quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:58 schreef diertjuh het volgende:
Oeps had niet zo snel gezien dat ik de vorige dicht had gegooid![]()
Ik moet nog eens een nieuwe afbeelding gaan maken, maar heb nog geen foto van Rob die er goed bij past.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Claudia nog steeds in de OP?
Via sms?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
maar een requestje verstuurd
onder het motto, ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Je kunt hem er ook gewoon niet inzetten. Je weet maar nooit wanneer ie em weer smeert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een nieuwe afbeelding gaan maken, maar heb nog geen foto van Rob die er goed bij past.
.quote:
nog steeds pissig op Rob vanwege zijn vertrek naar YorinFM?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt hem er ook gewoon niet inzetten. Je weet maar nooit wanneer ie em weer smeert.
Niet pissig hoor. Ik probeerde Sirolf alleen wat tijd te besparen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
nog steeds pissig op Rob vanwege zijn vertrek naar YorinFM?
Ik ben juist blij dat ie weer terug is!
Heel 3FM zit dus in Zwolle, behalve Giel (die presenteert in Haarlem).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben ook op Zwolle te vinden! Ik hobbel met Muijs en Annemieke met een zender over het veld
Oe, die twee wil ik ook een keer live zien. Dat gitaar-Rifje in het nummer van Moke is echt goed. Blijft lekker hangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
.
Ik ga morgen even een kijkje nemen bij Bevrijdingspop hier in Haarlem. Ik pik denk ik Room Eleven en Moke even mee.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben ook in Zwolle te vinden! Ik hobbel met Muijs en Annemieke met een zender over het veld
Daar ja, hoewel we echt onwijs gelachen die avond... Vooral ook de smsjes die gestuurd werden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het bleef nog lang onrustig in Utrecht...
WAAAAAAAAARquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
trouwens 9 juni beeckestijnpop met als bekende namen
Relax
Johan
Room Eleven
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Waarom gaat mn telefoon nu niet over?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef MutZ het volgende:
Daar ja, hoewel we echt onwijs gelachen die avond... Vooral ook de smsjes die gestuurd werden...
Pim is er geboren,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee dat zegt me veel
Oh op zaterdag, laat maar dan.
Domien, weet jij dat nog?quote:
idd...en sommige mensen hebben volgens mij niet eens door dat het allemaal een grote grap isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
Blijft grappig: *flip flip flip*
Had gewoon op tijd kaartjes gekocht, dan was je er ook bij geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik durf te zweren dat ze een keer te laat was met flip roepen. De flippers reageerden uit zich zelf! Ik wil een rematch... met mij!
SMS van Michiel tijdens de Veenstra uitzending op Actionradioquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat weet ik nog?
Dat was het laatste beetje zelfmedelijden dat ik er ff uit moest gooien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had gewoon op tijd kaartjes gekocht, dan was je er ook bij geweest.
En na Johan komen THE VEILS, ook regelmatig gedraaid op 3FMquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat naar de mainstage in Groningen waar o.a. Johan - The View (o.a. bekend van Same Jeans) en Goose optreden
ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan, dus ik heb geen idee waar die man geboren is
Haha, ja! En ik die er ook keihard intrapte.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
SMS van Michiel tijdens de Veenstra uitzending op Actionradio
We hadden iig erg veel lol toenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haha, ja! En ik die er ook keihard intrapte.
Dat jij een smsje naar Veenstra stuurde hoe hij het vond... En vooral het antwoord wat je daarop terugkreegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat weet ik nog?
Wij kwamen ook echt niet bijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, ja! En ik die er ook keihard intrapte.
ja ik weet het dat is zeker drie jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*pakt koffiebekertje*
Lang vervlogen tijden, borisz! Ik kan het me amper herinneren, hahaha!
Prima plan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef MutZ het volgende:
Wij kwamen ook echt niet bij
Maar het was echt onwijs tof, kom je volgend jaar ook?Neem Ekdom en Veenstra dan ook maar weer mee
Was jij dat!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
ja ik weet het dat is zeker drie jaar geleden ofzo. Maar ik was die enige luisteraar
![]()
Ik had op Koninginnedag een oranje boxer aan. Maar verder let ik er niet op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef MutZ het volgende:
Ik let er idd op wat voor kleur ondergoed ik aantrek
Foto!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een jurk uit de IT tijd!![]()
![]()
Undercover, tussen die vrouwen![]()
![]()
Ik denk dat Nina Simone - I Got No I Got Life toch wel een goede request is voor alledrie (wel in de Groovefinder remix natuurlijk).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren massaal voor Maricha gerequest... weet iemand een goeie request voor Domien? Ik wilde eigenlijk weer Coldplay met Yellow requesten, maar die is een paar weken geleden ook al de ikzaleenskijkenwatikvoorjekandoenrequest geweest.
Daar doe ik mezelf ook een enorm plezier meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Nina Simone - I Got No I Got Life toch wel een goede request is voor alledrie (wel in de Groovefinder remix natuurlijk).
Ik vind het geen gezicht als je onder een witte broek een zwarte string oid aan hebt, dus ik let er altijd wel een beetje opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had op Koninginnedag een oranje boxer aan. Maar verder let ik er niet op.
Een rode/zwarte die erdoor heen schijnt wel dan? Doe dan maar wit...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het geen gezicht als je onder een witte broek een zwarte string oid aan hebt, dus ik let er altijd wel een beetje op
Nu snel weer terug krabbelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Shit betrapt. Al is de leugen nog zo snel.....![]()
Ja, ok, maar dan zie je hetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef MutZ het volgende:
Ik vind het geen gezicht als je onder een witte broek een zwarte string oid aan hebt, dus ik let er altijd wel een beetje op
Dat bedoel ik dus... Ik trek er iets wit of huidskleur onder aan... Geen felle kleurtjes oid...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Een rode/zwarte die erdoor heen schijnt wel dan? Doe dan maar wit...
Of nog harderquote:
18 hierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Somebody told me![]()
ff volume op 10 zetten
Veenstra: waar blijft die Pet Shop Boys remix van Read My Mind?![]()
![]()
hehequote:
Jajaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
IK zal kijken of de buurvrouw thuis is.Misschien kan ik iets lenen.
![]()
En daarna een foto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
IK zal kijken of de buurvrouw thuis is.Misschien kan ik iets lenen.
![]()
Dat moet je ook niet doen... Je moet de buren mee laten genietenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
heb de koptelefoon op staan, dan gaan m`n oren eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |