Vraag me dat de volgende keer maar opnieuwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:33 schreef B.ertha het volgende:
Sheep, hoe kom jij op Fok?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag:
goose, juliette & the licks, marilyn manson, within temptation (niet mijn keus, maargoed, dan is er toch niks anders)
twijfel tussen:
stevie ann en wir sind helden
viberider en the noisettes en
c-mon & kypski en good charlotte
Zondag
maximo park, lostprophets, gabriel rios, razorlicht, iggy & the stooges, snow patrol, muse, ilse de lange, gogo bordello
Maandag:
the kooks, the fratellis, wolfmother, scissor sisters, arctic monkeys, linkin park, smashing pumpkins
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:10 schreef Mikkie het volgende:
Vakantie op de planning ofzo?
Ik ben er ook weer eens, maar ga meteen weer weg, over minder dan zes uur gaat de wekker weer
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem gaat naar canada
Wanneer vertrek je nog maar weer?
Wij deden hier een of ander top 40 spel, soort van triviant, 2 keer gewonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef LadyBlack het volgende:
Net avondje spelletjes gedaan met wat vrienden, en gewoon gewonnen met kolonisten van Catan terwijl ik dat nooit doe(ja ok we deden in teams en mn vriendin was goed
)
Hoe kan je daar eigenlijk net pas achterkomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:01 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat op de avond van de meet mijn favoriete uitgaansavond in Amsterdam is![]()
Dat betekent dus dat ik er tot een uur of 11 bij kan zijn, daarna ga ik richting Amsterdam
Ik eet ook alleen vanavond,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:allemaal! Heeft iemand nog toffe ideeën wat ik dit weekend kan gaan eten? Waarschijnlijk vanavond alleen, morgen met 3 en vrijdag met 4 personen
En ik kom er net achter dat we dat item van jou helegaar niet gekeken hebben bij het etentjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:01 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat op de avond van de meet mijn favoriete uitgaansavond in Amsterdam is![]()
Dat betekent dus dat ik er tot een uur of 11 bij kan zijn, daarna ga ik richting Amsterdam
Omdat het altijd de derde zaterdag van de maand is en ik daar niet altijd meteen een datum aan verbindt... Maar waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden? Het is echt geen smoes ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kan je daar eigenlijk net pas achterkomen?
Wat stomquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik kom er net achter dat we dat item van jou helegaar niet gekeken hebben bij het etentje
Er rust een vloek opquote:
Was niet boos.vervelend bedoelt hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het altijd de derde zaterdag van de maand is en ik daar niet altijd meteen een datum aan verbindt... Maar waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden? Het is echt geen smoes ofzo![]()
Oh okquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was niet boos.vervelend bedoelt hoor![]()
Te debielquote:
Zó cool!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maandag 2 weken naar Canada voor een roadtrip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |