Veuls te kortquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef Glacier het volgende:
Het interview met Face en Murdock duurde te kort
Heeeeel veeeelste kortquote:
Deja vuquote:
Tis hier nog echt morgen hoorquote:
het is ook wat lastig dat er twee topics zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef TIM-846 het volgende:
Grace Kelly
Tijdens het A-team was dit topic nog heel levendig.. nu op sterven na dood..
Dat komt door twee topicsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef TIM-846 het volgende:
Grace Kelly
Tijdens het A-team was dit topic nog heel levendig.. nu op sterven na dood..
Ik ook !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
Moke. Ik waardeer het
Ik heb al een tr gezet bij de andere, deze leeft iets meerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik ook !
Dan moet er 1 vd 2 topics dicht.. maar dat is niet aan mij.![]()
naja.. ik ga met pauze zometeen! ik zie over een half uur wel welk topic het heeft gered!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al een tr gezet bij de andere, deze leeft iets meer
is in het echt geen klein meisje heurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef _GdR_ het volgende:
hij praat over dildo's met een klein meissie
morgen gaat het gemiddelde weer naar benedenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een nieuw topic? Gaat snel deze week!
idd aan het begin geloofde ik t wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is in het echt geen klein meisje heur
Ik luister alleen overdag naar 3FM, maar kan me niet herinneren Ryan ooit gehoord te hebben...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, wordt veel te weinig gedraaid op 3fm.![]()
Ingerolen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer wordt dolf trouwen ingerolen? die gast maakt zo'n KUT programma. wordt echt zo moe van die gozer. 'kijkmijiswantikdenkdatikheelsnelkanpratenzonderademtehalenblabla'
ik vind dat ie dood moet.
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer wordt dolf trouwen ingerolen? die gast maakt zo'n KUT programma. wordt echt zo moe van die gozer. 'kijkmijiswantikdenkdatikheelsnelkanpratenzonderademtehalenblabla'
ssstquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
Dat ene solonummer van Sarah vond ik ook wel geing. Draaide Dolf ook regelmatig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef Pheno het volgende:
Goed nummer. I'm not an addict
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:46 schreef cosmick het volgende:
Wow, Little River Band. Erg goed.
Edit: LUL
* ril *quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je Tokio Hotel, wat krijg je als je de make up + het haar van die 2de van rechts weg denkt?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je Tokio Hotel, wat krijg je als je de make up + het haar van die 2de van rechts weg denkt?
ja die hoeven ze ook niet meer te draaien van mij!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef cosmick het volgende:
De Ruby-Ruby-koek was na 5 keer horen toch ook wel op bij mij hoor.
Zal ik je eens wat cd's opsturen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
jullie zullen het niet geloven wat ik nu aan t luisteren ben!
De nieuwe CD van krezip staat even aanDat eerste nummer is best leuk ..
![]()
![]()
![]()
quote:
geen idee, volgens mij stoort mijn radioquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
Hoor ik Lordi
Magazijn? Sja, probeer The Shins 's, of The View, nieuwe Maximo Park, Sahara Hotnights, Hush Sound, Long Winters, Boy Kill Boy, Porcupine Tree, Grant Lee Phillips, Marya Andrade, Tom McRae.. etc.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
haha..
Ik was nieuwsgierig. Verder is het niet veel hoor. Hij staat alweer uit..
Maar geef eens een tip. Dan zal ik kijken of die in het magazijn ligt
Ja.. loop stage bij vanLeest hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Magazijn? Sja, probeer The Shins 's, of The View, nieuwe Maximo Park, Sahara Hotnights, Hush Sound, Long Winters, Boy Kill Boy, Porcupine Tree, Grant Lee Phillips, Marya Andrade, Tom McRae.. etc.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef borisz het volgende:
Torn http://www.youtube.com/watch?v=4TM3GbxaNLI
Ben ik erg nieuwsgierig naar. Sinds kort ontdekt. Klinkt goed. 30 sec. to mars lijkt me ook wel goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Magazijn? Sja, probeer The Shins 's, of The View, nieuwe Maximo Park, Sahara Hotnights, Hush Sound, Long Winters, Boy Kill Boy, Porcupine Tree, Grant Lee Phillips, Marya Andrade, Tom McRae.. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |