LOL, ik heb er notabene zelf 800 KM over gereden. En jij gaat mij vertellen dat er geen echte snelweg is?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Kijk eens op Google-maps. Marokko heeft geen 1 echte snelweg. Snelweg he... (die zijn rood) dat betekent volledig gescheiden rijbanen en geen gelijkvoerse kruisingen op de hele weg. Anders is het geen snelweg he.
Amper. 't Is ook wat je een snelweg noemt. Zoals gezegd noemen WIJ dat een weg zonder gelijkvloerse kruisingen en met volledig gescheiden rijbanen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
LOL, ik heb er notabene zelf 800 KM over gereden. En jij gaat mij vertellen dat er geen echte snelweg is?![]()
De gemiddelde Nederlander denkt bij derde wereld altijd meteen aan de Ethiopische hongersnood, en niet aan een maatschappij die enorme rijkdom met westerse infrastructuur maar ook enorme armoede kent.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
Man als je in Tanger in het centrum loopt zie je een waslijst aan consultants zitten.
Marokko heeft wel degelijk "echte" snelweg. Nog niet zo heel lang, het eerste stuk ben ik eens over gereden toen het er nog maar net lag - uitgestorven was het toen, met glanzend nieuwe benzinestations. Jaar of 5 geleden. Die bezinestations zijn nu al ietwat vervallen - iets bijhouden schijnt Marokkanen vreemdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Kijk eens op Google-maps. Marokko heeft geen 1 echte snelweg. Snelweg he... (die zijn rood) dat betekent volledig gescheiden rijbanen en geen gelijkvoerse kruisingen op de hele weg. Anders is het geen snelweg he.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Amper. 't Is ook wat je een snelweg noemt. Zoals gezegd noemen WIJ dat een weg zonder gelijkvloerse kruisingen en met volledig gescheiden rijbanen.
Als je mijn post ook goed had gelezen had je gezien dat ik had geschreven "DICHT" snelwegennetwerk.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wahahah, wat lul je nou stom. Het is gewoon een normale snelweg waar je gewoon ook tol voor moet betalen. Een SNELWEG, waar je 120 mag, met afritten en opritten etc etc etc. Een exacte kopie van de spaanse snelwegen zelfs.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Amper. 't Is ook wat je een snelweg noemt. Zoals gezegd noemen WIJ dat een weg zonder gelijkvloerse kruisingen en met volledig gescheiden rijbanen.
Zo, eentje wel?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Marokko heeft wel degelijk "echte" snelweg.
Zal dan wel net open zijn geweest. Waren er gelijkvloerse kruisingen? Gescheiden rijbanen?quote:Nog niet zo heel lang, het eerste stuk ben ik eens over gereden toen het er nog maar net lag - uitgestorven was het toen, met glanzend nieuwe benzinestations. Jaar of 5 geleden.
Dat klopt. Dat zien we in NL ook in de buurten waar Marokkanen wonen.quote:Die bezinestations zijn nu al ietwat vervallen - iets bijhouden schijnt Marokkanen vreemd.
Veuls te veul werk. Maar dat is in 3/4 vd wereld zo...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Marokko heeft wel degelijk "echte" snelweg. Nog niet zo heel lang, het eerste stuk ben ik eens over gereden toen het er nog maar net lag - uitgestorven was het toen, met glanzend nieuwe benzinestations. Jaar of 5 geleden. Die bezinestations zijn nu al ietwat vervallen - iets bijhouden schijnt Marokkanen vreemd.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
iets bijhouden schijnt Marokkanen vreemd.
Wat begrijp je daar niet aan?quote:
Joh huil niet zo joh.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
Die X-ray kan het gewoon niet hebben als ie geen gelijk heeft![]()
quote:Highways and main roads are good, although in some areas even the N-road highways are just one lane in each direction. Roads are used by all modes of transport, from pedestrians to donkey carts and heavy trucks. You may even find those on toll roads sometimes
Jij ontkent dat ereen snelwegen-netwerk ligt in Marokko, ondanks dat ik met een map kom van Autoroutes du Maroc die de snelwegen binnen Marokko aantoont. Wat loop je nou te huilen man, kan je het niet hebben dat andere landen zich ook ontwikkelenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat begrijp je daar niet aan?
Mijn 1e post ging over een DICHT snelwegennetwerk. En dat vind je wel degelijk alleen in Noord-West Europa en Noord-Oost Amerika.
Komt Mutant natuurlijk gelijk weer huilen dat er een heel snelwegennetwerk door NA naar het MO loopt. Waarop ik op Google-maps kijk waar in heel Marokko geen enkele snelweg staat. En dat zei ik dus.
Maar daar ging het in 1e instantie dus totaal niet over.
N-road highways, moeilijk he LEZEN.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem je dat een snelweg?
En weg die slechts 1 baan is en waarop ezels lopen kan ik, en ieder normaal mens, geen snelweg noemen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij ontkent dat ereen snelwegen-netwerk ligt in Marokko, ondanks dat ik met een map kom van Autoroutes du Maroc die de snelwegen binnen Marokko aantoont.
Van jouw eigen kaartjessite:
[quote]
Highways and main roads are good, although in some areas even the N-road highways are just one lane in each direction. Roads are used by all modes of transport, from pedestrians to donkey carts and heavy trucks. You may even find those on toll roads sometimes
Daar komt het minderwaardigheidscomplexje weer de hoek om kijkenquote:Wat loop je nou te huilen man, kan je het niet hebben dat andere landen zich ook ontwikkelen![]()
Highway is geen highway nu opeens?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
N-road highways, moeilijk he LEZEN.![]()
Ik zie nergens praatpalen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-888126965978478088&q=Gumball+morocco&hl=en
Snelweg in Marokko, dat kan niet! Aldus X-Ray.
http://www.triotours.com/faq/ma/travel-around-car.htm#4quote:Road conditions and safety
Moroccan roads are among the most dangerous in the world. On average, ten people die on Moroccan roads every day, with another 110 injured. The N8 highway between Agadir to Marrakech has an especially bad accident record.
The danger on Morocco's roads has more to do with the disrespect for traffic laws among Moroccan drivers than with the quality of the roads. Plus, Moroccan drivers licenses are usually bought rather than earned. A high level of prudence is required.
Highways and main roads are good, although in some areas even the N-road highways are just one lane in each direction. Roads are used by all modes of transport, from pedestrians to donkey carts and heavy trucks. You may even find those on toll roads sometimes.
In the more remote regions, some roads are not paved and may require a four-wheel-drive. A good map and guidebook are essential once you leave the main roads.
Between October and March, some roads in the Rif and Atlas mountains can get very treacherous. Rain and snow sometimes even cause the closure of important road connections, like the Tizi 'n Test (R203) between Marrakech and Agadir, and the Tizi 'n Tichka (N9) between Marrakech and Ouarzazate.
In the picking order of Moroccan highway travel, anything slower than a car is expected to make way for you. Donkeys, mopeds and bicycles will step aside onto the shoulder, which generally is little more than a dirt track.
Anything bigger than you expects to get priority under all circumstances. Wherever a truck is coming from, let it go first. You can't win, even with the law on your side.
Blijkbaar is er eentje ja. Volgens Google Maps geen 1.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6832854988341118261&q=Gumball+morocco&hl=en
Snelweg in Marokko, nee joh! Mutant ijlt, hij reed over een stuk stront, niet over snelweg!
1 Snelwegquote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blijkbaar is er eentje ja. Volgens Google Maps geen 1.
En een dicht netwerk? Nee he?
In the picking order of Moroccan highway travel, anything slower than a car is expected to make way for you. Donkeys, mopeds and bicycles will step aside onto the shoulder, which generally is little more than a dirt track.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://www.triotours.com/faq/ma/travel-around-car.htm#4
Beter als een stem in je hoofd die je dan god noemtquote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1 Snelweg![]()
In je hoofd is er een snelweg ja
![]()
quote:Cho: het risico van eenzaamheid
Rotterdam, 19 april. De informatie die naar buiten komt over het karakter van Cho Seung-Hui, de 23-jarige student die maandag 32 mensen en zichzelf doodschoot, zal psychologen niet erg verbazen – althans niet de vorm van zijn gekte en zeker niet zijn afzondering. Vier jaar geleden analyseerden Amerikaanse psychologen vijftien Amerikaanse school shootings van 1995-2001. Bij dertien ervan voelden de daders zich afgewezen – ze werden gepest, genegeerd of hadden een onbereikbare liefde. Andere risicofactoren waren interesse voor wapens, dood en satanisme, en psychische problemen als depressie of sadistische neigingen. Cho voldoet aan vrijwel al die criteria.
Vooral eenzaamheid is interessant als risicofactor. Het is een basisbehoefte van de mens om zich prettig verbonden te voelen met anderen. Het lijkt dus tegenstrijdig dat iemand die uit de groep ligt, agressief wordt, en niet onderdanig vriendelijk in een poging om toch aardig gevonden te worden. Toch blijkt dat steeds uit onderzoek, vaak nogal sadistisch onderzoek, waarbij mensen bijvoorbeeld verteld wordt dat ze vroeg in hun leven alleen zullen achterblijven, zonder partner of vrienden. Mensen worden daar erg gemeen van. Psycholoog Roy Baumeister schreef erover in een wetenschappelijk artikel getiteld If You Can’t Join Them, Beat Them.
Het komt doordat de psychische pijn die afwijzing veroorzaakt verwerkt wordt door het, evolutionair gezien oudere, lichamelijke pijnsysteem. Dáárom verdooft afwijzing mensen alsof hun ernstig lichamelijk letsel is toegebracht en reageren ze agressief. Vooral narcistische types, die afwijzing dus extra onterecht vinden, kunnen agressief reageren.
Dat het een chaos is op de wegen aldaar hoef je me niet te vertellenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://www.triotours.com/faq/ma/travel-around-car.htm#4
Nee exact, slaap maar zacht X-Ray....gelukkig heb ik de uitvinding google-video en youtube aan mijn zijde. Laters he!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In the picking order of Moroccan highway travel, anything slower than a car is expected to make way for you. Donkeys, mopeds and bicycles will step aside onto the shoulder, which generally is little more than a dirt track.![]()
![]()
Sorry maar als er echt ezels en fietsen op de 'snelweg' komen dan kan ik het geen snelweg noemen.
Webcam/zelfontspanner?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Welke mongool maakt zo'n foto voor hem?
quote:
Wat een duo.quote:De inzittenden, twee mannen van 63 jaar uit Ohé en Laak en 25 jaar uit Polen zitten vast.
Die wegen daar zijn echt rampzalig slecht.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef sigme het volgende:
maar ik heb een grotere hekel aan Portugese chauffeurs.
Tijd is geld. Kapitalisten optima forma.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, het enige waar je voor op moet passen zijn de taxichauffeurs. Die rijden echt als bezetenen.
Ben jij al onderwijzer-af?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tijd is geld. Kapitalisten optima forma.![]()
Wel wat meer dan dat.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zelfs in de UK zijn er maar een paar snelwegen:
Wat een mongool die gozer ongelovelijk. En dan gaan janken over jezus en zo. Weer een massamoord op het conto van geloofsmaniakken.quote:
Volgende week hoor ik meer over 2 ijzers die ik nog in het vuur heb.quote:
Rara hoe komt dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, voordat lopend minderwaardigheids "Marokko Marokko Marokko"-complex Mutant begon te huilen ging het erover dat er slechts in Noord-West Europa en Noord-Oost Amerika een echt dicht snelwegnetwerk is.
Zelfs in de UK zijn er maar een paar snelwegen:
[afbeelding]
Nog niet heel sterk.quote:
Ik loop nog steeds één-op-éénquote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgende week hoor ik meer over 2 ijzers die ik nog in het vuur heb.
Haha, dat was toch een serieus topic hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog niet heel sterk.Misschien kan je het combineren met je sirenes-topic van van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |