Waarschijnlijk plofkippepoten, varkensschraapsel, een halve koe en wat onherkenbare Indische hapjes tussendoor. En jij?quote:
Ik heb er net 1 gedronken bij m'n couscousquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga een pot bier drinken.
Zolang het maar geen lieveheersbeestjes zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef Autodidact het volgende:
Mijn auto. Een echte lovemobile.
[afbeelding]
Dit wordt nu verboden toch
Ik vier K-dag niet meer echt, dus van voedselvergiftigingen ook geen last. Misschien een satehstokje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plofkippepoten, varkensschraapsel, een halve koe en wat onherkenbare Indische hapjes tussendoor. En jij?
Waarom ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gedronken bij m'n couscous![]()
Kan ik die downloaden?quote:
Je hebt gelijk Martin. Het is heel goed dat fundi-moslims ondernemers bedreigen zodat ze geen bier meer verkopen omdat dat niet mag van een vodje vol met overgreschreven Arameese sprookjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ? Het gekke is echter dat je je als communist ontpopt op het moment dat moslims ergens een vinger in de pap hebben. Het is toch aan de ondernemer om te bepalen wat ie verkoopt ? Het lijkt wel of jij islamitische ondernemers wil verplichten bier te verkopen.
Sprak hij uit Sneekquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, je werd gewoon een xenofobe huillie genoemd.
Yep, hij is beschikbaar.quote:
Die is best gijnich.quote:
Je zet mijn woorden meer kracht bij, dat is wel aardig.quote:
Dat ligt toch bij de poolcirkel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef Autodidact het volgende:
Potjandorie. Uit Sneek...
Halverwege de A7 linksaf.quote:
hoi Orakelquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je zet mijn woorden meer kracht bij, dat is wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |