Ja bedrijfsleijerquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef jovink het volgende:
ja idd iedere keeer het zelfde pilsje op
en bedrijfsleijer![]()
vind hem flinkquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef jovink het volgende:
ja idd iedere keeer het zelfde pilsje op
en bedrijfsleijer![]()
volgens de OP in week 19 weer, en dat is volgende weekquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef jovink het volgende:
dus als ik het goed zie in de OP krijg ik mn loon pas over 5 week?
Maar Jovink misschien een periode later, dat was bij mij wel het geval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens de OP in week 19 weer, en dat is volgende week![]()
eeauw okeuj nja dan staat dr iig een geod tegoed opquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar Jovink misschien een periode later, dat was bij mij wel het geval.
ik vat hem nog steeds nietquote:
ik heb het wel ingevuld toen, dacht ik... maar toen zochten ze ook echt iemand, dus invullen was eigenlijk aan 'for the record" ik kon sowieso wel beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef jovink het volgende:
[..]
eeauw okeuj nja dan staat dr iig een geod tegoed opheb een mooie horloge ingedachten
ohja en weet iemand nog of je je bankrekening nr ook op je solicitatie formulier gezet hebt>?
nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Salaris![]()
Personeelskorting![]()
![]()
Vakantiegeld![]()
![]()
![]()
jai k vroeg me af of ze mn bankrekening nr wel hebben want ik ga niet voor kratis an die arbeid weet tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vat hem nog steeds niet![]()
[..]
ik heb het wel ingevuld toen, dacht ik... maar toen zochten ze ook echt iemand, dus invullen was eigenlijk aan 'for the record" ik kon sowieso wel beginnen
mooi dingquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef jovink het volgende:
[..]
jai k vroeg me af of ze mn bankrekening nr wel hebben want ik ga niet voor kratis an die arbeid weet toch
[afbeelding]
hier doen we het voor :p
Och...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef jovink het volgende:
research gedaan?
maar iets van 100 eurie is dr in een maand toch wel binnen te slepen als je zaterdag en donderdag vooral aan t werk bent?
Vorige maand (woensdag betaald dus) 58,75 uurquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och...![]()
12.5 per week heb ik
50 uur * 4.86 = heul wat
En weer een pilsje op...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Webgangster het volgende:
OMG: http://www.youtube.com/watch?v=-CmQj7Njur8
Yah blingquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Vorige maand (woensdag betaald dus) 58,75 uur
Deze maand minimaal: 73 zoals het er nu naar uitziet, nog 2 weken de kans om extra te werken met me normale uren er nog bij..![]()
Zelfde uurloon als jouwCHA-CHING !!
![]()
haha erg ludiekquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NFtCc07BrDA&mode=user&search=
Jokeractie van vorig jaar, whahahaha
Staat op mn hyvesquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:18 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HuL4thdSuyc&mode=related&search=
Oooeh, stand-up comedian over de AH
OMG, even een vraagje dan maar, stel je werkt om het moment dat dit gebeurd, wat ga jij doen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gAUwJXcerGg&mode=related&search=!!!
ff "Mevr V. kassa *huppeldepup* " of wie op dat moment de 'leidinggevende' ff vragen what to doquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
OMG, even een vraagje dan maar, stel je werkt om het moment dat dit gebeurd, wat ga jij doen ?
die is al best wel oudquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:18 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HuL4thdSuyc&mode=related&search=
Oooeh, stand-up comedian over de AH
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gAUwJXcerGg&mode=related&search=!!!
WTFquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:09 schreef MrManiak het volgende:
Over kort gesproken: Ik ben ooit voor een half uurtje ingeroosterd...
Je had me eens tekeer moeten zien gaan daarquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WTFals ik dat zou moeten, zat ik haast langer op de fiets dan dat ik moest werken
hoezo maar 30 min. dan?? en wist je dat van tevoren of kwam je er achter toen je op het rooster keek?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Je had me eens tekeer moeten zien gaan daar
Dat is het leuke element, ik stond er eerst voor 2 uur op, keek ik, anderhalf uur weggeknipt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo maar 30 min. dan?? en wist je dat van tevoren of kwam je er achter toen je op het rooster keek?
omdatquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat is het leuke element, ik stond er eerst voor 2 uur op, keek ik, anderhalf uur weggeknipt...
Beats me, daarom ging ik tekeerquote:
wie heb je in elkaar getimmerd dan??quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Beats me, daarom ging ik tekeer.
Ik ga nog even douchen en daarna op naar het werk, tot vanavond collega's!
Ze hebben wel gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
!
Druk in het weekend?
Op maandag en
dinsdag is het
minder druk
en even voordelig!
Wij hadden maar 2/3 van een normale maandag omzetquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:15 schreef jovink het volgende:
gekkeeweerk vandaag van 7 tot 5 morgen van 6 tot 5 dan ben je dr ook wel zat van na zon dag.
100 man loopt er in totaal. ja inderdaad tikt lekker aan dr kwam een vet grote vrahct zuivelrommel binnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! Jezus, hebben jullie dan zo freakin weinig mensen?
Je slaat meteen wel een goed slaatje![]()
100 man is heul nie veulquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef jovink het volgende:
[..]
100 man loopt er in totaal. ja inderdaad tikt lekker aan dr kwam een vet grote vrahct zuivelrommel binnen
sterktequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vanmiddag zal ik écht voor joker staan. Gisterochtend een kaakoperatie gehad dus mijn wang is opgezwollen (lijkt alsof ik een chromosoompje te veel heb) en vervolgens kom ik erachter dat ik voor vanmiddag van 15-17 sta ingeroosterd.
Dikke pret meestalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef TheeUndCandy het volgende:
Ja, lach maar, ik voel me zwaar lelijk! Vinden mijn collega's vast heel leuk.
Er zijn geen echt grote AH's in Groningen toch? Tenminste, ik heb ze daar nog niet gezien. (Jumbo wel).quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
Tja, in Helpman werken er meer dan in Vinkhuizen
wij zijn om 19.00 ipv 21.00 geslotenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef qwox het volgende:
ik hoorde net van mensen dat ze dachten dat onze AH eerder dicht zou gaan om dodenherdenking. Ik kan me echter van de afgelopen 5 jaar niet herrineren dat we eerder dicht gingen op 4 mei. Weet iemand het antwoord
Wij zijn ook tot 19.00 uur open.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn om 19.00 ipv 21.00 geslotendus ik hoef maar 2 uurtjes te werken
Groot gelijk ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef biertapper het volgende:
Alle AH's zijn tot 19.00 uur open, wettelijke verplichte sluitingstijd voor supermarkten op 4 mei
Heb een half jaar geleden een kaakoperatie gehad, heb er twee weken zo bij gelopen. (wel vrij genomen maar meer omdat ik te zwak was om te werken) collega's over de vloer gehad en heerlijk kunnen lachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef TheeUndCandy het volgende:
Ja, lach maar, ik voel me zwaar lelijk! Vinden mijn collega's vast heel leuk.
Hmmm, Helpman en Selwerd zijn qua aantal kassa's enzo groter, over het geheel genomen. Maar wij schijnen het slimmer te hebben geplaatst. Daardoor is ons assortiment wel wat kleiner, maar het maakt elkaar niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er zijn geen echt grote AH's in Groningen toch? Tenminste, ik heb ze daar nog niet gezien. (Jumbo wel).
Kaakoperatie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vanmiddag zal ik écht voor joker staan. Gisterochtend een kaakoperatie gehad dus mijn wang is opgezwollen (lijkt alsof ik een chromosoompje te veel heb) en vervolgens kom ik erachter dat ik voor vanmiddag van 15-17 sta ingeroosterd.
I second that... Oh dat word morgen zo enorm bikkelen met zuivelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:03 schreef Webgangster het volgende:
Wat een chaos vandaag joh, pfff en nog zijn de vakken leeg.
Natuurlijk een blunder van formaat dat een stad als Groningen geen XL heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er zijn geen echt grote AH's in Groningen toch? Tenminste, ik heb ze daar nog niet gezien. (Jumbo wel).
Mee eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:20 schreef csar het volgende:
[..]
Natuurlijk een blunder van formaat dat een stad als Groningen geen XL heeft.
Is dat niet een beetje overdreven ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:06 schreef SilverBullet het volgende:
Gister echt mooi werk afgeleverd! Vrachtwagen 3kwartier te laat, dus om 19.00 nog niets uitgestraat. ruim 1200 colli, 14man, en kwart over 9 klaar, hele winkel gespiegeld. (incl zuivel, diepvries en panklaar.)
Mag hopen dat er wat sneller dan 50 collie per uur wordt gevuld. In deze tijd is het vaak veel BEF (bier en fris) en dat gaat toch echt een stuk sneller.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven ?
1200 kollie verdeeld over 14 personen is 85 kollie per persoon.
Je doet ongeveer 50 kollie per uur dus laten we zeggen 1,5 uur bezig geweest met vulling, er is dus nog niets uitgesplits..
En ook nog eens de winkel plus extra dingen gespiegeld
nou reken dr maar niet op.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef Webgangster het volgende:
Een vraagje: ik heb gewerkt van 08-17 dus 8 uurtjes, nu hadden ze nog 1 iemand nodig omdat er 1700 kollie binnen kwam. Ik ben toen 1 uurtje langer gebleven, dan krijg ik toch dat ene uur + toeslag uitbetaald ?
Idd..of hij werkt in een miniwinkel, dan is het nog mogelijk. Maar niet uitgesplitst vullen, dan zou het niet eens uitmaken of er veel BEF is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven ?
1200 kollie verdeeld over 14 personen is 85 kollie per persoon.
Je doet ongeveer 50 kollie per uur dus laten we zeggen 1,5 uur bezig geweest met vulling, er is dus nog niets uitgesplits..
En ook nog eens de winkel plus extra dingen gespiegeld
Bij ons laat je het door het kader bijschrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons schrijf je het gewoon erbij op het rooster.
Wij schrijven het altijd zelf bijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:37 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Bij ons laat je het door het kader bijschrijven
Hehehe, dus nu jouw uurloonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:00 schreef -Sum- het volgende:
zooow dat was ff bikkelen![]()
had maar 5 uur geslapen toen om 7 uur de wekker ging. dan is
8-17 brood best langen het was DRUK!
toen zei ik tegen een 3 jaar jongere collega: als jij een uurtje voor mij doorwerkt, krijg je mijn uurloon!
bleek ik ruim het dubbele te verdienen dus dat deed ze wel
ach ja, nu ben ik iets minder kapot dan dat ik anders was geweest![]()
Hmmm... wel in overleg met de vulploegleider oid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:12 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dat werd bij ons een iets te ongeorganiseerde zooi
Amsterdam heeft ook geen XL, dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:20 schreef csar het volgende:
[..]
Natuurlijk een blunder van formaat dat een stad als Groningen geen XL heeft.
je kon er zelf niet van slapen zie ik!quote:Op zondag 6 mei 2007 04:32 schreef Excess_All het volgende:
Ik kan nu al geen jokers meer zien
Iedereen komt bij me aan de service balie vragen "Oh ik heb geen jokers gekregen, mag ik een velletje" En de volgende dag staan ze er weer. Onze baas heeft gezegt er coulant mee om te gaan dus jah ik geef maar mee die zoo
Ik heb dat met alle XL's eerlijk gezegd.. Als je iets bent vergeten, bv vlees, moet je weer helemaal terug naar het begin, ipv alle sneakroutes in normale AH'squote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef chatgek het volgende:
Wow.... Utrecht heeft wel een XL. Niet dat het een aanwinst is vind ik. Ik heb er bij het opstarten van het filiaal 2 dagen extra gewerkt, ik vind de vloer zo kil en het is me te groot![]()
lopen is toch veel mooier dan vullenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:50 schreef LasTeR het volgende:
Tering wat een dag gisteren zeg. Ik sta altijd op frisdrank/bier en bijna alles was leeg. Ik speelde meer voor loopjongen dan voor vakkenvuller gisteren.Maar 's avonds maar een beetje afboeken en retouren, dat is veel fijner.
Japsquote:Op zondag 6 mei 2007 16:53 schreef Simsfan88 het volgende:
Komende week salaris inclusief medewerkersbonus en vakantiebonus?![]()
kijk, dat is zeker mooiquote:Op zondag 6 mei 2007 16:53 schreef Simsfan88 het volgende:
350 vakantie geld, 75 medewerker bonus en nog 200 gewoon loonquote:Op zondag 6 mei 2007 16:53 schreef Simsfan88 het volgende:
Me tooquote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
350 vakantie geld, 75 medewerker bonus en nog 200 gewoon loon![]()
halloquote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen mag ik even jullie aandacht..
Hier is de #1 van AH 1572 bij de Shopping with the Stars wedstrijd.
Hoeveelste is de AH 1571 geworden?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen mag ik even jullie aandacht..
Hier is de #1 van AH 1572 bij de Shopping with the Stars wedstrijd.
Ik bedoel met die interne verkiezingen he.quote:
dus jij mag nu ook met zo'n grote button op je kleding door de winkel lopen??quote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik bedoel met die interne verkiezingen he.Van top 3 van je "beste" collega's
Oooh, lol. Een dezer dagen eens even kijken in de kantine of ik prijs hebquote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik bedoel met die interne verkiezingen he.Van top 3 van je "beste" collega's
die van ons staat naast de pinautomaatquote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef blrrrt het volgende:
Hebben jullie al een plekje bij de in/uitgang gevonden voor de DAG-display?
scherpquote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef MrManiak het volgende:
Over de OP:
Er staat bij het "bedankwoordje"; Openeningspost
Wat is dat nou weer for crying out loudquote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef blrrrt het volgende:
Hebben jullie al een plekje bij de in/uitgang gevonden voor de DAG-display?
ik zit er middenin en weet ook niet wat het isquote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer for crying out loud![]()
(ja ik ben er een tijdje uit geweest.)
owja, dat ken ik toch welquote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef SilverBullet het volgende:
DAG is de nieuwe gratis krant van PCM en KPN die bij alle AH filialen verkrijgbaar zal zijn vanaf morgen.
Hij moet zo dicht mogelijk bij de uitgang staan...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat ken ik toch welcollega die posters aan het verwisselen was zaterdag hing er 1 van DAG op en toe vroeg ik al wat dat nou was
denk dat die bij ons naast de krantenstandaard komt te staan
dat rekje van de kranten staat gelijk rechts om de hoek bij de deurquote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij moet zo dicht mogelijk bij de uitgang staan...
Jep.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef highway101 het volgende:
Is dat net zoiets als Spits en Metro?
Vind 'm wel aardig, veel foto's vooral.quote:
kun je die hier ook even posten??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Vind 'm wel aardig, veel foto's vooral.
Qua gratis krant vind ik De Pers ook wel aardig.
Heb trouwens van de zomer een jokervlag meegenomen op vakantie naar Spanje en aan ons balkon gehangen.![]()
Foto heb ik gister opgestuurd naar 't personeelsblad, in 't kader van de jokerweken ist misschien wel leuk item voor klikklikklik...
bij ons staat er elke zaterdag iemand van de Deli met iets om te proeven (soort van demo)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:28 schreef SHERMAN het volgende:
Doen jullie trouwens de laatste tijd ook zoveel met demo's en andere activiteiten?
Same herequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons staat er elke zaterdag iemand van de Deli met iets om te proeven
zit je nu op stage?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zit nu op stage (zoals je weet), zet 'm vanaaf wel ff in mn fotoboek..
Dooie mus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:34 schreef Webgangster het volgende:
Salaris is hoger uitgevallen dan ik dacht
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef sander89 het volgende:
Tering bijna 550 Euro salaris![]()
![]()
Terwijl ik normaal 150-200 heb
![]()
Maar denk dat dit even snel op is als een normaal salaris![]()
![]()
ik zal zo ook eens even kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dooie mus ?
Hier 875,00 op de eurocenten precies
Dat bedoel ik met dooie musquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal zo ook eens even kijken![]()
EDIT: het is nog niet bijgeschreven, morgen ofzo maar even weer kijken, of loonstrookje tsjekken
meestal op woensdag, morgenavond kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met dooie mus![]()
Het moet er eerst staan
werk jij zo veel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Simsfan88 het volgende:
Morgen salaris, komt goed uit want ik ga deze week een Xbox 360 met Guitar Hero 2 halen!!
Maandag: 17:00 - 21:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag: 17:00 - 21:00
Donderdag: 18:00 - 21:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag: 17:00 - 21:00
Die dinsdag en vrijdag zijn zo lang![]()
Wel iets kleiner dan die van gister (toen was het een hele pagina toch).quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:34 schreef blrrrt het volgende:
Jahoor. Een dagelijkse advertentie van AH in DAG.
[afbeelding]
Nee, zelfde grootte.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Wel iets kleiner dan die van gister (toen was het een hele pagina toch).
Albert heijn mag in ruil voor verspreiding van de krant in de filialen gratis adverteren in de krant!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:34 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
Hoe kom jij aan zoveel danquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:26 schreef Renesite het volgende:
09-05-2007 by 4860.29.875 KONINKLIJKE AHOLD NV bij ¤ 757,77
Rabobank
Je maakt me niet wijs dat jij ¤ 10 per uur verdient...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef Casual-T het volgende:
Ook @ Postbank..
Toch niet slecht voor die 4 uurtjes per week telkens..![]()
09-05-2007 486029875 KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 338,29
70 uur gewerktquote:
Nee, zo'n beetje het 'gewone' salaris voor een 19-jarige.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat jij ¤ 10 per uur verdient...
Das ¤ 5,47quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, zo'n beetje het 'gewone' salaris voor een 19-jarige.
Uhm, de afgelopen periode iig niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:37 schreef highway101 het volgende:
[..]
Das ¤ 5,47maar dan heb je vast wat meer gewerkt dan 4 uur in de week
![]()
70 uur gewerkt, dat verklaard een hoop, ik maar 30quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
70 uur gewerkt
BCD uren? 4.5 uur
ADV uren
Vakantiegeld
Vakantietoeslag
Personeelskorting
Ay ay
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef blrrrt het volgende:
Het nieuwe logo van Gall:
[afbeelding]
Niet landelijk hoor; alleen voor de pilotwinkel.
Is dat die bij ons?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef blrrrt het volgende:
Het nieuwe logo van Gall:
[afbeelding]
Niet landelijk hoor; alleen voor de pilotwinkel.
Ik vind die tekst niet zoquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:34 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
Hehehe dat is lullig. Maar je verdient volgens mij wel meer dan normaal?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
UPDATE:
wij krijgen dus volgende loonstrook pas vakantiegeld![]()
![]()
dit omdat onze baas geen gebruik maakt van de boekhouddienst (waar de loonstrookjes gemaakt worden
) van Albert Heijn centraal, maar gewoon een 'eigen' boekhouder heeft!!!
hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hehehe dat is lullig. Maar je verdient volgens mij wel meer dan normaal?
volgens mij kun je deze week je spaarkaarten nog omruilen voor vouchers, meer nietquote:
Nee. Dit is de laatste week dat je kaarten kan bestellen met je vouchers. Spaarkaarten inruilen kan al een aantal weken niet meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij kun je deze week je spaarkaarten nog omruilen voor vouchers, meer niet
okeej, ook goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nee. Dit is de laatste week dat je kaarten kan bestellen met je vouchers. Spaarkaarten inruilen kan al een aantal weken niet meer.
quote:Albert Heijn-acteur krijgt hoofdrol in film
AMSTERDAM - Het spelen in commercials van Albert Heijn heeft acteur Achmed Akkabi een flinke promotie opgeleverd. De acteur die de rol van vakkenvuller Rachid speelt, krijgt de hoofdrol in de nieuwe speelfilm van regisseur Johan Nijenhuis.
Akkabi nam een groot aantal commercials op voor Albert Heijn, waarin hij samen met bedrijfsleider Harry bijzondere aanbiedingen en de grote acties onder de aandacht van het publiek bracht. Hij speelde verder een rol in de tv-serie Het Huis Anubis en presenteerde een kunstprogramma voor de Avro.
Johan Nijenhuis is bekend van speelfilms als Costa en is nu bezig met de voorbereiding van de film Alibi over een onderneming die mensen die vreemd willen gaan of geen zin hebben in een weekeinde met schoonmoeder een alibi verschaffen. Georgina Verbaan speelt ook in de film. Tyno Gernand zou een rol voor zijn rekening nemen, maar moest vanwege een botbreuk aan zijn voet afhaken. Akkabi krijgt de rol van Youssef.
zonde van de jusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef Casual-T het volgende:
![]()
Heb weleens zo'n plastic fles sinaasappelsap van 2 liter naar me toegegooid gekregen omdat ik per ongeluk zo'n negroïde medebroeder aanraakte met een winkelwagenkarretje![]()
Ik lig echt dubbelquote:
Morgen heb ik vrij geregeld. Hebben met de scouting een fietstocht en daarna BBQ, wordt niks denk ik met dit weerquote:
Geen idee, zou er wel even melding van maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef woeeiiii het volgende:
Hoi aanstaande collega's, momenteel werk ik nog bij Konmar maar daar gaat binnenkort verandering in komen, ik heb m'n contract van AH gehad die ik nog eventjes moet tekenen, maar op het contract staat U wordt aangesteld als vulploeger, terwijl een collega van me Verkoper B heeft staan, en een hoger uurloon heeft. Hoe wordt dit onderscheid gemaakt? Ik werk er ongeveer 2.5 jaar, en dééd meer dan anderen (oa prijzen invoeren, reclames aanmaken, en met het computersysteem spelen) en ik wéét meer dan anderen, daarbij ben ik een periode leiding geweest van de zaterdagploeg, en ik word gewoon hoger gewaardeerd door mijn hogeren, waarom ben ik dan vulploeger?
Meldt het en zorg dat je een Verkoper B contract krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef woeeiiii het volgende:
Hoi aanstaande collega's, momenteel werk ik nog bij Konmar maar daar gaat binnenkort verandering in komen, ik heb m'n contract van AH gehad die ik nog eventjes moet tekenen, maar op het contract staat U wordt aangesteld als vulploeger, terwijl een collega van me Verkoper B heeft staan, en een hoger uurloon heeft. Hoe wordt dit onderscheid gemaakt? Ik werk er ongeveer 2.5 jaar, en dééd meer dan anderen (oa prijzen invoeren, reclames aanmaken, en met het computersysteem spelen) en ik wéét meer dan anderen, daarbij ben ik een periode leiding geweest van de zaterdagploeg, en ik word gewoon hoger gewaardeerd door mijn hogeren, waarom ben ik dan vulploeger?
of dat ze op iets plakken waar al 35% opzitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef morgane het volgende:
ik moet het echt op m'n voorhoofd gaan schrijven hoor! 'MAXIMAAL ÉÉN JOKER PER ARTIKEL!'
Hoevaak dat wel niet gevraagd is afgelopen week![]()
Of op Euroshopperzooi van 25 cent, zodat je alsnog 25 cent moet betalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of dat ze op iets plakken waar al 35% opzit![]()
Interesseert me niehietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:08 schreef Clauw het volgende:
Of klanten die op 9 producten jokers hebben geplakt..![]()
Ik heb het wel 9 keer aangeslagen..quote:
Lekker aanscannen hoor, ik doe ook niet moeilijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik heb het wel 9 keer aangeslagen..
ik vind het teveel gedoe met de jokers, de een heeft teveel de andere heeft ze niet gekregen, die klant plakt ze verkeerd en dan heb je nog eens dat klanten jokers van vorige week gebruiken.![]()
Ik heb tegen iedereen gezegd: "Ze komen waarschijnlijk morgen welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Webgangster het volgende:
Hmm hmm Page totaal uitvekrocht bij ons vanmiddag, komt ook niet meer binnen waarschijnlijk.
Dit is serieus 1 van de beste toiletappier actie van de albert heijn
Page kan niet aan de dc's leveren staat op winkelweb
Lekker van Page danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Webgangster het volgende:
Hmm hmm Page totaal uitvekrocht bij ons vanmiddag, komt ook niet meer binnen waarschijnlijk.
Dit is serieus 1 van de beste toiletappier actie van de albert heijn
Page kan niet aan de dc's leveren staat op winkelweb
Same herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik heb het wel 9 keer aangeslagen..
ik vind het teveel gedoe met de jokers, de een heeft teveel de andere heeft ze niet gekregen, die klant plakt ze verkeerd en dan heb je nog eens dat klanten jokers van vorige week gebruiken.![]()
Ben ook sinds 2 maanden Verkoper B.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef Brammie1 het volgende:
bij mij in het filiaal worden er al een paar jaar geen mensen meer verkoper B
klopt. hebben ze ook wel eens gedaan. ook hebben ze wel eens 1 persoon continue op en naar laten lopen naar de groente om daar af te wegen zodat de kassa erachter niet vertraagd werd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:45 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, die inscale weegschaal gebeuren wat je zei, als men wat afgewogen wou hebben kan je toch ook gewoon de prijs dubbeleprijs PLUcode doen. En bij de kassa erachter af laten wegen. Wanneer je dat doet dan krijg je niet het gebeuren dat men klaagt over de kassa's enzo... maar doe je wel voorkomen dat je er alles aan doet.
dats i ook een kut oplossingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:51 schreef -Sum- het volgende:
[..]
klopt. hebben ze ook wel eens gedaan. ook hebben ze wel eens 1 persoon continue op en naar laten lopen naar de groente om daar af te wegen zodat de kassa erachter niet vertraagd werd.
Ik vind echt een onzin ding die Aha, pleur dat ding altijd meteen in de kliko.quote:
Ik vind dat ze wat meer informatie moeten verstrekken over hoe het er aan toe gaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:16 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik vind echt een onzin ding die Aha, pleur dat ding altijd meteen in de kliko.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef sander89 het volgende:
Ja sorry van GS maar ze vervelen zich daar bij de AH van Eindhoven beetje in Page toiletpapier stapel jumpen.
Filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/14600/6d89870a/index.html
Wij zaten er ook aan te denken dat te doen, maar onze vulploegleider dacht er anders overquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef sander89 het volgende:
Ja sorry van GS maar ze vervelen zich daar bij de AH van Eindhoven beetje in Page toiletpapier stapel jumpen.
Filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/14600/6d89870a/index.html
Wij in de XL in Utrecht hoeven het niet eens te doen, oude dametjes in hun scootmobiel doen het wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:56 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Wij zaten er ook aan te denken dat te doen, maar onze vulploegleider dacht er anders over![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:10 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Wij in de XL in Utrecht hoeven het niet eens te doen, oude dametjes in hun scootmobiel doen het wel.
Het is een vrij standaard AH toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:30 schreef Webgangster het volgende:
Vet luxe en grote winkelzouden ze bij ons ook eens moeten doen.
Ja lijkt er aardig op, zullen aardig wat producten moeten verschepen of hoe doen ze dat?quote:
1 keer in de week een container ofzo, en verder het verse fruit en de groentes met vliegtuigquote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja lijkt er aardig op, zullen aardig wat producten moeten verschepen of hoe doen ze dat?
8 tot kwart over 8 bij ons dusquote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond van 8 tot eind.
Ons filiaal is zoiezo altijd tot 22:00 open. Maar het wordt meestal een uurtje overwerken. Vroeger was het een half uurtje, maar we hebben zo weinig mensen nuquote:
wsl omdat het vlakbij een camping isquote:Op zondag 13 mei 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
Waarom zal deze AH zondags open zijn?![]()
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1201
nicequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:44 schreef Renesite het volgende:
Inplaats van vanavond, morgenmiddag werkenBeterrrrrrr
![]()
Vandaag in de winkel, wou een leerling niet het blauwe leerlingenmandje meenemen, begon ze te schelden.
Collega bedenkt zich niet "He, wil je niet zo schelden, kom maar even mee, je gaat niet zomaar schelden"
Hij loopt naar de telefoon, belt de VSK op, en ondertussen staat die kampslet daar wat te staan van, doe normaal![]()
![]()
"C. ik heb hier een leerling staan die niet meewerkte en begon te schelden, kan je even komen"
Nah, directeur van school opgebeld en ik dénk een ontzegging tijdens schooluren.
Belachelijk is dat ook, verplicht mandjes meenemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:44 schreef Renesite het volgende:
Inplaats van vanavond, morgenmiddag werkenBeterrrrrrr
![]()
Vandaag in de winkel, wou een leerling niet het blauwe leerlingenmandje meenemen, begon ze te schelden.
Collega bedenkt zich niet "He, wil je niet zo schelden, kom maar even mee, je gaat niet zomaar schelden"
Hij loopt naar de telefoon, belt de VSK op, en ondertussen staat die kampslet daar wat te staan van, doe normaal![]()
![]()
"C. ik heb hier een leerling staan die niet meewerkte en begon te schelden, kan je even komen"
Nah, directeur van school opgebeld en ik dénk een ontzegging tijdens schooluren.
Och, in mijn ogen ook wel hoor, maar je moet toch watquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Belachelijk is dat ook, verplicht mandjes meenemen.
Doe dan niks. Dat is gewoon groepsdiscriminatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, in mijn ogen ook wel hoor, maar je moet toch wat
Het zijn gewoon de regels om bij AH te mogen winkelen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe dan niks. Dat is gewoon groepsdiscriminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |