Nee, ik blijf lekker thuisquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:29 schreef Plasterk het volgende:
gaan er nog mensen stappen?
In Nem-taal: Wordt er nog geregeld of gescharreld vanavond?
WTF? In Nem-taal?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:29 schreef Plasterk het volgende:
gaan er nog mensen stappen?
In Nem-taal: Wordt er nog geregeld of gescharreld vanavond?
Zeker. Maar nu ben ik wel sago. Ik heb ook geen zin om weer naar de stad te rijden om nieuwe te halen. Iemand moet ze gejat hebben ofzo. Ze lagen gewoon op m'n bedje.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...dan is het maar goed dat jij niet aan de E-Sigaret zit
Mooie tijd om te beginnen met stoppen dusquote:Op zondag 27 mei 2007 00:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zeker. Maar nu ben ik wel sago. Ik heb ook geen zin om weer naar de stad te rijden om nieuwe te halen. Iemand moet ze gejat hebben ofzo. Ze lagen gewoon op m'n bedje.![]()
Niet midden in mijn examentijd.. Dat ga ik niet redden.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooie tijd om te beginnen met stoppen dus
ik zeg pure verwennerijquote:Op zondag 27 mei 2007 00:42 schreef MaJo het volgende:![]()
Vanmiddag uit eten geweest en vanavond weer. Goede dag gehad dus
Enne morgen Arctic Monkeys![]()
![]()
![]()
Een verwent nest zeg ik jequote:
Uhuh, 4de keerquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Alweer? Of had je ze vorige keer nou gemist?
Het is met een d Nem... een verwent nesdquote:
Verwend zul je bedoelenquote:
't Is al laat manquote:Op zondag 27 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is met een d Nem... een verwent nesd
In dad gefal: geveliciteert!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verwend zul je bedoelen
Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd dus daar mag je best wel 2x voor uit eten gaan dacht ik zo
Waren je ouders er ook bij?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:45 schreef MaJo het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd dus daar mag je best wel 2x voor uit eten gaan dacht ik zo
Bij het eerste etentje wel, de tweede nietquote:
Minstens 35 en waarschijnlijk nog wel wat ouderquote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
maar dan heb je al best oude ouders....
Ze worden allebei 60 inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
maar dan heb je al best oude ouders....
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou Soempie al tot haar enkels in de blubber staan?
Ik ga inderdaad niet al te lang wachten dit jaar met het aanschaffen van een kaartjequote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja de voorlopige line-up is vrij ruig. De kaartverkoop loopt ook voor op schema en ik weet zeker dat het dit jaar binnen no-time is uitverkocht
Een maat van stuurde ik enkele weken geleden de "bevestigde geruchtenlijst" en ik werd voor gek verklaard door hem.
Nu blijkt 90% van die lijst te kloppen
Ach ja, de meeste van deze bandjes hoor je nauwelijks op de radio. Wat dat betreft is myspace wel een goedequote:Op zondag 27 mei 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga dit jaar gewoon weer wachten tot 1-2 dagen voor Lowlands om de bandjes te beluisteren via MySpace
Dat geldt dus ook voor de bekende namen want op de één of andere manier heb ik van de meeste bands op de lijst nog nooit de muziek gehoord. Althans, niet bewust
Vorige jaar deed ik dat ook en dat werkte prima
Ik moet meer radio luisteren.
Ik wacht lekker tot de LL OP compleet is want daar komen dan altijd alle links naar MySpace en andere media te staanquote:Op zondag 27 mei 2007 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ja, de meeste van deze bandjes hoor je nauwelijks op de radio. Wat dat betreft is myspace wel een goedeOf haal een paar cd's binnen voordat je er heen gaat, heb ik vorig jaar ook gedaan. Ook ga ik nu beter luisteren naar wat de mensen van tevoren aanraden, daardoor heb ik bands als Guillemots, Wolfmother en Foward Russia vorig jaar gemist
De eerste twee wel weer later kunnen bezichtigen gelukkig
Vorig jaar ging die wel doorquote:Op zondag 27 mei 2007 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Komt er eigenlijk weer een meet die niet doorgaat?
Dat is geen antwoord op de vraag jonge damequote:
Of de PP-mensen houden het meer ontopic OF de LL-mensen zijn gewoon veel gezelliger en doen meer aan het voorspel. Hoort er wel bij natuurlijk, bij LL.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
Absurd trouwens dat pinkpop nu met deel 10 bezig is en Lowlands al aan zijn 15e topic toe isEn dat is pas over 2,5 maand
Er is al een topic voor de immer falende meet jaquote:Op zondag 27 mei 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag jonge dame
Vorig jaar begon mijn festival wel heel even kut toen onze officieuze tentopbouwer het nagelaten had onze tent op te bouwen op het daarvoor beoogde plekje.
Hij had de tent netjes uitgelegd, geen probleem. Totdat er een mensen van de "sub-groep" kwamen en vroegen of ze hun tent daar neer mochten zetten. Dat mocht
En dat terwijl hij wist dat we al de poort door waren
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of de PP-mensen houden het meer ontopic OF de LL-mensen zijn gewoon veel gezelliger en doen meer aan het voorspel. Hoort er wel bij natuurlijk, bij LL.
Ik sta altijd met mijn vaste groepje op Camping 2. Dus ik zal jullie daar niet met tent en al komen vergezellen maar een bezoekje zit er zeker inquote:Op zondag 27 mei 2007 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is al een topic voor de immer falende meet jaDus verwacht dat ie dit jaar wel weer doorgaat
Wordt sowieso wel een minimeet, aangezien Lien, ik en Neleos waarschijnlijk weer bij elkaar gaan staan. Kom je ons dan ook vergezellen?
En als er een meet is dan kom ik natuurlijk ook even langs
Ja, dat is zeker luxequote:Vorig jaar stond mijn tent al toen ik 's avonds aankwam. Ik was namelijk ziek en deelde een tent met asmo. Was wel erg luxe om gewoon 's avonds rechtstreeks door de poort door te lopen naar je tent
Of de LL mensen zijn nutteloos en hebben niks beters te doenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of de PP-mensen houden het meer ontopic OF de LL-mensen zijn gewoon veel gezelliger en doen meer aan het voorspel. Hoort er wel bij natuurlijk, bij LL.
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of de LL mensen zijn nutteloos en hebben niks beters te doen![]()
quote:
Wat was het? R&B? Skihut? Vage jazzmetal?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net terug van een avond bar slechte muziek![]()
Eindfeestje van een bevriende vereniging....... toch jammer dan.
Jij ook alvast Yuriquote:
Sinds 2 dagen ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij ook alvast Yuri
Heb je dat onderschrift onder je naam al lang?
R&B had ik wel leuk gevonden..... het was foute dance, en veel jumpstyle-shitquote:Op zondag 27 mei 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat was het? R&B? Skihut? Vage jazzmetal?
Jumpstylequote:Op zondag 27 mei 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
R&B had ik wel leuk gevonden..... het was foute dance, en veel jumpstyle-shit
En veel te weinig mensen van mn eigen vereniging ook![]()
Er zijn tegenwoordig zelfs cursusjes voorquote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, het ergste was: ontzettend veel mensen konden (en deden) het!!!
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, het ergste was: ontzettend veel mensen konden (en deden) het!!!
pfffffffffffffffffffquote:Op zondag 27 mei 2007 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zelfs cursusjes voor
En een vriendin van me doet een sportopleiding en daar leren ze het ook
Is Orishas niet een reggaeton bandje ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Haha vet, Orishas komt naar Lowlands![]()
Tres Delinquentes
Wellicht als ik het hoor? Kan het nummer even niet vinden.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:50 schreef LadyBlack het volgende:
Orishas - Tres Delinquentes!!!!
Die kun je NIET niet kennen!!
Geen idee of het reggaeton is trouwens
uhquote:Op zondag 27 mei 2007 01:50 schreef LadyBlack het volgende:
Orishas - Tres Delinquentes!!!!
Die kun je NIET niet kennen!!
Geen idee of het reggaeton is trouwens
Ik heb al wat andere nummers gevonden op MySpace. Kende ze al dusquote:Op zondag 27 mei 2007 01:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hm ik heb het hier ook niet, anders stuurde ik het wel even door.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |