want anders?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Veel mensen zijn voor een Nederlandse club als ze Europa spelen als hun eigen team niet meer speelt. Dat jij dat niet doet moet je zelf weten maar je moet me geen mafkees ofzo noemen.
anders wordt ie az supporterquote:
Blijkbaar mag je niets positiefs zeggen hier van andere Ajax-fans.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef BonJovi het volgende:
Anders roep ik de internet politie nou goed. Maar wat is dat voor onzin trouwens, zit ik niet te kutten in het AZ topic. Zeg ik eens iets positiefs is het ook niet goed.
En ook nog eens helemaal terecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef Robinho90 het volgende:
Dat is geen grootspraak, dat is Amsterdamse arrogantie
Moet ik je voor vandaag gelijk in geven. Maar vaak is die arrogantie misplaatst.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ook nog eens helemaal terecht.
AZ had helemaal niets in te brengen vandaag,.
Plakken we een Fc Utrecht sticker op je voorhoofdquote:
Wat doe jij nou weer stoer gare kutnoobquote:
Zo?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Niemand opgevallen hoe Huntelaar Donk ging pesten na zijn eigen doelpunt door voor hem op de grond te gaan liggen en hem keihard uit te lachen?![]()
Nee, dat was nog niemand opgevallenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Niemand opgevallen hoe Huntelaar Donk ging pesten na zijn eigen doelpunt door voor hem op de grond te gaan liggen en hem keihard uit te lachen?![]()
Ja geweldig tochquote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Was het gezellig onder die steen?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef anoukforza het volgende:
Bij ons geen klappers hoor..quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[gloryhunter mode]ik denk dat ik maar ajax supporter word[/gloryhunter mode]
Nee, mooie vlaggetjes. Bijna net zo leuk.quote:
En dan word je het vak afgeslagenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[gloryhunter mode]ik denk dat ik maar ajax supporter word[/gloryhunter mode]
niet! als ik david zn ster op me voorhoofd plak vinden jullie me allemaal coolquote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
En dan word je het vak afgeslagen![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Stiekem weten ze het allemaal al, AZ gaat het niet redden zondag.
Neequote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Jammer jongens... volgend jaar Ajax en AZ in de CL, deal?
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Jammer jongens... volgend jaar Ajax en AZ in de CL, deal?
Wat een gejank, de actie van Donk was veel smeriger en daar hoor je niemand over.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Huntelaar onwaardige actie van Huntelaar.
Ach ja, payback is a bitch.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Huntelaar onwaardige actie van Huntelaar.
Klasse reactie in het Ajax topic van je.quote:
whehe Jan Mulder had er toenet nog een mooie opmerking overquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef De_Brandweer het volgende:
Het was druk in het uitvak vandaag zeg.
Jij gebanned?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar jongens?![]()
3-0![]()
Ja jezus man, ik schrijf nota bene in de RUST toen de herhalingen van de heenwedstrijd op TV waren: "Yay, 1-0 Cziommer". Floep, 'foute stand', ban.quote:
Is al sinds het eerste jaar met de recentelijke UEFA cup deelname van AZ zo, en hoe beter AZ draait, hoe meer Ajax-lui in dit topic.quote:
Successupporters noemen we dat in Amsterdamquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef Monotomy het volgende:
Is al sinds het eerste jaar met de recentelijke UEFA cup deelname van AZ zo, en hoe beter AZ draait, hoe meer Ajax-lui in dit topic.![]()
En toch kun je geen gloryhunter zijn zonder prijzen dit seizoen, toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef twi het volgende:
[..]
Successupporters noemen we dat in Amsterdam
hij heeft gelijk johquote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom is v. Gaal zo een jankbal?
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:59 schreef BonJovi het volgende:
Paultjuh ik vond je fok meet filmpjes erg leuk met je broer
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja flikker op met die gast, ik ben weg hier
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen, Seedorf, als je nog een keer die CL wil winnen volgend jaar moet je ff tekenen bij AZ![]()
Ik zie niet veel door die grote bek van Konijngebit Cuntelaar. Maar opzich wel een aardige .gifquote:Op maandag 28 mei 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar jongens?![]()
3-0![]()
Dat had ik toch beloofd, en ik kom het uiteraard na.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klasse reactie in het Ajax topic van je.
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ja jezus man, ik schrijf nota bene in de RUST toen de herhalingen van de heenwedstrijd op TV waren: "Yay, 1-0 Cziommer". Floep, 'foute stand', ban.
1) Het was *rust*
2) Cziommer speelde niet eens mee vanmiddag vanwege schorsing
3) Het was 1-0 in de heenwedstrijd, anders was het toch 0-1 geweest voor AZ
etc.![]()
Maar ik hoorde van Stereo dat hij er over 36 uur weer is
quote:Ari verkiest AZ boven Heerenveen
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 28 mei om 12:18
AZ heeft SC Heerenveen afgetroefd in de strijd om Ari da Silva. De 21-jarige Braziliaanse aanvaller zou voor een transfersom van 3 miljoen euro overkomen van Kalmar FF, zo maakt de Noord-Hollandse club zojuist bekend.
Ari, die recentelijk ook werd bekeken door scouts van Ajax, tekent een contract tot medio 2012 in Alkmaar. De aanvaller zal zich op 5 juli bij AZ melden voor de eerste training. Tot en met 1 juli speelt hij in de Zweedse competitie voor Kalmar.
Met Ari trekt AZ een talentvolle centrumspits aan. De Braziliaan werd vorig seizoen topscorer van de Zweedse Liga en behoort ook dit seizoen tot de betere spelers. Recentelijk mocht hij al meetrainen met het Braziliaanse nationale elftal.
Wat een onzin: zet die AZ-haat bril af.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:26 schreef twi het volgende:
Hij vond Donk niet de beste verdediger van Nederland. Hij vond dat Donk het in zich had om zijn opvolger te worden. Maar "de potentie hebben" en "het daadwerkelijk zijn" wordt in Alkmaar nog wel eens door elkaar gehaald.
Zeg ik ergens dat Stam ongelijk heeft dan? Ik geef aan dat hij verkeer gequote wordt door een fuckbuddy die wat al te enthousiast woorden verdraaid. Iedereen ziet dat Donk het talent heeft om uit te groeien tot een van de beste verdedigers van Nederland. Maar die jongen is er nog lang niet. Ik ken er nog zo eentje die uit zou groeien tot de beste verdediger van Nederland, en een paar jaar en een aantal flinke dips verder is hij een aardige speler en een cultheld bij z'n club, maar zeker niet de beste verdediger van Nederland. Wel eentje die af en toe, al dan niet uit buitenspelpositie, scoortquote:Op maandag 28 mei 2007 12:30 schreef Monotomy het volgende:
Wat een onzin: zet die AZ-haat bril af.
Nah goed, ik dicht Donk een hele goeie kans toe na nog 3 jaar onder de hoede van Van Gaal. Er is op de wereld nauwelijks een betere trainer te vinden voor deze jonkies.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat Stam ongelijk heeft dan? Ik geef aan dat hij verkeer gequote wordt door een fuckbuddy die wat al te enthousiast woorden verdraaid. Iedereen ziet dat Donk het talent heeft om uit te groeien tot een van de beste verdedigers van Nederland. Maar die jongen is er nog lang niet. Ik ken er nog zo eentje die uit zou groeien tot de beste verdediger van Nederland, en een paar jaar en een aantal flinke dips verder is hij een aardige speler en een cultheld bij z'n club, maar zeker niet de beste verdediger van Nederland. Wel eentje die af en toe, al dan niet uit buitenspelpositie, scoort
Dirk Scheringa Beheer Bankquote:Op maandag 28 mei 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is het DSB bank? DSB bank is toch Dirk Scheringa Bank Bank?
AAAAH eindelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Dirk Scheringa Beheer Bank
Al kom je er met www.dsbank.nl ook.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ja jezus man, ik schrijf nota bene in de RUST toen de herhalingen van de heenwedstrijd op TV waren: "Yay, 1-0 Cziommer". Floep, 'foute stand', ban.
1) Het was *rust*
2) Cziommer speelde niet eens mee vanmiddag vanwege schorsing
3) Het was 1-0 in de heenwedstrijd, anders was het toch 0-1 geweest voor AZ
etc.![]()
Maar ik hoorde van Stereo dat hij er over 36 uur weer is
Hij vroeg wie in potentie de beste verdediger isquote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
@twi,
"enthousiast woorden verdraait." Dat is al helemaal niet mijn intentie geweest.
Jack van Gelder vroeg:"Wie vindt jij de beste verdediger in de nl'se competite van dit moment?" of stelde hij een andere vraag?
Ik ben van mening dat hij deze vraag stelde.
Beetje jammer ook om bij iemand zijn naam het woord "een" ervoor te plaatsen, om op die manier iemand als een zgn, nobody neer te zetten..... Jammer!
Een tweede Alves vind je niet zomaar hoor, het zou me verbazen als Ari net zo goed is. Maar hij is wel een paar jaar jonger en kan dus een paar jaar langer blijven trainen onder Van Gaal. Wat zoals St Monotomy zegt dus eigenlijk het grootste wapen van AZ is. De spelers op zich, met alle respect ervoor, stellen niet zo bijster veel voor. Maar de ontwikkeling van de jonge jongens kan onder Van Gaal met sprongen vooruit gaan. En zodra die jongens zo goed zijn dat ze AZ verlaten en geld op gaan leveren, op dat moment begint AZ bij goede investeringen pas echt aan te kloppen bij de topclubs.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
AAAAH eindelijkik dacht altijd al dat het zo dubbel was
Mark my words, Ari gaat een grote worden, de scouts van Heerenveen zijn erg goed!
De basisvraag was:"Wie zie jij als je opvolger?"quote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
@twi,
Jack van Gelder vroeg:"Wie vindt jij de beste verdediger in de nl'se competite van dit moment?" of stelde hij een andere vraag?
Waarom zou ik "een" er niet voor zetten? Moet ik hem gelijk de beste vinden? Iemand tekort doen als ik hem "een van de beste verdedigers" noem, het moet niet gekker worden hier zeg...quote:Beetje jammer ook om bij iemand zijn naam het woord "een" ervoor te plaatsen, om op die manier iemand als een zgn, nobody neer te zetten..... Jammer!
Absoluut waar, overigens is dat denk ik het punt dat van Gaal ermee stopt, maar die Ari gaat ons denk ik wel verbazen...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Een tweede Alves vind je niet zomaar hoor, het zou me verbazen als Ari net zo goed is. Maar hij is wel een paar jaar jonger en kan dus een paar jaar langer blijven trainen onder Van Gaal. Wat zoals St Monotomy zegt dus eigenlijk het grootste wapen van AZ is. De spelers op zich, met alle respect ervoor, stellen niet zo bijster veel voor. Maar de ontwikkeling van de jonge jongens kan onder Van Gaal met sprongen vooruit gaan. En zodra die jongens zo goed zijn dat ze AZ verlaten en geld op gaan leveren, op dat moment begint AZ bij goede investeringen pas echt aan te kloppen bij de topclubs.
Hij vroeg gewoon wat hij een goede verdediger vind, niet de beste.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
@twi,
"enthousiast woorden verdraait." Dat is al helemaal niet mijn intentie geweest.
Ik ben van mening dat hij deze vraag stelde.
Beetje jammer ook om bij iemand zijn naam het woord "een" ervoor te plaatsen, om op die manier iemand als een zgn, nobody neer te zetten..... Jammer!
Ik CTRL+F op "Een Donk" en vind niksquote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef Robinho90 het volgende:
Hij bedoelt: een Donk.
Moeten ze maar sneller handelenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vuilakken, de gescoute spelers van Heerenveen jatten
.
Lens willen ze verhuren en ik denk dat deze spits uiteindelijk Shota moet gaan vervangen. Shota zal net als Stam denk ik wat vaker last krijgen van pijntjes als je zo'n oudere speler elke wedstrijd 90 min laat ballen. Of ze dekken zich alvast in mocht Koevermans toch vertrekken.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maare gaat er dan één van de spitsen weg of wordt dit gezien als de vervanger van Shota?
AZ moest er sowieso een spits bij hebben omdat Jermain Lens het niveau eigenlijk nog niet aankan en hij wordt dan ook verhuurd. Gister zag je dat AZ voorin weinig potten kon breken met veteraan Arveladze voorin omdat Koef en Moussa geblesseerd waren. Dus 1spits erbij van niveau was toch wel noodzakelijk en op termijn ook opvolger van Shota denk ik..quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maare gaat er dan één van de spitsen weg of wordt dit gezien als de vervanger van Shota?
Jaliens vind ik een klasseverdediger eerlijk gezegd. Goede mandekker. AZ zal wel een vervanger voor Luijrink aan willen trekken denk ik... misschien dat ze Koenders nog sneaky wegkapen voor Twente?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk trouwens dat ze eerst maar is killer verdediger voor naast Donk moeten zoeken. En als El Ahmadi komt zal Schaars dan vertrekken?
Koevermans toch maar naar Glasgow Rangers?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef De_Postbode het volgende:
Hij bedoelde "een fuckbuddy".
Mooie aantrekking trouwens, die Ari, klinkt als een uitstekende opvolger voor Shota, mocht die er mee kappen.
Martens was toch zo goed 1e seizoenshelft, wat is er gebeurt met hem? Ten koste van Cziommer op een andere positie geplaatst ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef Monotomy het volgende:
Nee, Boukhari, vrees ik.
Maareh, zo'n luxeprobleem is het op zich niet hoor. Je ziet nu dat er op rechtshalf eigenlijk geen andere optie is dan Jenneren op linkshalf Boukhari eigenlijk niet voldoet, en dat daarom Martens daar maar speelt, maar da's ook niet ideaal.
Martens? Ben je gek.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:
Maar Van Gaal wilde doorselecteren en de 'chokers' af laten vallen. Wellicht zal het doek vallen voor Cziommer of Martens?
Martens heeft het een tijd goed gedaan en prima statistieken. Maar toch vind ik hem wat 'overhyped' eerlijk gezegd. In de echte topwedstrijden (tegen Ajax bijv.) valt hij altijd tegen. Naar mijn idee kan hij zo'n 'choker' zijn waar Van Gaal het over had.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Martens was toch zo goed 1e seizoenshelft, wat is er gebeurt met hem? Ten koste van Cziommer op een andere positie geplaatst ofzo?
Jaliens wordt al jaren onderschat. Maar verdedigend is hij amper te kloppen, tevens is hij heel erg snel en in de lucht ook sterk. Kew is na Alex is Stam denk ik de sterkste verdediger van de Nederlandse competitie, al ben ik ook wel fan van de speler Vermaelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jaliens vind ik een klasseverdediger eerlijk gezegd. Goede mandekker. AZ zal wel een vervanger voor Luijrink aan willen trekken denk ik... misschien dat ze Koenders nog sneaky wegkapen voor Twente?
El Ahmadi zou een topaankoop zijn, maar Schaars zie ik niet zo snel vertrekken. AZ wil volgend seizoen echt hogerop dat willen ze natuurlijk al hun beste spelers behouden.
Al krijgen ze wel een luxe-probleem zo. Met De Zeeuw, Mendes da Silva en El Ahmadi heb je drie erg goede verdedigende middenvelders. Mendes verdedigend het sterkst, De Zeeuw en El Ahmadi kunnen beter 'voetballen'. Dan heb je ook nog Schaars, Cziommer en Martens over als middenvelders. Flink luxeprobleem.
Maar Van Gaal wilde doorselecteren en de 'chokers' af laten vallen. Wellicht zal het doek vallen voor Cziommer of Martens?
Dat klopt, maar de reden is omdat er geen goede linkshalf is! Als Schaars niet geblesseerd was, zou Martens nooit op linkshalf hebben gespeeld, maar altijd op 10, omstebeurten met Cziommer.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Martens was toch zo goed 1e seizoenshelft, wat is er gebeurt met hem? Ten koste van Cziommer op een andere positie geplaatst ofzo?
Hij nam de rol op zich van "gaten opvullen". Ondertussen staat hij alleen garant voor het stadion met zijn DSB. In de beginjaren van zijn voorzitterschap nam hij een aantal schulden op zich, maar ondertussen staat er een organisatie die op zichzelf kan draaien zonder ook maar een cent van Scheringa.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik CTRL+F op "Een Donk" en vind niks
En op het moment dat AZ echt geld heeft doet de trainer er niet meer echt toe. Stel je kan Dembele straks voor 10 miljoen verkopen, dan kun je dat geld volledig besteden. AZ heeft namelijk niet de last van "gaten opvullen". Ik denk dat Scheringa zelf die rol op zich neemt in mindere jaren. Daarom is het op de korte termijn voor Ajax ook zo belangrijk dat er gisteren gewonnen is. Want vooralsnog is de relatieve gierigheid van Scheringa een rem op AZ. Simpelweg omdat hij het zich niet kan permitteren om verschillende malen echt de hoofdprijs (+/- 10 miljoen) voor een speler te betalen. Zodra dat geld extern binnenkomt via transfers en/of prijzengeld, dan gaat dat natuurlijk wel gebeuren.
Ik vond eigenlijk heel AZ enorm tegenvallen tegen Ajax, alsof ze tegen hun grote broer moesten voetballen en dus enorm onder de indruk waren...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Martens heeft het een tijd goed gedaan en prima statistieken. Maar toch vind ik hem wat 'overhyped' eerlijk gezegd. In de echte topwedstrijden (tegen Ajax bijv.) valt hij altijd tegen. Naar mijn idee kan hij zo'n 'choker' zijn waar Van Gaal het over had.
of Ideale Schoonzoon Ari Boomsmaquote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef DeTolk het volgende:
Wordt z'n voetbalnaam nu "Ari Bombarie' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |