Soempie kwam als een soort Tasmanian Devil langsrazenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, wat een stilte hier ineens
Stuur doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
iiiiiiiieehhh ik heb mail van mn scriptiebegeleider, ik durf echt niet te kijken![]()
![]()
moet je er niet zo vel in doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
De wieltjes onder m'n weekendtas hebben het begeven![]()
![]()
Hoeveel wou je mee nemen naar pinkpop danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
De wieltjes onder m'n weekendtas hebben het begeven![]()
![]()
't komt door de blikjes bier en fris denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoeveel wou je mee nemen naar pinkpop dan![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
twijfel tussen:
stevie ann en wir sind helden
viberider en the noisettes en
c-mon & kypski en good charlotte
iggy & the stooges, snow patrol, gogo bordello, the kooks, the fratellis, wolfmother, scissor sisters, arctic monkeys, linkin park, smashing pumpkins
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef Soempie het volgende:
the nightwatchman of ozark henry
five o clock heroes of 30 seconds to mars
the magic numers of stone sour
maria mena of dave matthews band
nee, ik ken ze helemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Haha dit was een test voor mijn goede smaak?
uhuquote:
Wat is er in de Oosterpoort?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, al vanaf groep 8, wat schattig
Ik ga het wel een beetje proberen te volgen via de radio (Giel), hopelijk ook tv, maar mn weekend is vol! Zaterdag hele dag Oosterpoort, en zondag bakbrommerraces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |