SMS van Michiel tijdens de Veenstra uitzending op Actionradioquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat weet ik nog?
Dat was het laatste beetje zelfmedelijden dat ik er ff uit moest gooien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had gewoon op tijd kaartjes gekocht, dan was je er ook bij geweest.
En na Johan komen THE VEILS, ook regelmatig gedraaid op 3FMquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat naar de mainstage in Groningen waar o.a. Johan - The View (o.a. bekend van Same Jeans) en Goose optreden
ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan, dus ik heb geen idee waar die man geboren is
Haha, ja! En ik die er ook keihard intrapte.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
SMS van Michiel tijdens de Veenstra uitzending op Actionradio
We hadden iig erg veel lol toenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haha, ja! En ik die er ook keihard intrapte.
Dat jij een smsje naar Veenstra stuurde hoe hij het vond... En vooral het antwoord wat je daarop terugkreegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat weet ik nog?
Wij kwamen ook echt niet bijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, ja! En ik die er ook keihard intrapte.
ja ik weet het dat is zeker drie jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*pakt koffiebekertje*
Lang vervlogen tijden, borisz! Ik kan het me amper herinneren, hahaha!
Prima plan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef MutZ het volgende:
Wij kwamen ook echt niet bij
Maar het was echt onwijs tof, kom je volgend jaar ook?Neem Ekdom en Veenstra dan ook maar weer mee
Was jij dat!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
ja ik weet het dat is zeker drie jaar geleden ofzo. Maar ik was die enige luisteraar
![]()
Ik had op Koninginnedag een oranje boxer aan. Maar verder let ik er niet op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef MutZ het volgende:
Ik let er idd op wat voor kleur ondergoed ik aantrek
Foto!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een jurk uit de IT tijd!![]()
![]()
Undercover, tussen die vrouwen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |