quote:Four women who forced two toddlers to fight each other and then filmed them have been given suspended sentences.
The women, all from the same family, admitted goading the youngsters to hit each other.
When one child did not fight, they called him a "wimp" and a "faggot", Plymouth Crown Court heard.
The four recorded the tussle on a home video camera for seven minutes, despite one victim tearfully trying to get away after being punched in the face.
Zara Care, 29, Carole Olver, 48, Serenza Olver, 29, and Danielle Olver, 19, all from North Prospect, Plymouth, were given 12-month sentences suspended for two years.
The film had been discovered by chance and reported to social services.
During the fight, both children - a boy and a girl - were at different times reduced to tears but shouted at to carry on.
At one stage the boy was cheered for using a magazine as a weapon and repeatedly hitting the girl around the head.
A hairbrush was later thrown in to the room for them to use.
Judge Francis Gilbert, sentencing, said: "You were cruel, callous, clearly causing the children to hurt each other for your own pleasure."
Care admitted causing or procuring the children to be ill-treated in a manner likely to cause unnecessary suffering of injury.
The other three pleaded guilty to jointly inciting the ill treatment of children.
Volgens mij gaat dat per onderhandeling en niet per aantal zetels.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.
Dacht ik ook maar de stemmenverhoudingen zullen toch ook wel meespelen denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat per onderhandeling en niet per aantal zetels.
.. en de gristenen spreken in tongen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar de stemmenverhoudingen zullen toch ook wel meespelen denk ik.
WTF? Ik dacht dat het hele idee achter liefdadigheidsconcerten was dat de artiesten er voor niets optraden. Of ging het om een liefdadigheidsconcert ten goede van deze rapper?quote:Snoop Dogg eist Xbox van Unicef
Snoop Dogg weigerde afgelopen dinsdag bijna mee te werken aan een liefdadigheidsconcert van Unicef, omdat de organisatoren vergeten waren een Xbox voor hem klaar te zetten. Een vergoeding van 150.000 dollar was blijkbaar niet genoeg om zijn volledige medewerking te krijgen. Gelukkig was iemand in allerijl bereid om de Xbox van zijn kinderen uit te lenen. Snoop betrad overigens een uur te laat het podium omdat hij te druk bezig was met gamen.
Wat een onzin. Het is de taak van iedere moslim om een broeder te wijzen op zijn fouten. Als ik in een moskee merk dat ze er ook Haribo snoep verkopen met daarin gelatine, dan wijs ik ze daar ook op. Daarom ben je niet direct een extremist. Als ik een oud vrouwtje waarschuw als ze de straat oversteekt, ben ik dan ook een extremist?quote:Geen alcohol meer in veel allochtone snackbars Antwerpen
BRUSSEL - (Belga) Allochtone uitbaters van snackbars in Antwerpen schrappen steeds vaker alcohol van hun menukaart, onder druk van fundamentalistische moslims. Vooral de restaurantuitbaters op de Turnhoutsebaan worden geviseerd, zo melden verschillende kranten vrijdag.
Moslimextremisten stappen de restaurants binnen en wijzen de uitbaters erop dat het in strijd is met de islam om alcohol te schenken. "Ze blijven dat doen tot de uitbaters zwichten", zegt Farid Hemdane (sp.a-Spirit), voorzitter van de districtsraad in Borgerhout. (BAR)
En wellicht gewoon de politieke voorkeur van de koningin. Zij weet altijd beter dan de bevolking van de stad natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar de stemmenverhoudingen zullen toch ook wel meespelen denk ik.
Neen. Allah moet een handje geholpen worden door zijn soldaten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
Waar bemoei je je dan mee? Iemand mag in z'n snackbar toch gewoon verkopen waar hij of zij zin in heeft?
Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor niet-moslimsquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
Waar bemoei je je dan mee? Iemand mag in z'n snackbar toch gewoon verkopen waar hij of zij zin in heeft?
Nou het lijkt wel als dwang of in elk geval intimidatie over te komen als ik het zo lees...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor niet-moslimsHet is niet alsof ze de eigenaren dwingen ofzo.
Hij is groot! Hij is machtig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Neen. Allah moet een handje geholpen worden door zijn soldaten.
Ja, als ik de auteur van het artikel zou geloven zou ik dat ook kunnen denken. Helaas voor de auteur neem ik zijn perceptie met een flinke korrel zout aangezien ik me er iets heel anders bij voorstel. Maar grote kans dat jij het wel geloofwaardig vindt als zijn gedachtengoed ook in jouw straatje past.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel als dwang of in elk geval intimidatie over te komen als ik het zo lees...
Als jij er het fijne niet van weet hoe wee je dan dat er geen sprake is van dwang of intimidatie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, als ik de auteur van het artikel zou geloven zou ik dat ook kunnen denken. Helaas voor de auteur neem ik zijn perceptie met een flinke korrel zout aangezien ik me er iets heel anders bij voorstel. Maar grote kans dat jij het wel geloofwaardig vindt als zijn gedachtengoed ook in jouw straatje past.
Waarschijnlijk om dezelfde reden als waarom jij er maar al te makkelijk vanuit gaat dat er wel sprake is van dwang of intimidatie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als jij er het fijne niet van weet hoe wee je dan dat er geen sprake is van dwang of intimidatie?
Mag ik je wel niet-mens noemen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wens niet niet-moslim genoemd te worden. Alsof de moslim boven de mens staat.
Ik ben geen moslim.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |