Cool! Ik zit nu in de trein, maar zal het vanavond opnemen in de OP. Mocht je deel 1, 7 of 9 ook nog vinden, dan hou ik me aanbevolen.:Pquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef Kadoc het volgende:
Het AZ topic deel 4
Het AZ topic deel 3: Overwinteren
Het AZ topic (deel 2)
Voor in de OP.
quote:Op vrijdag 23 januari 2004 10:23 schreef Koetjuh1986 het volgende:
Az europa in....hahahhahaa:W dahag...
NEVER!
Gewoon 10de plek einde van 't jaar
Beidequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, of ze gaan het wel redden. Ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?
put your money where your mouth is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Stiekem weten ze het allemaal al, AZ gaat het niet redden zondag.
En wat deed Jenner dan vandaag in het interview in de Metro?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef Robinho90 het volgende:
Dat is geen grootspraak, dat is Amsterdamse arrogantie
Dat AZ Ajax wel even zou oprollen met 0-2.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Robinho90 het volgende:
Past wel bij AZ, niet alleen bij dit seizoen. Maar wat zei Jenner? Die gozer kan beter een keer een hele wedstrijd gaan vlammen in plaats van 10minuten per wedstrijd(Als het dat al redt).
ajax even oprollen in eigen huisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat AZ Ajax wel even zou oprollen met 0-2.
En hij vond dat hij toch wel een behoorlijke individuele kwaliteitsinjectie aan AZ had gegeven dit jaar.
Net alsof Ajax zijn budget niet aangevuld krijgt met behulp van een sponsor uit het bankwezen.... Of maken jullie je zorgen of abn volgend jaar nog wel op de shirtjes zal staan...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
Jullie harde kern gaat zich AFCA noemen? Waarom vragen jullie gewoon niet aan jullie voorzitter of hij Ajax niet gewoon kan kpen?
*voordraagt voor meest kansloze reply van het jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:15 schreef arrebar het volgende:
[..]
Net alsof Ajax zijn budget niet aangevuld krijgt met behulp van een sponsor uit het bankwezen.... Of maken jullie je zorgen of abn volgend jaar nog wel op de shirtjes zal staan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |