quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:58 schreef diertjuh het volgende:
Oeps had niet zo snel gezien dat ik de vorige dicht had gegooid![]()
Ik moet nog eens een nieuwe afbeelding gaan maken, maar heb nog geen foto van Rob die er goed bij past.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Claudia nog steeds in de OP?
Via sms?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
maar een requestje verstuurd
onder het motto, ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Je kunt hem er ook gewoon niet inzetten. Je weet maar nooit wanneer ie em weer smeert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een nieuwe afbeelding gaan maken, maar heb nog geen foto van Rob die er goed bij past.
.quote:
nog steeds pissig op Rob vanwege zijn vertrek naar YorinFM?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt hem er ook gewoon niet inzetten. Je weet maar nooit wanneer ie em weer smeert.
Niet pissig hoor. Ik probeerde Sirolf alleen wat tijd te besparen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
nog steeds pissig op Rob vanwege zijn vertrek naar YorinFM?
Ik ben juist blij dat ie weer terug is!
Heel 3FM zit dus in Zwolle, behalve Giel (die presenteert in Haarlem).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben ook op Zwolle te vinden! Ik hobbel met Muijs en Annemieke met een zender over het veld
Oe, die twee wil ik ook een keer live zien. Dat gitaar-Rifje in het nummer van Moke is echt goed. Blijft lekker hangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
.
Ik ga morgen even een kijkje nemen bij Bevrijdingspop hier in Haarlem. Ik pik denk ik Room Eleven en Moke even mee.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben ook in Zwolle te vinden! Ik hobbel met Muijs en Annemieke met een zender over het veld
Daar ja, hoewel we echt onwijs gelachen die avond... Vooral ook de smsjes die gestuurd werden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het bleef nog lang onrustig in Utrecht...
WAAAAAAAAARquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
trouwens 9 juni beeckestijnpop met als bekende namen
Relax
Johan
Room Eleven
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Waarom gaat mn telefoon nu niet over?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef MutZ het volgende:
Daar ja, hoewel we echt onwijs gelachen die avond... Vooral ook de smsjes die gestuurd werden...
Pim is er geboren,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee dat zegt me veel
Oh op zaterdag, laat maar dan.
Domien, weet jij dat nog?quote:
idd...en sommige mensen hebben volgens mij niet eens door dat het allemaal een grote grap isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
Blijft grappig: *flip flip flip*
Had gewoon op tijd kaartjes gekocht, dan was je er ook bij geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik durf te zweren dat ze een keer te laat was met flip roepen. De flippers reageerden uit zich zelf! Ik wil een rematch... met mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |