Welke stad is dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:12 schreef LudoSanders het volgende:
Bah het was saai in de stad en daar leef je dan de gehele week naar toe.
Gewoon pure wokda drinkenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:38 schreef LudoSanders het volgende:
Veel drinken ook, al ging dat er ook niet echt gestaag in. Iedereen was gewoon brak. Volgende keer maar niet meer van te voren eten.
Dat breezer gepeupel.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:53 schreef LudoSanders het volgende:
Huh, welk piepjong?
quote:
Dat er meer te neuken valt dan alleen je ex.quote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ze zagen elkaar voor het eerst volgens mij, die heeft er nog niet ingezeten. Vis en zee, wat bedoel je daarmee?
Maar ze ligt nu niet in je bedquote:Op zondag 13 mei 2007 05:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb al een nieuwe toekomstige ex joh.
Dan had ik niet kunnen uitslapen, ze vieren daar moederdag, dus met ontbijt op bed, langs oma en weet ik het allemaal. Bij ons thuis gelukkig niet, ik dump morgen als ik wakker word mijn cadeau bij moeders en ze is weer tevreden.quote:
Je lege bedquote:Op zondag 13 mei 2007 05:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar!! Ik ga mijn bed opzoeken.
Ontbijt op bed.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel. Als eerste weer wakker..
Ik was om negen uur al wakker, maar mocht mijn bed niet uit want mijn dochter was ontbijt op bed aan het maken. Ik kreeg een boterham met pasta, hihi.
Nu ben je je wenkbrauwen kwijt?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:39 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, ik heb een nieuwe aansteker.
Een klote ding waar eerst een dikke steekvlam uitkomt..
Nee ik heb ze nog!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel. Als eerste weer wakker..
Ik was om negen uur al wakker, maar mocht mijn bed niet uit want mijn dochter was ontbijt op bed aan het maken. Ik kreeg een boterham met pasta, hihi.
quote:Op zondag 13 mei 2007 05:46 schreef LudoSanders het volgende:
Moest je niet naar "'t roefke" oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |