Lost-fan meldt zichquote:Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:Wat is het rustig hier
Maar ik ben dan ook nooit zo 'vroeg' wakker op zondag
Iemand de Lost finale van seizoen 3 gezien? Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
En nu 9 maanden wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond seizoen 2 van Lost wat matigjes, maar vanaf begin seizoen 3 kon ik weer niet wachten tot er weer een volgende aflevering beschikbaar was.
@Nem: 30 seconden is legaal dacht ik.Weisst
Kom ff langs, dan maak ik echte koffie (Nespresso) voor jequote:
Als je nou morgenmiddag naar Schiphol komt met een thermosflesjequote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom ff langs, dan maak ik echte koffie (Nespresso) voor je![]()
trouwens, je krijgt de groetjes van Asmo, die was gisteravond even langsgekomen, daarna hebben we bij m'n broer wat filmpjes gekeken. Was erg gezellig, met Asmo, Tinuviel, m'n beide broers, m'n beste maat Roy en m'n middelste broer zijn vriendin.
![]()
Ik neem aan dat je erheen gaat. En dan zeg ik:quote:
vind je het niks?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je erheen gaat. En dan zeg ik:![]()
Yuri snapt hetquote:Op zondag 27 mei 2007 15:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf graag heen
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef erkel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eindelijk eens vette actie in Lostalleen jammer dat ze dat dan net in de season final doen
![]()
Helaas, ben morgen niet van plan naar Schiphol te gaan. Wel alvast een hele fijne reis, veel plezier en post daar ff hoe het gaatquote:Op zondag 27 mei 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Als je nou morgenmiddag naar Schiphol komt met een thermosflesje
En bedankt![]()
En...hoeveel broers heb jij?
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet asmo al ven de meet af iamredleader?
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:18 schreef Homdeck het volgende:
hoi
Hebbes!quote:
mjah was wel jammer maar terug gaan was ook geen optie, we waren er al bijnaquote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh..... zonde zeg van die autoritEn wat lief dat mensen jullie weer op gingen halen!
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Die jongen van wie ik laatst de auto verkeerd geparkeerd bood aan dat ik binnenkort wel naar Gouda mag rijden als we daarheen gaanIk heb het nog niet helemaal verbruid dus
Waarom afmaken? Hij kan toch niet ruiken dat je geen interesse hebt (lees: al een vriend)?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Etcetera het volgende:
ik laat me graag rijden
oh ja, in de kroeg in bolswardwe waren uiteindelijk met 6 personen over, waarvan 5 jongens. ik zat een beetje rond te kijken, gaat er een jongen tegenover me zitten.
even later gaat pakt hij een kruk, neemt die mee en gaat náást me zitten. écht naast, kon geen hand tussen.
toen ben ik maar opgestaan. de dappere held sprak me ook niet aan ofzoik denk dat hij niet durfde met mijn aanhang (waarvan ik 150% zeker weet dat als hij een move had gemaakt, ze hem met de grond gelijkt hadden gemaakt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |