Waarschijnlijk plofkippepoten, varkensschraapsel, een halve koe en wat onherkenbare Indische hapjes tussendoor. En jij?quote:
Ik heb er net 1 gedronken bij m'n couscousquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga een pot bier drinken.
Zolang het maar geen lieveheersbeestjes zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef Autodidact het volgende:
Mijn auto. Een echte lovemobile.
[afbeelding]
Dit wordt nu verboden toch
Ik vier K-dag niet meer echt, dus van voedselvergiftigingen ook geen last. Misschien een satehstokje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plofkippepoten, varkensschraapsel, een halve koe en wat onherkenbare Indische hapjes tussendoor. En jij?
Waarom ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gedronken bij m'n couscous![]()
Kan ik die downloaden?quote:
Je hebt gelijk Martin. Het is heel goed dat fundi-moslims ondernemers bedreigen zodat ze geen bier meer verkopen omdat dat niet mag van een vodje vol met overgreschreven Arameese sprookjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ? Het gekke is echter dat je je als communist ontpopt op het moment dat moslims ergens een vinger in de pap hebben. Het is toch aan de ondernemer om te bepalen wat ie verkoopt ? Het lijkt wel of jij islamitische ondernemers wil verplichten bier te verkopen.
Sprak hij uit Sneekquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, je werd gewoon een xenofobe huillie genoemd.
Yep, hij is beschikbaar.quote:
Die is best gijnich.quote:
Je zet mijn woorden meer kracht bij, dat is wel aardig.quote:
Dat ligt toch bij de poolcirkel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef Autodidact het volgende:
Potjandorie. Uit Sneek...
Halverwege de A7 linksaf.quote:
hoi Orakelquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je zet mijn woorden meer kracht bij, dat is wel aardig.
FB is interressanterquote:
kutkloon.quote:
quote:
Een dronken redacteur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=43543
Wat is dit.
Gelukkig blijft het openbaar vervoer in Amsterdamse handen. Ik weet niet hoe dat voor Leiden geldt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Apropos het volgende:
En dood aan Connexxion!
That's the spirit. Nu moet je nog het pro-rail personeel de gaskamers in wensen en je reis naar de zwarte zijde is voltooid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Apropos het volgende:
En dood aan Connexxion!
Geen Blackadderallusie vereist om deel uit te maken van het zwart genootschap?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
That's the spirit. Nu moet je nog het pro-rail personeel de gaskamers in wensen en je reis naar de zwarte zijde is voltooid.
Nee, beter: je moet ons eerst allemaal individueel verslaan met CounterStrike voor je definitief een full member bent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geen Blackadderallusie vereist om deel uit te maken van het zwart genootschap?
Total War is zeker vulgair?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, beter: je moet ons eerst allemaal individueel verslaan met CounterStrike voor je definitief een full member bent.
Dat moet natuurlijk zijn: de leukste grappen over zwarten worden na een begrafenis of crematie gemaakt.quote:De leukste zwarte grapopen worden na een begrafenis of crematie gemaakt
Rome: Total Zolderkamer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik broed op een gevat antwoord, maar al die koffie maakt me duf.
Haha, je ´´o´´toets is stuk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Doet hier iemand de nieuwe C&C?
http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2007/03/25/taalseksismequote:Eigenlijk had ik dus vrij. Zit met een stapel boeken en kranten in een appartementje dat op het web was aangeprezen als zijnde met zeezicht. Dat klopt wel, want als je op het balkon gaat staan zie je net tussen een duin en een flatgebouw twee centimeter blauw. Nou ja. Daarentegen is er wel een computer voor de gasten, hoewel ik de muis moet ontfutselen aan de paardenminnende dochter des huizes die de hele dag paard kijkt. Ik kon het niet laten. Een klein tussendoortje, voorbeeld van ‘taalseksisme’. Daar lette ik vroeger erg op en ik heb nog ergens een map met vele voorbeelden. Ik maak me er niet meer druk over, maar soms struikelen mijn ogen even.
Neem de volgende fragmentjes tekst, komend uit een artikel van filosoof Andreas Kinneging, in een interessante bijlage van het NRC over ‘het redelijke beest mens’. Dit is de tekst. Zoek de fout.
"Denk aan Heracles op de tweesprong, met aan de ene kant een brede, makkelijk begaanbare weg, aangeprezen door een wulpse dame, en aan de andere kant een steil, smal, moeilijk begaanbaar pad. De eerste weg lijkt aantrekkelijker, maar leidt naar de afgrond. De tweede naar het geluk.
Hedonisme berust op een misverstand. Namelijk dat je van plezier, hedone, gelukkiger wordt. Je kunt het uitproberen. Ga maar eens naar de hoeren. Of koop steeds grotere auto’s. Ga steeds meer eten en drinken. En kijk of je daar gelukkiger van wordt. Nee dus. Dat snapt iedereen wel als hij erover nadenkt."
Taalseksisme gevonden? Die zit hier: de ‘hij’ in de laatste zin staat niet voor de gehele mensheid die de krant leest maar voor de helft. De mannelijke helft. Ik ben een vrouw en ik ga niet naar de hoeren. Kinneging spreekt, waarschijnlijk zonder daar maar een moment bij stil te staan, alleen zijn seksegenoten aan, minus de homoseksuele mannen die ook niet omvallen van een wulpse dame, plus, misschien, de lesbo’s alhoewel die ook zelden naar de hoeren gaan. Of om het anders te zeggen, Kinniging spreekt over mijn hoofd heen met andere mannen.
Ik heb er stapels van, van zulke voorbeelden. “De Eskimo’s leenden hun vrouwen uit aan de gasten”, waarmee duidelijk wordt dat die vrouwen geen Eskimo’s zijn en die gasten geen vrouwen. Vrouwen doen dat zelden. Die zijn van huis uit meer geneigd om de mannen bij de mensheid op te tellen. Je ziet het in meer zaken. Dat vrouwen vaker mannenboeken lezen, dan mannen vrouwenboeken. Dat er speciale categorieeen zijn. Je hebt literatuur en je hebt vrouwenliteratuur. Die laatste heet tegenwoordig chicklit. Eenzelfde categorie voor jongetjeslit heb je niet, maar dat spreekt vanzelf, want mannen zijn mensen. In de Eerste Kamer vindt je daar ook nog de laatste resten van. Op de lijst waarop de sprekers zijn aangegeven staat bijvoorbeeld Rosenthal, Kox en mevrouw Meulenbelt. Met andere woorden: mensen zijn mannen, tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
oquote:
Ik mis een gevatte grap van je.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:56 schreef Apropos het volgende:
Dit was leuk:
Stefan Tetelepta is een lul
Ik heb me met het citaat:quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mis een gevatte grap van je.
ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mis een gevatte grap van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |