Het heeft Sankoh geen windeieren gelegdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Lev was niks. Meerdink viel ook weer tegen. Lovre had ook een mindere periode tijdens de wedstrijd.
Ze moeten maar es minder op stap denk ik
Eens! Ze moeten hun sport eens wat serieuzer gaan nemen, dat gestap de hele tijd, je bent professional hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Ze moeten maar es minder op stap denk ik
Een volle kuip gaat het niet worden dus, hooguit halfvol..quote:Feyenoord-Groningen : Sluiting tweede ring
Vanwege de tegenvallende verkopen voor deze wedstrijd is besloten om de tweede ring te sluiten evenals de gehele groene sector (E, EE, F, even, H, HH, J, JJ en Y1-3). Dit houdt in dat mensen die een kaart hebben gekocht voor de vakken die dicht blijven, verplaatst worden naar een ander (gelijkwaardig of beter) vak.
Men wordt verplaats op de volgende manier:
Alle supporters met kaarten voor de groene sector worden verwezen naar vak D (blauwe sector). Zij betreden het stadion via ingang 45-52. Kaarthouders van vak QQ gaan naar Q, RR naar R, TT naar T, UU naar U en V V naar V.
Bron: Feyenoord
quote:Paul Matthijs maandag onder het mes
ROTTERDAM - Paul Matthijs ondergaat maandag in het Erasmus Medisch Centrum een liesbreukoperatie. De aanvoerder van FC Groningen heeft bijna het hele seizoen al last van zijn spieren en liezen.
Door de klachten heeft Matthijs slechts 11 wedstrijden gespeeld, waarvan 5 duels in de basis. Hij speelt zondag in de tweede play-offwedstrijd nog in de Kuip tegen Feyenoord.
Als FC Groningen de finale van de play-offs bereikt, is Matthijs er dus niet meer bij.
rtvNoord
quote:
quote:
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:55 schreef venomsnake het volgende:
Maar als je de supporters op dat forum moet geloven hebben we een goede speler binnen gehaald..
Gokje: Bumsen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |