Welke? Je collectie moet natuurlijk wel volledig zijn.quote:
Verras me, het is voor mij ook vrijdagavond, weet jequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Welke? Je collectie moet natuurlijk wel volledig zijn.
Kebab.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:04 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, ik ga eten. Eindelijk.
Kalkoen met penne.quote:
Overgegaan in het zwart.quote:
Dat zei je vrouw ook zojuist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Verras me, het is voor mij ook vrijdagavond, weet je
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook zojuist.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook zojuist.
Ja, heel vervelend.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:40 schreef sigme het volgende:
Vijf graden vorst! M'n plantjes! M'n fruitbomen!![]()
Zijn toch zeker geen mietjes?quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:40 schreef sigme het volgende:
Vijf graden vorst! M'n plantjes! M'n fruitbomen!![]()
Ik werd niet zo lang geleden wakker, heb echter weinig geslapen.. dus soort van vroeg ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:40 schreef sigme het volgende:
EWK? Wat ben jij vroeg? Of ben je héél laat?
Ik geloof niet dat ik gelijkslachtelijk vrijende plantjes hebquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn toch zeker geen mietjes?
Hoe weet je dat nu? Praat je wel eens met ze? Nee? Nou dan!quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik gelijkslachtelijk vrijende plantjes heb.
Oh. En nu heb je een ochtendhumeur en stuur je knorrige plaatjes de wereld inquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik werd niet zo lang geleden wakker, heb echter weinig geslapen.. dus soort van vroeg ...
Vrijen, Aaah, niet práten. Om vrijen te constateren hoef ik alleen maar te kijken, en ik bekoekeloer die planten volop. Ze kunnen niet lopen weet je, dus ik denk niet dat ze stiekem op vrijersvoeten gaan als ik even weg ben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Praat je wel eens met ze? Nee? Nou dan!
Heerlijkquote:God is oneindig vergevingsgezind en geduldig. Maar eens houdt het op.
Ik ga overdag niks leuks doen sigme. Naja, niks leuks in het bijzonder. Ik vermaak nu ook wel, dusja. Hopelijk komt het voorlopig koopcontract vandaag eens binnen zodat ik het uit kan pluizen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. En nu heb je een ochtendhumeur en stuur je knorrige plaatjes de wereld in?
Het wordt zo te zien een prachtige dag, ga je wat leuks doen?
Buitenspelenquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ga overdag niks leuks doen sigme. Naja, niks leuks in het bijzonder. Ik vermaak nu ook wel, dusja. Hopelijk komt het voorlopig koopcontract vandaag eens binnen zodat ik het uit kan pluizen.
Ga jij wel nog wat leuks doen in het bijzonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |