Cool! Ik zit nu in de trein, maar zal het vanavond opnemen in de OP. Mocht je deel 1, 7 of 9 ook nog vinden, dan hou ik me aanbevolen.:Pquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef Kadoc het volgende:
Het AZ topic deel 4
Het AZ topic deel 3: Overwinteren
Het AZ topic (deel 2)
Voor in de OP.
quote:Op vrijdag 23 januari 2004 10:23 schreef Koetjuh1986 het volgende:
Az europa in....hahahhahaa:W dahag...
NEVER!
Gewoon 10de plek einde van 't jaar
Beidequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, of ze gaan het wel redden. Ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?
put your money where your mouth is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Stiekem weten ze het allemaal al, AZ gaat het niet redden zondag.
En wat deed Jenner dan vandaag in het interview in de Metro?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef Robinho90 het volgende:
Dat is geen grootspraak, dat is Amsterdamse arrogantie
Dat AZ Ajax wel even zou oprollen met 0-2.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Robinho90 het volgende:
Past wel bij AZ, niet alleen bij dit seizoen. Maar wat zei Jenner? Die gozer kan beter een keer een hele wedstrijd gaan vlammen in plaats van 10minuten per wedstrijd(Als het dat al redt).
ajax even oprollen in eigen huisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat AZ Ajax wel even zou oprollen met 0-2.
En hij vond dat hij toch wel een behoorlijke individuele kwaliteitsinjectie aan AZ had gegeven dit jaar.
Net alsof Ajax zijn budget niet aangevuld krijgt met behulp van een sponsor uit het bankwezen.... Of maken jullie je zorgen of abn volgend jaar nog wel op de shirtjes zal staan...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
Jullie harde kern gaat zich AFCA noemen? Waarom vragen jullie gewoon niet aan jullie voorzitter of hij Ajax niet gewoon kan kpen?
*voordraagt voor meest kansloze reply van het jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:15 schreef arrebar het volgende:
[..]
Net alsof Ajax zijn budget niet aangevuld krijgt met behulp van een sponsor uit het bankwezen.... Of maken jullie je zorgen of abn volgend jaar nog wel op de shirtjes zal staan...![]()
wie probeer je te overtuigen? juist, jezelf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
put your money where your mouth is...
Grootspraak, omdat je ergens diep in je ziel dondersgoed weet dat het heel heel lelijk zou kunnen worden zondag.
Wij hebben al thuis gewonnen, ontspannen ballen kan je de kop kosten. Dat deed Newcastle ook.
AZ ist ein Angstgegner!!!!!!
quote:Genk wijst bod AZ op Pocognoli af
26 mei 2007
RC Genk vindt het bod dat AZ op Sébastien Pocognoli heeft gedaan, te laag. De Belgische club wees het bod van de Alkmaarse club af en laat haar linksback vooralsnog niet gaan. Genk wil vier miljoen euro, waar AZ volgens de Belgen nog niet eens de helft heeft geboden van de vraagprijs.
"Het bod is onbespreekbaar", aldus technisch directeur Willy Reynders. "Er is al een club uit de Bundesliga die vier miljoen heeft geboden. Dat is een acceptabel bod. AZ zat er meer dan de helft onder. We wachten op een acceptabel bod en dan gaan we om de tafel zitten. We hebben geen prijs op het hoofd van Pocognoli gezet, hij moet niet weg."
AZ ziet in Pocognoli de toekomstige opvolger van Tim de Cler, die waarschijnlijk naar het buitenland vertrekt. Zelf liet de back onlangs weten dolgraag naar AZ te gaan.
30 miljoen..? dat is niet mis..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef MaxPower het volgende:
AZ schijnt een transferbudget van 30 miljoen te hebben komende zomer... klopt dat?
Wannabe Arsenal van een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Oldskool shirts voor volgend jaar!
Dat wou ik net zeggen, wat een rip-off..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wannabe Arsenal van een paar jaar geleden.
Het schijnt dat ze een behoorlijke goede Braziliaanse spits gekocht hebben. 16 jaar nog maar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
30 miljoen..? dat is niet mis..![]()
Als ze maar met de poten van Suarez afblijven.![]()
En de rest van onze spelers.
Schijnt niet waar te zijn maar 1 of andere grap ofzo. So nothing to see here (behalve als je de overige onderwerpen wel interessant vind natuurlijk).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef Boixos_Nois het volgende:
AFCA? vertel eens?
Aantal rode kaarten, ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef markisboer het volgende:
ajax 3 az 0
DSB sponsort Arsenal? WTF?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Je hebt het nu over Ramon neem ik aan, dat kereltje wat ook meedoet op het eurovoetbal toernooi?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze een behoorlijke goede Braziliaanse spits gekocht hebben. 16 jaar nog maar.
Vinden jullie niet dat daar ook een old-school logo bijhoort?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard, hoewel ik niet weet of Spanje er zo blij mee is. Tenslotte hebben we hun heerschappij in Alkmaar om zeep geholpenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:08 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Vinden jullie niet dat daar ook een old-school logo bijhoort?
[afbeelding]
Dit oude logo van jullie heeft toch veel meer een eigen identiteit dan die twee letters van nu? Zou een - eventueel gemoderniseerde - variant van dit logo met symbolen van Alkmaar en de Zaanstreek niet populairder zijn onder de supporters dan het huidige logo?
Voor zover ik weet wel ja; het Euroborg toernooi geloof ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Ramon neem ik aan, dat kereltje wat ook meedoet op het eurovoetbal toernooi?
het is natuurlijk wel het ultieme middel om weer een hoop ajacieden te fokkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schijnt niet waar te zijn maar 1 of andere grap ofzo. So nothing to see here (behalve als je de overige onderwerpen wel interessant vind natuurlijk).
Van mij hoeven dat soort dingen dan ook niet zo. Als AZ vanmiddag wint bepalen de Ajax-supporters zelf maar hoe kut zij zich voelen. Lekker uitvechten op het veld die boel.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel het ultieme middel om weer een hoop ajacieden te fokken![]()
UEFA wel. op zn minst.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
UEFA-Cup
Landstitel
KNVB-beker
Champions League
Maar niet gewonnen dit seizoen, stond toch ooit eens in een tt hierquote:
Tot nu toe niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar niet gewonnen dit seizoen, stond toch ooit eens in een tt hier
Alleen kan Ajax wel spelers halen die het niveau omhoog trekken, Motta bijv, ik denk dat er nog wel wat leuks komt en je zit sowieso in pot 2 als je de voorronde doorkomtquote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef xFriendx het volgende:
Helaas en erg jammer. Met een 0-0 en beide ploegen in evenwicht zag het er goed uit. Helaas komt die 1-0 dan wel heel zuur op je dak vallen. Overigens wil ik daar niet een excuus van maken, aangezien de 2-0 en 3-0 wel normaal waren. Toch blijf je altijd afvragen hoe het verschil in mentale zin veranderde na die 1-0. Helaas is dat allemaal achteraf praat.
Als Ajax dan toch CL moet spelen hoop ik wel dat ze die CL dan winnen ook. Realistisch gezien geef ik hen (en AZ ook trouwens) weinig kans als men een redelijke zware poule treft. Ik vind AZ en Ajax beiden nog te wisselvallig en zitten vaak nog teveel knullige fouten in beide teams die op een hoger niveau echt genadeloos worden afgestraft en 3-0 en 4-0 wedstrijden in de CL groupfase niet abnormaal zullen zijn.
Ondanks woorden van vele Ajax-supporters (zag hier gelukkig wel een paar users normaal reageren, waarvoor dank) zie ik AZ nog steeds groeien ook al pak je het overal dan net niet. Wellicht dat men na deze gebeurtenissen alleen maar sterker is geworden. Stel je dat volgend jaar overal net WEL bij bent. Dan heb je opeens de landstitel, beker en CL. Waar Ajax, PSV en Feyenoord dan met lage handen staan en hoogstwaarschijnlijk Ajax en PSV nog mogen strijden om zo'n CL voorronde ticket.
AZ is gewoon nog steeds super!![]()
1 keer verspelen en er komt een grote mondquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef xFriendx het volgende:
Als Ajax dan toch CL moet spelen hoop ik wel dat ze die CL dan winnen ook.
Nou ja, ik kan jullie dan wel dat soort dingen niet wensen, maar je bent in de CL toch geen concurrent voor ons aangezien wij dan toch UEFA spelen en een rechtstreeks CL ticket voor de tweede ploeg is ook wel weer eens leuk.quote:
Nee, dan had ik gezegd "jullie gaan het toch verspelen in de voorrondes", en dat ze ik niet. Niet zulke lange tenen hebben dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 keer verspelen en er komt een grote mond
Maar ik denk dat ik het hier niet over verspelen hoef te hebben toch?
Anyway: zuur voor de echte![]()
Dank uquote:
Snapte ik ook niet helemaal nee.In Alkmaar ging het ook goed. Zou het gemis van Cziommer dan misschien de doorslag gegeven hebben voor deze speelstijl?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef denthemen het volgende:
Dank u
Vond het stom dat AZ zo laf speelde, je zag dat als AZ ff aanzette ze de verdediging stuk speelde
Jenner vond ik op zich niet eens zo slecht vandaag. Weinig schaartjes gezien iigquote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Monotomy het volgende:
Ik had ook liever een aanvallender AZ gezien. Denk niet zo'n goeie zet van Van Gaal.
En kan iemand mij uitleggen wat Jenner vandaag op het veld deed?
Martens kan toch op 10?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Snapte ik ook niet helemaal nee.In Alkmaar ging het ook goed. Zou het gemis van Cziommer dan misschien de doorslag gegeven hebben voor deze speelstijl?
Kan wel, maar ik vind zelf Martens niet "hard" genoeg voor 10. Op de 10 heeft AZ een "klootzak" nodig...een cziommer, een de Zeeuw (waarom die gewisseld werd trouwens...geen idee), een type Sneijder (..).quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef denthemen het volgende:
Martens kan toch op 10?
Ja, volgens mij heeft hij dat al eens eerder gedaan bij AZ en niet eens onverdienstelijk. Hoewel Cziommer wel beter is dan Martens.quote:
Met de nadruk op zeldenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef devv05 het volgende:
Anti-voetbal loont niet, zo blijkt vandaag wel weer. Ik heb zelden een ploeg in de ArenA zo kansloos zien verliezen.
PSV & AC Milan komen er anders best ver mee. Maar het is niet geschikt voor AZ helaas...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef devv05 het volgende:
Anti-voetbal loont niet, zo blijkt vandaag wel weer. Ik heb zelden een ploeg in de ArenA zo kansloos zien verliezen.
Rot op met je AC milan, Ac heeft geweldig voetbal gespeeld!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
PSV & AC Milan komen er anders best ver mee. Maar het is niet geschikt voor AZ helaas...
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Mooie wedstrijd, twee zware wedstrijden maar we hebben gewonnen. Hopelijk komt Ajax in het Champions League. Jullie gaan Uefa spelen, dan ben ik voor AZ hoor. Ik neem aan dat jullie in de Champions League ook voor Ajax en Psv zijn, als Ajax dat haalt it is. Want het is toch het mooist dat het Nederlands voetbal verder komt.
En AZ dit seizoen nietquote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op met je AC milan, Ac heeft geweldig voetbal gespeeld!!!
Indirect met je reactie op AC Milan, maar als je zegt van niet niet dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:
Integendeel zelfs, zoals AZ in de UEFA cup heeft gespeeld was het een super team die alles en iedereen er uittikte om het vervolgens mooi af te maken, ik denk dat het seizoen te lang heeft geduurd voor die jonge jongens...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Indirect met je reactie op AC Milan, maar als je zegt van niet niet dan heb ik het verkeerd gelezen.
Ga je alvast met een klapper op de bank zittenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Mooie wedstrijd, twee zware wedstrijden maar we hebben gewonnen. Hopelijk komt Ajax in het Champions League. Jullie gaan Uefa spelen, dan ben ik voor AZ hoor. Ik neem aan dat jullie in de Champions League ook voor Ajax en Psv zijn, als Ajax dat haalt it is. Want het is toch het mooist dat het Nederlands voetbal verder komt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:32 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga je alvast met een klapper op de bank zitten
Flikker op man! Scheringa is een mongool, en klappers zijn triestquote:Op zondag 27 mei 2007 18:32 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga je alvast met een klapper op de bank zitten
Het is leuk voor AZ als ze het goed doenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man! Scheringa is een mongool, en klappers zijn triest. AJAX till i die, maar ik wou gewoon zeggen dat als we Champions League spelen.Dan heb je toch veel liever dat een Nederlandse club gaat winnen dan Sevilla ofzo? Toen Feyenoord de UEFA Cup finale spelen, was ik ook voor Feyenoord die wedstrijd. Betekend toch niet dat ik gelijk een Feyenoorder ben
. Maar we gaan gewoon de Champions League in AJAX!
![]()
![]()
Gelukkig zal ik nooit juichen voor az of feyenoord, of welke nederlandse club dan ook. Een club die een hekel aan Ajax heeft zal ik persoonlijk nooit toejuichen, dat jij dat wel doet moet jij weten maar val mij daar niet mee op aan mafkees.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man! Scheringa is een mongool, en klappers zijn triest. AJAX till i die, maar ik wou gewoon zeggen dat als we Champions League spelen.Dan heb je toch veel liever dat een Nederlandse club gaat winnen dan Sevilla ofzo? Toen Feyenoord de UEFA Cup finale spelen, was ik ook voor Feyenoord die wedstrijd. Betekend toch niet dat ik gelijk een Feyenoorder ben
. Maar we gaan gewoon de Champions League in AJAX!
![]()
![]()
Veel mensen zijn voor een Nederlandse club als ze Europa spelen als hun eigen team niet meer speelt. Dat jij dat niet doet moet je zelf weten maar je moet me geen mafkees ofzo noemen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit juichen voor az of feyenoord, of welke nederlandse club dan ook. Een club die een hekel aan Ajax heeft zal ik persoonlijk nooit toejuichen, dat jij dat wel doet moet jij weten maar val mij daar niet mee op aan mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |