quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:55 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik ging net ff naar de Albert Heijn.. Even brood en melk halen. Wil ik net bruin brood pakken, beukt er zo'n sjappie tegen mij aan. Pakt ie twee halfjes maisbrood (welke sissy eet er nou weer maisbrood?), dus ik zo van eey man doe even normaal. Hij zo van: "Wat doe ik?". Rent ie ongezien hard huilend naar huis terwijl ie het maisbrood op de verkeerde plaats teruglegt...
Ik ging net ff naar de Albert Heijn.. Even brood en melk halen. Wil ik net bruin brood pakken, beukt er zo'n sjappie tegen mij aan. Pakt ie twee halfjes maisbrood (welke sissy eet er nou weer maisbrood?), dus ik zo van eey man doe even normaal. Hij zo van: "Wat doe ik?". Rent ie ongezien hard huilend naar huis terwijl ie het maisbrood op de verkeerde plaats teruglegt...
wat een heldquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:55 schreef VrAnKiE het volgende:
terwijl ie het maisbrood op de verkeerde plaats teruglegt...
dat was mijn punt niet, ik vond het gewoon verschrikkelijk dat die arme jongen zo in de war was dat hij het brood op de verkeerde plaats teruglegdequote:
Hoe kun je hem dan zien?!?!EINS!!!~`!?!11quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:55 schreef VrAnKiE het volgende:
Ja maar in dit geval, sufferrrrrrrrrrt. Zo trouwens maar even mn replay shirt in de was doen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan ook met DT en D en zo hoor.'1D)!~D!:D!d!: 2#:d@!:!F$:Y
Neeej mallerrrt ik bedoelde "ongezien hard". Anders kon ik toch niet zien dat hij hard rende?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoe kun je hem dan zien?!?!EINS!!!~`!?!11![]()
Ik schat dat soort dingen wel vaker verkeerd in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je dacht echt dat je succes zou hebben toen je aan dit topic begon?
Het deel vers maisbrood is lekker is ok, de rest dus niet....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef Spacehamster het volgende:
Vers maisbrood is lekker!
Besprenkelen met vers citroensap, dan cottage cheese erover en wat plakjes (een half pakje bedoel ik) rosbief er op......Mmmmmmmmm!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |