abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:15:00 #26
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48569113
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar niet origineel: http://www.bradblog.com/?p=4438
LOL, dat met Katrina. "Hey Dick, I found a new place for Halliburton"
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48569144

tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48570173
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

LOL, dat met Katrina. "Hey Dick, I found a new place for Halliburton"
"When reporters asked if the joke was insensitive, McCain said: “Insensitive to what? The Iranians?”"
pi_48570267
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

"When reporters asked if the joke was insensitive, McCain said: “Insensitive to what? The Iranians?”"

Jezus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_48570628
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Jezus
wtf?
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48570876
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:38 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is er al een week lang geen dreigement aan Iran in de media van Condi? We gaan toch niet naar een anti-climax toe he?
Als Iran meedoet aan de donor-conferentie dan is het eerder positief nieuws ipv dreigementen:

US Secretary of State Condoleezza Rice will attend an international conference on Iraq next month in Egypt and could meet her Iranian counterpart, the State Department confirmed on Friday.
Iran has not yet confirmed its attendance at the meeting, designed to discuss ways to help stabilize Iraq, but McCormack said if Tehran's foreign minister does participate, Rice could meet with him.
pi_48571928
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:14 schreef persian2008 het volgende:

[..]

wtf?
Waarom wtf. Ik ben benieuwd
pi_48572040
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:09 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Waarom wtf. Ik ben benieuwd
ik weet niet waarom ie jezus zei
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48572058
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Als Iran meedoet aan de donor-conferentie dan is het eerder positief nieuws ipv dreigementen:

US Secretary of State Condoleezza Rice will attend an international conference on Iraq next month in Egypt and could meet her Iranian counterpart, the State Department confirmed on Friday.
Iran has not yet confirmed its attendance at the meeting, designed to discuss ways to help stabilize Iraq, but McCormack said if Tehran's foreign minister does participate, Rice could meet with him.
oprotten met amerika! waarom willen ze met ons praten. ze moeten eerst toegeven dat iran het recht heeft om uranium te verrijken. dan pas kunnen we kijken.
pi_48572138
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:13 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ik weet niet waarom ie jezus zei
Je weet toch wel dat ie het over Jezus Christus had en niet "Je ZUS!!"
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 15:17:34 #36
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48572146
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat ik dus niet begrijp is dat deze man zelf oorlog heeft meegemaakt en krijgsgevangene is geweest. En nog zo pro-oorlog als de pest. Net zoiets als Cheney met zijn tig hartaanvallen en randje dood en nog steeds bezig met zelfverrijking. Dat zijn dingen waar ik niet bijkan.
pi_48572165
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:14 schreef persian2008 het volgende:

oprotten met amerika? waarom willen ze met ons praten. ze moeten eerst toegeven dat iran het recht heeft om uranium te verrijken. dan pas kunnen we kijken.
Tja als je weigert met de V.S te praten dan heb je dus liever een oorlog
pi_48572171
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:17 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat ie het over Jezus Christus had en niet "Je ZUS!!"
tuurlijk. lol
pi_48572205
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:18 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

lol. jij denkt dat oorlog kinderspel is. amerika weet dondersgoed dat als ze iran aanvallen dat het een GROOOOOTEEE fout zal zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 15:21:00 #40
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48572240
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:18 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Wie weigert met wie te praten?
pi_48572251
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat ik dus niet begrijp is dat deze man zelf oorlog heeft meegemaakt en krijgsgevangene is geweest. En nog zo pro-oorlog als de pest. Net zoiets als Cheney met zijn tig hartaanvallen en randje dood en nog steeds bezig met zelfverrijking. Dat zijn dingen waar ik niet bijkan.
Ik ook niet en ik word er eerlijk gezegd ook kotsmisselijk van, raar volk..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 15:22:51 #42
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48572290
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik word er eerlijk gezegd ook kotsmisselijk van, raar volk..!
Amen to that
pi_48572293
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef persian2008 het volgende:
lol. jij denkt dat oorlog kinderspel is. amerika weet dondersgoed dat als ze iran aanvallen dat het een GROOOOOTEEE fout zal zijn.
Ze zullen Iran ook niet binnenvallen denk ik maar eerder platbombarderen maar dan nog zullen ze denk ik veel te verliezen hebben want Iran kan ook gebruik maken van de Hezbollah in Libanon om Israel te treffen en waarschijnlijk de Mahdi-leger van Al-Sadr inzetten om herrie te schoppen in Irak en misschien weet jij nog enkele verrassingen op te noemen die Iran voor het Westen in petto heeft bij een aanval op Iran?
pi_48572320
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wie weigert met wie te praten?
Ik doelde vooral op persian. Hij is erop tegen dat Iran met de Amerikanen praten terwijl het IRL andersom is.
pi_48572383
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:23 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Ik doelde vooral op persian. Hij is erop tegen dat Iran met de Amerikanen praten terwijl het IRL andersom is.
sorry maar Mottaki zei vandaag dat er niet met amerikanen wordt gesproken.
pi_48572476
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef persian2008 het volgende:

[..]

sorry maar Mottaki zei vandaag dat er niet met amerikanen wordt gesproken.
In het begin was het toch echt andersom wat ik wel dom vond van de Amerikanen.
De Amerikanen willen Iran zo graag de schuld (onder invloed van de Saoedie's) geven dat ze niet eens met hun wilden praten in het begin. Maar nu wilt Iran het weer niet?
pi_48572519
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:29 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

In het begin was het toch echt andersom wat ik wel dom vond van de Amerikanen.
De Amerikanen willen Iran zo graag de schuld (onder invloed van de Saoedie's) geven dat ze niet eens met hun wilden praten in het begin. Maar nu wilt Iran het weer niet?
omdat amerikanen zeer agressief bezig zijn. en ze moeten toegeven dat we uranium mogen verrijken.
pi_48572829
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:30 schreef persian2008 het volgende:
omdat amerikanen zeer agressief bezig zijn. en ze moeten toegeven dat we uranium mogen verrijken.
Dat zal niet gebeuren vrees ik.
Iran moet gewoon eens direct met de V.S praten ipv via omwegen aangezien Iran over veel vijanden beschikken die de huidige machthebbers liever kwijt zijn.
pi_48572937
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:42 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren vrees ik.
Iran moet gewoon eens direct met de V.S praten ipv via omwegen aangezien Iran over veel vijanden beschikken die de huidige machthebbers liever kwijt zijn.
het volk is 1 geworden met de regering. ik denk dat ahmadinejad herkozen wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')