Geniale film! Heerlijk absurde humor, maar toch met een erg goede boodschap voor de gehele mensheid.quote:Idiocracy is een komische film uit 2006 onder regie van Mike Judge met rollen door Luke Wilson en Maya Rudolph
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat beelden:
Huis van Afgevaardigden
President Camacho "spreekt" het Huis van Afgevaardigden toe
De minister van Defensie
De minister van Onderwijs
Reclame in het jaar 2505
Restaurant
Fox News over 500 jaar.
In de VS is de film zwaar geboycot omdat de film eigenlijk veel kritiek heeft op het bedrijfsleven en de "domme" media en massa.
[ Bericht 3% gewijzigd door pberends op 30-03-2007 13:22:34 ]President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Grafisch gezien is het soms best een spectakel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:20 schreef Aoristus het volgende:
Vooral bij de monstertruckscene pinkte ik een traantje weg
Goh, eindelijk iemand die het licht heeft gezienquote:Op maandag 2 april 2007 01:06 schreef Kremers het volgende:
Ga hem ook maar kijkenLijkt me wel een geinige film
Tja, boycot van Fox he.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij viel me iets tegen. Hij was lekker weird en flauwmaar je had het nog beter kunnen uitwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |