Neequote:
prima nummer idd. Racoon is een beste bandquote:
ik ook altijd op werk! Maar nu ben ik bijna klaar dus ik zeg jullie vast gedagquote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik luister het vaak alleen tijdens het werk. Ik vind ze niet slecht, maar ook niet super...
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebtquote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb er zomaar 50 extra poolpunten bij.
Heb er nu 385.
Heb net even je blog bekeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb er zomaar 50 extra poolpunten bij.
Heb er nu 385.
Kwestie van regelmatig meedoen en op rustige tijdstippen (en opvallen qua inzending natuurlijk), zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heb net even je blog bekeken.
Wat ben jij een geluksvogel zeg.
Niet normaal zoveel prijsvragen gewonnen.
53Walg? Asjebliefnie zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebt
Niet zo vloeken hierquote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Dos37 het volgende:
een geheime boodschap dat je nu 538 erop hebt
Grappig!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragmentje hadden we hier nog niet gehad: Gerard Ekdom trapt in een 1-aprilgrap van Margje Teeuwen en Rob Stenders.
Geweldig goed gedaanquote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragmentje hadden we hier nog niet gehad: Gerard Ekdom trapt in een 1-aprilgrap van Margje Teeuwen en Rob Stenders.
Nu je het zegt... daar ben ik ook nog mee bezig. Gelukkig ben ik bijna klaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
Of allemaal aan het leren voor toetsweken?
Hé verdorie.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, vandaag geen extra 25 punten-vraag op Noordpool.FM.
Och, ik heb er vandaag al in totaal 60 punten bij gehad, dus ik klaag niet.![]()
Voorbereidingen doen voor de toetsweek. Leren komt volgende week wel. Druk bezig met solliciteren naar stageplek en naar een baantje.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
Of allemaal aan het leren voor toetsweken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |