kinderen brandmerken is al heeeeeel lang verboten hoor...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgende week hoor ik meer over 2 ijzers die ik nog in het vuur heb.
Als je 'm te hard zet komt er zeker een kogel uit...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft er iemand hier nog interesse in B&W DM 2 speakers?
[afbeelding]
Uiteraard zonder die rare poot eronder.
Dit was slechts een voorbeeld foto! Als je het erg graag wilt zal ik zelf een foto maken...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Autodidact het volgende:
Zit je nou de troep van Marco en Linda te verkopen, Rock?
Omdat het moet van z'n studie?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef sizzler het volgende:
Een vriend van me gaat stage lopen in Marokko. Bij de ambassade.
Geen idee waarom.
Nope. Ik ben voorzien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit was slechts een voorbeeld foto! Als je het erg graag wilt zal ik zelf een foto maken...
De aanleg is gedaan door deen dronken mallot. Ben nu wat aan het verbouwen en kom bergen onlogische onzin tegen. Dat nog buiten het feit dat er in de woonkamer 10 lampen op één schakelaar staan en de overige 3 lampen op 3 schakelaartjes..quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef sigme het volgende:
He Napalm, wat is er met je elektriek?
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid. Hij wilde alleen nog iets internationaals doen. Dus gaat hij naar Marokko.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Omdat het moet van z'n studie?![]()
Rabat geloof ik. Is dat de hoofdstad?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid. Hij wilde alleen nog iets internationaals doen. Dus gaat hij naar Marokko.
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Als je denkt dat je leven kut is, denk dan aan deze gozert met z'n 50kilo zware tumor.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.
Ja, Rabat is de hoofdstad.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Rabat geloof ik. Is dat de hoofdstad?
Hij wilde "Het zijn net mensen" van Joris Luyendijk lezen als voorbereiding. Ik heb "Allah & Eva" aangeraden van Betsy Udink.quote:
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehadquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid.
Kon je hele vuist erin?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehad..
Ik ben het grondig eens met je onderschrift. Wat een stelletje zuurpruimen boven de grote rivieren.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk feestje voor MAROKKO MAROKKO MAROKKO Mutant http://video.google.com/videoplay?docid=-4555231223833365830
Je hebt nog hetzelfde kapsel.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hier was ik ook trouwens http://video.google.com/videoplay?docid=8659431522337432326&q=Hellraiser
Dit is 13 jaar geleden
Pacman heerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Wl7BFmtwJKE
[afbeelding]
Ik ga niet vertellen op welke tijd ik sta.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt nog hetzelfde kapsel.![]()
Erg he? Vooralquote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben het grondig eens met je onderschrift. Wat een stelletje zuurpruimen boven de grote rivieren.
Waarom moet ik daar aan denken?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Als je denkt dat je leven kut is, denk dan aan deze gozert met z'n 50kilo zware tumor.
Ik denk niet dat roken een darmtumor veroorzaakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.
Opgelicht? Uitgeknepen? Afgeperst?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Apropos het volgende:
Dood aan de zakenwereld.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die_Hofstadtgruppe is playing: http://www.youtube.com/watch?v=zDr0K_UOT3Q
Ziek van al het nutteloze Angelsaksische jargon.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Opgelicht? Uitgeknepen? Afgeperst?
Puur bedoeld om verwarring te zaaien.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ziek van al het nutteloze Angelsaksische jargon.
Nee, dan de ambtenarij zeker?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ziek van al het nutteloze Angelsaksische jargon.
Ik merk wel dat ik opeens meer schuim op mijn biertje krijg. Zo proberen ze weer wat geld terug te verdienen.quote:
Bovendien zal een boete alleen maar leiden tot prijsverhogingen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik opeens meer schuim op mijn biertje krijg. Zo proberen ze weer wat geld terug te verdienen.
Dat denk ik dus ook. Een absurde boete en de biermarkt was toch al verkloot door de grote jongens.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bovendien zal een boete alleen maar leiden tot prijsverhogingen.Ze moeten die boete toch terug verdienen...
de bonus wordt duur betaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bovendien zal een boete alleen maar leiden tot prijsverhogingen.Ze moeten die boete toch terug verdienen...
In de UK zijn snelwegen inderdaad een relatief recente uitvinding.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, voordat lopend minderwaardigheids "Marokko Marokko Marokko"-complex Mutant begon te huilen ging het erover dat er slechts in Noord-West Europa en Noord-Oost Amerika een echt dicht snelwegnetwerk is.
Zelfs in de UK zijn er maar een paar snelwegen:
[afbeelding]
Is wel een boeiende omgeving om stage te lopen denk ikquote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef sizzler het volgende:
Een vriend van me gaat stage lopen in Marokko. Bij de ambassade.
Geen idee waarom.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehad..
Kanker is kanker.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat roken een darmtumor veroorzaakt.
Dat zouden de meisjes in Nederland ook eens wat vaker moeten doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die_Hofstadtgruppe is playing: http://www.youtube.com/watch?v=zDr0K_UOT3Q
matige begeleiding en matig cursussen. Bleh, met echt werken leer je meer. Ik zou het alleen doen als je zeker weet dat je 10+ jaar voor dat ministerie wil blijven werken want zo krijg je wel een redelijk netwerk.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
En ze verdienen net zo veel weinig als ieder ander die net begint.
Meki wil je vast helpenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
heb je een flitspaal in de aanbieding, Rock?
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Islam is vrede en een verrijking voor het Westen: Iran laat moorden uit islam onbestraft
Islam = vrede. Hand in hand over straat lopen is natuurlijk ook niet goed te praten.quote:Ze werden geëxecuteerd door de militieleden omdat ze samen in het openbaar over straat waren gegaan.
Inderdaad niet. Wat een schandelijk gedrag. En zo beledigend voor moslims. Beledigend tot in het diepste puntje van je ziel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Islam = vrede. Hand in hand over straat lopen is natuurlijk ook niet goed te praten.
Werkt zeuren over flat, vrouw en printercartridges niet meer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg er was toch zo'n applicatie waarmee je posts van users kunt blokken? Ik wil graag die van gelly blokken, ik wil ze niet meer lezen. Dan hoef ik me er ook niet meer aan te ergeren.
ik zie niet in waarom dit een Europees iets moet zijn. WWeer een stapje verder naar het één-Europa superstaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:50 schreef sigme het volgende:
Gelijkschakeling straf EU bij aanzetten tot haat of geweld
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Islam is vrede en een verrijking voor het Westen: Iran laat moorden uit naam islam onbestraft
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ze zijn niet te zien via google maps.
Eerst even klotewerkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het weekend begint bijna. Nu eerst nog even werken.
quote:
Ben je een moord aan het beramen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
Oh, jullie zijn niet vandaag vrij? Ik weer eens wel..
't Ziet er naar uit een wat frissere dag te worden, ik ga vandaag maar eens een geul graven denk ik.
Zoals de waard is vertrouwt 'ie z'n gasten..quote:
Langharig werkschuw tuig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
Oh, jullie zijn niet vandaag vrij? Ik weer eens wel..
't Ziet er naar uit een wat frissere dag te worden, ik ga vandaag maar eens een geul graven denk ik.
Welk stukje van 'geul graven' moet ik je uitleggenquote:
Sommigen zijn werkelijk zo dom en sommigen doen zich zo voor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn sommige users nou werkelijk zo dom of doen ze zich enkel zo voor
Welk stukje van weer eens vrij hebben begrijp je niet uit je eigen zinquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef sigme het volgende:
Welk stukje van 'geul graven' moet ik je uitleggen?
Ik wacht even met lezen tot ik m'n boterham met chocopasta op hebquote:
Het stuk waarin jij denkt dat vrij hebben betekent dat er niet gewerkt wordt..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk stukje van weer eens vrij hebben begrijp je niet uit je eigen zin?
Tijdens werktijd een geul graven -> werk, in vrije tijd een geul graven -> hobby.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef sigme het volgende:
Het stuk waarin jij denkt dat vrij hebben betekent dat er niet gewerkt wordt..
Daar is het gewoon policy, volgens m'n senior.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dan de ambtenarij zeker?
Doet me denken aan de laatste column van Kuitenbrouwer in HP/deTijd waarin hij een schoolklas teksten van Wouter Bos laat verklaren.quote:
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:07 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook eens een keer niet
*** CDA dominant bij verdeling posten ***
Het CDA is het laatste jaar veel succesvoller in het behouden van burgemeestersposten dan alle andere partijen. Vooral de PvdA heeft veel posten moeten inleveren....
http://www.volkskrant.nl/(...)bij_verdeling_posten
SP is nog niet salonfähig genoeg om veel posten te krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoeveel D66'ers zijn er nog op die posten een paar jaar geleden waren er dat nog in verhouding absurd veel. Je zou toch verwachten dat D66 in zou moeten leveren ten faveure van de SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |