wie heb je in elkaar getimmerd dan??quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Beats me, daarom ging ik tekeer.
Ik ga nog even douchen en daarna op naar het werk, tot vanavond collega's!
Ze hebben wel gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
!
Druk in het weekend?
Op maandag en
dinsdag is het
minder druk
en even voordelig!
Wij hadden maar 2/3 van een normale maandag omzetquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:15 schreef jovink het volgende:
gekkeeweerk vandaag van 7 tot 5 morgen van 6 tot 5 dan ben je dr ook wel zat van na zon dag.
100 man loopt er in totaal. ja inderdaad tikt lekker aan dr kwam een vet grote vrahct zuivelrommel binnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! Jezus, hebben jullie dan zo freakin weinig mensen?
Je slaat meteen wel een goed slaatje![]()
100 man is heul nie veulquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef jovink het volgende:
[..]
100 man loopt er in totaal. ja inderdaad tikt lekker aan dr kwam een vet grote vrahct zuivelrommel binnen
sterktequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vanmiddag zal ik écht voor joker staan. Gisterochtend een kaakoperatie gehad dus mijn wang is opgezwollen (lijkt alsof ik een chromosoompje te veel heb) en vervolgens kom ik erachter dat ik voor vanmiddag van 15-17 sta ingeroosterd.
Dikke pret meestalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef TheeUndCandy het volgende:
Ja, lach maar, ik voel me zwaar lelijk! Vinden mijn collega's vast heel leuk.
Er zijn geen echt grote AH's in Groningen toch? Tenminste, ik heb ze daar nog niet gezien. (Jumbo wel).quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
Tja, in Helpman werken er meer dan in Vinkhuizen
wij zijn om 19.00 ipv 21.00 geslotenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef qwox het volgende:
ik hoorde net van mensen dat ze dachten dat onze AH eerder dicht zou gaan om dodenherdenking. Ik kan me echter van de afgelopen 5 jaar niet herrineren dat we eerder dicht gingen op 4 mei. Weet iemand het antwoord
Wij zijn ook tot 19.00 uur open.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn om 19.00 ipv 21.00 geslotendus ik hoef maar 2 uurtjes te werken
Groot gelijk ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef biertapper het volgende:
Alle AH's zijn tot 19.00 uur open, wettelijke verplichte sluitingstijd voor supermarkten op 4 mei
Heb een half jaar geleden een kaakoperatie gehad, heb er twee weken zo bij gelopen. (wel vrij genomen maar meer omdat ik te zwak was om te werken) collega's over de vloer gehad en heerlijk kunnen lachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef TheeUndCandy het volgende:
Ja, lach maar, ik voel me zwaar lelijk! Vinden mijn collega's vast heel leuk.
Hmmm, Helpman en Selwerd zijn qua aantal kassa's enzo groter, over het geheel genomen. Maar wij schijnen het slimmer te hebben geplaatst. Daardoor is ons assortiment wel wat kleiner, maar het maakt elkaar niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er zijn geen echt grote AH's in Groningen toch? Tenminste, ik heb ze daar nog niet gezien. (Jumbo wel).
Kaakoperatie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vanmiddag zal ik écht voor joker staan. Gisterochtend een kaakoperatie gehad dus mijn wang is opgezwollen (lijkt alsof ik een chromosoompje te veel heb) en vervolgens kom ik erachter dat ik voor vanmiddag van 15-17 sta ingeroosterd.
I second that... Oh dat word morgen zo enorm bikkelen met zuivelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:03 schreef Webgangster het volgende:
Wat een chaos vandaag joh, pfff en nog zijn de vakken leeg.
Natuurlijk een blunder van formaat dat een stad als Groningen geen XL heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er zijn geen echt grote AH's in Groningen toch? Tenminste, ik heb ze daar nog niet gezien. (Jumbo wel).
Mee eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:20 schreef csar het volgende:
[..]
Natuurlijk een blunder van formaat dat een stad als Groningen geen XL heeft.
Is dat niet een beetje overdreven ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:06 schreef SilverBullet het volgende:
Gister echt mooi werk afgeleverd! Vrachtwagen 3kwartier te laat, dus om 19.00 nog niets uitgestraat. ruim 1200 colli, 14man, en kwart over 9 klaar, hele winkel gespiegeld. (incl zuivel, diepvries en panklaar.)
Mag hopen dat er wat sneller dan 50 collie per uur wordt gevuld. In deze tijd is het vaak veel BEF (bier en fris) en dat gaat toch echt een stuk sneller.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven ?
1200 kollie verdeeld over 14 personen is 85 kollie per persoon.
Je doet ongeveer 50 kollie per uur dus laten we zeggen 1,5 uur bezig geweest met vulling, er is dus nog niets uitgesplits..
En ook nog eens de winkel plus extra dingen gespiegeld
nou reken dr maar niet op.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef Webgangster het volgende:
Een vraagje: ik heb gewerkt van 08-17 dus 8 uurtjes, nu hadden ze nog 1 iemand nodig omdat er 1700 kollie binnen kwam. Ik ben toen 1 uurtje langer gebleven, dan krijg ik toch dat ene uur + toeslag uitbetaald ?
Idd..of hij werkt in een miniwinkel, dan is het nog mogelijk. Maar niet uitgesplitst vullen, dan zou het niet eens uitmaken of er veel BEF is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven ?
1200 kollie verdeeld over 14 personen is 85 kollie per persoon.
Je doet ongeveer 50 kollie per uur dus laten we zeggen 1,5 uur bezig geweest met vulling, er is dus nog niets uitgesplits..
En ook nog eens de winkel plus extra dingen gespiegeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |