mn vriendin was goed
)
Hoe kan je daar eigenlijk net pas achterkomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:01 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat op de avond van de meet mijn favoriete uitgaansavond in Amsterdam is![]()
Dat betekent dus dat ik er tot een uur of 11 bij kan zijn, daarna ga ik richting Amsterdam
Ik eet ook alleen vanavond,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:allemaal! Heeft iemand nog toffe ideeën wat ik dit weekend kan gaan eten? Waarschijnlijk vanavond alleen, morgen met 3 en vrijdag met 4 personen
En ik kom er net achter dat we dat item van jou helegaar niet gekeken hebben bij het etentjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:01 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat op de avond van de meet mijn favoriete uitgaansavond in Amsterdam is![]()
Dat betekent dus dat ik er tot een uur of 11 bij kan zijn, daarna ga ik richting Amsterdam
Omdat het altijd de derde zaterdag van de maand is en ik daar niet altijd meteen een datum aan verbindt... Maar waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden? Het is echt geen smoes ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kan je daar eigenlijk net pas achterkomen?
Wat stomquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik kom er net achter dat we dat item van jou helegaar niet gekeken hebben bij het etentje
Er rust een vloek opquote:
Was niet boos.vervelend bedoelt hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het altijd de derde zaterdag van de maand is en ik daar niet altijd meteen een datum aan verbindt... Maar waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden? Het is echt geen smoes ofzo![]()
Oh okquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was niet boos.vervelend bedoelt hoor![]()
Te debielquote:
Zó cool!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maandag 2 weken naar Canada voor een roadtrip
Vorige keren was het dat ookquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef iamredleader het volgende:* iamredleader kan waarschijnlijk voor de meet!
Zet me maar in het lijstje
Jij kent asmo toch persoonlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef iamredleader het volgende:* iamredleader kan waarschijnlijk voor de meet!
Zet me maar in het lijstje
Dat heb ik al tijdens de dag werkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n inkakmoment na een dag werken?
Ik zag het ook en wou het ook al postenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Nesle: Britney ontkent seks op toilet
Hij doet 't met Brit!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Wie niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Nesle: Britney ontkent seks op toilet
Hij doet 't met Brit!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kent asmo toch persoonlijk?
Doe ik later vanavond wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Gooi jezelf maar ff in de wiki, de OP wordt misschien wel niet meer veranderd (kan toch niet meer na bepaalde tijd?)
Doe 'm de groeten van mijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij is hier bij mij thuis over 5 minuten
![]()
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Gefeliquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondKom alleen gedag zeggen
Vader en moeder 25 jaar getrouwd dus ik ga weer..
(Lekker boeiend, ik weet het)
Gefeliciteerd, taart voor iedereen! Trouwens, Asmo's moeder is vandaag jarigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondKom alleen gedag zeggen
Vader en moeder 25 jaar getrouwd dus ik ga weer..
(Lekker boeiend, ik weet het)
Dubbel jammerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, en ja
Ik moet op de dag van de meet sowieso werken en ik ben niet echt een meeter, dus vandaar. Zul je het toch zonder m'n 40% korting moeten doen
quote:
Nou..ik hoor het alweerquote:
Nou, wees blij, je bent geen spemmertquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In topic 142 heb ik 46 posts staan... ik had er meer verwacht eigenlijk (daarmee staat dat topic bij mij op plek 3 in de spamtopiclijst)
Vandaag wel maar zonder te hebben gewerktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat lukt je nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo maar weer naar de kroeg, vijfde avond op rij en derde avond in dezelfde kroeg
Ik ga ff buurten en (proberen) het niet laat te maken
Ja, het is geen helder licht, dat kindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Lotto weekend milionaires met een meidje van 12 en vragen die ik op mijn vijfde al wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |