Wat een typisch geval van oneindige zelfoverschatting weer deze column.
Nee Stefan, je pen is geen gevaarlijk wapen, nou ja, in het geval van enkele zwakbegaafde zielen die reeds hun hele leven gepest worden, misschien dat je die nog even een schop na kunt geven waarna hun trauma's boven komen, maar om nu te zeggen dat jij met briljante oneliners komt die normale mensen over de zeik krijgt; nee, wat dat betreft ben je een amateur.
Jij een leven in de brouwerij brengende columnist
![]()
Come on, ik heb mensen interessante stukken uit zien kótsen, want laten we eerlijk zijn, waar
gaat dit stukje tekstuele bagger van je nu in godsnaam over?
Je typt behoorlijke stukken tekst, dat is waar, jammer alleen dat het doordrenkt is van je eigen voorvocht en ik Sesamstraatafleveringen heb gezien die opruiender en interessanter waren.
Laat ik een tip geven voor je volgende column; het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit.
Bovenstaand verhaal van je zou ik namelijk heel simpel in 2 stukken kunnen samenvatten:
"Men vond me vroeger een lul, toen wist ik niet waarom.
Nu vindt men me nog steeds een lul, maar inmiddels heb ik mezelf wijsgemaakt dat het door m'n spitsvondige teksten komt in plaats van mijn achterbakse en hypocriete gedrag"
Als je zo graag een lul gevonden wilt worden, zoals je hierboven schrijft, dan moet je het niet slechts als personage gebruiken en ernaast gewoon met de meerderheid mee slijmen.
Ik weet toevallig hoe jij je achter de schermen gedraagt en Stefan, ik kan zeggen dat ik je een behoorlijk treurig ventje vindt.
Hier de grote jongen uithangen die iedereen tegen zich in het harnas wil jagen, terwijl je buiten het forum als ideale schoonzoon gedraagt, ik vind het naast hypocriet ook een vorm van zelfverafschuwing.
Ok, ik heb foto's en beelden van je gezien en ik snap best dat je een beetje een onzeker en rancuneus ventje bent, ik kan me dan ook voorstellen dat je elke avond kwaad je vuist richting hemel richt terwijl je God vervloekt voor alles wat hij je miskent, maar jochie, in je pogingen dat alles op de simpele Fokkertjes af te reageren faal je hopeloos.
Kijk, zonder mezelf een veer in de reet te steken, ik krijg mensen over de zeik door met simpele, nietszeggende, nergens op gebaseerde oneliners te komen die kennelijk harder aankomen dan ik zelf verwacht had.
Ik zal echter niemand persoonlijk of achter zijn rug aanvallen met persoonlijke zaken, zoals jij in het geval van MikeyMo deed.
Er valt wat voor te zeggen dat jij de kopkaas er ook wel eens afgevreten wilt hebben na al die jaren zelfbevrediging, maar om dan achter iemands rug om zijn (voor jou sowieso veel te jonge) vriendin af te willen pakken en dat nog even doorzetten door er in een eenzijdige column telkens op terug te komen; je moet het helemaal zelf weten, maar ik zou mezelf er voor verafschuwen.
Naja, het moge duidelijk zijn, ik mag jou en je steken onder water en achterbakse gedrag gewoon niet.
Want Stefan, zeg nu eens eerlijk, hoe kun jij, als je zoals je zelf zegt iedereen tegen je in het harnas jaagt in godsnaam bij fokradio en als columnist geaccepteerd worden?
Was de stront van je tong, gooi de vaseline in de prullenbak en houd die grote praatjes gewoon voor je als ze nergens op gebaseerd zijn.
![]()
.
[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 30-03-2004 01:20:48 (witregels ;)) ]