quote:Op donderdag 26 april 2007 19:33 schreef dolledingo het volgende:
bah, wat een lelijke nieuwe banner.
Misschien omdat 1991 een geweldig jaar was voor Groningen.quote:
Dit jaar kunnen de feyenoorders er een 8e bijplakkenquote:
Groningen heeft dit jaar al 5 punten meer dan in dat jaar, dus het zou niet echt veel waarde voor mij hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien omdat 1991 een geweldig jaar was voor Groningen.
Maar dat snapt zo'n domme havenarbeider vast niet
Punten zeggen niet altijd alles..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Groningen heeft dit jaar al 5 punten meer dan in dat jaar, dus het zou niet echt veel waarde voor mij hebben.
Als je er nu ff bij zet welk lettertype je graag wilt zien..?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:34 schreef don-diablo het volgende:
niets mis met die nieuwe banner alleen vind ik het gebruikte lettertype lelijk
Die kan ook aardig voetballen idd.quote:
Van Stenman verwacht ik wel wat, lijkt me een echte versterking ten opzichte van V.d.Linden.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die kan ook aardig voetballen idd.![]()
Als er geen gekke dingen gebeuren deze zomer gewoon weer in de spits met Nevland volgend seizoen.
Zou mooi zijn als we de groep bij elkaar weten te houden. Die Stenman er nog bij en waarschijnlijk nog een extra aanvaller.
Ben ook benieuwd of die braziliaanse keeper nog komt, hoewel V.Loo het prima doet nu is wat extra concurrentie nooit verkeerd.
Roorda hoeft niet meer wmb.
Toen was een overwinning nog 2 punten, domme klootviool.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Groningen heeft dit jaar al 5 punten meer dan in dat jaar, dus het zou niet echt veel waarde voor mij hebben.
Maar een hand van een domme boer is al gauw gevuld.
relaxoquote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Punten zeggen niet altijd alles..
[..]
Als je er nu ff bij zet welk lettertype je graag wilt zien..?
deze ok?
[afbeelding]
Whehequote:Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Toen was een overwinning nog 2 punten, domme klootviool.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Toen was een overwinning nog 2 punten, domme klootviool.
Damn, die moeten we er als het even kan wel bij hebben zondag..quote:Kruiswijk en Lindgren onzeker voor Utrecht
Twee dagen voorafgaand aan de laatste competitiewedstrijd van het seizoen is het nog onzeker of Arnold Kruiswijk (achillespees) en Rasmus Lindgren (enkel) inzetbaar zijn in het duel tegen FC Utrecht. Zaterdag na de training wordt bekeken of het al dan niet verantwoord is te spelen. De overige achttien spelers van de eerste selectie zijn fit.
Bron: FC Groningen
Omdat het een link was toen ik een screenshot nam van de FC sitequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:26 schreef dolledingo het volgende:
waarom staat holla eigenlijk in het groen?
Aldus RTV Noord.quote:GRONINGEN - Het is vrijwel zeker dat Arnold Kruiswijk aan het eind van het seizoen FC Groningen gaat verlaten.
De 22-jarige verdediger wil z'n loopbaan in Duitsland voortzetten bij Hannover '96, de nummer negen van de Bundesliga. Kruiswijk heeft bij FC Groningen nog een contract tot 1 juli 2008. Hannover moet dus een afkoopsom betalen.
Kruiswijk is bezig aan z'n zesde seizoen bij FC Groningen en is afkomstig van de jeugd in Appingedam.
Erg mooie fotoquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef The_Verve het volgende:
Ik had deze foto trouwens nog online staan. Weet niet of je hem nog wil gebruiken voor de OP?
[afbeelding]
Och, het is opzich wel een mooie club met een gigantisch stadion.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:34 schreef Noca het volgende:
Misschien ben ik niet helemaal objectief, maar dit zie ik nou niet echt als een vooruitgang voor Kruiswijk.. zou jammer zijn als hij vertrekt!
Klopt als een bus. Het ziet er alleen naar uit dat het al beklonken is en dan wil ik wel dat hij voor een aanzienlijk bedrag de deur uit gaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:35 schreef Noca het volgende:
Centjes zijn mooi, maar ik heb liever dat hij gewoon niet vertrekt...
quote:Transfer Cornelisse afgeketst op salarisvoorwaarde
GRONINGEN - De transfer van FC Groningen-speler Yuri Cornelisse naar De Graafschap gaat niet door.
Cornelisse zou een contract voor drie jaar kunnen tekenen bij de Superboeren. De club uit de Achterhoek heeft er echter een clausule in opgenomen met daarin de voorwaarde dat als de club degradeert, Cornelisse in salaris achteruitgaat. Daar gaat de Groninger niet mee akkoord.
Cornelisse mag Groningen verlaten, ondanks een doorlopend contract. Dit seizoen komt Cornelisse namelijk niet of nauwelijks voor in de plannen van trainer Ron Jans.
quote:Kruiswijk en Lindgren spelen wél tegen Utrecht
GRONINGEN - Arnold Kruiswijk en Rasmus Lindgren spelen zondag toch met FC Groningen tegen FC Utrecht.
Vrijdag was het nog onzeker of de twee spelers aan konden treden. Kruiswijk had last van zijn achillespees en Lindgren van zijn enkel. Beide spelers hebben zaterdagochtend een laatste test ondergaan.
De opstelling van de FC is als volgt:
In het doel staat Van Loo. De verdedigers zijn Svejdik, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Het middenveld bestaat uit Van de Laak, Lindgren, Lovre en Levchenko. Nevland en Suárez staan in de spits.
Wat moet hij bij zo'n Duitse prutsclub? Hij moet gewoon naar de Nederlandse top gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:28 schreef Marrek het volgende:
[..]
Aldus RTV Noord.
Zou het zelf erg jammer vinden... Zeker verdedigend een dragende kracht voor de FC![]()
Ik denk dat die prutsclub meer betaalt dan FCG... en naar welke Nederlandse topclub moet hij dan gaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:55 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wat moet hij bij zo'n Duitse prutsclub? Hij moet gewoon naar de Nederlandse top gaan.
Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat die prutsclub meer betaalt dan FCG... en naar welke Nederlandse topclub moet hij dan gaanBij AZ, Ajax en PSV zie ik hem niet direct als toegevoegde waarde
Feyenoord zie ik nu echt als directe concurrent en laten we die nou niet beter gaan maken met onze toppers.quote:
We winnen 4-0 in een uitverkocht PLSquote:
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Afgezien van één keer zijn hand op de bal leggen is het juist oerdegelijke verdediger.quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Goede, talentvolle verdediger, ondanks dat 'ie af en toe nog wel heel knullig de fout in gaat.
Je hebt het nu over een witte, wat je bedoelt is die zwarte..quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een vertrek van Kruiswijk zou voor de FC Groningen wel een aderlating zijn. Goede, talentvolle verdediger, ondanks dat 'ie af en toe nog wel heel knullig de fout in gaat.
PS. Succes vanmiddag tegen de Domstedelingen!!
omgquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een witte, wat je bedoelt is die zwarte..![]()
Ach, dat doelpunt was niet eens zo heel erg, dat kan gebeuren.. Roorda was daar minstens even schuldigquote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Snelste eigen doelpunt in de eredivie blijft vaak beter hangen dan een hele reeks prima wedstrijden op rij.
Succes met de 1-1quote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, dat doelpunt was niet eens zo heel erg, dat kan gebeuren.. Roorda was daar minstens even schuldig![]()
Anyways, ik ben weg naar 't stadion.. Nogmaals succes vanmiddag, trap Utrecht even naar het rechter rijtje (met hulp van NAC)
Volgens mij heeft FCU die Friese boeren wat misdaanquote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, dat doelpunt was niet eens zo heel erg, dat kan gebeuren.. Roorda was daar minstens even schuldig![]()
Anyways, ik ben weg naar 't stadion.. Nogmaals succes vanmiddag, trap Utrecht even naar het rechter rijtje (met hulp van NAC)
Heracles thuisquote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Afgezien van één keer zijn hand op de bal leggen is het juist oerdegelijke verdediger.
quote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daaaaaagquote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mad props voor die keepert van jullie. Mogen wij die hebben?quote:
Die zal wel naar AZ of PSV gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 16:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Mad props voor die keepert van jullie. Mogen wij die hebben?
quote:'PSV aast weer op Lindgren'
PSV heeft hernieuwde belangstelling voor Rasmus Lindgren. De Eindhovenaren zouden komende zomer willen proberen om de Zweedse middenvelder van FC Groningen vast te leggen.
Naar verluidt zou de transfer van Lindgren naar PSV al nagenoeg rond zijn. De Brabanders toonden in de winterstop ook al belangstelling voor de Zweedse middenvelder, maar nadien werd het een tijdje stil aan het geruchtenfront.
Lindgren moet in Eindhoven de opvolger worden van Philip Cocu. De routinier gaat komende zomer een punt zetten achter zijn carriere, waardoor PSV een nieuwe controlerende middenvelder wil aantrekken.
Aanvankelijk had PSV ook Stijn Schaars en Orlando Engelaar op het oog, maar deze spelers zouden niet haalbaar zijn. Het is sterk de vraag of AZ Schaars aan een concurrent wil verkopen en Engelaar zou liever naar Ajax verkassen.
Als de transfer doorgaan vindt zal PSV wel een afkoopsom op tafel moeten leggen voor de 22-jarige Lindgren. De middenvelder, die in Nederland eerder uitkwam voor Ajax, zou een slordige 5 miljoen euro moeten kosten. Lindgren speelt pas sinds maart vorig jaar in Groningen, maar heeft zich in deze periode stormachtig hebben ontwikkeld.
Waar Lindgren mogelijk gaat, lijkt Luis Suárez nog een seizoen in het Euroborg te blijven. De Uruguayaanse aanvaller maakt dit seizoen veel indruk in het elftal van trainer Ron Jans en trok al de aandacht van Werder Bremen. Arnold Kruiswijk vertrekt mogelijk wel. De verdediger wordt gevolgd door Hannover 96.
Voetbalzone
Slechter dan dat van de arena? Slechter dan dat van het philips stadion? Daar zit je ver van het veld en ook nog eens achter een kutnet..quote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar jullie hebben het slechtste uitvak van nederland![]()
![]()
Kan je verzekeren dat de interesse van PSV in Lindgren behoorlijk serieus is...quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Volgens mij zit je in de Euroborg (en ik spreek nu even uit ervaring) ook niet echt dicht op het veld, daarzo bovenin.. Het uitvak zelf is verder wel prima, genoeg ruimte/plaats/catering/etc., snap alleen niet wie die klapstoeltjes heeft bedacht![]()
Toegang (contrôle/draaihek) en tunnel is dramatisch.. Maar afijn, ik heb bij andere stadions ook nergens een rode loper zien liggen.. dat hoort er nu eenmaal bij.
Jammer van het mindere resultaat vanmiddag. Echter won NAC ook niet en haalde Roda flink uit, dus het had ook niet veel uitgemaakt.. alleen spelen jullie nu eerst thuis tegen Feyenoord ipv de return thuis..
PS. Eilanden: Wat ik tegen Utrecht heb? Niet zo heel veel eigenlijk, behalve die 1-0, 0-0 en dat ongelovelijke anti-voetbal/schopperij wat er af en toe, zeker 'bij ons' op 30 december, wordt/werd gespeeld..
5 miljoen euro is echt gigantisch voor zo'n speler. Robben ging nog weg destijds voor 9 miljoen gulden, moet je nagaan. Maar goed, toen kostte een biertje ook twee gulden. Ben benieuwd wat ze met die centen gaan doen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat de interesse van PSV in Lindgren behoorlijk serieus is...
zolang er vanuit het uitvak ook nog steeds bier, cola en pis en andere shit over de rand wordt gegooid, verdwijnt dat net ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
bedroevend.
eens kijken of ik met de trein kan
Daarom hadden ze het uitvak ook op de onderste ring moeten plaatsen. Maar dat kon niet vanwege die geweldige 'omloop'.quote:Op maandag 30 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
zolang er vanuit het uitvak ook nog steeds bier, cola en pis en andere shit over de rand wordt gegooid, verdwijnt dat net ook niet![]()
Donderdagavond is wel gezellig in Stad hoor...quote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
pff trein gaat niet meer terug om 22 uur
Die 1-0 hadden jullie aan jezelf te danken, had die Dingsdag maar niet zo dom aan Fortuné moeten hangen, die 0-0 werd niet met het meest positieve voetbal gehaald, maar het halve team was toen geblesseerd, dus onder de omstandigheden een aardig resultaat. Als je een hekel moet gaan krijgen aan ieder uit-team dat niet zo positief speelt, dan moet je al gauw aan een groot deel van de eredivisie een hekel krijgenquote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. Eilanden: Wat ik tegen Utrecht heb? Niet zo heel veel eigenlijk, behalve die 1-0, 0-0 en dat ongelovelijke anti-voetbal/schopperij wat er af en toe, zeker 'bij ons' op 30 december, wordt/werd gespeeld..
ow omdat ik het ben is het leuk,quote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daarom hadden ze het uitvak ook op de onderste ring moeten plaatsen. Maar dat kon niet vanwege die geweldige 'omloop'.
Maar goed, kan er niet mee zitten dat het uitvak niet geweldig is. Voor Jorien vind ik het bijvoorbeeld wel leuk...![]()
[..]
Donderdagavond is wel gezellig in Stad hoor...
Leuk!quote:FC Groningen praat met Chelsea over samenwerking
Gepubliceerd op 29 april 2007, 22:08
groningen -
FC Groningen werkt aan een samenwerkingsverband met Chelsea. Algemeen directeur Hans Nijland en manager technische zaken Henk Veldmate voerden daarover afgelopen weekeinde in Londen een oriënterend gesprek met directeur Peter Kenyon van de kampioen van Engeland.
De contacten tussen FC Groningen en Chelsea zijn gelegd door Hans Robben, de vader van Arjen.
”Wij hebben”, laat Veldmate weten, ”geproefd aan de mogelijkheden die er zijn om wat voor elkaar te kunnen betekenen. Chelsea heeft een eerste selectie van 24, 25 man en verder ook heel veel geld geïnvesteerd in spelers van 18 tot 20 jaar. Dat zijn jongens die nog niet klaar zijn voor het niveau van het eerste elftal van Chelsea, maar op elk ander niveau heel goed mee kunnen.”
”Of wij streven naar een vorm van partnership?”, herhaalt Nijland de vraag. ”Als we het zo zouden benoemen lopen we nog wat te hard van stapel. Maar we gaan het wel een vervolg geven. Volgende maand komt een afvaardiging van Chelsea naar Groningen en praten we verder.”
bron: http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/voetbal/article1812465.ece
Jorien de gekste.quote:Op maandag 30 april 2007 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow omdat ik het ben is het leuk,
met de playoffs het uitvak weer aanvallen![]()
heb een beetje een dubbel gevoel bij dit bericht.quote:
quote:Stel je eens voor zeg: Chelsea koopt Alves van Heerenveen en stalt hem 2 jaar bij fc Groningen. Zal me dat lachen worden.
Helemaal niets in rotterdamquote:Op maandag 30 april 2007 11:25 schreef dolledingo het volgende:
Heerlijk leedvermaak, van juichende jood naar jankende jood!![]()
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26335
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26339
[afbeelding]
quote:FC Groningen en Chelsea praten over samenwerking
GRONINGEN - FC Groningen en de Engelse landskampioen Chelsea gaan mogelijk samenwerken.
Directeur Nijland en technisch manager Veldmate van de FC zijn afgelopen vrijdag naar Londen afgereisd. Ze hebben daar gesproken met de directeur van Chelsea en ze hebben een wedstrijd bijgewoond. Vertegenwoordigers van Chelsea zullen binnenkort ook een bezoekje brengen aan de Euroborg.
Volgens Nijland gaat het om 'oriënterende' gesprekken en is er niet gesproken over het uitwisselen van spelers.
rtvnoord
hey dat stadion komt me bekend voorquote:Op maandag 30 april 2007 16:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding] Interview met Nijland..
http://www.fcgroningen.nl/index.php?m1=14quote:Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe duur zijn kaarten voor gronigen fans tegen feyenoord op 10 mei ?
quote:“Het is niet te doen gebruikelijk om te reageren op berichten die verschijnen in de media. Deze keer voelen we ons daartoe wel geroepen nadat RTV Noord afgelopen weekeinde melding maakte van een overgang van Arnold Kruiswijk naar Hannover 96. Dit heeft ons bijzonder gestoord, want hiervan is op de eerste plaats geen enkele sprake en daarnaast verwachten wij van een betrouwbare mediapartner als RTV Noord dat zij dit soort zaken verifieert bij de club.”
“Over een transfer van Kruiswijk naar Hannover is geen enkel contact geweest, niet met de club en niet met de zaakwaarnemer. Door onzorgvuldig journalistiek handelen zijn veel supporters op het verkeerde been gezet en dat is heel vervelend. Wij hebben onze onvrede over deze manier van berichtgeving ook gemeld bij de directie van RTV Noord.”
FC Groningen.
en wij dus ook combi,quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
16 bussen als max krijgen jullie naar ons toe... combi
zover ik weet is ajax naar Heerenveen geen combi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef The_Verve het volgende:
Uiteraard. Alle wedstrijden in de play offs zijn combi's...
heerenveen-ajax is vrij vervoer...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef The_Verve het volgende:
Uiteraard. Alle wedstrijden in de play offs zijn combi's...
Klopt. Las het ook net nadat ik gepost had. Beetje apart...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
zover ik weet is ajax naar Heerenveen geen combi.
Ondanks dit bericht komen er dus toch Rotterdammers naar Groningen?quote:Oproep tot boycot van FC Groningen - Feyenoord
Datum: 02-05 | Bron: FR4Ever.nl Auteur: J
Langs deze weg willen wij het Legioen oproepen de wedstrijd FC Groningen - Feyenoord in de play-offs te boycotten. Zowiezo zijn wij allemaal tegen de play-offs. Daar komt bij dat Feyenoord supporters op last van de gemeente Groningen verplicht met een buscombi af moeten reizen naar Groningen. Dit terwijl de twee voorgaande wedstrijden in het Euroborg Stadion zonder problemen met eigen vervoer bezocht konden worden. Om het feest helemaal compleet te maken kost een kaartje ook nog eens maar liefst 28 euro!
Genoeg redenen dus om de wedstrijd te boycotten. Gelieve gehoor aan deze oproep te geven!
we zijn al aan bus 9 toe. Gaat lekker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
16 bussen als max krijgen jullie naar ons toe... combi
Op losse kaarten dus ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef Grunner het volgende:
+ 1, want de GF-bus (dubbeldekker) is daar nog niet bij gerekend. Die gaat buiten de officiele verkoop om.
Zijn dat losse kaarten ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijnes ook. Gisteren mn thuiskaartje gehaald en Clau gaat ook mee in de GF-bus naar Rotjeknor.
ow oke, maar waarom tellen ze die bus niet mee dan ? Hoe zit dat bij julliequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef Grunner het volgende:
Nee, gewoon voor uitvak.
Vaag, kunnen mensen met SV niet makkelijk met hun meereizen dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:33 schreef Grunner het volgende:
Z-side en GF kunnen vooraf al een bus reserveren en regelen vervolgens zelf de verkoop daarvan. Die kaarten komen dus niet in de vrije verkoop waardoor er in dit geval één bus minder in de losse verkoop komt. Wordt dus wel gewoon meegeteld in het totaal van 16 bussen.
Ah, dan kunnen we gezellig naast elkaar zittenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef clauwheee het volgende:
en Clau gaat ook mee in de GF-bus naar Rotjeknor.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen we gezellig naast elkaar zitten![]()
Playoffs of niet, ik steun mn club wel gewoon bij de wedstrijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Erasmusch het volgende:
Bij jullie helemaal geen boycot dus?
Behalve tegen W2?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Playoffs of niet, ik steun mn club wel gewoon bij de wedstrijden.
Ik ben ook wel eens boos op mijn vriendin.. waardoor ik even geen zin heb in het relationele geneuzel. Betekent niet dat ik ondanks mijn boosheid mijn vriendin niet meer zal steunen.. als wij tegen Willem2 fc groningen niet hadden willen steunen dat waren we niet naar de euroborg gekomen. Die gedachtengang moeten de feyenoorders ondertussen wel begrijpen.. o nee wacht, zij verlaten massaal de kuip bij een dik verlies, gaan rellen en vooral hun club niet meer steunen. Dan zijn wij groningers toch de meest voorbeeldige supportersquote:
Precies, ook als (jonge) voetballer mag je af en toe lekker uitgaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Prosac het volgende:
Van der Laak en Lovre worden meestal samen in de stad aangetroffen. Maakt eigenlijk ook geen zak uit welke kroeg je bent.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Prosac het volgende:
Van der Laak en Lovre worden meestal samen in de stad aangetroffen. Maakt eigenlijk ook geen zak uit welke kroeg je bent.
Lev en Suarez waren dr ook bij, waren heule nacht in Enzo later.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Noca het volgende:
Met koninginnenacht kwam ik hem al tegen met van de Laak en Levchenko.
Ik kan me nog wel een andere boycot herinneren dit seizoenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het nut van het boycotten van de playoffs zie ik niet echt voor ons.. maar ik kan me voorstellen dat je als feyenoorder in een calimero schulpje kruipt. Lekker uithuilen en gefrustreerd zijn omdat je cluppie niet meer is wat het was.. kunnen accepteren is een eigenschap wat die kakkerlakken nog moeten leren![]()
oh wacht...quote:dolledingo - vrijdag 4 mei 2007 @ 11:41
Klik hier om het fotoboek van dolledingo te bekijkenKlik hier om naar de homepage van dolledingo te gaan.PMKlik hier om het profiel van dolledingo te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
ow wacht.. betekent dit wederom het begin van een 7 minuten discussie
Gaat Koen dan niet met zijn vriendin op stap? Die is echt te lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef Prosac het volgende:
Valt me dan nog mee dat ze zo redelijk normaal kunnen stappen. Vorig jaar een keer Robben in de drie gezien. Zitten in een hoekje aan de bar kon hij doen en zolang er wat vrienden omheen stonden, hoefde hij niet steeds handtekeningen uit te delen en foto's te maken.
Onder de spelers van de FC zijn met name &zo, het feest en de drie nogal populair. Maar voor Koen en Goran maakt het niet zoveel uit, die kom je inderdaad overal tegen. Shadrak tot Blauwe Engel
Euh nee. Vaak niet. Gisteren mocht ze wel even mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Gaat Koen dan niet met zijn vriendin op stap? Die is echt te lekker.
Het was een normale vraag, hier is ook niet specifiek tot een boycot opgeroepen zoals vorig jaar wel het geval was. Op de rest van je geblaat ga ik maar niet in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos op mijn vriendin.. waardoor ik even geen zin heb in het relationele geneuzel. Betekent niet dat ik ondanks mijn boosheid mijn vriendin niet meer zal steunen.. als wij tegen Willem2 fc groningen niet hadden willen steunen dat waren we niet naar de euroborg gekomen. Die gedachtengang moeten de feyenoorders ondertussen wel begrijpen.. o nee wacht, zij verlaten massaal de kuip bij een dik verlies, gaan rellen en vooral hun club niet meer steunen. Dan zijn wij groningers toch de meest voorbeeldige supporters![]()
Het nut van het boycotten van de playoffs zie ik niet echt voor ons.. maar ik kan me voorstellen dat je als feyenoorder in een calimero schulpje kruipt. Lekker uithuilen en gefrustreerd zijn omdat je cluppie niet meer is wat het was.. kunnen accepteren is een eigenschap wat die kakkerlakken nog moeten leren![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh nee. Vaak niet. Gisteren mocht ze wel even mee.
Mooi vol stadion dusquote:Nog circa 1.500 kaarten voor Feyenoord
5 mei, 11:18 uur
De vrije verkoop van kaarten voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (donderdag 10 mei) is vanochtend gestart. Bij TicketBox (ClubCard-verplichting) waren rond 11.00 uur nog circa 600 kaarten. Bij de Supportersbalie (één kaart voor Noordtribune per legitimatie&Clubard) waren nog 900 kaarten.
Wij bij Groningen hadden vorig jaar volgens mij gewoon 2x een uitverkocht stadion hoor. Tegen AZ en Ajaxquote:Op zondag 6 mei 2007 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk, was vorig jaar wel anders met playoffs
ow oke.. vorig jaar viel rest wel tegenquote:Op zondag 6 mei 2007 08:37 schreef Magno het volgende:
[..]
Wij bij Groningen hadden vorig jaar volgens mij gewoon 2x een uitverkocht stadion hoor. Tegen AZ en Ajax![]()
stilte voor de storm, dquote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Het is verbaasinwekkend stil rondom de FC..![]()
nou, na al dat bier afgelopen zaterdag toch behoorlijk wat hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef MaxPower het volgende:
Inderdaad, zelfs de supporters lijken op het moment niks te zeiken te hebben.
Dat is er wel hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef MaxPower het volgende:
Inderdaad, zelfs de supporters lijken op het moment niks te zeiken te hebben.
Jezus Jorien, dan ga je een dagje niet naar school..quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Erasmusch het volgende:
Ja jorien, jij hebt dat helemaal niet nodig joh
quote:Nevland excited by Blues talk
Groningen striker Erik Nevland has expressed his excitement over the proposed link-up with Chelsea.
Officials from the Dutch club recently visited London to meet with their Chelsea counterparts and attempt to thrash out a co-operation.
They are hopeful ties can be created that will benefit both clubs, and Nevland believes talks are progressing.
"I know that Groningen have been in talks with Chelsea, visited and such," he told Dagbladet.
"I believe this will be good for Groningen, in case it falls in place."
Chelsea already have arrangements in place with PSV Eindhoven and Belgian club Westerlo.
bron: sky sports
quote:BREDA - Glen Salmon vertrekt bij NAC. De Bredase voetbalclub wil niet meer onderhandelen met de spits uit Zuid-Afrika. Dat maakte de club dinsdag bekend.
NAC had met Salmon een principe-akkoord bereikt voor contractverlenging, maar de aanvaller liet maandagavond weten de onderhandelingen voor onbepaalde tijd stil te willen leggen. Hij gaf aan te wachten op belangstelling van andere clubs. NAC ging daar niet mee akkoord.
"Op een gegeven moment is het graag of niet", aldus technisch directeur Earnest Stewart. "Hij kan ons niet aan het lijntje houden."
Geduld
"Ons geduld is op. Natuurlijk is het wegvallen van Salmon een tegenvaller, maar we moeten nu naar volgend seizoen kijken."
NEC
NEC maakte dinsdag bekend dat Guillano Grot komend seizoen de Nijmeegse voetbalclub verruilt voor Helmond Sport. Grot kwam dit seizoen alleen in actie tijdens de eerste competitiewedstrijd van NEC bij PSV.
Daarna verhuurde de Gelderse club de 24-jarige aanvaller aan Excelsior. Grot speelde in totaal 32 duels voor NEC, waarin hij drie keer scoorde. Bij Helmond Sport ondertekende hij een driejarig contract.
Interview met Ron Jans.quote:Lindgren niet inzetbaar in play-offwedstrijd
![]()
GRONINGEN - Rasmus Lindgren is niet inzetbaar in de eerste play-offwedstrijd tegen Feyenoord. Hij kampt met een enkelblessure.
Lindgren wordt vervangen door Paul Matthijs. Martijn Meerdink neemt de plaats in van Koen van de Laak en Mark-Jan Fledderus is geschorst.
De opstelling:
Van Loo; Svejdik, Sankoh,Kruiswijk, Van der Linden; Meerdink, Matthijs, Lovre, Levchenko; Nevland, Suárez.
Het duel FC Groningen-Feyenoord begint donderdagavond om 20.00 uur. Radio Noord is er bij met een extra uitzending van Noord Sport. Verslaggever is Frederick Stokker en analyticus is Azing Griever.
rtvnoord
Danny Holla...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef Prosac het volgende:
Zet Silva er maar neer ofzo. Geen Matthijs AUB!![]()
Stond al vast toch? Snap het zelf ook niet helemaal, 'stel' Lindgren gaat weg, dan had ik de gok met Holla wel durven wagen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:38 schreef The_Verve het volgende:
Holla wordt waarschijnlijk verhuurd aan FC Zwolle.
Volgens mij rijdt alleen de Oosterparkbus nogquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik ga vanavond naar de FC toe en heb een vraagje, weet iemand of de pendelbus vanaf het Noorderstation naar Euroborg nog rijdt?
Alvast bedankt![]()
lolquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
Gewéldige muziek na de wedstrijd, geniaal.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef don-diablo het volgende:
Heb je nog een gifje van de goal van Sankoh RayMania?
Je moet weten wanneer je het voortouw moet nemen hequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
idd zeg. Je was zelf trouwens ook lekker bezig![]()
Vak CC voor de bocht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef Grunner het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je het voortouw moet nemen heWaar zat jij?
Dan had je zeker je bril vergeten Thomas?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Thomas87 het volgende:
Hoi!
Ik heb de samenvatting niet gezien, maar ik weet zeker dat de slalom vanaf de middellijn, die eindigde door een sandwich van volegns mij Tiendalli en Vlaar, op de stip had gemoeten!
Misschien een beetje jaloers dat wij Suarez hebben en jullie Kolkka?![]()
Hoi Jorien!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:26 schreef anna43 het volgende:
Foto's van FC Groningen - Feyenoord online op www.fr-fotopage.nl
is de site van mijn neefje
Die had ik gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan had je zeker je bril vergeten Thomas?
Och, er zijn vast scheidsrechters die een penal hadden gegeven hoor, maar het was niet overduidelijk. Vond het zelf ook geen strafschop. Een aantal keer vaker dat het randje was, maar er waren eigenlijk geen duidelijke overtredingen die een 100% strafschop waren, geen eens 75%.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Die had ik gewoon mee hoor. Wat ik zei, ik heb de samenvatting niet gezien maar het leek in ieder geval dat ie gewoon gepakt werd. Ook waren er een paar twijfelgevallen, maar als de beelden uitwijzen dat het niks was dan hou ik m'n mond er wel over
![]()
Feyenoord uit haal ik met werk, Groningen niet...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Grunner het volgende:
En veel minder ver reizen
Ik hoop oa daarom op FC Utrecht. Al moeten we natuurlijk eerst nog wel zelf langs Feyenoord...
Hij speelde zeker een goede wedstrijd. heeft aardig wat ballen afgepakt en had zo nu en dan een goede pass. Prima gespeeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef savelkoul het volgende:
wat speelde Matthijs toch een prima pot, niet?
Het heeft Sankoh geen windeieren gelegdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Lev was niks. Meerdink viel ook weer tegen. Lovre had ook een mindere periode tijdens de wedstrijd.
Ze moeten maar es minder op stap denk ik
Eens! Ze moeten hun sport eens wat serieuzer gaan nemen, dat gestap de hele tijd, je bent professional hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Ze moeten maar es minder op stap denk ik
Een volle kuip gaat het niet worden dus, hooguit halfvol..quote:Feyenoord-Groningen : Sluiting tweede ring
Vanwege de tegenvallende verkopen voor deze wedstrijd is besloten om de tweede ring te sluiten evenals de gehele groene sector (E, EE, F, even, H, HH, J, JJ en Y1-3). Dit houdt in dat mensen die een kaart hebben gekocht voor de vakken die dicht blijven, verplaatst worden naar een ander (gelijkwaardig of beter) vak.
Men wordt verplaats op de volgende manier:
Alle supporters met kaarten voor de groene sector worden verwezen naar vak D (blauwe sector). Zij betreden het stadion via ingang 45-52. Kaarthouders van vak QQ gaan naar Q, RR naar R, TT naar T, UU naar U en V V naar V.
Bron: Feyenoord
quote:Paul Matthijs maandag onder het mes
ROTTERDAM - Paul Matthijs ondergaat maandag in het Erasmus Medisch Centrum een liesbreukoperatie. De aanvoerder van FC Groningen heeft bijna het hele seizoen al last van zijn spieren en liezen.
Door de klachten heeft Matthijs slechts 11 wedstrijden gespeeld, waarvan 5 duels in de basis. Hij speelt zondag in de tweede play-offwedstrijd nog in de Kuip tegen Feyenoord.
Als FC Groningen de finale van de play-offs bereikt, is Matthijs er dus niet meer bij.
rtvNoord
quote:
quote:
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:55 schreef venomsnake het volgende:
Maar als je de supporters op dat forum moet geloven hebben we een goede speler binnen gehaald..
Gokje: Bumsen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits...
Mag toch hopen van niet. Of bedoelde je geen eigen doelpunt?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:48 schreef mordradead het volgende:
Matthijs maakt vandaag de winnende treffer.
Hij herstelt zich inderdaad aardig. Maar man man, wat had ie een balverlies de eerste minuten.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Prosac het volgende:
Matthijs haalde anders wel die verschrikkelijke vrije trap van Kruiswijk voor Castelen weg.
Ja, dat wou ik net zeggen..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Prosac het volgende:
Op Planet gaat het uitvak nog lekker tekeer
Volgens mij ging die voor speelminuten en speelkansen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Prosac het volgende:
grappig dat vrijwel geen enkele speler die bij Groningen vertrekt om "het hogerop te zoeken" het daadwerkelijk redt.
Buijs, Kurt, van Gessel, Salmon
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:15 schreef savelkoul het volgende:
Geen gifje?
Idd. Heb de wedstrijd donderdag niet gezien, maar het was vandaag iig verdiend.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef The_Verve het volgende:
Verdiend!!!
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:52 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ok, zeg het maar jongens, wanneer gaan die kaarten in de verkoop?
quote:GRONINGEN - De kaartverkoop voor de wedstrijd FC Groningen-FC Utrecht gaat maandag van start.
Tot en met woensdag kunnen seizoenkaarthouders via Ticketbox hun plaats in de Euroborg kopen.
Vrijdag en zaterdag gaan de overgebleven kaarten in de vrije verkoop.
Aldus RTV Noord.
Hele goede speler met een goede techniek en een neusje voor de goal..quote:Op zondag 13 mei 2007 23:51 schreef clauwheee het volgende:
Lovre is voor mij dit seizoen echt een positief punt. Hij bewijst zich goed, is echt gegroeid.
Partizan!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:01 schreef Grunner het volgende:
Nu nog Utrecht en dan...
En voor Sankoh blijft natuurlijk interesse, van bijvoorbeeld Ajax. Ik denk dat die zich in de zomerstop voor hem gaan melden.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:20 schreef venomsnake het volgende:
Ben bang dat de jacht geopend is op spelers als Suarez, Lindgren, Lovre, Kruiswijk..
Hoop dat ze blijven.
Klopt, Matthijs terug naar AZ.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Partizan!![]()
[..]
En voor Sankoh blijft natuurlijk interesse, van bijvoorbeeld Ajax. Ik denk dat die zich in de zomerstop voor hem gaan melden.
Verder schijnt er nog een verrassende transfer van een Groningen-speler aan te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |