haha ja, een goede eigenschap!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ben net een vrouw, kan bellen en intenetten tegelijk.![]()
Het is hier regenachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
It's a beautifull day.................
The sun is shining..................
Ga ook voetballen of werken!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom werkt tegenwoordig iedereen op zaterdag of moeten ze voetballen, ik verveel me stierlijk.
tuttuttut, achter de wolken schijnt altijd de zon hoor !quote:
Jammer dat de wolken zo hoog staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
tuttuttut, achter de wolken schijnt altijd de zon hoor !
Ik ben al bijna het gehele jaar geblesseerd, de ziekte van Osgood Schlatterquote:
De ziekte komt vooral voor bij jongens van tussen de 8 en 16 jaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben al bijna het gehele jaar geblesseerd, de ziekte van Osgood Schlatter.
En werken deed ik ook tot het restaurant waar ik werkzaam was werd overgenomen, dat ik nu al vanaf februari dicht.
Vooral, niet alleen dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De ziekte komt vooral voor bij jongens van tussen de 8 en 16 jaar![]()
Ja dat is dus het vervelende, er is niets aan te doen. Rust houden is het credo. Het kan een half jaar duren of 2, soms gaat het niet eens meer over. In de maanden november, december en januari ging het weer goed en stuk of 5 wedstrijdjes meegedaan zonder last. Tot het plots weer terug kwam. Nu kan ik weer opnieuw beginnen dus..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:41 schreef oranjekoek het volgende:
Het schijnt vanzelf over te gaan?
Ah joh, lekker cliche, zo'n pakket.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Moederdag, right. Ik moet zo ook maar eens richting de stad om wat te gaan halen. Wat heb je gekocht BP?
Die toevallig ook in de aanbieding was bij de plaatselijke Etos zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah joh, lekker cliche, zo'n pakket.![]()
Met zeep, geurtjes, badzout en noem maar op.![]()
Wel een grote, evengroot als een 17" pc scherm.![]()
Nee, kruidvat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die toevallig ook in de aanbieding was bij de plaatselijke Etos zeker.
Pff zo maar eens ff gaan kijken.
Whehe.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ha, de kruidvat is hier niet ver vandaan, een tientje kan ik net nog missen. Anders ga ik vannacht na het stappen wel ff paar narcissen plukken.
Langer rust houden dus, lijkt me best moeilijk. Als je je goed voelt en het dan alsnog weer misgaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is dus het vervelende, er is niets aan te doen. Rust houden is het credo. Het kan een half jaar duren of 2, soms gaat het niet eens meer over. In de maanden november, december en januari ging het weer goed en stuk of 5 wedstrijdjes meegedaan zonder last. Tot het plots weer terug kwam. Nu kan ik weer opnieuw beginnen dus..
Een boek is altijd goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, ik ga zo ff naar de Bruna een boekje halen. Al die pakketjes heb ik al eens gegeven volgens mij en ze leest graag.
Die dingen zullen er altijd wel geweest zijn, misschien in mindere mate als nu. Ik begrijp de humor er ook niet van.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
O god, luilak komt er zeker weer aan?![]()
Zo triest als dat is, vroegah toen deze jongen nog niet bestond kon het nog normaal, drukte je op de bel of hing blikjes achter je fiets en ging door de straat fietsen!![]()
Nu smeer je alles onder in kaarsvet en eieren en nog meer bende.![]()
Echt, zo veel gasten ook bekend als "De jeugd van tegenweurdig" en dan heb ik het niet over die stront "rappers" zijn zo triest bezig.![]()
"Kom, we trappen voor de grap die moeder en kind van hun fiets"
<mocro en zulks accent>Jo, wtf kom je hier doen ouwe? Moe ik ju bossen ofzo?<mocro en zulks accent/>
Jep, het leven is goed!![]()
Toch BP?quote:Freshman year mama asked waht do you wanna
do when you get out of here.
i said well gee, i'm only 13, but i think i'd like to play my guitar
be a star
gee well thats not it you got some time to go
good sense will kick in any time you know.
i'm not worried, i'm not worried
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch BP?
Nu ff om moederdagcadeau..
Gister was het tenminste gezellig, lekker binnen kunnen zitten terwijl het buiten hevig regent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Tezz het volgende:
Pleuriswind inderdaad. Maar man heeft samen met een vriend trots het weer doorstaan en een prachtige nieuwe stoep gelegd vandaag! En ik ben helemaal gaar, want de hele dag kindertjes over de vloer gehad om te spelen.......
Gewoon morgen tegen moeder zeggen "Fijne moederdag" het gaat tenslotte om het gebaar he!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kutkutkutkutkutkut! Helemaal vergeten.
Maak een mooie tekening.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kutkutkutkutkutkut! Helemaal vergeten.
2 flessen passen niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef Tezz het volgende:
Nog een uurtje! En dan heeeeeeeeerlijk avondje vloeken, tieren, zuchten en punten geven!!!!! Onder het genot van een fles rose (of twee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |