Als je 5 adressen achter elkaar aanvraagt heb je kans dat er maar 1 naar Finland tussen zit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:42 schreef wendytje het volgende:
[HERHALING UIT #49]
kaart uit Iran en Duitsland....
Morgenvroeg, of vanavond laat 5 nieuwe vragen.... wat is de beste tijd om finland te ontwijken?
Ik had je de hele verkeerde link gegevenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef Allan24 het volgende:
Kaart naar Finland aangekomen bij de geadresseerde.
Spreekt iemand Fins?
[..]
Straks even kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef Fannetje het volgende:
tvp
Voor alle mensen die benieuwd zijn hoe het in Orlando is:
http://marjolengerbert.web-log.nl
Leuk!! En Starbucksquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef Fannetje het volgende:
tvp
Voor alle mensen die benieuwd zijn hoe het in Orlando is:
http://marjolengerbert.web-log.nl
heb ik ook gehad!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Vava het volgende:
Er zit trouwens wel een erg aparte postzegel op de kaart uit Finlandeentje van Moomin, vrij dikke postzegel, hij is ook zacht en er zit een beetje reliëf in!
-edit-
Plaatje gevonden
[afbeelding]
Ik had nog nooit eerder zulke postzegels gezien, erg leukquote:
Vandaag weer een lekkere frappuchino op in de Florida Mallquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Leuk!! En Starbucks*stikjaloers is*
Wel grappig, mijn vriend is reisadviseur en werkt bij een reisbureau, hij gaat eind juni voor een studiereis naar... de Bulgaarse rivièra!
Ik zal aan hem vragen of ie bij het Lion Hotel ook eens wil kijken
Precies in het midden..die zwarte puntjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Vava het volgende:
Waar zitten die zaadjes eigenlijk![]()
Ik heb ze net besteld, ben benieuwd
Omdat jullie een twisted mind hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Klonk het volgende:
Bloemzaadjes en Nederland waarom moet ik dan gelijk aan wiet en papaver denken
Lordiquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had 4 kaarten uit Finland, maar wel een heel toffe van Lordi!!!!
Oja, nu zie ik zequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
Precies in het midden..die zwarte puntjes.![]()
@ Vonkenboer..leuk![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Omdat jullie een twisted mind hebben.![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja, nu zie ik zegeinig hoor
Zeker leuk Vonkenboer
Haar antwoord op 7 mei uiteindelijk...quote:Hei TingeZ
10 days ago i asked you if you had already sent the moomin socks. I saw you read it, but you still haven't answered it. How come?
I'm reminding you once again because you have written in your profile 'ps. if I owe you some stuff via tag or private swap, please remind me'
So..can you please let me know if you have sent them out and when i can expect them??
If you don't want to send them i suggest you don't participate in any tag topics anymore.
Regards,
Cindy
quote:Hi Cindy!
Thanks for writing me. True is that I have your socks here packed but still haven't sent them. I'm very sorry about that. I'll send them tomorrow and if I won't do that I promise not to participate any tags anymore.
Best wishes,
Tiina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |