Cool! Ik zit nu in de trein, maar zal het vanavond opnemen in de OP. Mocht je deel 1, 7 of 9 ook nog vinden, dan hou ik me aanbevolen.:Pquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef Kadoc het volgende:
Het AZ topic deel 4
Het AZ topic deel 3: Overwinteren
Het AZ topic (deel 2)
Voor in de OP.
quote:Op vrijdag 23 januari 2004 10:23 schreef Koetjuh1986 het volgende:
Az europa in....hahahhahaa:W dahag...
NEVER!
Gewoon 10de plek einde van 't jaar
Beidequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, of ze gaan het wel redden. Ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?
put your money where your mouth is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Stiekem weten ze het allemaal al, AZ gaat het niet redden zondag.
En wat deed Jenner dan vandaag in het interview in de Metro?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef Robinho90 het volgende:
Dat is geen grootspraak, dat is Amsterdamse arrogantie
Dat AZ Ajax wel even zou oprollen met 0-2.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Robinho90 het volgende:
Past wel bij AZ, niet alleen bij dit seizoen. Maar wat zei Jenner? Die gozer kan beter een keer een hele wedstrijd gaan vlammen in plaats van 10minuten per wedstrijd(Als het dat al redt).
ajax even oprollen in eigen huisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat AZ Ajax wel even zou oprollen met 0-2.
En hij vond dat hij toch wel een behoorlijke individuele kwaliteitsinjectie aan AZ had gegeven dit jaar.
Net alsof Ajax zijn budget niet aangevuld krijgt met behulp van een sponsor uit het bankwezen.... Of maken jullie je zorgen of abn volgend jaar nog wel op de shirtjes zal staan...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
Jullie harde kern gaat zich AFCA noemen? Waarom vragen jullie gewoon niet aan jullie voorzitter of hij Ajax niet gewoon kan kpen?
*voordraagt voor meest kansloze reply van het jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:15 schreef arrebar het volgende:
[..]
Net alsof Ajax zijn budget niet aangevuld krijgt met behulp van een sponsor uit het bankwezen.... Of maken jullie je zorgen of abn volgend jaar nog wel op de shirtjes zal staan...![]()
wie probeer je te overtuigen? juist, jezelf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
put your money where your mouth is...
Grootspraak, omdat je ergens diep in je ziel dondersgoed weet dat het heel heel lelijk zou kunnen worden zondag.
Wij hebben al thuis gewonnen, ontspannen ballen kan je de kop kosten. Dat deed Newcastle ook.
AZ ist ein Angstgegner!!!!!!
quote:Genk wijst bod AZ op Pocognoli af
26 mei 2007
RC Genk vindt het bod dat AZ op Sébastien Pocognoli heeft gedaan, te laag. De Belgische club wees het bod van de Alkmaarse club af en laat haar linksback vooralsnog niet gaan. Genk wil vier miljoen euro, waar AZ volgens de Belgen nog niet eens de helft heeft geboden van de vraagprijs.
"Het bod is onbespreekbaar", aldus technisch directeur Willy Reynders. "Er is al een club uit de Bundesliga die vier miljoen heeft geboden. Dat is een acceptabel bod. AZ zat er meer dan de helft onder. We wachten op een acceptabel bod en dan gaan we om de tafel zitten. We hebben geen prijs op het hoofd van Pocognoli gezet, hij moet niet weg."
AZ ziet in Pocognoli de toekomstige opvolger van Tim de Cler, die waarschijnlijk naar het buitenland vertrekt. Zelf liet de back onlangs weten dolgraag naar AZ te gaan.
30 miljoen..? dat is niet mis..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef MaxPower het volgende:
AZ schijnt een transferbudget van 30 miljoen te hebben komende zomer... klopt dat?
Wannabe Arsenal van een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Oldskool shirts voor volgend jaar!
Dat wou ik net zeggen, wat een rip-off..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wannabe Arsenal van een paar jaar geleden.
Het schijnt dat ze een behoorlijke goede Braziliaanse spits gekocht hebben. 16 jaar nog maar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
30 miljoen..? dat is niet mis..![]()
Als ze maar met de poten van Suarez afblijven.![]()
En de rest van onze spelers.
Schijnt niet waar te zijn maar 1 of andere grap ofzo. So nothing to see here (behalve als je de overige onderwerpen wel interessant vind natuurlijk).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef Boixos_Nois het volgende:
AFCA? vertel eens?
Aantal rode kaarten, ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef markisboer het volgende:
ajax 3 az 0
DSB sponsort Arsenal? WTF?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Je hebt het nu over Ramon neem ik aan, dat kereltje wat ook meedoet op het eurovoetbal toernooi?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze een behoorlijke goede Braziliaanse spits gekocht hebben. 16 jaar nog maar.
Vinden jullie niet dat daar ook een old-school logo bijhoort?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard, hoewel ik niet weet of Spanje er zo blij mee is. Tenslotte hebben we hun heerschappij in Alkmaar om zeep geholpenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:08 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Vinden jullie niet dat daar ook een old-school logo bijhoort?
[afbeelding]
Dit oude logo van jullie heeft toch veel meer een eigen identiteit dan die twee letters van nu? Zou een - eventueel gemoderniseerde - variant van dit logo met symbolen van Alkmaar en de Zaanstreek niet populairder zijn onder de supporters dan het huidige logo?
Voor zover ik weet wel ja; het Euroborg toernooi geloof ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Ramon neem ik aan, dat kereltje wat ook meedoet op het eurovoetbal toernooi?
het is natuurlijk wel het ultieme middel om weer een hoop ajacieden te fokkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schijnt niet waar te zijn maar 1 of andere grap ofzo. So nothing to see here (behalve als je de overige onderwerpen wel interessant vind natuurlijk).
Van mij hoeven dat soort dingen dan ook niet zo. Als AZ vanmiddag wint bepalen de Ajax-supporters zelf maar hoe kut zij zich voelen. Lekker uitvechten op het veld die boel.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel het ultieme middel om weer een hoop ajacieden te fokken![]()
UEFA wel. op zn minst.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
UEFA-Cup
Landstitel
KNVB-beker
Champions League
Maar niet gewonnen dit seizoen, stond toch ooit eens in een tt hierquote:
Tot nu toe niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar niet gewonnen dit seizoen, stond toch ooit eens in een tt hier
Alleen kan Ajax wel spelers halen die het niveau omhoog trekken, Motta bijv, ik denk dat er nog wel wat leuks komt en je zit sowieso in pot 2 als je de voorronde doorkomtquote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef xFriendx het volgende:
Helaas en erg jammer. Met een 0-0 en beide ploegen in evenwicht zag het er goed uit. Helaas komt die 1-0 dan wel heel zuur op je dak vallen. Overigens wil ik daar niet een excuus van maken, aangezien de 2-0 en 3-0 wel normaal waren. Toch blijf je altijd afvragen hoe het verschil in mentale zin veranderde na die 1-0. Helaas is dat allemaal achteraf praat.
Als Ajax dan toch CL moet spelen hoop ik wel dat ze die CL dan winnen ook. Realistisch gezien geef ik hen (en AZ ook trouwens) weinig kans als men een redelijke zware poule treft. Ik vind AZ en Ajax beiden nog te wisselvallig en zitten vaak nog teveel knullige fouten in beide teams die op een hoger niveau echt genadeloos worden afgestraft en 3-0 en 4-0 wedstrijden in de CL groupfase niet abnormaal zullen zijn.
Ondanks woorden van vele Ajax-supporters (zag hier gelukkig wel een paar users normaal reageren, waarvoor dank) zie ik AZ nog steeds groeien ook al pak je het overal dan net niet. Wellicht dat men na deze gebeurtenissen alleen maar sterker is geworden. Stel je dat volgend jaar overal net WEL bij bent. Dan heb je opeens de landstitel, beker en CL. Waar Ajax, PSV en Feyenoord dan met lage handen staan en hoogstwaarschijnlijk Ajax en PSV nog mogen strijden om zo'n CL voorronde ticket.
AZ is gewoon nog steeds super!![]()
1 keer verspelen en er komt een grote mondquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef xFriendx het volgende:
Als Ajax dan toch CL moet spelen hoop ik wel dat ze die CL dan winnen ook.
Nou ja, ik kan jullie dan wel dat soort dingen niet wensen, maar je bent in de CL toch geen concurrent voor ons aangezien wij dan toch UEFA spelen en een rechtstreeks CL ticket voor de tweede ploeg is ook wel weer eens leuk.quote:
Nee, dan had ik gezegd "jullie gaan het toch verspelen in de voorrondes", en dat ze ik niet. Niet zulke lange tenen hebben dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 keer verspelen en er komt een grote mond
Maar ik denk dat ik het hier niet over verspelen hoef te hebben toch?
Anyway: zuur voor de echte![]()
Dank uquote:
Snapte ik ook niet helemaal nee.In Alkmaar ging het ook goed. Zou het gemis van Cziommer dan misschien de doorslag gegeven hebben voor deze speelstijl?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef denthemen het volgende:
Dank u
Vond het stom dat AZ zo laf speelde, je zag dat als AZ ff aanzette ze de verdediging stuk speelde
Jenner vond ik op zich niet eens zo slecht vandaag. Weinig schaartjes gezien iigquote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Monotomy het volgende:
Ik had ook liever een aanvallender AZ gezien. Denk niet zo'n goeie zet van Van Gaal.
En kan iemand mij uitleggen wat Jenner vandaag op het veld deed?
Martens kan toch op 10?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Snapte ik ook niet helemaal nee.In Alkmaar ging het ook goed. Zou het gemis van Cziommer dan misschien de doorslag gegeven hebben voor deze speelstijl?
Kan wel, maar ik vind zelf Martens niet "hard" genoeg voor 10. Op de 10 heeft AZ een "klootzak" nodig...een cziommer, een de Zeeuw (waarom die gewisseld werd trouwens...geen idee), een type Sneijder (..).quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef denthemen het volgende:
Martens kan toch op 10?
Ja, volgens mij heeft hij dat al eens eerder gedaan bij AZ en niet eens onverdienstelijk. Hoewel Cziommer wel beter is dan Martens.quote:
Met de nadruk op zeldenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef devv05 het volgende:
Anti-voetbal loont niet, zo blijkt vandaag wel weer. Ik heb zelden een ploeg in de ArenA zo kansloos zien verliezen.
PSV & AC Milan komen er anders best ver mee. Maar het is niet geschikt voor AZ helaas...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef devv05 het volgende:
Anti-voetbal loont niet, zo blijkt vandaag wel weer. Ik heb zelden een ploeg in de ArenA zo kansloos zien verliezen.
Rot op met je AC milan, Ac heeft geweldig voetbal gespeeld!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
PSV & AC Milan komen er anders best ver mee. Maar het is niet geschikt voor AZ helaas...
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Mooie wedstrijd, twee zware wedstrijden maar we hebben gewonnen. Hopelijk komt Ajax in het Champions League. Jullie gaan Uefa spelen, dan ben ik voor AZ hoor. Ik neem aan dat jullie in de Champions League ook voor Ajax en Psv zijn, als Ajax dat haalt it is. Want het is toch het mooist dat het Nederlands voetbal verder komt.
En AZ dit seizoen nietquote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op met je AC milan, Ac heeft geweldig voetbal gespeeld!!!
Indirect met je reactie op AC Milan, maar als je zegt van niet niet dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:
Integendeel zelfs, zoals AZ in de UEFA cup heeft gespeeld was het een super team die alles en iedereen er uittikte om het vervolgens mooi af te maken, ik denk dat het seizoen te lang heeft geduurd voor die jonge jongens...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Indirect met je reactie op AC Milan, maar als je zegt van niet niet dan heb ik het verkeerd gelezen.
Ga je alvast met een klapper op de bank zittenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Mooie wedstrijd, twee zware wedstrijden maar we hebben gewonnen. Hopelijk komt Ajax in het Champions League. Jullie gaan Uefa spelen, dan ben ik voor AZ hoor. Ik neem aan dat jullie in de Champions League ook voor Ajax en Psv zijn, als Ajax dat haalt it is. Want het is toch het mooist dat het Nederlands voetbal verder komt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:32 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga je alvast met een klapper op de bank zitten
Flikker op man! Scheringa is een mongool, en klappers zijn triestquote:Op zondag 27 mei 2007 18:32 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga je alvast met een klapper op de bank zitten
Het is leuk voor AZ als ze het goed doenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man! Scheringa is een mongool, en klappers zijn triest. AJAX till i die, maar ik wou gewoon zeggen dat als we Champions League spelen.Dan heb je toch veel liever dat een Nederlandse club gaat winnen dan Sevilla ofzo? Toen Feyenoord de UEFA Cup finale spelen, was ik ook voor Feyenoord die wedstrijd. Betekend toch niet dat ik gelijk een Feyenoorder ben
. Maar we gaan gewoon de Champions League in AJAX!
![]()
![]()
Gelukkig zal ik nooit juichen voor az of feyenoord, of welke nederlandse club dan ook. Een club die een hekel aan Ajax heeft zal ik persoonlijk nooit toejuichen, dat jij dat wel doet moet jij weten maar val mij daar niet mee op aan mafkees.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man! Scheringa is een mongool, en klappers zijn triest. AJAX till i die, maar ik wou gewoon zeggen dat als we Champions League spelen.Dan heb je toch veel liever dat een Nederlandse club gaat winnen dan Sevilla ofzo? Toen Feyenoord de UEFA Cup finale spelen, was ik ook voor Feyenoord die wedstrijd. Betekend toch niet dat ik gelijk een Feyenoorder ben
. Maar we gaan gewoon de Champions League in AJAX!
![]()
![]()
Veel mensen zijn voor een Nederlandse club als ze Europa spelen als hun eigen team niet meer speelt. Dat jij dat niet doet moet je zelf weten maar je moet me geen mafkees ofzo noemen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit juichen voor az of feyenoord, of welke nederlandse club dan ook. Een club die een hekel aan Ajax heeft zal ik persoonlijk nooit toejuichen, dat jij dat wel doet moet jij weten maar val mij daar niet mee op aan mafkees.
want anders?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Veel mensen zijn voor een Nederlandse club als ze Europa spelen als hun eigen team niet meer speelt. Dat jij dat niet doet moet je zelf weten maar je moet me geen mafkees ofzo noemen.
anders wordt ie az supporterquote:
Blijkbaar mag je niets positiefs zeggen hier van andere Ajax-fans.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef BonJovi het volgende:
Anders roep ik de internet politie nou goed. Maar wat is dat voor onzin trouwens, zit ik niet te kutten in het AZ topic. Zeg ik eens iets positiefs is het ook niet goed.
En ook nog eens helemaal terecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef Robinho90 het volgende:
Dat is geen grootspraak, dat is Amsterdamse arrogantie
Moet ik je voor vandaag gelijk in geven. Maar vaak is die arrogantie misplaatst.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ook nog eens helemaal terecht.
AZ had helemaal niets in te brengen vandaag,.
Plakken we een Fc Utrecht sticker op je voorhoofdquote:
Wat doe jij nou weer stoer gare kutnoobquote:
Zo?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Niemand opgevallen hoe Huntelaar Donk ging pesten na zijn eigen doelpunt door voor hem op de grond te gaan liggen en hem keihard uit te lachen?![]()
Nee, dat was nog niemand opgevallenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Niemand opgevallen hoe Huntelaar Donk ging pesten na zijn eigen doelpunt door voor hem op de grond te gaan liggen en hem keihard uit te lachen?![]()
Ja geweldig tochquote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Was het gezellig onder die steen?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Bij ons geen klappers hoor..quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[gloryhunter mode]ik denk dat ik maar ajax supporter word[/gloryhunter mode]
Nee, mooie vlaggetjes. Bijna net zo leuk.quote:
En dan word je het vak afgeslagenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[gloryhunter mode]ik denk dat ik maar ajax supporter word[/gloryhunter mode]
niet! als ik david zn ster op me voorhoofd plak vinden jullie me allemaal coolquote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
En dan word je het vak afgeslagen![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Stiekem weten ze het allemaal al, AZ gaat het niet redden zondag.
Neequote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Jammer jongens... volgend jaar Ajax en AZ in de CL, deal?
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Jammer jongens... volgend jaar Ajax en AZ in de CL, deal?
Wat een gejank, de actie van Donk was veel smeriger en daar hoor je niemand over.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Huntelaar onwaardige actie van Huntelaar.
Ach ja, payback is a bitch.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Huntelaar onwaardige actie van Huntelaar.
Klasse reactie in het Ajax topic van je.quote:
whehe Jan Mulder had er toenet nog een mooie opmerking overquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef De_Brandweer het volgende:
Het was druk in het uitvak vandaag zeg.
Jij gebanned?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar jongens?![]()
3-0![]()
Ja jezus man, ik schrijf nota bene in de RUST toen de herhalingen van de heenwedstrijd op TV waren: "Yay, 1-0 Cziommer". Floep, 'foute stand', ban.quote:
Is al sinds het eerste jaar met de recentelijke UEFA cup deelname van AZ zo, en hoe beter AZ draait, hoe meer Ajax-lui in dit topic.quote:
Successupporters noemen we dat in Amsterdamquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef Monotomy het volgende:
Is al sinds het eerste jaar met de recentelijke UEFA cup deelname van AZ zo, en hoe beter AZ draait, hoe meer Ajax-lui in dit topic.![]()
En toch kun je geen gloryhunter zijn zonder prijzen dit seizoen, toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef twi het volgende:
[..]
Successupporters noemen we dat in Amsterdam
hij heeft gelijk johquote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom is v. Gaal zo een jankbal?
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:59 schreef BonJovi het volgende:
Paultjuh ik vond je fok meet filmpjes erg leuk met je broer
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja flikker op met die gast, ik ben weg hier
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen, Seedorf, als je nog een keer die CL wil winnen volgend jaar moet je ff tekenen bij AZ![]()
Ik zie niet veel door die grote bek van Konijngebit Cuntelaar. Maar opzich wel een aardige .gifquote:Op maandag 28 mei 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar jongens?![]()
3-0![]()
Dat had ik toch beloofd, en ik kom het uiteraard na.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klasse reactie in het Ajax topic van je.
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ja jezus man, ik schrijf nota bene in de RUST toen de herhalingen van de heenwedstrijd op TV waren: "Yay, 1-0 Cziommer". Floep, 'foute stand', ban.
1) Het was *rust*
2) Cziommer speelde niet eens mee vanmiddag vanwege schorsing
3) Het was 1-0 in de heenwedstrijd, anders was het toch 0-1 geweest voor AZ
etc.![]()
Maar ik hoorde van Stereo dat hij er over 36 uur weer is
quote:Ari verkiest AZ boven Heerenveen
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 28 mei om 12:18
AZ heeft SC Heerenveen afgetroefd in de strijd om Ari da Silva. De 21-jarige Braziliaanse aanvaller zou voor een transfersom van 3 miljoen euro overkomen van Kalmar FF, zo maakt de Noord-Hollandse club zojuist bekend.
Ari, die recentelijk ook werd bekeken door scouts van Ajax, tekent een contract tot medio 2012 in Alkmaar. De aanvaller zal zich op 5 juli bij AZ melden voor de eerste training. Tot en met 1 juli speelt hij in de Zweedse competitie voor Kalmar.
Met Ari trekt AZ een talentvolle centrumspits aan. De Braziliaan werd vorig seizoen topscorer van de Zweedse Liga en behoort ook dit seizoen tot de betere spelers. Recentelijk mocht hij al meetrainen met het Braziliaanse nationale elftal.
Wat een onzin: zet die AZ-haat bril af.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:26 schreef twi het volgende:
Hij vond Donk niet de beste verdediger van Nederland. Hij vond dat Donk het in zich had om zijn opvolger te worden. Maar "de potentie hebben" en "het daadwerkelijk zijn" wordt in Alkmaar nog wel eens door elkaar gehaald.
Zeg ik ergens dat Stam ongelijk heeft dan? Ik geef aan dat hij verkeer gequote wordt door een fuckbuddy die wat al te enthousiast woorden verdraaid. Iedereen ziet dat Donk het talent heeft om uit te groeien tot een van de beste verdedigers van Nederland. Maar die jongen is er nog lang niet. Ik ken er nog zo eentje die uit zou groeien tot de beste verdediger van Nederland, en een paar jaar en een aantal flinke dips verder is hij een aardige speler en een cultheld bij z'n club, maar zeker niet de beste verdediger van Nederland. Wel eentje die af en toe, al dan niet uit buitenspelpositie, scoortquote:Op maandag 28 mei 2007 12:30 schreef Monotomy het volgende:
Wat een onzin: zet die AZ-haat bril af.
Nah goed, ik dicht Donk een hele goeie kans toe na nog 3 jaar onder de hoede van Van Gaal. Er is op de wereld nauwelijks een betere trainer te vinden voor deze jonkies.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat Stam ongelijk heeft dan? Ik geef aan dat hij verkeer gequote wordt door een fuckbuddy die wat al te enthousiast woorden verdraaid. Iedereen ziet dat Donk het talent heeft om uit te groeien tot een van de beste verdedigers van Nederland. Maar die jongen is er nog lang niet. Ik ken er nog zo eentje die uit zou groeien tot de beste verdediger van Nederland, en een paar jaar en een aantal flinke dips verder is hij een aardige speler en een cultheld bij z'n club, maar zeker niet de beste verdediger van Nederland. Wel eentje die af en toe, al dan niet uit buitenspelpositie, scoort
Dirk Scheringa Beheer Bankquote:Op maandag 28 mei 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is het DSB bank? DSB bank is toch Dirk Scheringa Bank Bank?
AAAAH eindelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Dirk Scheringa Beheer Bank
Al kom je er met www.dsbank.nl ook.![]()
[..]
Ja jezus man, ik schrijf nota bene in de RUST toen de herhalingen van de heenwedstrijd op TV waren: "Yay, 1-0 Cziommer". Floep, 'foute stand', ban.
1) Het was *rust*
etc.![]()
Hij vroeg wie in potentie de beste verdediger isquote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
@twi,
"enthousiast woorden verdraait." Dat is al helemaal niet mijn intentie geweest.
Jack van Gelder vroeg:"Wie vindt jij de beste verdediger in de nl'se competite van dit moment?" of stelde hij een andere vraag?
Ik ben van mening dat hij deze vraag stelde.
Beetje jammer ook om bij iemand zijn naam het woord "een" ervoor te plaatsen, om op die manier iemand als een zgn, nobody neer te zetten..... Jammer!
Een tweede Alves vind je niet zomaar hoor, het zou me verbazen als Ari net zo goed is. Maar hij is wel een paar jaar jonger en kan dus een paar jaar langer blijven trainen onder Van Gaal. Wat zoals St Monotomy zegt dus eigenlijk het grootste wapen van AZ is. De spelers op zich, met alle respect ervoor, stellen niet zo bijster veel voor. Maar de ontwikkeling van de jonge jongens kan onder Van Gaal met sprongen vooruit gaan. En zodra die jongens zo goed zijn dat ze AZ verlaten en geld op gaan leveren, op dat moment begint AZ bij goede investeringen pas echt aan te kloppen bij de topclubs.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
AAAAH eindelijkik dacht altijd al dat het zo dubbel was
Mark my words, Ari gaat een grote worden, de scouts van Heerenveen zijn erg goed!
De basisvraag was:"Wie zie jij als je opvolger?"quote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
@twi,
Jack van Gelder vroeg:"Wie vindt jij de beste verdediger in de nl'se competite van dit moment?" of stelde hij een andere vraag?
Waarom zou ik "een" er niet voor zetten? Moet ik hem gelijk de beste vinden? Iemand tekort doen als ik hem "een van de beste verdedigers" noem, het moet niet gekker worden hier zeg...quote:Beetje jammer ook om bij iemand zijn naam het woord "een" ervoor te plaatsen, om op die manier iemand als een zgn, nobody neer te zetten..... Jammer!
Absoluut waar, overigens is dat denk ik het punt dat van Gaal ermee stopt, maar die Ari gaat ons denk ik wel verbazen...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Een tweede Alves vind je niet zomaar hoor, het zou me verbazen als Ari net zo goed is. Maar hij is wel een paar jaar jonger en kan dus een paar jaar langer blijven trainen onder Van Gaal. Wat zoals St Monotomy zegt dus eigenlijk het grootste wapen van AZ is. De spelers op zich, met alle respect ervoor, stellen niet zo bijster veel voor. Maar de ontwikkeling van de jonge jongens kan onder Van Gaal met sprongen vooruit gaan. En zodra die jongens zo goed zijn dat ze AZ verlaten en geld op gaan leveren, op dat moment begint AZ bij goede investeringen pas echt aan te kloppen bij de topclubs.
Hij vroeg gewoon wat hij een goede verdediger vind, niet de beste.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
@twi,
"enthousiast woorden verdraait." Dat is al helemaal niet mijn intentie geweest.
Ik ben van mening dat hij deze vraag stelde.
Beetje jammer ook om bij iemand zijn naam het woord "een" ervoor te plaatsen, om op die manier iemand als een zgn, nobody neer te zetten..... Jammer!
Ik CTRL+F op "Een Donk" en vind niksquote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef Robinho90 het volgende:
Hij bedoelt: een Donk.
Moeten ze maar sneller handelenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vuilakken, de gescoute spelers van Heerenveen jatten
.
Lens willen ze verhuren en ik denk dat deze spits uiteindelijk Shota moet gaan vervangen. Shota zal net als Stam denk ik wat vaker last krijgen van pijntjes als je zo'n oudere speler elke wedstrijd 90 min laat ballen. Of ze dekken zich alvast in mocht Koevermans toch vertrekken.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maare gaat er dan één van de spitsen weg of wordt dit gezien als de vervanger van Shota?
AZ moest er sowieso een spits bij hebben omdat Jermain Lens het niveau eigenlijk nog niet aankan en hij wordt dan ook verhuurd. Gister zag je dat AZ voorin weinig potten kon breken met veteraan Arveladze voorin omdat Koef en Moussa geblesseerd waren. Dus 1spits erbij van niveau was toch wel noodzakelijk en op termijn ook opvolger van Shota denk ik..quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maare gaat er dan één van de spitsen weg of wordt dit gezien als de vervanger van Shota?
Jaliens vind ik een klasseverdediger eerlijk gezegd. Goede mandekker. AZ zal wel een vervanger voor Luijrink aan willen trekken denk ik... misschien dat ze Koenders nog sneaky wegkapen voor Twente?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk trouwens dat ze eerst maar is killer verdediger voor naast Donk moeten zoeken. En als El Ahmadi komt zal Schaars dan vertrekken?
Koevermans toch maar naar Glasgow Rangers?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef De_Postbode het volgende:
Hij bedoelde "een fuckbuddy".
Mooie aantrekking trouwens, die Ari, klinkt als een uitstekende opvolger voor Shota, mocht die er mee kappen.
Martens was toch zo goed 1e seizoenshelft, wat is er gebeurt met hem? Ten koste van Cziommer op een andere positie geplaatst ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef Monotomy het volgende:
Nee, Boukhari, vrees ik.
Maareh, zo'n luxeprobleem is het op zich niet hoor. Je ziet nu dat er op rechtshalf eigenlijk geen andere optie is dan Jenneren op linkshalf Boukhari eigenlijk niet voldoet, en dat daarom Martens daar maar speelt, maar da's ook niet ideaal.
Martens? Ben je gek.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:
Maar Van Gaal wilde doorselecteren en de 'chokers' af laten vallen. Wellicht zal het doek vallen voor Cziommer of Martens?
Martens heeft het een tijd goed gedaan en prima statistieken. Maar toch vind ik hem wat 'overhyped' eerlijk gezegd. In de echte topwedstrijden (tegen Ajax bijv.) valt hij altijd tegen. Naar mijn idee kan hij zo'n 'choker' zijn waar Van Gaal het over had.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Martens was toch zo goed 1e seizoenshelft, wat is er gebeurt met hem? Ten koste van Cziommer op een andere positie geplaatst ofzo?
Jaliens wordt al jaren onderschat. Maar verdedigend is hij amper te kloppen, tevens is hij heel erg snel en in de lucht ook sterk. Kew is na Alex is Stam denk ik de sterkste verdediger van de Nederlandse competitie, al ben ik ook wel fan van de speler Vermaelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jaliens vind ik een klasseverdediger eerlijk gezegd. Goede mandekker. AZ zal wel een vervanger voor Luijrink aan willen trekken denk ik... misschien dat ze Koenders nog sneaky wegkapen voor Twente?
El Ahmadi zou een topaankoop zijn, maar Schaars zie ik niet zo snel vertrekken. AZ wil volgend seizoen echt hogerop dat willen ze natuurlijk al hun beste spelers behouden.
Al krijgen ze wel een luxe-probleem zo. Met De Zeeuw, Mendes da Silva en El Ahmadi heb je drie erg goede verdedigende middenvelders. Mendes verdedigend het sterkst, De Zeeuw en El Ahmadi kunnen beter 'voetballen'. Dan heb je ook nog Schaars, Cziommer en Martens over als middenvelders. Flink luxeprobleem.
Maar Van Gaal wilde doorselecteren en de 'chokers' af laten vallen. Wellicht zal het doek vallen voor Cziommer of Martens?
Dat klopt, maar de reden is omdat er geen goede linkshalf is! Als Schaars niet geblesseerd was, zou Martens nooit op linkshalf hebben gespeeld, maar altijd op 10, omstebeurten met Cziommer.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Martens was toch zo goed 1e seizoenshelft, wat is er gebeurt met hem? Ten koste van Cziommer op een andere positie geplaatst ofzo?
Hij nam de rol op zich van "gaten opvullen". Ondertussen staat hij alleen garant voor het stadion met zijn DSB. In de beginjaren van zijn voorzitterschap nam hij een aantal schulden op zich, maar ondertussen staat er een organisatie die op zichzelf kan draaien zonder ook maar een cent van Scheringa.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik CTRL+F op "Een Donk" en vind niks
En op het moment dat AZ echt geld heeft doet de trainer er niet meer echt toe. Stel je kan Dembele straks voor 10 miljoen verkopen, dan kun je dat geld volledig besteden. AZ heeft namelijk niet de last van "gaten opvullen". Ik denk dat Scheringa zelf die rol op zich neemt in mindere jaren. Daarom is het op de korte termijn voor Ajax ook zo belangrijk dat er gisteren gewonnen is. Want vooralsnog is de relatieve gierigheid van Scheringa een rem op AZ. Simpelweg omdat hij het zich niet kan permitteren om verschillende malen echt de hoofdprijs (+/- 10 miljoen) voor een speler te betalen. Zodra dat geld extern binnenkomt via transfers en/of prijzengeld, dan gaat dat natuurlijk wel gebeuren.
Ik vond eigenlijk heel AZ enorm tegenvallen tegen Ajax, alsof ze tegen hun grote broer moesten voetballen en dus enorm onder de indruk waren...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Martens heeft het een tijd goed gedaan en prima statistieken. Maar toch vind ik hem wat 'overhyped' eerlijk gezegd. In de echte topwedstrijden (tegen Ajax bijv.) valt hij altijd tegen. Naar mijn idee kan hij zo'n 'choker' zijn waar Van Gaal het over had.
of Ideale Schoonzoon Ari Boomsmaquote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef DeTolk het volgende:
Wordt z'n voetbalnaam nu "Ari Bombarie' ?
Is nog niet helemaal zeker; ze zijn nog in onderhandeling.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Boukhari moet weg, dat is al zeker.
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:30 schreef Robinho90 het volgende:
Kew is na Alex is Stam denk ik de sterkste verdediger van de Nederlandse competitie
Je hebt er kijk opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:11 schreef koningdavid het volgende:
Jaliens is na Alex en Stam de meest constante verdediger van de Eredivisie dit seizoen.
Dat gevoel had ik nou ook. AZ kon geen vuist maken. Eerste helft viel nog mee vond ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk heel AZ enorm tegenvallen tegen Ajax, alsof ze tegen hun grote broer moesten voetballen en dus enorm onder de indruk waren...
Herstel, laatste nieuws:quote:Op maandag 28 mei 2007 13:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal zeker; ze zijn nog in onderhandeling.
quote:AZ besloten de optie op Nourdin Boukhari niet te lichten. De middenvelder/aanvaller werd door de Alkmaarders in de winterstop gehuurd van het Franse Nantes. AZ gaat nu op zoek naar een andere speler voor de positie van Boukhari.
Of Scheringa heeft gewoon even met wat extra geld gesmeten waardoor Heerenveen hem gewoon niet kon halen.quote:
Ik denk dat voor AZ simpelweg alles bij elkaar opgeteld het erg veel is geweest. Fysiek hier en daar maar daarnaast ook de mentale klappen. Dat van grote broer ben ik het niet echt mee eens, tijdens AZ-Ajax was daar namelijk niets van te zien.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk heel AZ enorm tegenvallen tegen Ajax, alsof ze tegen hun grote broer moesten voetballen en dus enorm onder de indruk waren...
Dat doet hij al een tijdje niet meer...kneusquote:Op maandag 28 mei 2007 13:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Of Scheringa heeft gewoon even met wat extra geld gesmeten.![]()
Inderdaad, leuke speler, op zich wel wat voor AZ maar helaas te onstabiel.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:42 schreef BobRooney het volgende:
Beter...Boukhari had zijn momenten, maar ik zal hem niet missen in ieder geval.
Volgens mij is er de afgelopen 2 jaar toch aardig wat geld ingepompt.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:43 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat doet hij al een tijdje niet meer...kneus
Agreed. Als die vent dan uit zijn schulp kruipt is hij meteen verbluffend ook. Helaas zijn dat spaarzame momenten. Je kan moeilijk hem het veld insturen vanaf de 1e minuut en dan maar gaan hopen en wachten tot opeens die knop bij Boukhari weer eens om gaat. Goede momenten vond ik vooral de UEFA wedstrijd uit tegen Fenerbahce met een doelpunt en volgens mij vlak daarna een assist. Helaas is dat gewoon te weinig naar voren gekomen en kan je beter een speler hebben die veel constanter is. Dan weet je wat je er aan hebt.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:42 schreef BobRooney het volgende:
Beter...Boukhari had zijn momenten, maar ik zal hem niet missen in ieder geval.
Getuigt wel van ambitie dat spelers als Boukhari nu al niet goed genoeg meer zijn voor AZ.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Inderdaad, leuke speler, op zich wel wat voor AZ maar helaas te onstabiel.
Over 2 jaar terug weet ik het niet, vorig jaar scheen AZ voor 13 miljoen verkocht te hebben aan spelers en voor 11 ingekocht. Dus een half team kopen voor 11 miljoen en nog 2 miljoen winst maken en goede prestaties neerzetten.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij is er de afgelopen 2 jaar toch aardig wat geld ingepompt.
Zeker weten. Dat was ook wel nodig.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu heb je het over transferbedragen, maar ik denk dat die spelers die ze gekocht hebben toch ook aardig wat tekengelden hebben ontvangen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over 2 jaar terug weet ik het niet, vorig jaar scheen AZ voor 13 miljoen verkocht te hebben aan spelers en voor 11 ingekocht. Dus een half team kopen voor 11 miljoen en nog 2 miljoen winst maken en goede prestaties neerzetten.
Amen to that!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:56 schreef Pritt het volgende:
Luirink is trouwens wel een beetje door de mand gezakt kan je toch concluderen na een jaar. Een verdediger die naar verluid 4 tot 5 miljoen heeft gekost moet toch meer brengen. Ok, hij had last van blessures maar heeft zich daarna niet meer in de basis kunnen knokken.
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waar gaat Koeffie nou heen dan? Toch Glasgow?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Amen to that!
Middenveld en de spitsen zal geen enkel probleem meer zijn komend seizoen
Arveladze, Koevermans*, Ari, Dembele, Lens, Boukhari*
Martens, Cziommer, Schaars, Mendes da Silva,Jenner
de Cler,Donk, Jaliens, Steinsson
*=die gaan 99% in mijn ogen weg
[..]
1) Het was *rust*
etc.![]()
Omdat de grote jongens toen niet in het veld stondenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat voor AZ simpelweg alles bij elkaar opgeteld het erg veel is geweest. Fysiek hier en daar maar daarnaast ook de mentale klappen. Dat van grote broer ben ik het niet echt mee eens, tijdens AZ-Ajax was daar namelijk niets van te zien.
Die geruchten worden telkens sterker en volgens Hugo Borst zijn er al concrete gesprekken geweest in Alkmaar met mensen uit Glasgow.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar gaat Koeffie nou heen dan? Toch Glasgow?
Ik denk dat dit een beetje een Cocu-verhaal zal worden. AZ zal de keuze aan hem laten. Qua prestaties hoef je (nog) niet te zeuren, hij pikt zo nu en dan nog steeds zijn goaltjes mee. Echter zie je net als bij Cocu dat het qua conditie gewoon lastiger wordt. Aankomend seizoen weer zware Europese wedstrijden, volop knallen in de competitie, niveau wellicht nog hoger door de ervaring van afgelopen seizoen en versterkingen. Dan is het denk ik aan Shota zelf of hij dat nog denkt aan te kunnen en of hij een bijdrage kan leveren.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaat Arveladze nog een seizoen door btw? Mijn gevoel zegt dat hij met zijn conditionele gesteldheid dit AZ nog moeilijk op sleeptouw kan nemen...
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Nu nog een top verdediger erbij en dan moeten we een eind komen.
quote:AZ testte vrijdagavond op het Euroborg-toernooi in Groningen de Braziliaan Ramon. De pas 16-jarige centrale verdediger speelde met het Alkmaarse elftal onder 19 mee tegen Zenith St. Petersburg. "AZ is zeer gecharmeerd van hem,” zegt Richard Mettes van Total Football Agency.
"Als ze iemand halen, moet hij aantoonbaar beter zijn dan wat ze hebben, en dat vinden ze van Ramon.” Ramon komt van Bahia. AZ gaat binnen afzienbare tijd een samenwerkingsverband aan met een aantal Braziliaanse clubs.
Shota mag gewoon blijven, hij kan het nog steeds en als Koevermans wel weggaat en shota ook dan heb je dus een probleem.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een beetje een Cocu-verhaal zal worden. AZ zal de keuze aan hem laten. Qua prestaties hoef je (nog) niet te zeuren, hij pikt zo nu en dan nog steeds zijn goaltjes mee. Echter zie je net als bij Cocu dat het qua conditie gewoon lastiger wordt. Aankomend seizoen weer zware Europese wedstrijden, volop knallen in de competitie, niveau wellicht nog hoger door de ervaring van afgelopen seizoen en versterkingen. Dan is het denk ik aan Shota zelf of hij dat nog denkt aan te kunnen en of hij een bijdrage kan leveren.
Dat is iemand voor de toekomst dus.quote:
Ik denk alleen niet Boulahrouz voor AZ zal kiezen. Boulahrouz zal bij elke club in ieder geval spelen en als dat min of meer gegarandeerd is, dan zal hij toch eerder voor een echte topclub als Ajax of PSV kiezen...zeker als je net van Chelsea komt...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef koningdavid het volgende:
Dat is iemand voor de toekomst dus.
Ik verwacht wel dat AZ samen met Ajax en PSV de jacht op Boulahrouz gaat openen.
Pognoli...die gast van Genk. Die komt ook wel denk ikquote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Amen to that!
Middenveld en de spitsen zal geen enkel probleem meer zijn komend seizoen
Arveladze, Koevermans*, Ari, Dembele, Lens, Boukhari*
Martens, Cziommer, Schaars, Mendes da Silva,Jenner
de Cler,Donk, Jaliens, Steinsson
*=die gaan 99% in mijn ogen weg
Nu nog een top verdediger erbij en dan moeten we een eind komen.
Ik heb iets gemist denk ik, waar is Stereotomy gebleven?
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat de grote jongens toen niet in het veld stonden
Heb dat filmpje ook maar bekeken (best lang filmpje trouwens) maar hij is wel degelijk snel imo. Ook heeft hij een zeer goede techniek en zijn balaanames zijn dik in orde. Ook een goed overzicht en niet zelfzuchtig, weet makkelijk de vrije man te vinden.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:34 schreef Robinho90 het volgende:
http://webbtv.kalmarff.se/tv.php daar kan je een filmpje zien van Ari, vorig seizoen.
Ik ben niet bepaald onder de indruk eigenlijk. Hij is wel sterk aan de bal en erg doelgericht. Men zegt ook dat hij snel is maar dat zie ik niet zo in dit filmpje.
Helemaal zelf bedacht?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ari da Silva
Boukhari + Mendes da Silva
Stom hè?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Ex-AZ'er Kromkamp in elkaar geslagen
EINDHOVEN - PSV-speler Jan Kromkamp is zaterdagavond na afloop van een oefenwedstrijd in Eindhoven in elkaar geslagen.
"Hij heeft een gebroken neus opgelopen en is ter observatie een nacht opgenomen in het ziekenhuis", aldus PSV-woordvoerder Pedro Salazar. Kromkamp heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie. "Rond elf uur is Kromkamp op het parkeerterrein door twee à drie personen mishandeld. Daarbij heeft hij diverse verwondingen in het gezicht opgelopen", aldus Tiny Gilsing van de politie Eindhoven. "We zijn na het oefenduel met VV Acht met een aantal mensen een tijdje in de kantine gebleven om het seizoen plezierig af te sluiten. Rond elf uur ging Jan naar huis en is hij op het parkeerterrein in elkaar geslagen. Dit is helemaal in strijd met de sfeer rondom de wedstrijd, die juist heel gemoedelijk en ontspannen was. We hebben geen idee wat de achtergrond van de mishandeling is geweest", aldus Salazar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)geslagen.html?p=19,1
Dit is niet ok![]()
Triest, tis een toffe jongen
Beterschap Jan!
Zal ik je ook een goed filmpje van Rosales laten zien?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb dat filmpje ook maar bekeken (best lang filmpje trouwens) maar hij is wel degelijk snel imo. Ook heeft hij een zeer goede techniek en zijn balaanames zijn dik in orde. Ook een goed overzicht en niet zelfzuchtig, weet makkelijk de vrije man te vinden.
Zeer goede speler zo op het eerste oog.![]()
Nee, want dit is een AZ-topic. Het door jou zo geliefde Ajax-topic is een deur verderop.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
Zal ik je ook een goed filmpje van Rosales laten zien?![]()
Die zijn er niet, of ze duren hooguit één minuutquote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Zal ik je ook een goed filmpje van Rosales laten zien?![]()
Nee, het was gewoon een opvallend gegeven dat een nieuwe aankoop qua naamsopbouw valt te koppelen aan 2 selectiespelers van AZ.quote:
Dat zegt allemaal geen ene fuckquote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb dat filmpje ook maar bekeken (best lang filmpje trouwens) maar hij is wel degelijk snel imo. Ook heeft hij een zeer goede techniek en zijn balaanames zijn dik in orde. Ook een goed overzicht en niet zelfzuchtig, weet makkelijk de vrije man te vinden.
Zeer goede speler zo op het eerste oog.![]()
Waar slaat deze reactie op? Ga je ineens minder snel lopen als je in een andere competitie speelt, of laat je nu ineens de bal 3meter van de voet springen?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal geen ene fuck. Het niveau in Zweden stelt geen ene drol voor, dus laat 'm maar eens voetballen op hogere niveau in een andere cultuur. Dan wil ik wel eens zien of hij nog steeds 'zeer' goed is.
Het is wel erg voorbarig om te gaan roepen dat we hier te maken hebben met een zeer geweldige speler dipshitquote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie op? Ga je ineens minder snel lopen als je in een andere competitie speelt, of laat je nu ineens de bal 3meter van de voet springen?
Kan je niet lezen ofzo?quote:
Heb ik gezegt dat hij geweldig is? Ik heb juist gezegt dat ik hem vond tegenvallen in dat filmpje, maar jij hebt de moeite nieteens genomen om dat te bekijken. Dat het niveau hier hoger is dat heeft iedereen door. Die 3-0 van gister doet er al niet meer toe, ik heb al zat teleurstellingen meegemaakt met AZ dus dit kon er nog wel bij. AZ gaat verder in de Uefa Cup waar ik ook tevreden mee ben. Halen jullie de CL maar, als jullie Fener loten moet ik het eerst nog zien.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is wel erg voorbarig om te gaan roepen dat we hier te maken hebben met een zeer geweldige speler dipshit. Allemaal leuk en aardig wat hij laat zien, maar dit geeft echt geen indicatie van wat we echt van deze speler kunnen verwachten. Zoals gezegd, het niveau hier is toch echt wel hoger in het armzalige Zweden dus ik ben benieuwd of ie zijn kunstjes dan weer kan herhalen.
Maar goed de 3-0 van gisteren zit je nog steeds dwars hé? Hap lekker door zou ik zeggen![]()
Dan nog vind ik het frappant om dit te gaan roepen. Toen Zlatan naar Ajax werd gehaald had iedereen ook hele grote verwachtingen van hem, maar in het eerste seizoen kwam daar totaal niets van terecht. Pas later bloeide hij uit tot de grote man bij Ajaxquote:Op maandag 28 mei 2007 16:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?![]()
Mijn laatste zin: ''Zeer goede speler zo op het eerste oog.''
Idd, en een koekenbakker zal het echt niet zijn, hij speelt niet voor niets in Brazilie onder 23 en heeft al eens meegetraint met het Nationale team.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Zoals gezegd, het zal ongetwijfeld een goede speler zijn. maar iedereen die denkt dat dit een gegarandeerde Afonso Alves is leeft natuurlijk in een droomwereld. Als hij komend seizoen de helft van het aantal goals wat Alves maakte scoort, dan draait hij al een uitstekend seizoen.
Ten eerste is het gezegdquote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Heb ik gezegt dat hij geweldig is? Ik heb juist gezegt dat ik hem vond tegenvallen in dat filmpje, maar jij hebt de moeite nieteens genomen om dat te bekijken. Dat het niveau hier hoger is dat heeft iedereen door. Die 3-0 van gister doet er al niet meer toe, ik heb al zat teleurstellingen meegemaakt met AZ dus dit kon er nog wel bij. AZ gaat verder in de Uefa Cup waar ik ook tevreden mee ben. Halen jullie de CL maar, als jullie Fener loten moet ik het eerst nog zien.
Wat een lachtertje als je over iemands spelling begintquote:Op maandag 28 mei 2007 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ten eerste is het gezegdTen tweede reageerde jij op mijn reactie terwijl ik duidelijk de quote van Venomsnake pakte, dus vandaar dat ik mijn opmerking daarover maakte. Maar goed blijf vooral lekker happen, want dat schijnt het enige remedie te zijn van jou kant.
![]()
Jij bent degene die hier iedere uitspraak gaat analyseren en loopt te bashen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ten eerste is het gezegdTen tweede reageerde jij op mijn reactie terwijl ik duidelijk de quote van Venomsnake pakte, dus vandaar dat ik mijn opmerking daarover maakte. Maar goed blijf vooral lekker happen, want dat schijnt het enige remedie te zijn van jou kant.
![]()
Tsja, zo kun je ook Friend, Bradley, Tarvajarvi, Gonzalo, Poulsen, Johansen, Johnson, Kissi, Norregaard, Prager, Rogers en Storm noemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Als H'veen achter een speler aanzit dan weet je dat dit een goede moet zijn.
Neem Huntelaar en Alves eens.
Met Huntelaar en Alves hebben ze hele goede zaken gedaan, volledig mee eens. Maar laten we het nou eens over de andere spelers hebben die ze hebben aangetrokken. Scandinavische frosties zoals Hanssen, Paulsen en nog een aantal die geen één pepernoot rakenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier iedere uitspraak gaat analyseren en loopt te bashen.
ff voor jouw duidelijkheid, Alves speelde vorig jaar ook Zweden, die gozer heeft daar alleen maar lopen ballen. Dus kom niet aan met dat dat niets zegt over een speler.
Als H'veen achter een speler aanzit dan weet je dat dit een goede moet zijn.
Neem Huntelaar en Alves eens.
Anders kijk je eens niet naar andere mensen. Waarom heb je de mening van anderen nodig om zelf tot de conclusie te komen dat je een club niks kan gunnen?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit juichen voor az of feyenoord, of welke nederlandse club dan ook. Een club die een hekel aan Ajax heeft zal ik persoonlijk nooit toejuichen, dat jij dat wel doet moet jij weten maar val mij daar niet mee op aan mafkees.
Juist ja, ook wel eens....quote:Op maandag 28 mei 2007 18:17 schreef harrejasses het volgende:
uhuh ja Poulsen en Hanssen zijn echt zoo slecht, daarom staan ze ook wel eens in de basis bij Heerenveen![]()
Eensch, al zie ik enorm veel potentie in hem!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:23 schreef ajaxclub het volgende:
laat alves zich eerst maar op een hoger niveau bewijzen ipv oordelen op 1 seizoen. tis absoluut een goeie voetballer maar wel een voetballer die nog veel moet bewijzen.
Nog hebben...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik zie het punt niet om Silva te halen als we Huntelaar hebben.
Wat dacht je van reserve centrum spits?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik zie het punt niet om Silva te halen als we Huntelaar hebben.
Ja dat is waar, maar ik denk dat hij best een goede kan worden en beter is om in de basis te staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat dacht je van reserve centrum spits?
quote:Donk: "Het zijn kleine jongetjes"
AMSTERDAM - Het was niet de meest chique manier om een doelpunt te vieren, maar daarover haalde Klaas-Jan Huntelaar zijn schouders op. Had Ryan Donk maar niet op zijn buik moeten gaan staan, vond hij.
Meteen nadat Donk (AZ) de bal in zijn eigen doel had gewerkt (en Ajax in de beslissende play-offwedstrijd met 2-0 de leiding nam) gleed Huntelaar sarrend in zijn richting. Donk lag nog beduusd op de grond, balend van zijn misfortuin.
Huntelaar wilde daarmee kennelijk zijn gram halen op Donk, die in de eerste helft bij een corner, en na een struikelpartij, op de buik van de Ajax-spits was gaan staan. "Ryan hoeft daarvoor niet meer te worden gestraft", zei Huntelaar droogjes. "Hij is nu al genoeg gestraft."
Donk zei over het eerste akkefietje met Huntelaar: "We waren een beetje aan het trekken en duwen. Toen hij op de grond viel, hield hij me vast. Daardoor kon ik geen kant op en kwam ik met mijn hiel op zijn buik. Dat ging niet expres, maar ik kan me wel voorstellen dat hij het voelde, want ik ben niet de kleinste. En ik heb ook niet de kleinste maat", aldus Donk, die schoenmaat 45 heeft. Over het sarrend gedrag van Huntelaar na zijn eigen doelpunt was Donk minder te spreken: "Zwak dat-ie dat doet. En van Perez had ik het al helemaal niet verwacht. Ik heb er om gelachen. Zo zie je dat het maar kleine jongetjes zijn."
quote:Sparta haalt AZ-belofte met Ajax-verleden
29/5/2007 18:40
Jerold Promes heeft een nieuwe club gevonden. De 23-jarige Amsterdammer gaat uitkomen voor Sparta Rotterdam. Promes tekende voor twee jaar. De centrale verdediger doorstond vandaag de medische keuring.
Promes revalideerde afgelopen jaar bij AZ van een zware knieblessure die hij opliep in dienst van RKC Waalwijk. In februari 2005 moest hij al na een kwartier zwaar aangeslagen het veld verlaten tegen FC Twente.
In Alkmaar werkte Promes verder aan zijn herstel. Promes genoot zijn opleiding bij Ajax, waar hij een contract verdiende maar niet tot het eerste elftal wist door te dringen. Bij RKC deed hij vervolgens wél ervaring op in de Eredivisie.
Voor de verandering ben ik het eens volledig met jullie eens.quote:
Floten die klappers Perez niet uit in het eerste play-off duel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik moet er wel bijzeggen dat ik het vooral van Perez vies tegen vindt vallen. Dat Huntelaar het doet kan ik nog wel begrijpen, maar vooral Perez die de club die hem groot maakte zo zit te sarren, dat gaat er bij mij echt niet in.....
Valt me écht vies tegen van die gozer.
Vandaar dat Scheringa geld blijft pompen in AZ, wat een lachertjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Robinho90 het volgende:
Cyberia is wel een lachertje, maakt zich maar al te druk om AZ, en dat terwijl AZ toch altijd een provincieclubje zal blijven.
Hij heeft anders enkel de schulden opzich genomen en de organisatie. AZ heeft meer geld uit transfers verworven dan erin gestopt is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vandaar dat Scheringa geld blijft pompen in AZ, wat een lachertje.
Meld je dr ook ff bij dat dirkie er al iets van 75 mln heeft ingepompt en daarvan niks heeft terug gezien. Vraag me af of daarmee door blijft gaan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:35 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Hij heeft anders enkel de schulden opzich genomen en de organisatie. AZ heeft meer geld uit transfers verworven dan erin gestopt is.![]()
Ok, nu misschien niet meer door Ari zijn komst.
En hoe kom jij aan dat bedrag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef El-Salvador het volgende:
Meld je dr ook ff bij dat dirkie er al iets van 75 mln heeft ingepompt en daarvan niks heeft terug gezien. Vraag me af of daarmee door blijft gaan...
Sla dr oude vi's over open.quote:
Lees die artikelen dan nog eens héél goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef El-Salvador het volgende:
Sla dr oude vi's over open.
Wil je beweren dat Dirk er geen geld in steekt dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees die artikelen dan nog eens héél goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |