Dan nog vind ik het frappant om dit te gaan roepen. Toen Zlatan naar Ajax werd gehaald had iedereen ook hele grote verwachtingen van hem, maar in het eerste seizoen kwam daar totaal niets van terecht. Pas later bloeide hij uit tot de grote man bij Ajaxquote:Op maandag 28 mei 2007 16:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?![]()
Mijn laatste zin: ''Zeer goede speler zo op het eerste oog.''
Idd, en een koekenbakker zal het echt niet zijn, hij speelt niet voor niets in Brazilie onder 23 en heeft al eens meegetraint met het Nationale team.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Zoals gezegd, het zal ongetwijfeld een goede speler zijn. maar iedereen die denkt dat dit een gegarandeerde Afonso Alves is leeft natuurlijk in een droomwereld. Als hij komend seizoen de helft van het aantal goals wat Alves maakte scoort, dan draait hij al een uitstekend seizoen.
Ten eerste is het gezegdquote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Heb ik gezegt dat hij geweldig is? Ik heb juist gezegt dat ik hem vond tegenvallen in dat filmpje, maar jij hebt de moeite nieteens genomen om dat te bekijken. Dat het niveau hier hoger is dat heeft iedereen door. Die 3-0 van gister doet er al niet meer toe, ik heb al zat teleurstellingen meegemaakt met AZ dus dit kon er nog wel bij. AZ gaat verder in de Uefa Cup waar ik ook tevreden mee ben. Halen jullie de CL maar, als jullie Fener loten moet ik het eerst nog zien.
Wat een lachtertje als je over iemands spelling begintquote:Op maandag 28 mei 2007 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ten eerste is het gezegdTen tweede reageerde jij op mijn reactie terwijl ik duidelijk de quote van Venomsnake pakte, dus vandaar dat ik mijn opmerking daarover maakte. Maar goed blijf vooral lekker happen, want dat schijnt het enige remedie te zijn van jou kant.
![]()
Jij bent degene die hier iedere uitspraak gaat analyseren en loopt te bashen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ten eerste is het gezegdTen tweede reageerde jij op mijn reactie terwijl ik duidelijk de quote van Venomsnake pakte, dus vandaar dat ik mijn opmerking daarover maakte. Maar goed blijf vooral lekker happen, want dat schijnt het enige remedie te zijn van jou kant.
![]()
Tsja, zo kun je ook Friend, Bradley, Tarvajarvi, Gonzalo, Poulsen, Johansen, Johnson, Kissi, Norregaard, Prager, Rogers en Storm noemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Als H'veen achter een speler aanzit dan weet je dat dit een goede moet zijn.
Neem Huntelaar en Alves eens.
Met Huntelaar en Alves hebben ze hele goede zaken gedaan, volledig mee eens. Maar laten we het nou eens over de andere spelers hebben die ze hebben aangetrokken. Scandinavische frosties zoals Hanssen, Paulsen en nog een aantal die geen één pepernoot rakenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier iedere uitspraak gaat analyseren en loopt te bashen.
ff voor jouw duidelijkheid, Alves speelde vorig jaar ook Zweden, die gozer heeft daar alleen maar lopen ballen. Dus kom niet aan met dat dat niets zegt over een speler.
Als H'veen achter een speler aanzit dan weet je dat dit een goede moet zijn.
Neem Huntelaar en Alves eens.
Anders kijk je eens niet naar andere mensen. Waarom heb je de mening van anderen nodig om zelf tot de conclusie te komen dat je een club niks kan gunnen?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit juichen voor az of feyenoord, of welke nederlandse club dan ook. Een club die een hekel aan Ajax heeft zal ik persoonlijk nooit toejuichen, dat jij dat wel doet moet jij weten maar val mij daar niet mee op aan mafkees.
Juist ja, ook wel eens....quote:Op maandag 28 mei 2007 18:17 schreef harrejasses het volgende:
uhuh ja Poulsen en Hanssen zijn echt zoo slecht, daarom staan ze ook wel eens in de basis bij Heerenveen![]()
Eensch, al zie ik enorm veel potentie in hem!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:23 schreef ajaxclub het volgende:
laat alves zich eerst maar op een hoger niveau bewijzen ipv oordelen op 1 seizoen. tis absoluut een goeie voetballer maar wel een voetballer die nog veel moet bewijzen.
Nog hebben...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik zie het punt niet om Silva te halen als we Huntelaar hebben.
Wat dacht je van reserve centrum spits?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik zie het punt niet om Silva te halen als we Huntelaar hebben.
Ja dat is waar, maar ik denk dat hij best een goede kan worden en beter is om in de basis te staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat dacht je van reserve centrum spits?
quote:Donk: "Het zijn kleine jongetjes"
AMSTERDAM - Het was niet de meest chique manier om een doelpunt te vieren, maar daarover haalde Klaas-Jan Huntelaar zijn schouders op. Had Ryan Donk maar niet op zijn buik moeten gaan staan, vond hij.
Meteen nadat Donk (AZ) de bal in zijn eigen doel had gewerkt (en Ajax in de beslissende play-offwedstrijd met 2-0 de leiding nam) gleed Huntelaar sarrend in zijn richting. Donk lag nog beduusd op de grond, balend van zijn misfortuin.
Huntelaar wilde daarmee kennelijk zijn gram halen op Donk, die in de eerste helft bij een corner, en na een struikelpartij, op de buik van de Ajax-spits was gaan staan. "Ryan hoeft daarvoor niet meer te worden gestraft", zei Huntelaar droogjes. "Hij is nu al genoeg gestraft."
Donk zei over het eerste akkefietje met Huntelaar: "We waren een beetje aan het trekken en duwen. Toen hij op de grond viel, hield hij me vast. Daardoor kon ik geen kant op en kwam ik met mijn hiel op zijn buik. Dat ging niet expres, maar ik kan me wel voorstellen dat hij het voelde, want ik ben niet de kleinste. En ik heb ook niet de kleinste maat", aldus Donk, die schoenmaat 45 heeft. Over het sarrend gedrag van Huntelaar na zijn eigen doelpunt was Donk minder te spreken: "Zwak dat-ie dat doet. En van Perez had ik het al helemaal niet verwacht. Ik heb er om gelachen. Zo zie je dat het maar kleine jongetjes zijn."
quote:Sparta haalt AZ-belofte met Ajax-verleden
29/5/2007 18:40
Jerold Promes heeft een nieuwe club gevonden. De 23-jarige Amsterdammer gaat uitkomen voor Sparta Rotterdam. Promes tekende voor twee jaar. De centrale verdediger doorstond vandaag de medische keuring.
Promes revalideerde afgelopen jaar bij AZ van een zware knieblessure die hij opliep in dienst van RKC Waalwijk. In februari 2005 moest hij al na een kwartier zwaar aangeslagen het veld verlaten tegen FC Twente.
In Alkmaar werkte Promes verder aan zijn herstel. Promes genoot zijn opleiding bij Ajax, waar hij een contract verdiende maar niet tot het eerste elftal wist door te dringen. Bij RKC deed hij vervolgens wél ervaring op in de Eredivisie.
Voor de verandering ben ik het eens volledig met jullie eens.quote:
Floten die klappers Perez niet uit in het eerste play-off duel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik moet er wel bijzeggen dat ik het vooral van Perez vies tegen vindt vallen. Dat Huntelaar het doet kan ik nog wel begrijpen, maar vooral Perez die de club die hem groot maakte zo zit te sarren, dat gaat er bij mij echt niet in.....
Valt me écht vies tegen van die gozer.
Vandaar dat Scheringa geld blijft pompen in AZ, wat een lachertjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Robinho90 het volgende:
Cyberia is wel een lachertje, maakt zich maar al te druk om AZ, en dat terwijl AZ toch altijd een provincieclubje zal blijven.
Hij heeft anders enkel de schulden opzich genomen en de organisatie. AZ heeft meer geld uit transfers verworven dan erin gestopt is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vandaar dat Scheringa geld blijft pompen in AZ, wat een lachertje.
Meld je dr ook ff bij dat dirkie er al iets van 75 mln heeft ingepompt en daarvan niks heeft terug gezien. Vraag me af of daarmee door blijft gaan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:35 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Hij heeft anders enkel de schulden opzich genomen en de organisatie. AZ heeft meer geld uit transfers verworven dan erin gestopt is.![]()
Ok, nu misschien niet meer door Ari zijn komst.
En hoe kom jij aan dat bedrag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef El-Salvador het volgende:
Meld je dr ook ff bij dat dirkie er al iets van 75 mln heeft ingepompt en daarvan niks heeft terug gezien. Vraag me af of daarmee door blijft gaan...
Sla dr oude vi's over open.quote:
Lees die artikelen dan nog eens héél goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef El-Salvador het volgende:
Sla dr oude vi's over open.
Wil je beweren dat Dirk er geen geld in steekt dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees die artikelen dan nog eens héél goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |