Je hebt het nu over een witte, wat je bedoelt is die zwarte..quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een vertrek van Kruiswijk zou voor de FC Groningen wel een aderlating zijn. Goede, talentvolle verdediger, ondanks dat 'ie af en toe nog wel heel knullig de fout in gaat.
PS. Succes vanmiddag tegen de Domstedelingen!!
omgquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een witte, wat je bedoelt is die zwarte..![]()
Ach, dat doelpunt was niet eens zo heel erg, dat kan gebeuren.. Roorda was daar minstens even schuldigquote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Snelste eigen doelpunt in de eredivie blijft vaak beter hangen dan een hele reeks prima wedstrijden op rij.
Succes met de 1-1quote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, dat doelpunt was niet eens zo heel erg, dat kan gebeuren.. Roorda was daar minstens even schuldig![]()
Anyways, ik ben weg naar 't stadion.. Nogmaals succes vanmiddag, trap Utrecht even naar het rechter rijtje (met hulp van NAC)
Volgens mij heeft FCU die Friese boeren wat misdaanquote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, dat doelpunt was niet eens zo heel erg, dat kan gebeuren.. Roorda was daar minstens even schuldig![]()
Anyways, ik ben weg naar 't stadion.. Nogmaals succes vanmiddag, trap Utrecht even naar het rechter rijtje (met hulp van NAC)
Heracles thuisquote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Afgezien van één keer zijn hand op de bal leggen is het juist oerdegelijke verdediger.
quote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daaaaaagquote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mad props voor die keepert van jullie. Mogen wij die hebben?quote:
Die zal wel naar AZ of PSV gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 16:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Mad props voor die keepert van jullie. Mogen wij die hebben?
quote:'PSV aast weer op Lindgren'
PSV heeft hernieuwde belangstelling voor Rasmus Lindgren. De Eindhovenaren zouden komende zomer willen proberen om de Zweedse middenvelder van FC Groningen vast te leggen.
Naar verluidt zou de transfer van Lindgren naar PSV al nagenoeg rond zijn. De Brabanders toonden in de winterstop ook al belangstelling voor de Zweedse middenvelder, maar nadien werd het een tijdje stil aan het geruchtenfront.
Lindgren moet in Eindhoven de opvolger worden van Philip Cocu. De routinier gaat komende zomer een punt zetten achter zijn carriere, waardoor PSV een nieuwe controlerende middenvelder wil aantrekken.
Aanvankelijk had PSV ook Stijn Schaars en Orlando Engelaar op het oog, maar deze spelers zouden niet haalbaar zijn. Het is sterk de vraag of AZ Schaars aan een concurrent wil verkopen en Engelaar zou liever naar Ajax verkassen.
Als de transfer doorgaan vindt zal PSV wel een afkoopsom op tafel moeten leggen voor de 22-jarige Lindgren. De middenvelder, die in Nederland eerder uitkwam voor Ajax, zou een slordige 5 miljoen euro moeten kosten. Lindgren speelt pas sinds maart vorig jaar in Groningen, maar heeft zich in deze periode stormachtig hebben ontwikkeld.
Waar Lindgren mogelijk gaat, lijkt Luis Suárez nog een seizoen in het Euroborg te blijven. De Uruguayaanse aanvaller maakt dit seizoen veel indruk in het elftal van trainer Ron Jans en trok al de aandacht van Werder Bremen. Arnold Kruiswijk vertrekt mogelijk wel. De verdediger wordt gevolgd door Hannover 96.
Voetbalzone
Slechter dan dat van de arena? Slechter dan dat van het philips stadion? Daar zit je ver van het veld en ook nog eens achter een kutnet..quote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar jullie hebben het slechtste uitvak van nederland![]()
![]()
Kan je verzekeren dat de interesse van PSV in Lindgren behoorlijk serieus is...quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Volgens mij zit je in de Euroborg (en ik spreek nu even uit ervaring) ook niet echt dicht op het veld, daarzo bovenin.. Het uitvak zelf is verder wel prima, genoeg ruimte/plaats/catering/etc., snap alleen niet wie die klapstoeltjes heeft bedacht![]()
Toegang (contrôle/draaihek) en tunnel is dramatisch.. Maar afijn, ik heb bij andere stadions ook nergens een rode loper zien liggen.. dat hoort er nu eenmaal bij.
Jammer van het mindere resultaat vanmiddag. Echter won NAC ook niet en haalde Roda flink uit, dus het had ook niet veel uitgemaakt.. alleen spelen jullie nu eerst thuis tegen Feyenoord ipv de return thuis..
PS. Eilanden: Wat ik tegen Utrecht heb? Niet zo heel veel eigenlijk, behalve die 1-0, 0-0 en dat ongelovelijke anti-voetbal/schopperij wat er af en toe, zeker 'bij ons' op 30 december, wordt/werd gespeeld..
5 miljoen euro is echt gigantisch voor zo'n speler. Robben ging nog weg destijds voor 9 miljoen gulden, moet je nagaan. Maar goed, toen kostte een biertje ook twee gulden. Ben benieuwd wat ze met die centen gaan doen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat de interesse van PSV in Lindgren behoorlijk serieus is...
zolang er vanuit het uitvak ook nog steeds bier, cola en pis en andere shit over de rand wordt gegooid, verdwijnt dat net ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
bedroevend.
eens kijken of ik met de trein kan
Daarom hadden ze het uitvak ook op de onderste ring moeten plaatsen. Maar dat kon niet vanwege die geweldige 'omloop'.quote:Op maandag 30 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
zolang er vanuit het uitvak ook nog steeds bier, cola en pis en andere shit over de rand wordt gegooid, verdwijnt dat net ook niet![]()
Donderdagavond is wel gezellig in Stad hoor...quote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
pff trein gaat niet meer terug om 22 uur
Die 1-0 hadden jullie aan jezelf te danken, had die Dingsdag maar niet zo dom aan Fortuné moeten hangen, die 0-0 werd niet met het meest positieve voetbal gehaald, maar het halve team was toen geblesseerd, dus onder de omstandigheden een aardig resultaat. Als je een hekel moet gaan krijgen aan ieder uit-team dat niet zo positief speelt, dan moet je al gauw aan een groot deel van de eredivisie een hekel krijgenquote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. Eilanden: Wat ik tegen Utrecht heb? Niet zo heel veel eigenlijk, behalve die 1-0, 0-0 en dat ongelovelijke anti-voetbal/schopperij wat er af en toe, zeker 'bij ons' op 30 december, wordt/werd gespeeld..
ow omdat ik het ben is het leuk,quote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daarom hadden ze het uitvak ook op de onderste ring moeten plaatsen. Maar dat kon niet vanwege die geweldige 'omloop'.
Maar goed, kan er niet mee zitten dat het uitvak niet geweldig is. Voor Jorien vind ik het bijvoorbeeld wel leuk...![]()
[..]
Donderdagavond is wel gezellig in Stad hoor...
Leuk!quote:FC Groningen praat met Chelsea over samenwerking
Gepubliceerd op 29 april 2007, 22:08
groningen -
FC Groningen werkt aan een samenwerkingsverband met Chelsea. Algemeen directeur Hans Nijland en manager technische zaken Henk Veldmate voerden daarover afgelopen weekeinde in Londen een oriënterend gesprek met directeur Peter Kenyon van de kampioen van Engeland.
De contacten tussen FC Groningen en Chelsea zijn gelegd door Hans Robben, de vader van Arjen.
”Wij hebben”, laat Veldmate weten, ”geproefd aan de mogelijkheden die er zijn om wat voor elkaar te kunnen betekenen. Chelsea heeft een eerste selectie van 24, 25 man en verder ook heel veel geld geïnvesteerd in spelers van 18 tot 20 jaar. Dat zijn jongens die nog niet klaar zijn voor het niveau van het eerste elftal van Chelsea, maar op elk ander niveau heel goed mee kunnen.”
”Of wij streven naar een vorm van partnership?”, herhaalt Nijland de vraag. ”Als we het zo zouden benoemen lopen we nog wat te hard van stapel. Maar we gaan het wel een vervolg geven. Volgende maand komt een afvaardiging van Chelsea naar Groningen en praten we verder.”
bron: http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/voetbal/article1812465.ece
Jorien de gekste.quote:Op maandag 30 april 2007 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow omdat ik het ben is het leuk,
met de playoffs het uitvak weer aanvallen![]()
heb een beetje een dubbel gevoel bij dit bericht.quote:
quote:Stel je eens voor zeg: Chelsea koopt Alves van Heerenveen en stalt hem 2 jaar bij fc Groningen. Zal me dat lachen worden.
Helemaal niets in rotterdamquote:Op maandag 30 april 2007 11:25 schreef dolledingo het volgende:
Heerlijk leedvermaak, van juichende jood naar jankende jood!![]()
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26335
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26339
[afbeelding]
quote:FC Groningen en Chelsea praten over samenwerking
GRONINGEN - FC Groningen en de Engelse landskampioen Chelsea gaan mogelijk samenwerken.
Directeur Nijland en technisch manager Veldmate van de FC zijn afgelopen vrijdag naar Londen afgereisd. Ze hebben daar gesproken met de directeur van Chelsea en ze hebben een wedstrijd bijgewoond. Vertegenwoordigers van Chelsea zullen binnenkort ook een bezoekje brengen aan de Euroborg.
Volgens Nijland gaat het om 'oriënterende' gesprekken en is er niet gesproken over het uitwisselen van spelers.
rtvnoord
hey dat stadion komt me bekend voorquote:Op maandag 30 april 2007 16:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding] Interview met Nijland..
http://www.fcgroningen.nl/index.php?m1=14quote:Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe duur zijn kaarten voor gronigen fans tegen feyenoord op 10 mei ?
quote:“Het is niet te doen gebruikelijk om te reageren op berichten die verschijnen in de media. Deze keer voelen we ons daartoe wel geroepen nadat RTV Noord afgelopen weekeinde melding maakte van een overgang van Arnold Kruiswijk naar Hannover 96. Dit heeft ons bijzonder gestoord, want hiervan is op de eerste plaats geen enkele sprake en daarnaast verwachten wij van een betrouwbare mediapartner als RTV Noord dat zij dit soort zaken verifieert bij de club.”
“Over een transfer van Kruiswijk naar Hannover is geen enkel contact geweest, niet met de club en niet met de zaakwaarnemer. Door onzorgvuldig journalistiek handelen zijn veel supporters op het verkeerde been gezet en dat is heel vervelend. Wij hebben onze onvrede over deze manier van berichtgeving ook gemeld bij de directie van RTV Noord.”
FC Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |