quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef B.ertha het volgende:
Weinig leven hier..
Het is ook nooit goed.quote:
Wel, het is gezelligquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nooit goed.
Vrouwen...![]()
tsjaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel, het is gezelligJe had alleen één minuutje later moeten komen
Moet er 7 en het is zo verspreid omdat Hemelvaart en Pinksteren ertussen zitten. Weet niet wat jij hebt gedaan, maar vmbo heeft examens ook in één week nu. bij ons doen ze het zo verspreid mogelijk, omdat het 3 uur per examen is en 2x 3 uur niet leuk isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
tsja![]()
Maar die examens zijn wel erg uitgespreid, volgens mij was ik er destijds in een weekje doorheen. Hoeveel examens moet je doen?
neequote:
VWO in 1996. 8 examens, een of twee per dag, van dinsdag tot woensdag, met hemelsvaartdag ertussen, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet er 7 en het is zo verspreid omdat Hemelvaart en Pinksteren ertussen zitten. Weet niet wat jij hebt gedaan, maar vmbo heeft examens ook in één week nu. bij ons doen ze het zo verspreid mogelijk, omdat het 3 uur per examen is en 2x 3 uur niet leuk is
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
neehalf 7 stond ik alweer naast mijn bedje
Had nu ook gekund hoor, als ik een ander profiel had gehad. Maar goed, ik vind het best relaxt zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
VWO in 1996. 8 examens, een of twee per dag, van dinsdag tot woensdag, met hemelsvaartdag ertussen, als ik me niet vergis.
16e en 31e, dus ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Homdeck het volgende:
ik deed in 1998 VWO examen. ik weet nog dat ik de 1e op 14 mei en de laatste op 28 mei had.
ik ga toch maar gewoon eerst mailen (op aanraden van m'n ouders)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..je doelt erop dat je ouders niet inzien waarom je een flashpresentatie maakt als CV?
Ik eerlijk gezegd ook niet
Er was hier onlangs iemand op Fok die een soortgelijk "ludiek" CV-tjes in elkaar ging draaien.
Maar volgens mij is het VEEL beter om een goeie portfolio in elkaar te draaien en een normale CV/brief te maken.
De kans dat je juist wordt aangenomen door je flash-ding is een stuk kleiner dan andersom.
Het hangt er echt vanaf WAAR je solliciteert en WIE je sollicitatie onder ogen krijgt. En dan denk ik dat de meesten "normaal" zijn...
Dat hoort toch bij dopen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de mijne is naar mij gedoopten ik heb al water gehad
![]()
Ja, dat is vervelend he? Het is een beetje een vicueuze cirkel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga toch maar gewoon eerst mailen (op aanraden van m'n ouders)
het probleem is gewoon dat ik, ondanks mijn opleiding, nu niet 123 iets kan laten zien wat ik gedaan heb. en daarom wilde ik een flash iets doen, maar dat hang ik dan maar eerst in de wilgen
het is een plant timquote:
ja echt stupidquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend he? Het is een beetje een vicueuze cirkel.
Maar juist daarom is het niet handig om het in een flash-ding te doen want waarschijnlijk heb je te weinig ervaring met flash om er echt iets goeds van te maken
Je ziet ook steeds vaker in advertenties dat er om 2-3 jaar relevante werkervaring wordt gevraagd.
Voor behoorlijk wat studies is er er weinig voor starters. En dat is dus ook kut. Want hoe kom je aan 2-3 jaar ervaring als je nergens aan de bak kunt?
Dat gebeurt zelfs in de HORECA
"Maar ook planten zijn schepselen van onze lieve God"quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Maar ook planten zijn schepselen van onze lieve God"![]()
Scheikunde, dinsdagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welk tentamen heb je als eerstvolgende B.?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gister oudersavond gehad op schoolwas wel leuk op zich, ben er zelf ook nog wat wijzer van geworden
toen we weggingen nog een spruitplant meegekregen
als symbolische verwijzing naar de spruiten van de ouders
de mijne is naar mij gedoopten ik heb al water gehad
![]()
Point being? Water geven hoort ook bij plantenquote:
SOK en DOP heb ik je al es over gehoord, maar het systeem BAGGER is nieuw voor mijquote:[..]
en ik haaaaaat SOK DOP BAGGER
Heb je bruine bonen gegeten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
brrrrffftttt
Van de week was ik mee gaan kijken naar advertenties bij uitzendbureau's, en bij allemaal callcenter dingejtes werd ook gevraagd om een half jaar ervaring. En hoe kom je daaraan als alle callcenters dat vragen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ziet ook steeds vaker in advertenties dat er om 2-3 jaar relevante werkervaring wordt gevraagd.
Voor behoorlijk wat studies is er er weinig voor starters. En dat is dus ook kut. Want hoe kom je aan 2-3 jaar ervaring als je nergens aan de bak kunt?
dat is een synoniem voor SOK/DOPquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Point being? Water geven hoort ook bij planten
[..]
SOK en DOP heb ik je al es over gehoord, maar het systeem BAGGER is nieuw voor mij
frustratieuitingquote:
Nee yuri, van uien ga je huilen, niet van bonenquote:
Wil je geschaakt worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh zo is het net of ik in een schaakspel zit ofzo
Ik wilde gewoon de klassieke manier gebruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet of ik een berenvel wel zo romantisch vind hoor
voor jou mss welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon de klassieke manier gebruiken![]()
Is een zakdoek met chloroform en een bestelbus beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |