quote:Op donderdag 26 april 2007 19:33 schreef dolledingo het volgende:
bah, wat een lelijke nieuwe banner.
Misschien omdat 1991 een geweldig jaar was voor Groningen.quote:
Dit jaar kunnen de feyenoorders er een 8e bijplakkenquote:
Groningen heeft dit jaar al 5 punten meer dan in dat jaar, dus het zou niet echt veel waarde voor mij hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien omdat 1991 een geweldig jaar was voor Groningen.
Maar dat snapt zo'n domme havenarbeider vast niet
Punten zeggen niet altijd alles..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Groningen heeft dit jaar al 5 punten meer dan in dat jaar, dus het zou niet echt veel waarde voor mij hebben.
Als je er nu ff bij zet welk lettertype je graag wilt zien..?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:34 schreef don-diablo het volgende:
niets mis met die nieuwe banner alleen vind ik het gebruikte lettertype lelijk
Die kan ook aardig voetballen idd.quote:
Van Stenman verwacht ik wel wat, lijkt me een echte versterking ten opzichte van V.d.Linden.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die kan ook aardig voetballen idd.![]()
Als er geen gekke dingen gebeuren deze zomer gewoon weer in de spits met Nevland volgend seizoen.
Zou mooi zijn als we de groep bij elkaar weten te houden. Die Stenman er nog bij en waarschijnlijk nog een extra aanvaller.
Ben ook benieuwd of die braziliaanse keeper nog komt, hoewel V.Loo het prima doet nu is wat extra concurrentie nooit verkeerd.
Roorda hoeft niet meer wmb.
Toen was een overwinning nog 2 punten, domme klootviool.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Groningen heeft dit jaar al 5 punten meer dan in dat jaar, dus het zou niet echt veel waarde voor mij hebben.
Maar een hand van een domme boer is al gauw gevuld.
relaxoquote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Punten zeggen niet altijd alles..
[..]
Als je er nu ff bij zet welk lettertype je graag wilt zien..?
deze ok?
[afbeelding]
Whehequote:Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Toen was een overwinning nog 2 punten, domme klootviool.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Toen was een overwinning nog 2 punten, domme klootviool.
Damn, die moeten we er als het even kan wel bij hebben zondag..quote:Kruiswijk en Lindgren onzeker voor Utrecht
Twee dagen voorafgaand aan de laatste competitiewedstrijd van het seizoen is het nog onzeker of Arnold Kruiswijk (achillespees) en Rasmus Lindgren (enkel) inzetbaar zijn in het duel tegen FC Utrecht. Zaterdag na de training wordt bekeken of het al dan niet verantwoord is te spelen. De overige achttien spelers van de eerste selectie zijn fit.
Bron: FC Groningen
Omdat het een link was toen ik een screenshot nam van de FC sitequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:26 schreef dolledingo het volgende:
waarom staat holla eigenlijk in het groen?
Aldus RTV Noord.quote:GRONINGEN - Het is vrijwel zeker dat Arnold Kruiswijk aan het eind van het seizoen FC Groningen gaat verlaten.
De 22-jarige verdediger wil z'n loopbaan in Duitsland voortzetten bij Hannover '96, de nummer negen van de Bundesliga. Kruiswijk heeft bij FC Groningen nog een contract tot 1 juli 2008. Hannover moet dus een afkoopsom betalen.
Kruiswijk is bezig aan z'n zesde seizoen bij FC Groningen en is afkomstig van de jeugd in Appingedam.
Erg mooie fotoquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef The_Verve het volgende:
Ik had deze foto trouwens nog online staan. Weet niet of je hem nog wil gebruiken voor de OP?
[afbeelding]
Och, het is opzich wel een mooie club met een gigantisch stadion.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:34 schreef Noca het volgende:
Misschien ben ik niet helemaal objectief, maar dit zie ik nou niet echt als een vooruitgang voor Kruiswijk.. zou jammer zijn als hij vertrekt!
Klopt als een bus. Het ziet er alleen naar uit dat het al beklonken is en dan wil ik wel dat hij voor een aanzienlijk bedrag de deur uit gaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:35 schreef Noca het volgende:
Centjes zijn mooi, maar ik heb liever dat hij gewoon niet vertrekt...
quote:Transfer Cornelisse afgeketst op salarisvoorwaarde
GRONINGEN - De transfer van FC Groningen-speler Yuri Cornelisse naar De Graafschap gaat niet door.
Cornelisse zou een contract voor drie jaar kunnen tekenen bij de Superboeren. De club uit de Achterhoek heeft er echter een clausule in opgenomen met daarin de voorwaarde dat als de club degradeert, Cornelisse in salaris achteruitgaat. Daar gaat de Groninger niet mee akkoord.
Cornelisse mag Groningen verlaten, ondanks een doorlopend contract. Dit seizoen komt Cornelisse namelijk niet of nauwelijks voor in de plannen van trainer Ron Jans.
quote:Kruiswijk en Lindgren spelen wél tegen Utrecht
GRONINGEN - Arnold Kruiswijk en Rasmus Lindgren spelen zondag toch met FC Groningen tegen FC Utrecht.
Vrijdag was het nog onzeker of de twee spelers aan konden treden. Kruiswijk had last van zijn achillespees en Lindgren van zijn enkel. Beide spelers hebben zaterdagochtend een laatste test ondergaan.
De opstelling van de FC is als volgt:
In het doel staat Van Loo. De verdedigers zijn Svejdik, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Het middenveld bestaat uit Van de Laak, Lindgren, Lovre en Levchenko. Nevland en Suárez staan in de spits.
Wat moet hij bij zo'n Duitse prutsclub? Hij moet gewoon naar de Nederlandse top gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:28 schreef Marrek het volgende:
[..]
Aldus RTV Noord.
Zou het zelf erg jammer vinden... Zeker verdedigend een dragende kracht voor de FC![]()
Ik denk dat die prutsclub meer betaalt dan FCG... en naar welke Nederlandse topclub moet hij dan gaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:55 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wat moet hij bij zo'n Duitse prutsclub? Hij moet gewoon naar de Nederlandse top gaan.
Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat die prutsclub meer betaalt dan FCG... en naar welke Nederlandse topclub moet hij dan gaanBij AZ, Ajax en PSV zie ik hem niet direct als toegevoegde waarde
Feyenoord zie ik nu echt als directe concurrent en laten we die nou niet beter gaan maken met onze toppers.quote:
We winnen 4-0 in een uitverkocht PLSquote:
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Afgezien van één keer zijn hand op de bal leggen is het juist oerdegelijke verdediger.quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Goede, talentvolle verdediger, ondanks dat 'ie af en toe nog wel heel knullig de fout in gaat.
Je hebt het nu over een witte, wat je bedoelt is die zwarte..quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een vertrek van Kruiswijk zou voor de FC Groningen wel een aderlating zijn. Goede, talentvolle verdediger, ondanks dat 'ie af en toe nog wel heel knullig de fout in gaat.
PS. Succes vanmiddag tegen de Domstedelingen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |