kinderen brandmerken is al heeeeeel lang verboten hoor...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgende week hoor ik meer over 2 ijzers die ik nog in het vuur heb.
Als je 'm te hard zet komt er zeker een kogel uit...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft er iemand hier nog interesse in B&W DM 2 speakers?
[afbeelding]
Uiteraard zonder die rare poot eronder.
Dit was slechts een voorbeeld foto! Als je het erg graag wilt zal ik zelf een foto maken...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Autodidact het volgende:
Zit je nou de troep van Marco en Linda te verkopen, Rock?
Omdat het moet van z'n studie?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef sizzler het volgende:
Een vriend van me gaat stage lopen in Marokko. Bij de ambassade.
Geen idee waarom.
Nope. Ik ben voorzien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit was slechts een voorbeeld foto! Als je het erg graag wilt zal ik zelf een foto maken...
De aanleg is gedaan door deen dronken mallot. Ben nu wat aan het verbouwen en kom bergen onlogische onzin tegen. Dat nog buiten het feit dat er in de woonkamer 10 lampen op één schakelaar staan en de overige 3 lampen op 3 schakelaartjes..quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef sigme het volgende:
He Napalm, wat is er met je elektriek?
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid. Hij wilde alleen nog iets internationaals doen. Dus gaat hij naar Marokko.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Omdat het moet van z'n studie?![]()
Rabat geloof ik. Is dat de hoofdstad?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid. Hij wilde alleen nog iets internationaals doen. Dus gaat hij naar Marokko.
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Als je denkt dat je leven kut is, denk dan aan deze gozert met z'n 50kilo zware tumor.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.
Ja, Rabat is de hoofdstad.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Rabat geloof ik. Is dat de hoofdstad?
Hij wilde "Het zijn net mensen" van Joris Luyendijk lezen als voorbereiding. Ik heb "Allah & Eva" aangeraden van Betsy Udink.quote:
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehadquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid.
Kon je hele vuist erin?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehad..
Ik ben het grondig eens met je onderschrift. Wat een stelletje zuurpruimen boven de grote rivieren.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk feestje voor MAROKKO MAROKKO MAROKKO Mutant http://video.google.com/videoplay?docid=-4555231223833365830
Je hebt nog hetzelfde kapsel.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hier was ik ook trouwens http://video.google.com/videoplay?docid=8659431522337432326&q=Hellraiser
Dit is 13 jaar geleden
Pacman heerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Wl7BFmtwJKE
[afbeelding]
Ik ga niet vertellen op welke tijd ik sta.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt nog hetzelfde kapsel.![]()
Erg he? Vooralquote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben het grondig eens met je onderschrift. Wat een stelletje zuurpruimen boven de grote rivieren.
Waarom moet ik daar aan denken?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Als je denkt dat je leven kut is, denk dan aan deze gozert met z'n 50kilo zware tumor.
Ik denk niet dat roken een darmtumor veroorzaakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.
Opgelicht? Uitgeknepen? Afgeperst?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Apropos het volgende:
Dood aan de zakenwereld.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die_Hofstadtgruppe is playing: http://www.youtube.com/watch?v=zDr0K_UOT3Q
Ziek van al het nutteloze Angelsaksische jargon.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Opgelicht? Uitgeknepen? Afgeperst?
Puur bedoeld om verwarring te zaaien.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ziek van al het nutteloze Angelsaksische jargon.
Nee, dan de ambtenarij zeker?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ziek van al het nutteloze Angelsaksische jargon.
Ik merk wel dat ik opeens meer schuim op mijn biertje krijg. Zo proberen ze weer wat geld terug te verdienen.quote:
Bovendien zal een boete alleen maar leiden tot prijsverhogingen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik opeens meer schuim op mijn biertje krijg. Zo proberen ze weer wat geld terug te verdienen.
Dat denk ik dus ook. Een absurde boete en de biermarkt was toch al verkloot door de grote jongens.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bovendien zal een boete alleen maar leiden tot prijsverhogingen.Ze moeten die boete toch terug verdienen...
de bonus wordt duur betaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bovendien zal een boete alleen maar leiden tot prijsverhogingen.Ze moeten die boete toch terug verdienen...
In de UK zijn snelwegen inderdaad een relatief recente uitvinding.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, voordat lopend minderwaardigheids "Marokko Marokko Marokko"-complex Mutant begon te huilen ging het erover dat er slechts in Noord-West Europa en Noord-Oost Amerika een echt dicht snelwegnetwerk is.
Zelfs in de UK zijn er maar een paar snelwegen:
[afbeelding]
Is wel een boeiende omgeving om stage te lopen denk ikquote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef sizzler het volgende:
Een vriend van me gaat stage lopen in Marokko. Bij de ambassade.
Geen idee waarom.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehad..
Kanker is kanker.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat roken een darmtumor veroorzaakt.
Dat zouden de meisjes in Nederland ook eens wat vaker moeten doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die_Hofstadtgruppe is playing: http://www.youtube.com/watch?v=zDr0K_UOT3Q
matige begeleiding en matig cursussen. Bleh, met echt werken leer je meer. Ik zou het alleen doen als je zeker weet dat je 10+ jaar voor dat ministerie wil blijven werken want zo krijg je wel een redelijk netwerk.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
En ze verdienen net zo veel weinig als ieder ander die net begint.
Meki wil je vast helpenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
heb je een flitspaal in de aanbieding, Rock?
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Islam is vrede en een verrijking voor het Westen: Iran laat moorden uit islam onbestraft
Islam = vrede. Hand in hand over straat lopen is natuurlijk ook niet goed te praten.quote:Ze werden geëxecuteerd door de militieleden omdat ze samen in het openbaar over straat waren gegaan.
Inderdaad niet. Wat een schandelijk gedrag. En zo beledigend voor moslims. Beledigend tot in het diepste puntje van je ziel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Islam = vrede. Hand in hand over straat lopen is natuurlijk ook niet goed te praten.
Werkt zeuren over flat, vrouw en printercartridges niet meer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg er was toch zo'n applicatie waarmee je posts van users kunt blokken? Ik wil graag die van gelly blokken, ik wil ze niet meer lezen. Dan hoef ik me er ook niet meer aan te ergeren.
ik zie niet in waarom dit een Europees iets moet zijn. WWeer een stapje verder naar het één-Europa superstaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:50 schreef sigme het volgende:
Gelijkschakeling straf EU bij aanzetten tot haat of geweld
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Islam is vrede en een verrijking voor het Westen: Iran laat moorden uit naam islam onbestraft
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ze zijn niet te zien via google maps.
Eerst even klotewerkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het weekend begint bijna. Nu eerst nog even werken.
quote:
Ben je een moord aan het beramen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
Oh, jullie zijn niet vandaag vrij? Ik weer eens wel..
't Ziet er naar uit een wat frissere dag te worden, ik ga vandaag maar eens een geul graven denk ik.
Zoals de waard is vertrouwt 'ie z'n gasten..quote:
Langharig werkschuw tuig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
Oh, jullie zijn niet vandaag vrij? Ik weer eens wel..
't Ziet er naar uit een wat frissere dag te worden, ik ga vandaag maar eens een geul graven denk ik.
Welk stukje van 'geul graven' moet ik je uitleggenquote:
Sommigen zijn werkelijk zo dom en sommigen doen zich zo voor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn sommige users nou werkelijk zo dom of doen ze zich enkel zo voor
Welk stukje van weer eens vrij hebben begrijp je niet uit je eigen zinquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef sigme het volgende:
Welk stukje van 'geul graven' moet ik je uitleggen?
Ik wacht even met lezen tot ik m'n boterham met chocopasta op hebquote:
Het stuk waarin jij denkt dat vrij hebben betekent dat er niet gewerkt wordt..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk stukje van weer eens vrij hebben begrijp je niet uit je eigen zin?
Tijdens werktijd een geul graven -> werk, in vrije tijd een geul graven -> hobby.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef sigme het volgende:
Het stuk waarin jij denkt dat vrij hebben betekent dat er niet gewerkt wordt..
Daar is het gewoon policy, volgens m'n senior.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dan de ambtenarij zeker?
Doet me denken aan de laatste column van Kuitenbrouwer in HP/deTijd waarin hij een schoolklas teksten van Wouter Bos laat verklaren.quote:
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:07 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook eens een keer niet
*** CDA dominant bij verdeling posten ***
Het CDA is het laatste jaar veel succesvoller in het behouden van burgemeestersposten dan alle andere partijen. Vooral de PvdA heeft veel posten moeten inleveren....
http://www.volkskrant.nl/(...)bij_verdeling_posten
SP is nog niet salonfähig genoeg om veel posten te krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.
quote:Four women who forced two toddlers to fight each other and then filmed them have been given suspended sentences.
The women, all from the same family, admitted goading the youngsters to hit each other.
When one child did not fight, they called him a "wimp" and a "faggot", Plymouth Crown Court heard.
The four recorded the tussle on a home video camera for seven minutes, despite one victim tearfully trying to get away after being punched in the face.
Zara Care, 29, Carole Olver, 48, Serenza Olver, 29, and Danielle Olver, 19, all from North Prospect, Plymouth, were given 12-month sentences suspended for two years.
The film had been discovered by chance and reported to social services.
During the fight, both children - a boy and a girl - were at different times reduced to tears but shouted at to carry on.
At one stage the boy was cheered for using a magazine as a weapon and repeatedly hitting the girl around the head.
A hairbrush was later thrown in to the room for them to use.
Judge Francis Gilbert, sentencing, said: "You were cruel, callous, clearly causing the children to hurt each other for your own pleasure."
Care admitted causing or procuring the children to be ill-treated in a manner likely to cause unnecessary suffering of injury.
The other three pleaded guilty to jointly inciting the ill treatment of children.
Volgens mij gaat dat per onderhandeling en niet per aantal zetels.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.
Dacht ik ook maar de stemmenverhoudingen zullen toch ook wel meespelen denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat per onderhandeling en niet per aantal zetels.
.. en de gristenen spreken in tongen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar de stemmenverhoudingen zullen toch ook wel meespelen denk ik.
WTF? Ik dacht dat het hele idee achter liefdadigheidsconcerten was dat de artiesten er voor niets optraden. Of ging het om een liefdadigheidsconcert ten goede van deze rapper?quote:Snoop Dogg eist Xbox van Unicef
Snoop Dogg weigerde afgelopen dinsdag bijna mee te werken aan een liefdadigheidsconcert van Unicef, omdat de organisatoren vergeten waren een Xbox voor hem klaar te zetten. Een vergoeding van 150.000 dollar was blijkbaar niet genoeg om zijn volledige medewerking te krijgen. Gelukkig was iemand in allerijl bereid om de Xbox van zijn kinderen uit te lenen. Snoop betrad overigens een uur te laat het podium omdat hij te druk bezig was met gamen.
Wat een onzin. Het is de taak van iedere moslim om een broeder te wijzen op zijn fouten. Als ik in een moskee merk dat ze er ook Haribo snoep verkopen met daarin gelatine, dan wijs ik ze daar ook op. Daarom ben je niet direct een extremist. Als ik een oud vrouwtje waarschuw als ze de straat oversteekt, ben ik dan ook een extremist?quote:Geen alcohol meer in veel allochtone snackbars Antwerpen
BRUSSEL - (Belga) Allochtone uitbaters van snackbars in Antwerpen schrappen steeds vaker alcohol van hun menukaart, onder druk van fundamentalistische moslims. Vooral de restaurantuitbaters op de Turnhoutsebaan worden geviseerd, zo melden verschillende kranten vrijdag.
Moslimextremisten stappen de restaurants binnen en wijzen de uitbaters erop dat het in strijd is met de islam om alcohol te schenken. "Ze blijven dat doen tot de uitbaters zwichten", zegt Farid Hemdane (sp.a-Spirit), voorzitter van de districtsraad in Borgerhout. (BAR)
En wellicht gewoon de politieke voorkeur van de koningin. Zij weet altijd beter dan de bevolking van de stad natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar de stemmenverhoudingen zullen toch ook wel meespelen denk ik.
Neen. Allah moet een handje geholpen worden door zijn soldaten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
Waar bemoei je je dan mee? Iemand mag in z'n snackbar toch gewoon verkopen waar hij of zij zin in heeft?
Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor niet-moslimsquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
Waar bemoei je je dan mee? Iemand mag in z'n snackbar toch gewoon verkopen waar hij of zij zin in heeft?
Nou het lijkt wel als dwang of in elk geval intimidatie over te komen als ik het zo lees...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor niet-moslimsHet is niet alsof ze de eigenaren dwingen ofzo.
Hij is groot! Hij is machtig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Neen. Allah moet een handje geholpen worden door zijn soldaten.
Ja, als ik de auteur van het artikel zou geloven zou ik dat ook kunnen denken. Helaas voor de auteur neem ik zijn perceptie met een flinke korrel zout aangezien ik me er iets heel anders bij voorstel. Maar grote kans dat jij het wel geloofwaardig vindt als zijn gedachtengoed ook in jouw straatje past.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel als dwang of in elk geval intimidatie over te komen als ik het zo lees...
Als jij er het fijne niet van weet hoe wee je dan dat er geen sprake is van dwang of intimidatie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, als ik de auteur van het artikel zou geloven zou ik dat ook kunnen denken. Helaas voor de auteur neem ik zijn perceptie met een flinke korrel zout aangezien ik me er iets heel anders bij voorstel. Maar grote kans dat jij het wel geloofwaardig vindt als zijn gedachtengoed ook in jouw straatje past.
Waarschijnlijk om dezelfde reden als waarom jij er maar al te makkelijk vanuit gaat dat er wel sprake is van dwang of intimidatie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als jij er het fijne niet van weet hoe wee je dan dat er geen sprake is van dwang of intimidatie?
Mag ik je wel niet-mens noemen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wens niet niet-moslim genoemd te worden. Alsof de moslim boven de mens staat.
Ik ben geen moslim.quote:
Spamhoer.quote:
Alweer een typische CDA-truuk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hey wat mooi. Het voorbeeld wat ik al jaren geleden aanhaalde nu ook in het nieuws!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
Zo machtig dat ik iedere avond me reet met een bladzijde uit de knoran afveegquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hij is groot! Hij is machtig!
![]()
Hoe kom je daar bij ? Het gekke is echter dat je je als communist ontpopt op het moment dat moslims ergens een vinger in de pap hebben. Het is toch aan de ondernemer om te bepalen wat ie verkoopt ? Het lijkt wel of jij islamitische ondernemers wil verplichten bier te verkopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Was toch allemaal niet waar en zo?
De laatste keer dat ik bier heb gedronken bij een snackbar was bij een met een allochtone uitbater in Den Haagquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hey wat mooi. Het voorbeeld wat ik al jaren geleden aanhaalde nu ook in het nieuws!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ibJ_FynNQigquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Opbouwen in Afghanistan.
![]()
Balk en pvda hebben nu bloed aan hun handen voor dat kankerland.
[ WEEK 16 ]quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doet me denken aan de laatste column van Kuitenbrouwer in HP/deTijd waarin hij een schoolklas teksten van Wouter Bos laat verklaren.
Nee, je werd gewoon een xenofobe huillie genoemd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hey wat mooi. Het voorbeeld wat ik al jaren geleden aanhaalde nu ook in het nieuws!![]()
Wat werd jij ook al weer genoemd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Sidekick het volgende:
Nee, je werd gewoon een xenofobe huillie genoemd.
Pepermuntkoningquote:
quote:acillus cereus: Hittebestendige bacterie. Indicator van onvoldoende koeling na verhitting. Overgeven binnen enkele uren; diarree na halve dag.
Campylobacter: Komt voor in onder meer de darmen van de kip. Gevaar voor kruisbesmetting. Diarree na twee tot zeven dagen.
Escherichia Coli 0157: Komt voor in darmen van mens en dier. Indicator voor hygiëne na toiletbezoek. Overgeven en diarree.
Salmonella: Behoort net als de E-coli tot de groep van de Enterobacteriaceae. Een kleine hoeveelheid kan al zorgen voor grote ellende. Komt voor op onder meer rauw vlees. Vooral gevaar van kruisbesmetting. Na zes uur tot drie dagen diarree.
Staphylococcus Aureus: Komen voort uit wondjes op de huid, maar ook in keel- en neusslijmvlies van de mens. Na enkele uren braken, ook wel diarree. Bacteriën worden gedood door verhitting, gifstoffen kunnen verhitting overleven.
Forummaagdjequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pepermuntkoning
Smurf
Ranjadrinkert
Sidemiet
Sideflikkerquote:
Met koninginnedag weerquote:
Dan zit er zoveel alcohol in je maag dat het geen kwaad kanquote:
Ga je Beatrix opvreten?quote:
Waarschijnlijk plofkippepoten, varkensschraapsel, een halve koe en wat onherkenbare Indische hapjes tussendoor. En jij?quote:
Ik heb er net 1 gedronken bij m'n couscousquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga een pot bier drinken.
Zolang het maar geen lieveheersbeestjes zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef Autodidact het volgende:
Mijn auto. Een echte lovemobile.
[afbeelding]
Dit wordt nu verboden toch
Ik vier K-dag niet meer echt, dus van voedselvergiftigingen ook geen last. Misschien een satehstokje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plofkippepoten, varkensschraapsel, een halve koe en wat onherkenbare Indische hapjes tussendoor. En jij?
Waarom ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gedronken bij m'n couscous![]()
Kan ik die downloaden?quote:
Je hebt gelijk Martin. Het is heel goed dat fundi-moslims ondernemers bedreigen zodat ze geen bier meer verkopen omdat dat niet mag van een vodje vol met overgreschreven Arameese sprookjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ? Het gekke is echter dat je je als communist ontpopt op het moment dat moslims ergens een vinger in de pap hebben. Het is toch aan de ondernemer om te bepalen wat ie verkoopt ? Het lijkt wel of jij islamitische ondernemers wil verplichten bier te verkopen.
Sprak hij uit Sneekquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, je werd gewoon een xenofobe huillie genoemd.
Yep, hij is beschikbaar.quote:
Die is best gijnich.quote:
Je zet mijn woorden meer kracht bij, dat is wel aardig.quote:
Dat ligt toch bij de poolcirkel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef Autodidact het volgende:
Potjandorie. Uit Sneek...
Halverwege de A7 linksaf.quote:
hoi Orakelquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je zet mijn woorden meer kracht bij, dat is wel aardig.
FB is interressanterquote:
kutkloon.quote:
quote:
Een dronken redacteur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=43543
Wat is dit.
Gelukkig blijft het openbaar vervoer in Amsterdamse handen. Ik weet niet hoe dat voor Leiden geldt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Apropos het volgende:
En dood aan Connexxion!
That's the spirit. Nu moet je nog het pro-rail personeel de gaskamers in wensen en je reis naar de zwarte zijde is voltooid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Apropos het volgende:
En dood aan Connexxion!
Geen Blackadderallusie vereist om deel uit te maken van het zwart genootschap?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
That's the spirit. Nu moet je nog het pro-rail personeel de gaskamers in wensen en je reis naar de zwarte zijde is voltooid.
Nee, beter: je moet ons eerst allemaal individueel verslaan met CounterStrike voor je definitief een full member bent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geen Blackadderallusie vereist om deel uit te maken van het zwart genootschap?
Total War is zeker vulgair?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, beter: je moet ons eerst allemaal individueel verslaan met CounterStrike voor je definitief een full member bent.
Dat moet natuurlijk zijn: de leukste grappen over zwarten worden na een begrafenis of crematie gemaakt.quote:De leukste zwarte grapopen worden na een begrafenis of crematie gemaakt
Rome: Total Zolderkamer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik broed op een gevat antwoord, maar al die koffie maakt me duf.
Haha, je ´´o´´toets is stuk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Doet hier iemand de nieuwe C&C?
http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2007/03/25/taalseksismequote:Eigenlijk had ik dus vrij. Zit met een stapel boeken en kranten in een appartementje dat op het web was aangeprezen als zijnde met zeezicht. Dat klopt wel, want als je op het balkon gaat staan zie je net tussen een duin en een flatgebouw twee centimeter blauw. Nou ja. Daarentegen is er wel een computer voor de gasten, hoewel ik de muis moet ontfutselen aan de paardenminnende dochter des huizes die de hele dag paard kijkt. Ik kon het niet laten. Een klein tussendoortje, voorbeeld van ‘taalseksisme’. Daar lette ik vroeger erg op en ik heb nog ergens een map met vele voorbeelden. Ik maak me er niet meer druk over, maar soms struikelen mijn ogen even.
Neem de volgende fragmentjes tekst, komend uit een artikel van filosoof Andreas Kinneging, in een interessante bijlage van het NRC over ‘het redelijke beest mens’. Dit is de tekst. Zoek de fout.
"Denk aan Heracles op de tweesprong, met aan de ene kant een brede, makkelijk begaanbare weg, aangeprezen door een wulpse dame, en aan de andere kant een steil, smal, moeilijk begaanbaar pad. De eerste weg lijkt aantrekkelijker, maar leidt naar de afgrond. De tweede naar het geluk.
Hedonisme berust op een misverstand. Namelijk dat je van plezier, hedone, gelukkiger wordt. Je kunt het uitproberen. Ga maar eens naar de hoeren. Of koop steeds grotere auto’s. Ga steeds meer eten en drinken. En kijk of je daar gelukkiger van wordt. Nee dus. Dat snapt iedereen wel als hij erover nadenkt."
Taalseksisme gevonden? Die zit hier: de ‘hij’ in de laatste zin staat niet voor de gehele mensheid die de krant leest maar voor de helft. De mannelijke helft. Ik ben een vrouw en ik ga niet naar de hoeren. Kinneging spreekt, waarschijnlijk zonder daar maar een moment bij stil te staan, alleen zijn seksegenoten aan, minus de homoseksuele mannen die ook niet omvallen van een wulpse dame, plus, misschien, de lesbo’s alhoewel die ook zelden naar de hoeren gaan. Of om het anders te zeggen, Kinniging spreekt over mijn hoofd heen met andere mannen.
Ik heb er stapels van, van zulke voorbeelden. “De Eskimo’s leenden hun vrouwen uit aan de gasten”, waarmee duidelijk wordt dat die vrouwen geen Eskimo’s zijn en die gasten geen vrouwen. Vrouwen doen dat zelden. Die zijn van huis uit meer geneigd om de mannen bij de mensheid op te tellen. Je ziet het in meer zaken. Dat vrouwen vaker mannenboeken lezen, dan mannen vrouwenboeken. Dat er speciale categorieeen zijn. Je hebt literatuur en je hebt vrouwenliteratuur. Die laatste heet tegenwoordig chicklit. Eenzelfde categorie voor jongetjeslit heb je niet, maar dat spreekt vanzelf, want mannen zijn mensen. In de Eerste Kamer vindt je daar ook nog de laatste resten van. Op de lijst waarop de sprekers zijn aangegeven staat bijvoorbeeld Rosenthal, Kox en mevrouw Meulenbelt. Met andere woorden: mensen zijn mannen, tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
oquote:
Ik mis een gevatte grap van je.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:56 schreef Apropos het volgende:
Dit was leuk:
Stefan Tetelepta is een lul
Ik heb me met het citaat:quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mis een gevatte grap van je.
ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mis een gevatte grap van je.
Welke? Je collectie moet natuurlijk wel volledig zijn.quote:
Verras me, het is voor mij ook vrijdagavond, weet jequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Welke? Je collectie moet natuurlijk wel volledig zijn.
Kebab.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:04 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, ik ga eten. Eindelijk.
Kalkoen met penne.quote:
Overgegaan in het zwart.quote:
Dat zei je vrouw ook zojuist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Verras me, het is voor mij ook vrijdagavond, weet je
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook zojuist.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook zojuist.
Ja, heel vervelend.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:40 schreef sigme het volgende:
Vijf graden vorst! M'n plantjes! M'n fruitbomen!![]()
Zijn toch zeker geen mietjes?quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:40 schreef sigme het volgende:
Vijf graden vorst! M'n plantjes! M'n fruitbomen!![]()
Ik werd niet zo lang geleden wakker, heb echter weinig geslapen.. dus soort van vroeg ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:40 schreef sigme het volgende:
EWK? Wat ben jij vroeg? Of ben je héél laat?
Ik geloof niet dat ik gelijkslachtelijk vrijende plantjes hebquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn toch zeker geen mietjes?
Hoe weet je dat nu? Praat je wel eens met ze? Nee? Nou dan!quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik gelijkslachtelijk vrijende plantjes heb.
Oh. En nu heb je een ochtendhumeur en stuur je knorrige plaatjes de wereld inquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik werd niet zo lang geleden wakker, heb echter weinig geslapen.. dus soort van vroeg ...
Vrijen, Aaah, niet práten. Om vrijen te constateren hoef ik alleen maar te kijken, en ik bekoekeloer die planten volop. Ze kunnen niet lopen weet je, dus ik denk niet dat ze stiekem op vrijersvoeten gaan als ik even weg ben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Praat je wel eens met ze? Nee? Nou dan!
Heerlijkquote:God is oneindig vergevingsgezind en geduldig. Maar eens houdt het op.
Ik ga overdag niks leuks doen sigme. Naja, niks leuks in het bijzonder. Ik vermaak nu ook wel, dusja. Hopelijk komt het voorlopig koopcontract vandaag eens binnen zodat ik het uit kan pluizen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. En nu heb je een ochtendhumeur en stuur je knorrige plaatjes de wereld in?
Het wordt zo te zien een prachtige dag, ga je wat leuks doen?
Buitenspelenquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ga overdag niks leuks doen sigme. Naja, niks leuks in het bijzonder. Ik vermaak nu ook wel, dusja. Hopelijk komt het voorlopig koopcontract vandaag eens binnen zodat ik het uit kan pluizen.
Ga jij wel nog wat leuks doen in het bijzonder?
Je bent de controle helemaal kwijt. Ze gebruiken bijen om te vrijen, duh!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijen, Aaah, niet práten. Om vrijen te constateren hoef ik alleen maar te kijken, en ik bekoekeloer die planten volop. Ze kunnen niet lopen weet je, dus ik denk niet dat ze stiekem op vrijersvoeten gaan als ik even weg ben.
Geen supermarkt die tot een onchristelijk tijdstip open is? Hier kan ik tot 10 uur naar de supermarkt. Jammergenoeg niet later of naar andere winkels .. wat dat betreft mag de winkelsluitingstijdenwet echt afgeschaft worden. (Had er laatst een discussie over met collega's, die vonden het zielig voor de oudjes op het platteland dat daardoor de buurtsupers zouden verdwijnen.)quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Buitenspelen. Gister een strook afgegraven om een laag fijn gaas plat op de grond te leggen, net onder het maaiveld, om ongenode gasten te verhinderen onder de fundering door te graven. Dat gaas ligt, nu moet het zand er weer op terug, en dan maar even inzaaien met gras.
En als het windstil genoeg is komt als het goed is vandaag mijn broertje; om met de kettingzaag een aantal grote takken hoog uit een van de eiken te zagen, liefste & ik hebben hoogtevrees.
En de gebruikelijke zaterdagklussen: boodschappen doen, eten koken.
Wat voor huis heb je gekocht? Groot, klein, oud, nieuw, tuin, balkon, .. ?
Jij geeft de gezichtsmassagestaaf na gebruik door aan jouw vrouwtje en noemt dat vrijen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent de controle helemaal kwijt. Ze gebruiken bijen om te vrijen, duh!!!![]()
Ik denk niet dat de buurtsuper hier er aan ten gronde zou gaan. Al zal ik er vandaag geen boodschappen doen, het durp heeft weer eens een rommelmarkt of zo uitgeroepen. Geen doorkomen aan op dagen als deze.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen supermarkt die tot een onchristelijk tijdstip open is? Hier kan ik tot 10 uur naar de supermarkt. Jammergenoeg niet later of naar andere winkels .. wat dat betreft mag de winkelsluitingstijdenwet echt afgeschaft worden. (Had er laatst een discussie over met collega's, die vonden het zielig voor de oudjes op het platteland dat daardoor de buurtsupers zouden verdwijnen.)
Ja, het is echt heerlijk werk. Wel godsgruwelijk vermoeiend, de hele dag buiten klooien. Dit jar helaas teveel andere klussen om ook nog de moestuin bij te houden, dat scheelt wel een hoop werk in de zomer. (Kon het niet helemaal laten natuurlijk; dus er staan een paar aardappels en er moet nog wat worstels bieten boontjes worden gezaaid.)quote:Wel leuk trouwens, een beetje klussen op je land. Heb je een gevoel van nuttig bezig zijn...
Ik ben niet nieuwsgieriger dan naar dat wat op een publiek forum gemeld kan worden; een dakterras klinkt goedquote:Als je wil weten wat voor huis ik precies koop kan ik je best via mail de brochure sturen..Het dakterras op het zuidwesten is wmb het belangrijkste.
Ja, naja, dat zeiden ze. En ik was fucking egostisch .. je zal het misschien kennen als je dezelfde discussies aangaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:25 schreef sigme het volgende:
Ik denk niet dat de buurtsuper hier er aan ten gronde zou gaan. Al zal ik er vandaag geen boodschappen doen, het durp heeft weer eens een rommelmarkt of zo uitgeroepen. Geen doorkomen aan op dagen als deze.
Ja, echt zo heerlijk lijkt me dat. Iets waarvan je denkt van "ik ben nuttig voor mezelf bezig". Het zal dus ook niet al te lang voortduren dat er makkelijk 80 euro per uur voor me gevraagd wordt waar ik marginaal wat van terug zie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:25 schreef sigme het volgende:
Ja, het is echt heerlijk werk. Wel godsgruwelijk vermoeiend, de hele dag buiten klooien. Dit jar helaas teveel andere klussen om ook nog de moestuin bij te houden, dat scheelt wel een hoop werk in de zomer. (Kon het niet helemaal laten natuurlijk; dus er staan een paar aardappels en er moet nog wat worstels bieten boontjes worden gezaaid.)
edit: beter van nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:25 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet nieuwsgieriger dan naar dat wat op een publiek forum gemeld kan worden; een dakterras klinkt goed! Je hebt een laptop, neem ik aan
?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij geeft de gezichtsmassagestaaf na gebruik door aan jouw vrouwtje en noemt dat vrijen?
quote:Alleen Wilders lid PVV
Je mag de PVV sponsoren, je mag vrijwilliger zijn en je mag er op stemmen. Maar lid worden mag niet. „Gewoon dictatuur dus.”
Rotterdam, 21 april. Paul’ begrijpt er niets van. Is er een partij die zegt waar het op staat, mag hij niet meedoen. Op het internetforum Forza Nederland zegt hij: „Volgens mij kun je geen lid worden van de PVV, wat natuurlijk belachelijk is.”
Op Elsevier.nl is ‘Nemesis’ boos: „Waar kan iemand zich aanmelden als lid van de partij van Wilders? Nergens dus. Een partij waar je als lid geen invloed kunt uitoefenen is geen democratische partij. Gewoon dictatuur dus.”
Geert Wilders vernieuwt de politiek. Het is de eerste keer in de parlementaire geschiedenis dat een politieke partij in de Tweede Kamer zit die geen leden heeft.
De internetsite van Wilders’ Partij voor de Vrijheid (PVV) roept wel op om donateur te worden. Wie vrijwilliger wil zijn, is ook welkom, net als alle kiezers. Maar lid worden, dat mag niet.
In 2005 meldde Wilders op zijn website in zijn „Brief van Geert” bezig te zijn met het „uitbouwen van de Groep Wilders tot brede volksbeweging”. Het zou een „beweging van burgers” worden. Kan dat, een brede volksbeweging zonder leden? En: hoe zit de partij eigenlijk in elkaar?
In november 2004 stapte Wilders het kantoor van notaris Margot Dussel in Rotterdam binnen om de Stichting Groep Wilders op te richten. De stichting beoogt volgens de statuten „het bevorderen van het uitdragen van de politieke en maatschappelijke standpunten, zoals deze door de heer Geert Wilders voornoemd, zijn uitgedragen en in de toekomst zullen worden uitgedragen.”
Geert Wilders is de enige bestuurder. De statuten geven hem het recht opvolgende bestuursleden te benoemen, voor het moment dat hij zou aftreden. De benoemingen kan hij zonder opgaaf van redenen altijd herroepen.
Meedoen aan de verkiezingen voor de Tweede Kamer eind vorig jaar kon de stichting niet. De Kieswet schrijft voor dat alleen verenigingen zich als partij kunnen registreren. De wetgever veronderstelt dat verenigingen, omdat ze leden hebben, geworteld zijn in de samenleving.
Dat is de reden waarom Geert Wilders en de Stichting Groep Wilders in maart 2005 samen de Vereniging Groep Wilders oprichtten. De vereniging ijvert voor „een vrij, welvarend en onafhankelijk Nederland.” Enig bestuurslid is, net als bij de stichting, Geert Wilders. Het is deze vereniging die onder de naam Partij voor de Vrijheid negen zetels haalde.
In de statuten staat dat de vereniging „leden” kent. In werkelijkheid worden die echter niet geaccepteerd. De PVV is dus een éénmanspartij met negen zetels.
„De PVV is van Wilders. Hij is gewoon de baas”, concludeert de Groningse hoogleraar staatsrecht D.J. Elzinga. „De kwalificaties autoritair en niet-democratisch kun je van toepassing verklaren, maar juridisch gezien is er geen probleem. Een vereniging moet twee oprichters hebben en minimaal één lid. Daar voldoet hij aan.”
Waarom wil Wilders geen leden? Bart Jan Spruyt, oprichter van de conservatieve denktank Edmund Burke Stichting, was actief voor de partij, maar stapte op uit onvrede met het beleid en de inhoud. Spruyt: „Wilders wil geen toestroom van mensen die lid kunnen worden van de vereniging uit angst voor taferelen zoals bij de LPF.” Martin Bosma, PVV-Kamerlid, zei eerder tegen Trouw: „Wij richten ons liever op die tien miljoen mensen die gaan stemmen, dan op een handjevol leden.”
Professor R. Andeweg, hoogleraar empirische politicologie aan de Universiteit Leiden, ontwaart „een autocratisch geleide partij onder het mom van een vereniging”. Wilders moet zich volgens Andeweg in bochten wringen om aan de verenigingseis te voldoen.
„Maar die eis is ook niet meer van deze tijd”, vindt Andeweg. „Politieke partijen als grote verenigingen zijn op hun retour. Er is niets dat zo gewantrouwd wordt door burgers als het verschijnsel politieke partij. En een gewoon lid heeft ook bij verenigingen niet altijd invloed. De overheid moet die organisatie-eis loslaten. Dan kunnen creatieve, nieuwe vormen ontstaan die beter bij deze tijd passen. Waarom mogen geen stichtingen, BV’s of natuurlijke personen meedoen?”
Andeweg: „Uiteindelijk is het aan de kiezers en niet aan de wetgever om te bepalen op wat voor soort partij men wil stemmen. Ik zou zelf niet voor zo’n organisatie kiezen. Maar waarom moeten wij mensen die wel op een autocratisch geleide partij willen stemmen daar vanaf houden?”
Ondertussen houdt de overheid vast aan de verenigingseis en beloont dat. Een partij met meer dan duizend leden krijgt subsidie. De PVV heeft geen aanvraag ingediend, meldt het ministerie van Binnenlandse Zaken. Had de PVV voldoende leden, dan ontving de partij dit jaar 637.533 euro. Dat bedrag is exclusief de subsidie voor een wetenschappelijke bureau en een jongerenorganisatie. „Geen subsidie, dat is de prijs die Wilders moet betalen”, zegt professor Elzinga.
De fractie van Wilders krijgt wel geld van de Tweede Kamer. Dit jaar is dat 1.152.000 euro, bestemd voor medewerkers en andere kosten. Het bedrag gaat naar de Stichting Ondersteuning Tweede Kamerfractie Partij voor de Vrijheid. Deze stichting is het enige orgaan waarin Wilders macht deelt. Hij is voorzitter; de Kamerleden Hero Brinkman en Raymond de Roon zijn secretaris en penningmeester.
Zonder subsidie was Wilders vóór de verkiezingen aangewezen op giften van particulieren en bedrijven. Wie dat zijn, heeft hij nooit bekend gemaakt.
Hoogleraar Andeweg vindt dat Wilders opening van zaken moet geven. „De samenleving mag transparantie van financiering en organisatie eisen. Politieke partijen zouden in aanloop naar verkiezingen actief kenbaar moeten maken hoe ze aan hun geld komen en hoe hun partij in elkaar steekt.”
Het geld stroomde in 2005 binnen, weet Bart Jan Spruyt. „Wilders gaf een lezing voor een Rotterdamse businessclub. De zaal zat vol en Wilders werd toegejuicht. Hij haalde ruim een ton op. Een jaar later vroeg dezelfde club hem nogmaals. Toen waren er veel minder mensen, die bovendien kritisch waren. Ze vonden het maar niks dat Wilders het alleen over de islam had, en ze vonden het niks dat hij niet met Marco Pastors en Joost Eerdmans wilde samenwerken. Die avond kreeg hij niet meer dan pakweg drieduizend euro.”
Een van de redenen van Spruyt om met Wilders te breken was dat Wilders „een one man, one issue partij” wilde. Spruyt had gehoopt op „een fatsoenlijke, brede conservatieve partij.”
Bart Jan Spruyt: „Wilders wil alles zelf in de hand houden. Zijn verzet tegen inhoudelijke verbreding gaat gelijk op met zijn verzet tegen personele verbreding. Hij wil geen concurrenten, maar omringt zich met mensen die loyaal zijn aan zijn partij Ik Geert Wilders. Hij vond het aanvankelijk ook niks om de naam Groep Wilders te veranderen in Partij voor de Vrijheid. Dat hij niet meedeed aan de Statenverkiezingen past bij zijn vrees de regie kwijt te raken. Voor zijn besluit om geen echte vereniging op te richten, niet te kiezen voor subsidie en geen wetenschappelijk bureau te willen, geldt hetzelfde. Dat zou een kantoortje zijn geworden waar hij geen totale greep op heeft. Het heeft allemaal met elkaar te maken.”
(Geert Wilders weigerde medewerking aan dit artikel, ondanks herhaalde verzoeken.)
gewoon slim.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar lid worden mag niet.
Dat ontken ik ook zeker niet. Als je een volks (lees: josti) partij bent, dan wil je vooral geen inspraak van het volk.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook zeker niet. Als je een volks (lees: josti) partij bent, dan wil je vooral geen inspraak van het volk.
Hij heeft gelijk. Ik heb sowieso nooit aandrang gehad om lid te worden van politieke partijen. Sterker nog dat gelul en meegezeik doet partijen mi helemaal geen goed. Stem erop als je het ermee eens bent en anders niet. Sim-pel. Wat is de meerwaarde in godsnaam?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Willlllllddddddduuuuuuurrrrrrsssssss! Unsere Fuhrer!
[..]
Het heeft z´n voor- en nadelen denk ik. Als je als partij groeit dan is het onmogelijk om alles zelf te blijven doen. Zie het stukje over de gemeenteverkiezingen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Ik heb sowieso nooit aandrang gehad om lid te worden van politieke partijen. Sterker nog dat gelul en meegezeik doet partijen mi helemaal geen goed. Stem erop als je het ermee eens bent en anders niet. Sim-pel. Wat is de meerwaarde in godsnaam?
beeetje exclusief blijven, Geert doet al genoeg voor het volk. Overigens werd zelfs Thom een aangewezen burgemeester..quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook zeker niet. Als je een volks (lees: josti) partij bent, dan wil je vooral geen inspraak van het volk.
Geert doet al genoeg voor het volk, net als de SP genoeg doet voor het volk. Het is maar net wat je onder het ´volk´ verstaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:22 schreef Napalm het volgende:
[..]
beeetje exclusief blijven, Geert doet al genoeg voor het volk. Overigens werd zelfs Thom een aangewezen burgemeester..
Dan neem je gewoon meer medewerkers aan. Niet perse leden met inspraak.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het heeft z´n voor- en nadelen denk ik. Als je als partij groeit dan is het onmogelijk om alles zelf te blijven doen.
Ephimenco is geen journalist maar een opiniemaker, dat is heel wat anders. Je mening in een stuk stoppen maakt je zelfs een minder goede journalist naar mijn idee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het begint er op te lijken dat Ephimenco een van de weinige geloofwaardige en oprechte journalisten is, die nog in Nederland rondlopen en de moeite waard zijn om te lezen. De rest worstelt nog steeds tevergeefs om boven het niveau van verkeersongelukken en gebluste binnenbrandjes uit te stijgen. Ephimenco verruimt onze geest en blikken op een gedroomde realiteit die ons dagelijks wordt voorgeschoteld.
Stagaires Stormfront af laten scannen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:35 schreef Autodidact het volgende:
Maar hoe kwam hij dan aan de e-mailadressen toen hij een mailtje rondstuurde voor geld voor z'n campagne?
De rechtse Europese nazistaat. Heil Hitler!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom dit een Europees iets moet zijn. WWeer een stapje verder naar het één-Europa superstaat.
http://fokblock.blogspot.com/quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg er was toch zo'n applicatie waarmee je posts van users kunt blokken? Ik wil graag die van gelly blokken, ik wil ze niet meer lezen. Dan hoef ik me er ook niet meer aan te ergeren.
Klopt. Zonder de Islam zouden wij in het Westen nog in berenvellen rondlopen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Islam is vrede en een verrijking voor het Westen: Iran laat moorden uit naam islam onbestraft
als een nationaal bolsjewiek? Daar houdt het kremlin niet van.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:53 schreef Apropos het volgende:
Ik lijk nu op Kasparov.
Ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb net gesport en het is zaterdagmiddag dus ik pak bier.
quote:"(Wolfowitz has) done a remarkable job at the World Bank, where they are working to lift people up out of poverty from around the world," said White House spokeswoman Dana Perino on Friday.
De looien Midas.quote:"Brownie, you're doing a heckuva job"
(...)
Ten days after Bush verbally patted Michael Brown on the back before the TV cameras, Brown resigned amid a public uproar over his qualifications and the administration's failure to get aid to New Orleans after the devastation of Hurricane Katrina.
Ik weet niet of moussie het leuk vindt dat je haar foto plaatst.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:45 schreef pberends het volgende:
[ Bericht 39% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 21-04-2007 13:44 (Dit is echt te ranzig...) ].
Doet ze eigenlijk Porno?quote:
Lijkt me echt zo'n Private-snolletje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doet ze eigenlijk Porno?![]()
Nee, ze rijdt alleen auto's.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doet ze eigenlijk Porno?![]()
ah.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:21 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je een gewapende groepering opgericht in 1987 niet tot die tradities kunt rekenen.
Nee. Maar het huidige terrorisme ook niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:27 schreef Monidique het volgende:
Uhm... 1987 is niet echt het verleden.
Gevoelsmatig is dit gelul. De linkse coalitie laat de stad aardig verloederen, dat is waar, maar niet erger dan dat in Amsterdam gebeurt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:53 schreef Autodidact het volgende:
Eindhoven is onveiligste gemeente
Heeft Kempi uit Woensel-West eigenhandig voor gezorgd. Hij werd gediscrimineerd.
De 1 doet het uit naam van allah. De ander uit naam van God. Het gebeurt allebei nu, dus geen traditie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef Monidique het volgende:
Welke zelfde context? Een dubieuze, interreligieuze, etnische opstand in donker Afrika moet je in dezelfde context plaatsen als honderden zelfmoordaanslagen op onder andere het Westen uit naam van Allah?
quote:Quote of the day
"Syria is now a far better candidate for us to engage with than at any time in the past 50 years — because the new president basically wants to turn Syria into an emerging market."
David Hale, chairman of Hale Advisers
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de woninginbraken van de Joegoslavische bendes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gevoelsmatig is dit gelul. De linkse coalitie laat de stad aardig verloederen, dat is waar, maar niet erger dan dat in Amsterdam gebeurt.
Het krioelt trouwens van de Bulgaren bij mij in de Edi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:52 schreef Autodidact het volgende:
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de woninginbraken van de Joegoslavische bendes.
Nee, terwijl ik peins of ik dat plaatje wel grappig vind.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
als een nationaal bolsjewiek? Daar houdt het kremlin niet van.
Pooierts?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het krioelt trouwens van de Bulgaren bij mij in de Edi.
http://www.compfused.com/directlink/615/quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:41 schreef Apropos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qkJdEFf_Qg4
Nee, klanten. Serieus.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:41 schreef Autodidact het volgende:
Pooierts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |