Welke stad is dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:12 schreef LudoSanders het volgende:
Bah het was saai in de stad en daar leef je dan de gehele week naar toe.
Gewoon pure wokda drinkenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:38 schreef LudoSanders het volgende:
Veel drinken ook, al ging dat er ook niet echt gestaag in. Iedereen was gewoon brak. Volgende keer maar niet meer van te voren eten.
Dat breezer gepeupel.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:53 schreef LudoSanders het volgende:
Huh, welk piepjong?
quote:
Dat er meer te neuken valt dan alleen je ex.quote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ze zagen elkaar voor het eerst volgens mij, die heeft er nog niet ingezeten. Vis en zee, wat bedoel je daarmee?
Maar ze ligt nu niet in je bedquote:Op zondag 13 mei 2007 05:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb al een nieuwe toekomstige ex joh.
Dan had ik niet kunnen uitslapen, ze vieren daar moederdag, dus met ontbijt op bed, langs oma en weet ik het allemaal. Bij ons thuis gelukkig niet, ik dump morgen als ik wakker word mijn cadeau bij moeders en ze is weer tevreden.quote:
Je lege bedquote:Op zondag 13 mei 2007 05:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar!! Ik ga mijn bed opzoeken.
Ontbijt op bed.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel. Als eerste weer wakker..
Ik was om negen uur al wakker, maar mocht mijn bed niet uit want mijn dochter was ontbijt op bed aan het maken. Ik kreeg een boterham met pasta, hihi.
Nu ben je je wenkbrauwen kwijt?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:39 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, ik heb een nieuwe aansteker.
Een klote ding waar eerst een dikke steekvlam uitkomt..
Nee ik heb ze nog!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel. Als eerste weer wakker..
Ik was om negen uur al wakker, maar mocht mijn bed niet uit want mijn dochter was ontbijt op bed aan het maken. Ik kreeg een boterham met pasta, hihi.
quote:Op zondag 13 mei 2007 05:46 schreef LudoSanders het volgende:
Moest je niet naar "'t roefke" oid?
dus dat telt dan niet echt.......quote:
Een horloge en mobieltje bezitten is dus wel een handig iets.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Gisteravond om 9 uur hadden we een stroomstoring! De kamer was dus gezellig verlicht met kaarslicht, ik ben in mijn boek gedoken. Een heerlijk rustig avondje dus.
Niet te geloven hoe afhankelijk je eigenlijk bent van stroom. Ik kon niet douchen, niks lekkers klaarmaken, geen dvdtje, niet achter de computer en je kan ook niet eens bellen als je geen mobiele telefoon hebt haha. Om een paar minuten over 12 hadden we weer stroom. De wekker weer goed gezet, hadden we weer een stroomstoring gehad rond een uur of drie, de tijd klopte dus niet meer. Ik hou er niet van, niet te weten hoe laat het is![]()
Hallo!![]()
Allemachtig! Zo lang... We koken ook op stroomquote:Op zondag 13 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een horloge en mobieltje bezitten is dus wel een handig iets.![]()
Ik heb zelf al een horloge die ik altijd om heb sinds m'n 10e ofzo, binnenkort maar eens een mooiere halen, deze is al best versleten.En nee, het is niet het typische kinderhorloge, gewoon een echt mooi zilver horloge, altijd handig een Pa die van al die Japanners cadeau's krijgt.
Van mij mag hij nog wel even blijven werken bij Subaru, misschien kan ik dan wat goedkoper aan een auto komen over 1,5 jaar.
![]()
Laatste keer dat wij stroomuitval hadden is al heel lang terug, duurde wel 2 tot 3 dagen, lekker water koken in een pannetje.(We hadden toen geen fluitketel, nu hebben we er 1 gereed staan
) Vroeg naar bed, en we hadden thank god een wekker die het ook op batterijen doet.
![]()
Nog was je niet de eerste...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
dus dat telt dan niet echt.......
niet dat ik er trots op ben, maar goed, hihi.
Dus baby boom in huize oranjekoek volgend jaar ?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Allemachtig! Zo lang... We koken ook op stroomIk heb ook heel lang een oud horloge gehad die je nog kon opwinden, ik zou niet weten waar dat ding gebleven is. Ik draag bijna nooit meer horloges en heb ook geen mobiele telefoon
Ik had er een maar die werd vrijwel nooit gebruikt.
Wel gezellig, geen stroom, maar drie dagen is overdrevendan is het net kamperen, gezellig spelletjes doen!
Nee geen babietjes meer hier!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus baby boom in huize oranjekoek volgend jaar ?![]()
Same here !quote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee geen babietjes meer hier!Dan kan je me afvoeren in een dwangbuis.
![]()
Nee hoor ! Heel lief en leuk, maar één is wat mij (ons) betreft genoeg..quote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Hierbij raden jullie mij af om ooit aan kinderen te beginnen?![]()
Hehe.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee hoor ! Heel lief en leuk, maar één is wat mij (ons) betreft genoeg..![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Gast die vorig jaar bij in de klas zat is al 1,5 jaar pappa.Condoom was gescheurd en ze wouden niet aan abortus doen. Lijkt me zeer lastig om een kind op te voeden als je zelf nog 16 bent.
![]()
Nee, ze zijn soms wel liefquote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Hierbij raden jullie mij af om ooit aan kinderen te beginnen?![]()
Dat is erg jong.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Gast die vorig jaar bij in de klas zat is al 1,5 jaar pappa.Condoom was gescheurd en ze wouden niet aan abortus doen. Lijkt me zeer lastig om een kind op te voeden als je zelf nog 16 bent.
![]()
Och jesus, laatst ook toen ik in dat sterfhuis was met de hele familie.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ze zijn soms wel lief, alleen als ze moe zijn....aaaaaaaaaaaaaargh
Ik ben stapelgek op ze, maar 2 is genoeg.
Ik heb veel plezier met ze en ze geven echt veel terug...
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Zo leuk om lekkere simpele nummers mee te spelen, neem een Wherever I May Roam/The Unforgiven/Enter Sandman/Nothing Else Matters![]()
En nu ga ik de haren van m'n ringvinger aan m'n rechterhand eraf scheren want kword helemaal gek.![]()
Loop de hele tijd met m'n pink die haartjes tegen de groei in te aaien!![]()
Nu kan je zeggen, doe dat dan niet, tja, net als ademen, ik doe het onbewust soms, en nog nooit last gehad van die haartjes maar nu wel.![]()
Tjah, ikzelf zou eigenlijk ook niet voor abortus gaan, het is niet mijn ding.quote:
Hangt van de situatie af denk ik. Een abortus zou ik ook niet zomaar doen. Er zitten ook veel voordelen aan jonge oudersquote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tjah, ikzelf zou eigenlijk ook niet voor abortus gaan, het is niet mijn ding.![]()
Maar als m'n vriendin dan wel voor abortus wil gaan dan mag zij die keuze maken, zij moet tenslotte 9 maanden met een kind in haar doorbrengen.![]()
Je word aangezien als MILF en DILF?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af denk ik. Een abortus zou ik ook niet zomaar doen. Er zitten ook veel voordelen aan jonge ouders![]()
Ik denk dat je elkaar beter begrijpt. Mijn ouders zijn nu allebei rond de 55 dus het verschil tussen ons is ook niet erg groot.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je word aangezien als MILF en DILF?![]()
Tja, aan de ene kant heb je heel erg lang een mamma pappa en oma's en opa's.![]()
55?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat je elkaar beter begrijpt. Mijn ouders zijn nu allebei rond de 55 dus het verschil tussen ons is ook niet erg groot.
Zo'n verschil! Ik heb helemaal geen idee hoe dat in die families zit. Je ziet ze wel vaak van groot naar klein lopen in Amsterdamquote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
55?![]()
Mijn pa is nu 51.Maar bij een vriend van mij is het helemaal vaag, hij is Marrokaans, zal daar wel iets anders zijn, maar z'n broer is 24, hij is 16 en z'n pa is dik in de 60.
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Het enige wat mij wel tof lijkt is als mijn zoon met zojuist opgedaan meisje binnenstapt en zegt "Hoi, ik ben ff naar boven" en daarna onder het genot van een biertje de boel bespreken.
Verder zie ik nu nog weinig voordelen aan het vaderschap.
Ja! Als ze ouder zijn, echt als vrienden met elkaar om kunnen gaan.Ik zou zoiets zelf niet met mijn ouders bespreken.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Het enige wat mij wel tof lijkt is als mijn zoon met zojuist opgedaan meisje binnenstapt en zegt "Hoi, ik ben ff naar boven" en daarna onder het genot van een biertje de boel bespreken.
Maar wat nou als je dochter met een grote neger binnenkomt, "hoi" roept en zegt dat ze even naar boven gaat?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
hahaaaquote:Op zondag 13 mei 2007 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wat nou als je dochter met een grote neger binnenkomt, "hoi" roept en zegt dat ze even naar boven gaat?![]()
![]()
Dochter bied ik per adoptie aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wat nou als je dochter met een grote neger binnenkomt, "hoi" roept en zegt dat ze even naar boven gaat?![]()
![]()
Daar ben ik het dus wel mee eens.quote:Een zogenaamde "vriendinnenrelatie" impliceert dat er sprake is van 2 personen die gelijkwaardig zijn, en het is fout om dat te hebben in een ouder-kind relatie.
Nou mocht het beeld bestaan over Zeeland dat er weinig allochtonen leven.. niet dus. Al er per hoofd een stuk minder als in R'dam natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaaJa die kans is inderdaad erg groot, of valt het mee in Zeeland?
Waarom? Als je volwassen bent kun je toch goede vrienden zijn?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dochter bied ik per adoptie aan.
Maar om ff een andere fok user te quoten:
[..]
Daar ben ik het dus wel mee eens.
Hier zie je echt heel weinig. Mijn schoonmoeder woont in Amsterdam, daar zie je bijna alleen maar hoofddoekjes en burka's.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:34 schreef BeeDee het volgende:
Het valt hier mee...maar ik heb in Rotterdam op school gezeten. Heel ander beeld daar ja![]()
Trustequote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga trouwens te bed. Ben deaudtmoe.![]()
Ochja, weekje vakantie, 4 dagen examens, en we zijn klaar voor dit jaar.![]()
Ik wens u allen een prettige avond!![]()
U ook! Slaap lekker!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga trouwens te bed. Ben deaudtmoe.![]()
Ochja, weekje vakantie, 4 dagen examens, en we zijn klaar voor dit jaar.![]()
Ik wens u allen een prettige avond!![]()
vertelquote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zie me wel lopen als in de Becel reclames ;o))
Of was dat geen becel, hahaa naja lang geleden... oooow het was Linera denk ik.. nmquote:
Je was er toch bijna van af?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Truste, ook ik ga me klaarmaken voor het begin van wederom een week stage.
[afbeelding]
Oh..die van "je haar danst"quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Of was dat geen becel, hahaa naja lang geleden... oooow het was Linera denk ik.. nm![]()
haha ik weet het allemaal niet meer. Ik zie me in elk geval wel als een vriendin voor mijn dochter. Ik zou ook niet weten wat daar raar of verkeerd aan is. Het lijkt me juist heerlijk om zo'n relatie te hebben met mijn ouders/schoonouders.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh..die van "je haar danst"![]()
Zeg maar als tegenhanger van het hoofddoekje..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |