klopt. hebben ze ook wel eens gedaan. ook hebben ze wel eens 1 persoon continue op en naar laten lopen naar de groente om daar af te wegen zodat de kassa erachter niet vertraagd werd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:45 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, die inscale weegschaal gebeuren wat je zei, als men wat afgewogen wou hebben kan je toch ook gewoon de prijs dubbeleprijs PLUcode doen. En bij de kassa erachter af laten wegen. Wanneer je dat doet dan krijg je niet het gebeuren dat men klaagt over de kassa's enzo... maar doe je wel voorkomen dat je er alles aan doet.
dats i ook een kut oplossingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:51 schreef -Sum- het volgende:
[..]
klopt. hebben ze ook wel eens gedaan. ook hebben ze wel eens 1 persoon continue op en naar laten lopen naar de groente om daar af te wegen zodat de kassa erachter niet vertraagd werd.
Ik vind echt een onzin ding die Aha, pleur dat ding altijd meteen in de kliko.quote:
Ik vind dat ze wat meer informatie moeten verstrekken over hoe het er aan toe gaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:16 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik vind echt een onzin ding die Aha, pleur dat ding altijd meteen in de kliko.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef sander89 het volgende:
Ja sorry van GS maar ze vervelen zich daar bij de AH van Eindhoven beetje in Page toiletpapier stapel jumpen.
Filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/14600/6d89870a/index.html
Wij zaten er ook aan te denken dat te doen, maar onze vulploegleider dacht er anders overquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef sander89 het volgende:
Ja sorry van GS maar ze vervelen zich daar bij de AH van Eindhoven beetje in Page toiletpapier stapel jumpen.
Filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/14600/6d89870a/index.html
Wij in de XL in Utrecht hoeven het niet eens te doen, oude dametjes in hun scootmobiel doen het wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:56 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Wij zaten er ook aan te denken dat te doen, maar onze vulploegleider dacht er anders over![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:10 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Wij in de XL in Utrecht hoeven het niet eens te doen, oude dametjes in hun scootmobiel doen het wel.
Het is een vrij standaard AH toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:30 schreef Webgangster het volgende:
Vet luxe en grote winkelzouden ze bij ons ook eens moeten doen.
Ja lijkt er aardig op, zullen aardig wat producten moeten verschepen of hoe doen ze dat?quote:
1 keer in de week een container ofzo, en verder het verse fruit en de groentes met vliegtuigquote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja lijkt er aardig op, zullen aardig wat producten moeten verschepen of hoe doen ze dat?
8 tot kwart over 8 bij ons dusquote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond van 8 tot eind.
Ons filiaal is zoiezo altijd tot 22:00 open. Maar het wordt meestal een uurtje overwerken. Vroeger was het een half uurtje, maar we hebben zo weinig mensen nuquote:
wsl omdat het vlakbij een camping isquote:Op zondag 13 mei 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
Waarom zal deze AH zondags open zijn?![]()
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1201
nicequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:44 schreef Renesite het volgende:
Inplaats van vanavond, morgenmiddag werkenBeterrrrrrr
![]()
Vandaag in de winkel, wou een leerling niet het blauwe leerlingenmandje meenemen, begon ze te schelden.
Collega bedenkt zich niet "He, wil je niet zo schelden, kom maar even mee, je gaat niet zomaar schelden"
Hij loopt naar de telefoon, belt de VSK op, en ondertussen staat die kampslet daar wat te staan van, doe normaal![]()
![]()
"C. ik heb hier een leerling staan die niet meewerkte en begon te schelden, kan je even komen"
Nah, directeur van school opgebeld en ik dénk een ontzegging tijdens schooluren.
Belachelijk is dat ook, verplicht mandjes meenemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:44 schreef Renesite het volgende:
Inplaats van vanavond, morgenmiddag werkenBeterrrrrrr
![]()
Vandaag in de winkel, wou een leerling niet het blauwe leerlingenmandje meenemen, begon ze te schelden.
Collega bedenkt zich niet "He, wil je niet zo schelden, kom maar even mee, je gaat niet zomaar schelden"
Hij loopt naar de telefoon, belt de VSK op, en ondertussen staat die kampslet daar wat te staan van, doe normaal![]()
![]()
"C. ik heb hier een leerling staan die niet meewerkte en begon te schelden, kan je even komen"
Nah, directeur van school opgebeld en ik dénk een ontzegging tijdens schooluren.
Och, in mijn ogen ook wel hoor, maar je moet toch watquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Belachelijk is dat ook, verplicht mandjes meenemen.
Doe dan niks. Dat is gewoon groepsdiscriminatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, in mijn ogen ook wel hoor, maar je moet toch wat
Het zijn gewoon de regels om bij AH te mogen winkelen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe dan niks. Dat is gewoon groepsdiscriminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |