Ik vind gedroogde pasta met saus uit pot al smerigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je die potjes wel es gehad? echt heel smerig!
Dat is ook heel smerig!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind gedroogde pasta met saus uit pot al smerig.
berichten die ik van je in culinair lees, laten me ook watertandenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is ook heel smerig!
Heerlijke verse lasagna met een tomaten-basilicum saus a la bolognese die uren heeft staan pruttelen.
Of verse tortelini's gevuld met tartaar/ricotta/rozemarijn............
Offe een goede risoto met een salade van gegrilde groentes en rucola..........
argh. Krijg weer honger en had straks al te veel gegeten!
Nog iets interessants, want ik verveel me........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
Hey! Tezzzzz, nee ik was andere topics aan het lezen!
Nee, maar ga nu wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
Nou slapen jullie zeker.
Het ging over snelle gerechten, niet echt interressant voor je denk ik..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog iets interessants, want ik verveel me........
heb je anders gezien HOE VAAK ik heb gepost in dat topic?? Hilarisch gewoon, zeker een stuk of vier gerechten hihi (nu val ik door de mand)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het ging over snelle gerechten, niet echt interressant voor je denk ik..![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
heb je anders gezien HOE VAAK ik heb gepost in dat topic?? Hilarisch gewoon, zeker een stuk of vier gerechten hihi (nu val ik door de mand)
nee joh, ik doe wekelijks mee met dit soort acties en win toch nooit wat. Ik ben lekker oude songfestival liedjes aan het luisteren in ESF..........heerlijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
Wil je es proberen? misschien lukt het bij jou wel.
En de snelle pasta met knof en champignons en hamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zag dat de omelet van je was, en de soep? Soep kan ik trouwens wel overheerlijk maken! hahaaa
Die gerechten heb ik wel gelezen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
En de snelle pasta met knof en champignons en ham
En de boerenomelet met groentes en kaas
En de snelle groentesoep
En de spaanse tortilla
*doet open* heeej Ludo! Ga je ons een woordje italiaans leren? Onze bel doet het niet trouwens.quote:
ja kom maar binnen hoor. Geen punt. Stuur Eddy Zoe maar langs!quote:
Een jaar geen tv?? Nou, ik kijk niet veel (liever internet of boek) maar af en toe vind ik het toch wel lekker om ff voor de tv te hangen! Lekker van die flauwe progamma's kijken, heerlijk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
Het songfestival...Dat was ook de reden dat iedereen wegbleef van het rokershoekje, kwam ik later achterIk kijk echt al zeker 1 jaar geen tv meer...
Wel DVD's..
![]()
Non penso così.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*doet open* heeej Ludo! Ga je ons een woordje italiaans leren? Onze bel doet het niet trouwens.
jajajaja leuk!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
Smorgens noem ik een paar ingredienten, dan kan jij bedenken wat ik daarvan moet maken.![]()
Een tijdje terug heb ik een gerecht uit het stoofpottentopic gemaakt, uiteindelijk is het heel anders geworden dan geschreven was, maar het was wel erg lekker gelukkig!
Ik spreek frans dus kan wel het e.e.a. uitvogelen zo.quote:
Gezellig babbelen in bed!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
Ben al een uur aan t bellen, lig net in bed gaat dat ding trillen.![]()
Niet taak daarom, zegt een of andere vertaalsitequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
dus.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Niet taak daarom, zegt een of andere vertaalsite
Ja dat is inderdaad vervelend, ik ga ook zo naar bed, de wekker zal rond een uur of 7 ook wel weer bij ons staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef Tezz het volgende:
De batterijen van mijn muis zijn leeg. Erg irritant. Ga zometeen maar slapen denk ik, morgen eerst nieuwe batterijen halen!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Niet taak daarom, zegt een of andere vertaalsite
haha ja, een goede eigenschap!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ben net een vrouw, kan bellen en intenetten tegelijk.![]()
Het is hier regenachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
It's a beautifull day.................
The sun is shining..................
Ga ook voetballen of werken!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom werkt tegenwoordig iedereen op zaterdag of moeten ze voetballen, ik verveel me stierlijk.
tuttuttut, achter de wolken schijnt altijd de zon hoor !quote:
Jammer dat de wolken zo hoog staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
tuttuttut, achter de wolken schijnt altijd de zon hoor !
Ik ben al bijna het gehele jaar geblesseerd, de ziekte van Osgood Schlatterquote:
De ziekte komt vooral voor bij jongens van tussen de 8 en 16 jaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben al bijna het gehele jaar geblesseerd, de ziekte van Osgood Schlatter.
En werken deed ik ook tot het restaurant waar ik werkzaam was werd overgenomen, dat ik nu al vanaf februari dicht.
Vooral, niet alleen dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De ziekte komt vooral voor bij jongens van tussen de 8 en 16 jaar![]()
Ja dat is dus het vervelende, er is niets aan te doen. Rust houden is het credo. Het kan een half jaar duren of 2, soms gaat het niet eens meer over. In de maanden november, december en januari ging het weer goed en stuk of 5 wedstrijdjes meegedaan zonder last. Tot het plots weer terug kwam. Nu kan ik weer opnieuw beginnen dus..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:41 schreef oranjekoek het volgende:
Het schijnt vanzelf over te gaan?
Ah joh, lekker cliche, zo'n pakket.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Moederdag, right. Ik moet zo ook maar eens richting de stad om wat te gaan halen. Wat heb je gekocht BP?
Die toevallig ook in de aanbieding was bij de plaatselijke Etos zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah joh, lekker cliche, zo'n pakket.![]()
Met zeep, geurtjes, badzout en noem maar op.![]()
Wel een grote, evengroot als een 17" pc scherm.![]()
Nee, kruidvat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die toevallig ook in de aanbieding was bij de plaatselijke Etos zeker.
Pff zo maar eens ff gaan kijken.
Whehe.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ha, de kruidvat is hier niet ver vandaan, een tientje kan ik net nog missen. Anders ga ik vannacht na het stappen wel ff paar narcissen plukken.
Langer rust houden dus, lijkt me best moeilijk. Als je je goed voelt en het dan alsnog weer misgaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is dus het vervelende, er is niets aan te doen. Rust houden is het credo. Het kan een half jaar duren of 2, soms gaat het niet eens meer over. In de maanden november, december en januari ging het weer goed en stuk of 5 wedstrijdjes meegedaan zonder last. Tot het plots weer terug kwam. Nu kan ik weer opnieuw beginnen dus..
Een boek is altijd goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, ik ga zo ff naar de Bruna een boekje halen. Al die pakketjes heb ik al eens gegeven volgens mij en ze leest graag.
Die dingen zullen er altijd wel geweest zijn, misschien in mindere mate als nu. Ik begrijp de humor er ook niet van.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
O god, luilak komt er zeker weer aan?![]()
Zo triest als dat is, vroegah toen deze jongen nog niet bestond kon het nog normaal, drukte je op de bel of hing blikjes achter je fiets en ging door de straat fietsen!![]()
Nu smeer je alles onder in kaarsvet en eieren en nog meer bende.![]()
Echt, zo veel gasten ook bekend als "De jeugd van tegenweurdig" en dan heb ik het niet over die stront "rappers" zijn zo triest bezig.![]()
"Kom, we trappen voor de grap die moeder en kind van hun fiets"
<mocro en zulks accent>Jo, wtf kom je hier doen ouwe? Moe ik ju bossen ofzo?<mocro en zulks accent/>
Jep, het leven is goed!![]()
Toch BP?quote:Freshman year mama asked waht do you wanna
do when you get out of here.
i said well gee, i'm only 13, but i think i'd like to play my guitar
be a star
gee well thats not it you got some time to go
good sense will kick in any time you know.
i'm not worried, i'm not worried
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch BP?
Nu ff om moederdagcadeau..
Gister was het tenminste gezellig, lekker binnen kunnen zitten terwijl het buiten hevig regent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Tezz het volgende:
Pleuriswind inderdaad. Maar man heeft samen met een vriend trots het weer doorstaan en een prachtige nieuwe stoep gelegd vandaag! En ik ben helemaal gaar, want de hele dag kindertjes over de vloer gehad om te spelen.......
Gewoon morgen tegen moeder zeggen "Fijne moederdag" het gaat tenslotte om het gebaar he!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kutkutkutkutkutkut! Helemaal vergeten.
Maak een mooie tekening.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kutkutkutkutkutkut! Helemaal vergeten.
2 flessen passen niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef Tezz het volgende:
Nog een uurtje! En dan heeeeeeeeerlijk avondje vloeken, tieren, zuchten en punten geven!!!!! Onder het genot van een fles rose (of twee)
Welke stad is dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:12 schreef LudoSanders het volgende:
Bah het was saai in de stad en daar leef je dan de gehele week naar toe.
Gewoon pure wokda drinkenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:38 schreef LudoSanders het volgende:
Veel drinken ook, al ging dat er ook niet echt gestaag in. Iedereen was gewoon brak. Volgende keer maar niet meer van te voren eten.
Dat breezer gepeupel.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:53 schreef LudoSanders het volgende:
Huh, welk piepjong?
quote:
Dat er meer te neuken valt dan alleen je ex.quote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ze zagen elkaar voor het eerst volgens mij, die heeft er nog niet ingezeten. Vis en zee, wat bedoel je daarmee?
Maar ze ligt nu niet in je bedquote:Op zondag 13 mei 2007 05:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb al een nieuwe toekomstige ex joh.
Dan had ik niet kunnen uitslapen, ze vieren daar moederdag, dus met ontbijt op bed, langs oma en weet ik het allemaal. Bij ons thuis gelukkig niet, ik dump morgen als ik wakker word mijn cadeau bij moeders en ze is weer tevreden.quote:
Je lege bedquote:Op zondag 13 mei 2007 05:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar!! Ik ga mijn bed opzoeken.
Ontbijt op bed.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel. Als eerste weer wakker..
Ik was om negen uur al wakker, maar mocht mijn bed niet uit want mijn dochter was ontbijt op bed aan het maken. Ik kreeg een boterham met pasta, hihi.
Nu ben je je wenkbrauwen kwijt?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:39 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, ik heb een nieuwe aansteker.
Een klote ding waar eerst een dikke steekvlam uitkomt..
Nee ik heb ze nog!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel. Als eerste weer wakker..
Ik was om negen uur al wakker, maar mocht mijn bed niet uit want mijn dochter was ontbijt op bed aan het maken. Ik kreeg een boterham met pasta, hihi.
quote:Op zondag 13 mei 2007 05:46 schreef LudoSanders het volgende:
Moest je niet naar "'t roefke" oid?
dus dat telt dan niet echt.......quote:
Een horloge en mobieltje bezitten is dus wel een handig iets.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Gisteravond om 9 uur hadden we een stroomstoring! De kamer was dus gezellig verlicht met kaarslicht, ik ben in mijn boek gedoken. Een heerlijk rustig avondje dus.
Niet te geloven hoe afhankelijk je eigenlijk bent van stroom. Ik kon niet douchen, niks lekkers klaarmaken, geen dvdtje, niet achter de computer en je kan ook niet eens bellen als je geen mobiele telefoon hebt haha. Om een paar minuten over 12 hadden we weer stroom. De wekker weer goed gezet, hadden we weer een stroomstoring gehad rond een uur of drie, de tijd klopte dus niet meer. Ik hou er niet van, niet te weten hoe laat het is![]()
Hallo!![]()
Allemachtig! Zo lang... We koken ook op stroomquote:Op zondag 13 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een horloge en mobieltje bezitten is dus wel een handig iets.![]()
Ik heb zelf al een horloge die ik altijd om heb sinds m'n 10e ofzo, binnenkort maar eens een mooiere halen, deze is al best versleten.En nee, het is niet het typische kinderhorloge, gewoon een echt mooi zilver horloge, altijd handig een Pa die van al die Japanners cadeau's krijgt.
Van mij mag hij nog wel even blijven werken bij Subaru, misschien kan ik dan wat goedkoper aan een auto komen over 1,5 jaar.
![]()
Laatste keer dat wij stroomuitval hadden is al heel lang terug, duurde wel 2 tot 3 dagen, lekker water koken in een pannetje.(We hadden toen geen fluitketel, nu hebben we er 1 gereed staan
) Vroeg naar bed, en we hadden thank god een wekker die het ook op batterijen doet.
![]()
Nog was je niet de eerste...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
dus dat telt dan niet echt.......
niet dat ik er trots op ben, maar goed, hihi.
Dus baby boom in huize oranjekoek volgend jaar ?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Allemachtig! Zo lang... We koken ook op stroomIk heb ook heel lang een oud horloge gehad die je nog kon opwinden, ik zou niet weten waar dat ding gebleven is. Ik draag bijna nooit meer horloges en heb ook geen mobiele telefoon
Ik had er een maar die werd vrijwel nooit gebruikt.
Wel gezellig, geen stroom, maar drie dagen is overdrevendan is het net kamperen, gezellig spelletjes doen!
Nee geen babietjes meer hier!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus baby boom in huize oranjekoek volgend jaar ?![]()
Same here !quote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee geen babietjes meer hier!Dan kan je me afvoeren in een dwangbuis.
![]()
Nee hoor ! Heel lief en leuk, maar één is wat mij (ons) betreft genoeg..quote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Hierbij raden jullie mij af om ooit aan kinderen te beginnen?![]()
Hehe.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee hoor ! Heel lief en leuk, maar één is wat mij (ons) betreft genoeg..![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Gast die vorig jaar bij in de klas zat is al 1,5 jaar pappa.Condoom was gescheurd en ze wouden niet aan abortus doen. Lijkt me zeer lastig om een kind op te voeden als je zelf nog 16 bent.
![]()
Nee, ze zijn soms wel liefquote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Hierbij raden jullie mij af om ooit aan kinderen te beginnen?![]()
Dat is erg jong.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Gast die vorig jaar bij in de klas zat is al 1,5 jaar pappa.Condoom was gescheurd en ze wouden niet aan abortus doen. Lijkt me zeer lastig om een kind op te voeden als je zelf nog 16 bent.
![]()
Och jesus, laatst ook toen ik in dat sterfhuis was met de hele familie.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ze zijn soms wel lief, alleen als ze moe zijn....aaaaaaaaaaaaaargh
Ik ben stapelgek op ze, maar 2 is genoeg.
Ik heb veel plezier met ze en ze geven echt veel terug...
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Zo leuk om lekkere simpele nummers mee te spelen, neem een Wherever I May Roam/The Unforgiven/Enter Sandman/Nothing Else Matters![]()
En nu ga ik de haren van m'n ringvinger aan m'n rechterhand eraf scheren want kword helemaal gek.![]()
Loop de hele tijd met m'n pink die haartjes tegen de groei in te aaien!![]()
Nu kan je zeggen, doe dat dan niet, tja, net als ademen, ik doe het onbewust soms, en nog nooit last gehad van die haartjes maar nu wel.![]()
Tjah, ikzelf zou eigenlijk ook niet voor abortus gaan, het is niet mijn ding.quote:
Hangt van de situatie af denk ik. Een abortus zou ik ook niet zomaar doen. Er zitten ook veel voordelen aan jonge oudersquote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tjah, ikzelf zou eigenlijk ook niet voor abortus gaan, het is niet mijn ding.![]()
Maar als m'n vriendin dan wel voor abortus wil gaan dan mag zij die keuze maken, zij moet tenslotte 9 maanden met een kind in haar doorbrengen.![]()
Je word aangezien als MILF en DILF?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af denk ik. Een abortus zou ik ook niet zomaar doen. Er zitten ook veel voordelen aan jonge ouders![]()
Ik denk dat je elkaar beter begrijpt. Mijn ouders zijn nu allebei rond de 55 dus het verschil tussen ons is ook niet erg groot.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je word aangezien als MILF en DILF?![]()
Tja, aan de ene kant heb je heel erg lang een mamma pappa en oma's en opa's.![]()
55?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat je elkaar beter begrijpt. Mijn ouders zijn nu allebei rond de 55 dus het verschil tussen ons is ook niet erg groot.
Zo'n verschil! Ik heb helemaal geen idee hoe dat in die families zit. Je ziet ze wel vaak van groot naar klein lopen in Amsterdamquote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
55?![]()
Mijn pa is nu 51.Maar bij een vriend van mij is het helemaal vaag, hij is Marrokaans, zal daar wel iets anders zijn, maar z'n broer is 24, hij is 16 en z'n pa is dik in de 60.
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Het enige wat mij wel tof lijkt is als mijn zoon met zojuist opgedaan meisje binnenstapt en zegt "Hoi, ik ben ff naar boven" en daarna onder het genot van een biertje de boel bespreken.
Verder zie ik nu nog weinig voordelen aan het vaderschap.
Ja! Als ze ouder zijn, echt als vrienden met elkaar om kunnen gaan.Ik zou zoiets zelf niet met mijn ouders bespreken.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Het enige wat mij wel tof lijkt is als mijn zoon met zojuist opgedaan meisje binnenstapt en zegt "Hoi, ik ben ff naar boven" en daarna onder het genot van een biertje de boel bespreken.
Maar wat nou als je dochter met een grote neger binnenkomt, "hoi" roept en zegt dat ze even naar boven gaat?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
hahaaaquote:Op zondag 13 mei 2007 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wat nou als je dochter met een grote neger binnenkomt, "hoi" roept en zegt dat ze even naar boven gaat?![]()
![]()
Dochter bied ik per adoptie aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wat nou als je dochter met een grote neger binnenkomt, "hoi" roept en zegt dat ze even naar boven gaat?![]()
![]()
Daar ben ik het dus wel mee eens.quote:Een zogenaamde "vriendinnenrelatie" impliceert dat er sprake is van 2 personen die gelijkwaardig zijn, en het is fout om dat te hebben in een ouder-kind relatie.
Nou mocht het beeld bestaan over Zeeland dat er weinig allochtonen leven.. niet dus. Al er per hoofd een stuk minder als in R'dam natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaaJa die kans is inderdaad erg groot, of valt het mee in Zeeland?
Waarom? Als je volwassen bent kun je toch goede vrienden zijn?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dochter bied ik per adoptie aan.
Maar om ff een andere fok user te quoten:
[..]
Daar ben ik het dus wel mee eens.
Hier zie je echt heel weinig. Mijn schoonmoeder woont in Amsterdam, daar zie je bijna alleen maar hoofddoekjes en burka's.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:34 schreef BeeDee het volgende:
Het valt hier mee...maar ik heb in Rotterdam op school gezeten. Heel ander beeld daar ja![]()
Trustequote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga trouwens te bed. Ben deaudtmoe.![]()
Ochja, weekje vakantie, 4 dagen examens, en we zijn klaar voor dit jaar.![]()
Ik wens u allen een prettige avond!![]()
U ook! Slaap lekker!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga trouwens te bed. Ben deaudtmoe.![]()
Ochja, weekje vakantie, 4 dagen examens, en we zijn klaar voor dit jaar.![]()
Ik wens u allen een prettige avond!![]()
vertelquote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zie me wel lopen als in de Becel reclames ;o))
Of was dat geen becel, hahaa naja lang geleden... oooow het was Linera denk ik.. nmquote:
Je was er toch bijna van af?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Truste, ook ik ga me klaarmaken voor het begin van wederom een week stage.
[afbeelding]
Oh..die van "je haar danst"quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Of was dat geen becel, hahaa naja lang geleden... oooow het was Linera denk ik.. nm![]()
haha ik weet het allemaal niet meer. Ik zie me in elk geval wel als een vriendin voor mijn dochter. Ik zou ook niet weten wat daar raar of verkeerd aan is. Het lijkt me juist heerlijk om zo'n relatie te hebben met mijn ouders/schoonouders.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh..die van "je haar danst"![]()
Zeg maar als tegenhanger van het hoofddoekje..![]()
![]()
Nog een paar weekjes, dan ben je verlost.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Fok it, nog eentje. Ja tot midden juni nog..
Dan vakantie.
Ludo heeft geen antwoord op die vraag, maar hij rookt er nog één. Dus...Ludo ?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ik weet het allemaal niet meer. Ik zie me in elk geval wel als een vriendin voor mijn dochter. Ik zou ook niet weten wat daar raar of verkeerd aan is. Het lijkt me juist heerlijk om zo'n relatie te hebben met mijn ouders/schoonouders.
Ghege...het was geen kwartet nee..quote:Op zondag 13 mei 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
nonononoo youre wrong! DO it again!
Jij bent zo iemand die zegt dat ie weggaat en nog een half uur bij de deur blijft staan praten he?quote:
Dit is een test.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die zegt dat ie weggaat en nog een half uur bij de deur blijft staan praten he?![]()
halloooo! ben je ook naar bed?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:36 schreef Tezz het volgende:
Ja. Hij is echt naar bed............
Ik was nog wel wakker rond die tijd, maar lag boven diep onder de dekens een spannend boek te lezen...quote:
Ja lekker he! Ik heb ook vandaag vrij gepakt, donderdag hemelvaart (dus vrij) en vrijdag ben ik altijd al vrij, dus ik heb echt het gevoel dat ik een hele week vakantie heb! (alleen woensdag werken). Joepie de poepie!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef LudoSanders het volgende:
Donderdag Hemelvaart begreep ik net, eens kijken of ik de vrijdag vrij kan nemen zodat ik een kort weekje met een lang weekend voor de boeg heb.
Nu nog het zonnetje erbij!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja lekker he! Ik heb ook vandaag vrij gepakt, donderdag hemelvaart (dus vrij) en vrijdag ben ik altijd al vrij, dus ik heb echt het gevoel dat ik een hele week vakantie heb! (alleen woensdag werken). Joepie de poepie!
Hallo!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef JustAGirl87 het volgende:
Goedemiddag mede rokersIs het een beetje gezellig hier?
Ik ga nu even lekker roken..
Mijn dag zit er al weer op.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
Zo, ben ook weer lekker op tijd wakker.
![]()
ja, ik denk laat ik eens lekker meeroken hierquote:Op maandag 14 mei 2007 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, murp, ouwe avatar createur, jij hier?![]()
Jesus!quote:
dat is veel werk man..... zoiets als dit?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jesus!![]()
Nee, zo als Piovan, die vond ik leuk.![]()
Zo op ene papiertje die kreukelen en dan openvouwen en dan zie je B, en dan de volgende R enzo.![]()
Joah, das vet.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef murp het volgende:
[..]
dat is veel werk man..... zoiets als dit?
[afbeelding]
hoiquote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
murp!!!!!!
Back to your roots........altijd welkom he!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:34 schreef murp het volgende:
[..]
hoi
ik was te veel met een andere SC bezig, alleen is dat niet leuk meer, mag ik hier komen
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Back to your roots........altijd welkom he!
lieve lieve Broek. Hoe kan ik jou nou vergeten!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
lieve lieve Broek. Hoe kan ik jou nou vergeten!
Maar ik ben weer pleite want ik heb twee kindertjes in bad zitten. Dadelijk verzuipen ze of zo. Zit ik hier te internetten, hihi. Oh nee, da's niet om te lachen. Anyway: pleite dus.
Jij bent dan ook een achterlijke schuinmarcheerderquote:
Bwehehe.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een achterlijke schuinmarcheerder.
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Tezz het volgende:
hehehe ze leven allebei nog.
En als ze dat niet willen ga je om de hoek zitten, en als het dan opeens stil word weet je hoelaat het is.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud zijn ze? Is vrij handig inderdaad als je er bij blijft als ze nog niet oud genoeg zijn om te snappen dat je je kop boven water moet houden.![]()
Tezz, wees is een goede moeder en blijf bij de kleintjes.![]()
tututut ik weet wel wat ik doe hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud zijn ze? Is vrij handig inderdaad als je er bij blijft als ze nog niet oud genoeg zijn om te snappen dat je je kop boven water moet houden.![]()
Tezz, wees is een goede moeder en blijf bij de kleintjes.![]()
Ja, dat soort verhalen heb ik vaker gehoord in de dokter Phil show.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
tututut ik weet wel wat ik doe hoor.
Ze zijn oud genoeg hoor. Ze zijn bijna vijf allbei.
pff.
Buzz is toch die held uit Toy Story?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
Ze zitten nu Buzz Junior ('aapjesspel') op de playstation te doen. Lachen man!
Zou best kunnen! Weet ik eigenlijk niet, ik heb Toy Story nooit gezien...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Buzz is toch die held uit Toy Story?![]()
Het is geen allochtoon die zegt dat ze "even naar boven" gaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
tututut ik weet wel wat ik doe hoor.
Ze zijn oud genoeg hoor. Ze zijn bijna vijf allbei.
pff.
Nee, dit logeetje (overigens wel van het mannelijke geslacht) is bij mijn man prima door de ballotage commissie gekomen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is geen allochtoon die zegt dat ze "even naar boven" gaan?
Tja en ik was ook nog van plan om ze in mijn bed te laten slapen. Dan hebben ze de ruimte.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Maar owee, 's nachts heb je er geen toezicht op hè.
Als ze maar geen doktertje gaan spelen...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, dit logeetje (overigens wel van het mannelijke geslacht) is bij mijn man prima door de ballotage commissie gekomen.
daar heb ik een goede therapeut voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
M'n onderrug doet trouwens verrot pijn.![]()
ja maar helaas vaak ook nietquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ja of gewoon recht op je stoel gaan zitten, nachtje goed liggen bij het slapen. Vaak gaan die dingen zelf over.
Nou ja het kan wel. Ik heb er ook al een jaar of 8 last van. Dus toen was ik, ehhh, 24. Oke, dat scheelt dan nog altijd een jaartje of zeven. Maar ik houd het bij broek op spierpijn. Heb je iets verkeerds gedaan of zo?? Misschien te zwaar getild of de shuttle run gelopen of zo (dat doe je toch op school)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef LudoSanders het volgende:
Die jongen is 17, beetje vroeg voor rugklachten van dien aard.
Hij heeft vakantie, maar ik heb hem vandaag in de gaten gehouden en heb hem de gehele dag op FOK! zien hangen. Ik ga voor een verkeerde zithoudingquote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ja het kan wel. Ik heb er ook al een jaar of 8 last van. Dus toen was ik, ehhh, 24. Oke, dat scheelt dan nog altijd een jaartje of zeven. Maar ik houd het bij broek op spierpijn. Heb je iets verkeerds gedaan of zo?? Misschien te zwaar getild of de shuttle run gelopen of zo (dat doe je toch op school)
Ja, dat doet het bij mij ook altijd. Ik houd het ook daarop. Broek?? Verlos ons........quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft vakantie, maar ik heb hem vandaag in de gaten gehouden en heb hem de gehele dag op FOK! zien hangen. Ik ga voor een verkeerde zithouding.
ja dat heb ik nu ook. Heel incidenteel nog een post van mij in ONZ, maar het is lang geleden dat ik echt heb moeten lachen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens ik wil het Rokershoekje verplaatst hebben naar GC, het niveau van ONZ kan mij laatste maanden zelden tot nooit bekoren.
Ik heb een vergroeide onderrug en borstkas.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef LudoSanders het volgende:
Die jongen is 17, beetje vroeg voor rugklachten van dien aard.
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een vergroeide onderrug en borstkas.![]()
Euh, borstbeen steek schuin naar voren, er zit een soort s in m'n onderrug.quote:
Trainen, anders ben ik lichamelijk 50/60 op 30ste.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
En wat moet je daar tegen doen dan?
Jeetje wat raar.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, borstbeen steek schuin naar voren, er zit een soort s in m'n onderrug.
Heb een of andere vreemde aandoening, al vanaf m'n geboorte, ik kan dus bijna elk botje uit bijna uit de kom halen.![]()
Ik miste bijv een een traptrede, het was nog 1 trede tot de grond, ik dacht oh, dat spring ik wel ff.
Toen hoorde ik KNAK. Als in je vinger kraken, vervelende wad dat ik verder liep zonder evenwicht, was dus teen naast mn grote teen uit de kom.![]()
Heeft de aandoening geen naam?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
M'n ouders dachten vroeger wel eens dat ik misschien dood was.
M'n hoofd ligt dan op z'n linker kant, en m'n lijf op z'n rechter.![]()
Ik was dus een soort exorcist figuur.![]()
Nog steeds ben ik heel erg flexibel, met 1 hand kan op elk plekje van m'n rug komen, ik kan in hele vreemde hoeken buigen etc.![]()
Op sommige momenten kan dat best eens handig wezen. Ik noem een jeuk op de rug bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
M'n ouders dachten vroeger wel eens dat ik misschien dood was.
M'n hoofd ligt dan op z'n linker kant, en m'n lijf op z'n rechter.![]()
Ik was dus een soort exorcist figuur.![]()
Nog steeds ben ik heel erg flexibel, met 1 hand kan op elk plekje van m'n rug komen, ik kan in hele vreemde hoeken buigen etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |