Ben je een moord aan het beramen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
Oh, jullie zijn niet vandaag vrij? Ik weer eens wel..
't Ziet er naar uit een wat frissere dag te worden, ik ga vandaag maar eens een geul graven denk ik.
Zoals de waard is vertrouwt 'ie z'n gasten..quote:
Langharig werkschuw tuig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
Oh, jullie zijn niet vandaag vrij? Ik weer eens wel..
't Ziet er naar uit een wat frissere dag te worden, ik ga vandaag maar eens een geul graven denk ik.
Welk stukje van 'geul graven' moet ik je uitleggenquote:
Sommigen zijn werkelijk zo dom en sommigen doen zich zo voor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn sommige users nou werkelijk zo dom of doen ze zich enkel zo voor
Welk stukje van weer eens vrij hebben begrijp je niet uit je eigen zinquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef sigme het volgende:
Welk stukje van 'geul graven' moet ik je uitleggen?
Ik wacht even met lezen tot ik m'n boterham met chocopasta op hebquote:
Het stuk waarin jij denkt dat vrij hebben betekent dat er niet gewerkt wordt..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk stukje van weer eens vrij hebben begrijp je niet uit je eigen zin?
Tijdens werktijd een geul graven -> werk, in vrije tijd een geul graven -> hobby.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef sigme het volgende:
Het stuk waarin jij denkt dat vrij hebben betekent dat er niet gewerkt wordt..
Daar is het gewoon policy, volgens m'n senior.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dan de ambtenarij zeker?
Doet me denken aan de laatste column van Kuitenbrouwer in HP/deTijd waarin hij een schoolklas teksten van Wouter Bos laat verklaren.quote:
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:07 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook eens een keer niet
*** CDA dominant bij verdeling posten ***
Het CDA is het laatste jaar veel succesvoller in het behouden van burgemeestersposten dan alle andere partijen. Vooral de PvdA heeft veel posten moeten inleveren....
http://www.volkskrant.nl/(...)bij_verdeling_posten
SP is nog niet salonfähig genoeg om veel posten te krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |