Nee joh, V.Laggetje en U.W. Discjockey uit Soest.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Was She's Madonna weer een request van M. Veenstra uit Hilversum?
Geen idee! Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha wanneer verschijnt het interview met jouw op Radiobitches, weet je dat toevallig?
En anders pak je dequote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn Buggles ook nog voorbij komen
Buggles?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn Buggles ook nog voorbij komen
Okay, naja het zal er ooit wel eens op verschijnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb er nog niets over gehoord.
Video Killed the Radiostarquote:Op woensdag 4 april 2007 21:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Buggles?
Same jeans ken ik nu wel een beetje....
Das knap.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel ik draag mijn spijkerbroek wel 5 dagen per dag.. moet kunnen lijkt mij.
quote:
Hmm... 5 dagen per dag, dan leef jij ook snel. Daarom zit je hier zeker zo vaak. Slapen, wakker zijn, slapen, wakker zijn, enz.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel ik draag mijn spijkerbroek wel 5 dagen per dag.. moet kunnen lijkt mij.
Ik ook, voor een stapavond ga ik helemaal frisquote:Op woensdag 4 april 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hier ook.
En als ik naar een 'disco in the middle of town' ga pak ik vaak een nieuwe uit de kast.
Whahaha, ROFL!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... 5 dagen per dag, dan leef jij ook snel. Daarom zit je hier zeker zo vaak. Slapen, wakker zijn, slapen, wakker zijn, enz.
Ik, ze heet Marichaquote:
Ik om 21.15 ookquote:
Ze wilde mijn naam weten want TheVulture noemen was niet zo leukquote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat hadden jullie elkaar te vertellen?
Jij bent toch niet Roy he uit het fragment wat in mijn sig staat?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Wel gevraagd of ze niet wil zeggen dat ik op Fok zit... ik blijf graag incognito hier
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent toch niet Roy he uit het fragment wat in mijn sig staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |