Ja, over dat ventje met die dikke kopquote:Op woensdag 4 april 2007 08:19 schreef Toad het volgende:
Zat Hugo nou te lachen om een mop van Abnormaal?
Voor jou welquote:Op woensdag 4 april 2007 08:19 schreef Toad het volgende:
Zat Hugo nou te lachen om een mop van Abnormaal?
Weekend begint voor mij straks om ... 13:45 uur!
quote:
Ja dusquote:Op woensdag 4 april 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, is dit de nieuwe Krezip?
had er alleen nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 april 2007 08:51 schreef Impry het volgende:
Enge Buren (aan GielMobiel), is echt een leuk trio cabaretgroepje!
quote:
Niets bijzonders idd.quote:
Ik ook niet, totdat ik een kaartje voor hun optreden voor m'n verjaardag kreegquote:
Leuke beeldenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik een kaartje voor hun optreden voor m'n verjaardag kreeg
Wordt er trouwens net door een vriend op geattendeerd dat deel van mijn rallyvideo van afgelopen weekend op GeenStijl is gezet
http://www.dumpert.nl/mediabase/12546/d071067c/index.html
Je maakt t mee
iddquote:Op woensdag 4 april 2007 10:06 schreef TIM-846 het volgende:
Jack Johnson!
en gisteren al Soft Cell, Marc Almond is populairquote:
Er schijnt nog een ander nummer van haar in de computer te staanquote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef Woolhat het volgende:
Ik had 'm in 1x goed! You Oughta Know!
Prachtnummer... alleen wel al 12 jaar oud... ze heeft ondertussen wel wat meer nummers gemaakt...
Dag impryquote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef Impry het volgende:
Zo, ga even naar school, tot uurtje of half 3.
dat lijkt me logisch , die komt niet meer terug vandaagquote:Op woensdag 4 april 2007 12:33 schreef borisz het volgende:
morgen ik weer naar ekdom kunnen luisteren![]()
Ik heb al een hele tijd geen arbeidsvitaminen kunnen luisteren omdat ik naar school moetquote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat lijkt me logisch , die komt niet meer terug vandaag![]()
In de OP vind je een aantal alternatieven. Misschien kan je daar wat mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
M'n internetstream ligt er verdulleme weer uit
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
Ze zitten weer te spelen met de camera's vandaag.
[afbeelding]
Gelukkig hebben échte dj's wel verstand van muziek ...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef Againzender het volgende:
Zei Claudia nou net dat ze One van U2 draaide![]()
Kopje koffie meid?![]()
Daarvoor had ze het vijf keer goed gezegd, dus was een beetje vaag ditquote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben échte dj's wel verstand van muziek ...
Zal wel een zonnesteek zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daarvoor had ze het vijf keer goed gezegd, dus was een beetje vaag dit
quote:
Eh.. gelukkig draaide ie nog ff Arctic Monkeysquote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef TIM-846 het volgende:
Damien Rice .. Paul begint in ieder geval goed![]()
Ik vond de uitjediptip van gisteren toch al best een woensdag-uitjediptip, ook al was het pas dinsdag.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef borisz het volgende:
sorry ik zing mee
hopelijk een echte woensdag uit je dip tip zo
Bij mij viel ie verkeerdquote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
Het kwartje moet nog vallen bij deze plaat...
(de nieuwe van Krezip)
daar kan ik het wel mee eens zijn!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en Keanewoei wat een heerlijk nummer
![]()
Herkenbaar, ik morgen tussen 14 en 16 uur, maar heb ook nog een project waar nog veel aan moet gebeuren en wat dinsdagochtend af moet zijn... En door pasen is daar dus in dat lange weekend weinig aan te doen, dus dat wordt een late thuiskomst morgen...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
damn ik moet eigenlijk leren, van 6 tot 9 tentamen
Neequote:
prima nummer idd. Racoon is een beste bandquote:
ik ook altijd op werk! Maar nu ben ik bijna klaar dus ik zeg jullie vast gedagquote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik luister het vaak alleen tijdens het werk. Ik vind ze niet slecht, maar ook niet super...
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebtquote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb er zomaar 50 extra poolpunten bij.
Heb er nu 385.
Heb net even je blog bekeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb er zomaar 50 extra poolpunten bij.
Heb er nu 385.
Kwestie van regelmatig meedoen en op rustige tijdstippen (en opvallen qua inzending natuurlijk), zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heb net even je blog bekeken.
Wat ben jij een geluksvogel zeg.
Niet normaal zoveel prijsvragen gewonnen.
53Walg? Asjebliefnie zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebt
Niet zo vloeken hierquote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Dos37 het volgende:
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebt
Grappig!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragmentje hadden we hier nog niet gehad: Gerard Ekdom trapt in een 1-aprilgrap van Margje Teeuwen en Rob Stenders.
Geweldig goed gedaanquote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragmentje hadden we hier nog niet gehad: Gerard Ekdom trapt in een 1-aprilgrap van Margje Teeuwen en Rob Stenders.
Nu je het zegt... daar ben ik ook nog mee bezig. Gelukkig ben ik bijna klaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
Of allemaal aan het leren voor toetsweken?
Hé verdorie.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, vandaag geen extra 25 punten-vraag op Noordpool.FM.
Och, ik heb er vandaag al in totaal 60 punten bij gehad, dus ik klaag niet.![]()
Voorbereidingen doen voor de toetsweek. Leren komt volgende week wel. Druk bezig met solliciteren naar stageplek en naar een baantje.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
Of allemaal aan het leren voor toetsweken?
Ik heb ook al wel een ideetje, maar ik heb die plaat nog helemaal niet op 3FM gehoord, enkel de clip een keer voorbij zien komen op TMF gisteravond.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
denk dat ik ook maar weer eens een requestje ga sturen... even nadenken wat het wordt
quote:
Helaas, voor mij vandaag ook geen puntjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, vandaag geen extra 25 punten-vraag op Noordpool.FM.
Och, ik heb er vandaag al in totaal 60 punten bij gehad, dus ik klaag niet.![]()
Op mijn vorige school was dat ook zo, waren er ook wat leden van de schoolkrant die kant op gegaan. Na even zoeken kwam ik ze ook nog tegen op een angrypix-foto van roosmarijn...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef IedeK. het volgende:
Nou lees ik dus vandaag in onze schoolkrant dat drie meiden uit de andere 5VWO klas mee hadden gedaan aan een mediaproject in Hilversum. Daar mochten ze een dag meelopen met 3FM.
Waarom wist ik dat niet.![]()
![]()
Oei, dan heb ik het maar makkelijk hier met de bussen (8 per uur van de ene lijn en 4 van de andere lijn die eigenlijk bijna altijd nog wel plek hebben en nog redelijk op tijd komen ook).quote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ook weer thuis. Kl*te bussen in Eindhoven ook. Er zijn er 5 langsgekomen, allemaal 'geen dienst'. Eentje liet er wel mensen uit bij mijn halte, maar wij mochten niet mee naar het station. Heb uiteindelijk 25 minuten daar gestaan.
Je hebt mij nu wel nieuwsgierig gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook wel eentje, maar die is echt té erg.
She Moves - Breaking all the rulesquote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt mij nu wel nieuwsgierig gemaakt.![]()
Als ik heel eerlijk ben zegt de plaat mij niet echt heel veel. Is het een hele oude plaat? Ik heb ook een erg foute request opgestuurd, het gaat een beetje richting YMCA maar nog net niet..quote:
1997quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zegt de plaat mij niet echt heel veel. Is het een hele oude plaat? Ik heb ook een erg foute request opgestuurd, het gaat een beetje richting YMCA maar nog net niet..![]()
Wilde eigenlijk eerst gaan voor Laidback Luke ft. MC Marxman - We Can Not Get Enough..! Naja, die kan ik altijd nog requesten.
wb D.Rosequote:
Dat is alweer een tijdje terug dus, nou dan moet ik de plaat maar even horen want misschien gaat er dan een lampje branden.quote:
Daar heb je ook lang over gedaan, ik sta al bijna een jaar te springen op dit nummer. Ik stond op 26 juni al vooraan met m'n 'ik sta vooraan met m'n vlaggetje'-vlaggetje bij een optreden van The Feeling in Tivoli Utrecht, met 3 meter achter mij Claudia, Hilde, Roosmarijn en nog wat 3FMers.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
The Feeling, mijn nieuwe favoriete plaat
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 4 april 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je ook lang over gedaan, ik sta al bijna een jaar te springen op dit nummer. Ik stond op 26 juni al vooraan met m'n 'ik sta vooraan met m'n vlaggetje'-vlaggetje bij een optreden van The Feeling in Tivoli Utrecht, met 3 meter achter mij Claudia, Hilde, Roosmarijn en nog wat 3FMers.
http://www.youtube.com/watch?v=qrze9-niE3cquote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje terug dus, nou dan moet ik de plaat maar even horen want misschien gaat er dan een lampje branden.
Thx! ja, nu gaat er wel een klein lampje bij mij branden. De clip komt mij wel bekend voor, en het liedje in iets mindere mate ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qrze9-niE3c
Leuk nummerquote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Wilde eigenlijk eerst gaan voor Laidback Luke ft. MC Marxman - We Can Not Get Enough..! Naja, die kan ik altijd nog requesten.
Ken je Popmusic nog van Laidback Luke? dat is ook wel een aardige plaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Leuk nummer![]()
Ik ga ook eens mijn archief induiken om een plaat te zoeken.
Nope, ken alleen die eigenlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken je Popmusic nog van Laidback Luke? dat is ook wel een aardige plaat.
RATM - MORCHEEBA - Rubbere Robbiequote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
Wat waren nou de eerste 3 nummers die nu komen?
Nee joh, V.Laggetje en U.W. Discjockey uit Soest.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Was She's Madonna weer een request van M. Veenstra uit Hilversum?
Geen idee! Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha wanneer verschijnt het interview met jouw op Radiobitches, weet je dat toevallig?
En anders pak je dequote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn Buggles ook nog voorbij komen
Buggles?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn Buggles ook nog voorbij komen
Okay, naja het zal er ooit wel eens op verschijnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb er nog niets over gehoord.
Video Killed the Radiostarquote:Op woensdag 4 april 2007 21:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Buggles?
Same jeans ken ik nu wel een beetje....
Das knap.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel ik draag mijn spijkerbroek wel 5 dagen per dag.. moet kunnen lijkt mij.
quote:
Hmm... 5 dagen per dag, dan leef jij ook snel. Daarom zit je hier zeker zo vaak. Slapen, wakker zijn, slapen, wakker zijn, enz.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel ik draag mijn spijkerbroek wel 5 dagen per dag.. moet kunnen lijkt mij.
Ik ook, voor een stapavond ga ik helemaal frisquote:Op woensdag 4 april 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hier ook.
En als ik naar een 'disco in the middle of town' ga pak ik vaak een nieuwe uit de kast.
Whahaha, ROFL!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... 5 dagen per dag, dan leef jij ook snel. Daarom zit je hier zeker zo vaak. Slapen, wakker zijn, slapen, wakker zijn, enz.
Ik, ze heet Marichaquote:
Ik om 21.15 ookquote:
Ze wilde mijn naam weten want TheVulture noemen was niet zo leukquote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat hadden jullie elkaar te vertellen?
Jij bent toch niet Roy he uit het fragment wat in mijn sig staat?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Wel gevraagd of ze niet wil zeggen dat ik op Fok zit... ik blijf graag incognito hier
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent toch niet Roy he uit het fragment wat in mijn sig staat?
quote:
Loopt jouw radio iets voor ?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Toad het volgende:
Hehehe Little Britain.
Vertel... Want dat nummer vind ik erg goed.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
C-Mon en Kypski, afgelopen week live mogen zien, wat een verschrikkelijke bagger is dat... alleen dat liedje met Pete Philly is te pruimen
Michiel die begon al met een Little Britain grapje toen het gesprek net begonnen was. "If it was a tuesday, I say yes, If it was a....".quote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Loopt jouw radio iets voor ?
Ik hoorde ze pas, toen jouw post er al stond.![]()
Was bij Fret Alive in 013.... echt zelden zo'n onsamenhangend geheel op een podium zien staan. 0,0 connectie met het publiek, ze zingen niks live, alles staat op bandjes... en tot overmaat van ramp begonnen ze ook nog op een of ander toetertje te blazen... die ga ik zeker overslaan op Pinkpopquote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vertel... Want dat nummer vind ik erg goed.
Ach zo!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Michiel die begon al met een Little Britain grapje toen het gesprek net begonnen was. "If it was a tuesday, I say yes, If it was a....".
Dus nog voor de ehh eehhh van Ann en de computa says no.
Relaxquote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
En dan te bedenken dat ze in de grote zaal stonden ipv Relax
Relax is wel zolive
Ik ook, Odeur du Clochard was echtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Relax![]()
![]()
![]()
Ben echt benieuwd naar hun nieuwe album.
Deze dan:quote:Op woensdag 4 april 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Michiel die begon al met een Little Britain grapje toen het gesprek net begonnen was. "If it was a tuesday, I say yes, If it was a....".
Dus nog voor de ehh eehhh van Ann en de computa says no.
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=9mMF8i1kjIE
Hehehhehe. Het blijft leuk
.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Deze dan:
http://www.youtube.com/watch?v=VBDyDMeJt8Y&NR=1
![]()
![]()
Relaxed nummer weer ja!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Black Velvet ... Doet me denken aan Stop van Sam Brown daarnet. Niettemin een prima nummer.
Jep, helemaal mee eens, maar ik was hem al min of meer zat na de week van SeriousRequest.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef Glacier het volgende:
Chelsea Dagger begint idd wat irritant te worden
Tudududuquote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef Glacier het volgende:
Dat is het al 3 maandenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef Glacier het volgende:
wat was de afsluiter dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef D.Rose het volgende:
Oja: de afsluiter van MetMichiel gisteren was van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |