en wij dus ook combi,quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
16 bussen als max krijgen jullie naar ons toe... combi
zover ik weet is ajax naar Heerenveen geen combi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef The_Verve het volgende:
Uiteraard. Alle wedstrijden in de play offs zijn combi's...
heerenveen-ajax is vrij vervoer...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef The_Verve het volgende:
Uiteraard. Alle wedstrijden in de play offs zijn combi's...
Klopt. Las het ook net nadat ik gepost had. Beetje apart...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
zover ik weet is ajax naar Heerenveen geen combi.
Ondanks dit bericht komen er dus toch Rotterdammers naar Groningen?quote:Oproep tot boycot van FC Groningen - Feyenoord
Datum: 02-05 | Bron: FR4Ever.nl Auteur: J
Langs deze weg willen wij het Legioen oproepen de wedstrijd FC Groningen - Feyenoord in de play-offs te boycotten. Zowiezo zijn wij allemaal tegen de play-offs. Daar komt bij dat Feyenoord supporters op last van de gemeente Groningen verplicht met een buscombi af moeten reizen naar Groningen. Dit terwijl de twee voorgaande wedstrijden in het Euroborg Stadion zonder problemen met eigen vervoer bezocht konden worden. Om het feest helemaal compleet te maken kost een kaartje ook nog eens maar liefst 28 euro!
Genoeg redenen dus om de wedstrijd te boycotten. Gelieve gehoor aan deze oproep te geven!
we zijn al aan bus 9 toe. Gaat lekker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
16 bussen als max krijgen jullie naar ons toe... combi
Op losse kaarten dus ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef Grunner het volgende:
+ 1, want de GF-bus (dubbeldekker) is daar nog niet bij gerekend. Die gaat buiten de officiele verkoop om.
Zijn dat losse kaarten ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijnes ook. Gisteren mn thuiskaartje gehaald en Clau gaat ook mee in de GF-bus naar Rotjeknor.
ow oke, maar waarom tellen ze die bus niet mee dan ? Hoe zit dat bij julliequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef Grunner het volgende:
Nee, gewoon voor uitvak.
Vaag, kunnen mensen met SV niet makkelijk met hun meereizen dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:33 schreef Grunner het volgende:
Z-side en GF kunnen vooraf al een bus reserveren en regelen vervolgens zelf de verkoop daarvan. Die kaarten komen dus niet in de vrije verkoop waardoor er in dit geval één bus minder in de losse verkoop komt. Wordt dus wel gewoon meegeteld in het totaal van 16 bussen.
Ah, dan kunnen we gezellig naast elkaar zittenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef clauwheee het volgende:
en Clau gaat ook mee in de GF-bus naar Rotjeknor.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen we gezellig naast elkaar zitten![]()
Playoffs of niet, ik steun mn club wel gewoon bij de wedstrijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Erasmusch het volgende:
Bij jullie helemaal geen boycot dus?
Behalve tegen W2?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Playoffs of niet, ik steun mn club wel gewoon bij de wedstrijden.
Ik ben ook wel eens boos op mijn vriendin.. waardoor ik even geen zin heb in het relationele geneuzel. Betekent niet dat ik ondanks mijn boosheid mijn vriendin niet meer zal steunen.. als wij tegen Willem2 fc groningen niet hadden willen steunen dat waren we niet naar de euroborg gekomen. Die gedachtengang moeten de feyenoorders ondertussen wel begrijpen.. o nee wacht, zij verlaten massaal de kuip bij een dik verlies, gaan rellen en vooral hun club niet meer steunen. Dan zijn wij groningers toch de meest voorbeeldige supportersquote:
Precies, ook als (jonge) voetballer mag je af en toe lekker uitgaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Prosac het volgende:
Van der Laak en Lovre worden meestal samen in de stad aangetroffen. Maakt eigenlijk ook geen zak uit welke kroeg je bent.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Prosac het volgende:
Van der Laak en Lovre worden meestal samen in de stad aangetroffen. Maakt eigenlijk ook geen zak uit welke kroeg je bent.
Lev en Suarez waren dr ook bij, waren heule nacht in Enzo later.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Noca het volgende:
Met koninginnenacht kwam ik hem al tegen met van de Laak en Levchenko.
Ik kan me nog wel een andere boycot herinneren dit seizoenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het nut van het boycotten van de playoffs zie ik niet echt voor ons.. maar ik kan me voorstellen dat je als feyenoorder in een calimero schulpje kruipt. Lekker uithuilen en gefrustreerd zijn omdat je cluppie niet meer is wat het was.. kunnen accepteren is een eigenschap wat die kakkerlakken nog moeten leren![]()
oh wacht...quote:dolledingo - vrijdag 4 mei 2007 @ 11:41
Klik hier om het fotoboek van dolledingo te bekijkenKlik hier om naar de homepage van dolledingo te gaan.PMKlik hier om het profiel van dolledingo te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
ow wacht.. betekent dit wederom het begin van een 7 minuten discussie
Gaat Koen dan niet met zijn vriendin op stap? Die is echt te lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef Prosac het volgende:
Valt me dan nog mee dat ze zo redelijk normaal kunnen stappen. Vorig jaar een keer Robben in de drie gezien. Zitten in een hoekje aan de bar kon hij doen en zolang er wat vrienden omheen stonden, hoefde hij niet steeds handtekeningen uit te delen en foto's te maken.
Onder de spelers van de FC zijn met name &zo, het feest en de drie nogal populair. Maar voor Koen en Goran maakt het niet zoveel uit, die kom je inderdaad overal tegen. Shadrak tot Blauwe Engel
Euh nee. Vaak niet. Gisteren mocht ze wel even mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Gaat Koen dan niet met zijn vriendin op stap? Die is echt te lekker.
Het was een normale vraag, hier is ook niet specifiek tot een boycot opgeroepen zoals vorig jaar wel het geval was. Op de rest van je geblaat ga ik maar niet in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos op mijn vriendin.. waardoor ik even geen zin heb in het relationele geneuzel. Betekent niet dat ik ondanks mijn boosheid mijn vriendin niet meer zal steunen.. als wij tegen Willem2 fc groningen niet hadden willen steunen dat waren we niet naar de euroborg gekomen. Die gedachtengang moeten de feyenoorders ondertussen wel begrijpen.. o nee wacht, zij verlaten massaal de kuip bij een dik verlies, gaan rellen en vooral hun club niet meer steunen. Dan zijn wij groningers toch de meest voorbeeldige supporters![]()
Het nut van het boycotten van de playoffs zie ik niet echt voor ons.. maar ik kan me voorstellen dat je als feyenoorder in een calimero schulpje kruipt. Lekker uithuilen en gefrustreerd zijn omdat je cluppie niet meer is wat het was.. kunnen accepteren is een eigenschap wat die kakkerlakken nog moeten leren![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh nee. Vaak niet. Gisteren mocht ze wel even mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |