Neequote:

prima nummer idd. Racoon is een beste bandquote:

ik ook altijd op werk! Maar nu ben ik bijna klaar dus ik zeg jullie vast gedagquote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik luister het vaak alleen tijdens het werk. Ik vind ze niet slecht, maar ook niet super...

een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebtquote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb er zomaar 50 extra poolpunten bij.
Heb er nu 385.

Heb net even je blog bekeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb er zomaar 50 extra poolpunten bij.
Heb er nu 385.

Kwestie van regelmatig meedoen en op rustige tijdstippen (en opvallen qua inzending natuurlijk), zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heb net even je blog bekeken.
Wat ben jij een geluksvogel zeg.
Niet normaal zoveel prijsvragen gewonnen.

53Walg? Asjebliefnie zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebt

Niet zo vloeken hierquote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Dos37 het volgende:
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebt

Grappig!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragmentje hadden we hier nog niet gehad: Gerard Ekdom trapt in een 1-aprilgrap van Margje Teeuwen en Rob Stenders.

Geweldig goed gedaanquote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragmentje hadden we hier nog niet gehad: Gerard Ekdom trapt in een 1-aprilgrap van Margje Teeuwen en Rob Stenders.

Nu je het zegt... daar ben ik ook nog mee bezig. Gelukkig ben ik bijna klaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
Of allemaal aan het leren voor toetsweken?

Hé verdorie.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, vandaag geen extra 25 punten-vraag op Noordpool.FM.
Och, ik heb er vandaag al in totaal 60 punten bij gehad, dus ik klaag niet.![]()

Voorbereidingen doen voor de toetsweek. Leren komt volgende week wel. Druk bezig met solliciteren naar stageplek en naar een baantje.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
Of allemaal aan het leren voor toetsweken?

Ik heb ook al wel een ideetje, maar ik heb die plaat nog helemaal niet op 3FM gehoord, enkel de clip een keer voorbij zien komen op TMF gisteravond.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
denk dat ik ook maar weer eens een requestje ga sturen... even nadenken wat het wordt
quote:

Helaas, voor mij vandaag ook geen puntjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, vandaag geen extra 25 punten-vraag op Noordpool.FM.
Och, ik heb er vandaag al in totaal 60 punten bij gehad, dus ik klaag niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |